План-конспект уроку з французської мови . На тему: Введення нових ЛО з теми. Діалоги з використанням лексики. Розвиток навичок читання

Про матеріал

Мета. Ввести нові ЛО з теми; вивчити правила читання ill, у, ti; опрацювати діалоги з використанням нової лексики; почати вивчення les verbes pronominaux та особливості заперечної форми; формувати вміння та навички розуміння тексту на слух; розвивати вміння монологічного мовлення; виховувати повагу до однокласників та до країни, мову якої діти вивчають

Перегляд файлу

План-конспект уроку з французської мови у 6 класі

 

Тема. Введення нових ЛО з теми. Діалоги з використанням лексики. Розвиток навичок читання

Мета. Ввести нові ЛО з теми; вивчити правила читання ill, у, ti; опрацювати діалоги з використанням нової лексики; почати вивчення les verbes pronominaux та особливості заперечної форми; формувати вміння та навички розуміння тексту на слух; розвивати вміння монологічного мовлення; виховувати повагу до однокласників та до країни, мову якої діти вивчають Наскрізна змістова лінія: громадянська відповідальність.

Хід уроку

I. Привітання. Діти згадують правило "Présent"

II. Введення правил читання ill, y, ti. Діти записують правила у словники

2.1. Відпрацювання фонетичних правил. Діти читають слова та пояснюють правила читання (р. 36-37)

III. Введення нової лексики з теми. Діти читають слова та звертають увагу на особливості появи значків у певних дієсловах. (р. 19)

IV. Введення нової граматичної структури: Les verbes pronominaux (p. 19-20). Вчитель пояснює особливості зворотних дієслів. Діти у словниках записують відмінювання дієслова

Je me couche

Tu te couches

Il, elle, on se couche

Nous nous couchons

Vous vous couchez

Ils, elles se couchent

4.2. Заперечна форма. Вчитель пояснює дітям, що частка se входить у
заперечення.

V. Вправи на відпрацювання зворотних дієслів. Робота у зошитах. Діти

відмінюють дієслова та ставлять їх у заперечну форму

Se laver, se lever

VІ. Читання та переклад вірша (р. 19). Діти читають та перекладають вірш, у

якому використані зворотні дієслова

VII. Робота зі зворотними дієсловами

7.1 Діти вставляють необхідну частку та перекладають. Діти пояснюють, що

дієслово стоїть у теперішньому часі

1.Enfin je____réveille. 2.D'abord on____promène. 3. Puis nous____couchons.

4. Ensuite tu____lave. 5. D'abord ils___réveillent. 6. Puis il___brosse les

dents. 7.Ensuite elles_____habillent. 8. Enfin elle___coiffe. 9.Puis____

brossez les dents.

7.2. Діти вставляють необхідне закінчення та перекладають. Діти пояснюють, що дієслово стоїть у теперішньому часі

1. D'abord tu te lèv___. 2. Enfin ils se couch___. 3. Ensuite nous nous

promen___. 4. Puis il s'habille___. 5. D'abord je m'habill___. 6. Enfin je me

réveill__. 7. Ensuite nous nous lev _____ 8. Puis elle se repos___. 9. Enfin vous

vous coiff______

Розминка.

D'abord je me réveille

Ensuite se me lave

Puis je me brosse les dents

Enfin je me couche

 

D'abord je me réveille

Ensuite je me coiffe

Puis je me promène

Enfin je me couche

 

D'abord je me lève

Puis je me lave

Ensuite je me coiffe

Enfin je me couche

 

VIII. Аудіювання.

8.1.Діти слухають діалоги, у яких люди розповідають про свій день, та

роблять завдання по діалогам

Marie

Je me brosse les dents

Je me réveille

Je

me

repose

 

Je

m'habille

Paul

Je m'habille

Je me lève

Je

me

repose

Je

me proméne

Anna

Je m'habille

Je me brosse les dents

Je me lave

Je

me lève

 

8.2.Робота після діалогу

Vrai ou faux

1.Marie se repose

2.Anna se brosse les dents

З.Раul se coiffe

4.Marie se promène

5.Anna se promène

6.Paul se lève

ІХ. Говоріння. Діти заповнюють таблицю про себе та розповідають класу про

частину свого дня.

Se réveiller, se laver, se brosser les dents, s'habiller

D'abord je

Ensuite je

Puis je

Enfin je

X. Рефлексія. Діти повторюють особливості відмінювання зворотних

дієслів та нові лексичні одиниці

Devoir. Voc. p. 19, Exl, 2 p.20, phonétique p. 36-37

docx
Додано
13 березня 2020
Переглядів
857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку