3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

План-конспект уроку з німецької мови для 5-го класу на тему „Mein Klassenzimmer“

Про матеріал

План-конспект уроку з німецької мови для 5-го класу на тему „Mein Klassenzimmer“

На кінець уроку учні вмітимуть:

  • називати предмети, які знаходяться у класній кімнаті;
  • вірно вживати означений артикль (der/die/das) з іменниками за темою уроку;
  • відповідати на запитання „Was ist das?“ - Das ist … («Що це?» - Це… )
Перегляд файлу

План-конспект уроку на тему Mein Klassenzimmer

Клас: 5

Тема: Die Schule. Школа.  

 Підтема уроку: Mein Klassenzimmer. Мій клас.

Цілі:

практичні: -  введення нових лексичних одиниць до теми «Мій клас», їх  активізація в усному мовленні учнів;

  •              повторити фрази привітання та прощання;

освітня:       -       поглибити знання учнів з теми «Школа»;

розвиваючі: -      розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;

  •              розвивати увагу, пам’ять, кмітливість;

виховна:      -       підвищити мотивацію до вивчення німецької мови.

На кінець уроку учні вмітимуть:

  • називати предмети, які знаходяться у класній кімнаті;
  • вірно вживати означений артикль (der/die/das) з іменниками за темою уроку;
  • відповідати на запитання Was ist das?“  - Das ist … («Що це?» - Це… )

Обладнання уроку: підручник, дошка, речі у класній кімнаті, флеш-картки; ноутбук та проектор для показу презентацій (пісня «Guten Tag“, флеш-гра «Класна кімната» , колонки, копії завдань для учнів, крейда кольорова, стікери.

Verlauf der Stunde / Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
  1. Begrüßung . Привітання.

 

L.: Guten Morgen, sehr geehrte Gäste und liebe Schüler.

Schüler: Guten Morgen! (alle im Chor)

L.: Setzt euch, bitte. Ich bin Deutschlehrerin. Ich heiße Olga Wladimirowna. Und wie heißt du?

Schüler 1: Ich heiße …

Schüler 2: Ich heiße …  

L.: Danke schön. Sehr angenehm.

 

  1. Phonetische Gymnastik. Фонетична зарядка.

L.: Ребята, давайте повторим, как друг друга поприветствовать и узнать как дела на немецком языке. Для начала, давайте выучим слова песни „Guten Tag.“

(отобразить слова на проекторе)

Lied „Guten Tag“

Guten Tag!

Guten Tag!           2x

Hallo!

Wie geht’s?

Danke!  Prima! Gut!  - 3x

Tschüss! Auf  Wiedersehen!

L.: Alles klar? Jetzt singen wir das Lied „Guten Tag“ alle zusammen.

(включить песню „Guten Tag“)

L.: Danke sehr.

  1. Einstieg, Zielsetzung, Einführung ins Thema. Повідомлення теми та мети уроку. Уведення в іншомовну атмосферу.

 

L.: Liebe Kinder, heute sprechen wir über das Klassenzimmer. Was gibt es im Klassenzimmer?  Сегодня мы выучим новые слова по теме «Мой класс» и научимся называть, где что расположено в классе.

Öffnet bitte die Hefte und schreibt das heutige Datum. Heute ist Freitag, den zweiundzwanzigsten November.

  1. Hauptteil der Stunde. Основна частина уроку.
  1. Введення нових лексичних одиниць за допомогою асоціограми.

 

L.: Wir machen ein Assoziogramm zum Thema „Das Klassenzimmer“.

(вчитель пише на дошці, учні – у зошитах; вчитель пояснює, як вірно читаються слова; звернути увагу учнів на вживання означеного артикля der, die, das з іменниками теми уроку)

die Kreide        die Schulbank

der Schwamm                                                                                      der Stuhl      

 

die Tafel         das Fenster         der Lehrertisch          die Tür          der Bücherschrank

 

  1. Робота з підручником

 

L.: Öffnet bitte die Bücher auf  Seite 64, Übung 2. Wir nennen die Gegenstände.

(открыть изображение на проекторе)

Гра «Ехо»: Учні повторюють за вчителем нові слова 3 рази, з кожним разом зменшуючи силу голосу.

C:\Users\Оля-Даша\Desktop\на урок Das Klassenzimmer\3 учебник класс.jpeg

  1. Wo sind die Gegenstände? Де знаходяться речі?

(отобразить на проекторе)

C:\Users\Оля-Даша\Desktop\на урок Das Klassenzimmer\4 направления.jpeg

  1. Turnpause. Фізкульхвилинка.

 

L.: Seid ihr müde? Machen wir eine Turnpause. Steht bitte auf.

 

Links ist das Fenster,

Und rechts ist der Schrank.

Groß ist die Klasse,

Und klein ist die Bank.

(отобразить на проекторе)

(Учні повторюють вірш за вчителем, супроводжуючи слова рухами)

L.: Danke sehr. Setzt euch.

5. Das Spiel „Das Klassenzimmer“. Флеш-гра «Класна кімната»

 

L.: Und jetzt spielen wir. Was ist das?

(Запустити флеш-гру, вчитель декорує класну кімнату. Учні відповідають на запитання вчителя)

 

6. Робота з індивідуальним завданням

L.: Ihr bekommt die Kopien. Was gehört zusammen? Wo sind die Gegenstände? Macht Pfeile ( ). Соедините стрелкой предмет со словом.

Das Klassenzimmer

 

C:\Users\Оля-Даша\Desktop\klassenzimmer\img2.jpgder Bücherschrank                                                                                   die Schulbank       

 

       der Stuhl                                                                                          der Schwamm

 

       die Tafel                                                                                         der Lehrertisch


       die Tür                                                                                              das Fenster

 

(отобразить на проекторе)

(Ученики индивидуально выполняют задание, самопроверка: на проекторе отображается правильный ответ)

 

 

 

7. Який потрібен артикль : der, die, das? Яких літер не вистачає у слові?

 

(на доске стереть артикли и буквы в словах, ученик подходит и вписывает недостающие буквы и артикль)

___ Kr...ide      ___ S…hulbank

   ___ Schw…mm                                                                                      ___ Stu…l      

 

___ T…fel       ___ F…nster     ___ Le…rert…sch      ___ Tür     ___ B…cherschr…nk

 

8. Hausaufgabe. Домашнє завдання.

L.: Посмотрите, на обороте ксерокопии -  кроссворд. Его вы заполните дома.

(отобразить на проекторе домашнее задание)

  1. Zusammenfassung. Заключна частина уроку.

 L.: Das wäre alles für heute. Ihr arbeitet sehr aktiv und fleißig. Ihr bekommtdie interessanten Noten“. Das sind Sticker. Вы работали активно и старательно, поэтому каждый из вас получает стикер – смайлик.

L.: Wir singen ein Lied „Guten Tag“.

(включить песню „Guten Tag“)

L.: Vielen Dank, Kinder! Steht bitte auf. Unsere Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!      

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Німецька мова (1-й рік навчання) 5 клас (Сидоренко М.М., Палій О.А.)
Додано
12 січня 2018
Переглядів
1116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку