1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.
1.
2.
|
Організація учнів на початку заняття.
Повторити вправи і перестроювання в шерензі та в колоні.
Організаційне початок занять.
Розім'яти м'язи ніг.
Повторити комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.
1. Навчити учнів поняття про цивільну оборону, познайомити з історією створення цивільної оборони.
Сприяти формуванню морально-вольових якостей, вихованню почуття колективізму в класі.
Закріпити отримані знання з теми уроку .
Сприяти відновленню організму після гри.
Сприяти організації займаються.
|
Шикування
Стройові команди: праворуч, ліворуч, кругом.
Перешикування з 1 шеренги у 2.
Ходьба в колоні по одному. Різновиди ходьби: на носках, на п'ятах, на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи, в присяді, стрибками у присяді. Біг. Різновиди бігу: галоп вліво, галоп вправо, спиною вперед, схресний біг правим боком, схресний біг лівим боком, на лівій нозі стрибками на правій нозі стрибками. Ходьба. Перешикування в 2 колони. Комплекс ЗРВ №1 Шикування в 1 колону.
Шикування в 2 колони. Учні міняються через кожні 2 вправи
1. Ознайомити з призначенням ГО, розглянути завдання по забезпеченню захисту населення від небезпек, що виникають при веденні військових дій або внаслідок цих дій. Показати матеріал наочно за допомогою комп'ютерного обладнання. Закріпити розглянутий матеріал по технології "Мікрофон".
Тематичні естафети:
1 "Збори пожежної команди на виклик" Ведучий нагадує дітям, що у пожежників є спеціальний одяг. Вона захищає їх від вогню. Уявіть собі, що ви пожежна команда. Вам потрібно швидко одягнути спецодяг (в даному випадку умовно це буде особиста верхній одяг), кожен по черзі підбігає до вішалки з одягом і швидко її одягає, повертається в команду, рукою передаючи естафету. Чия команда із завданням впорається швидше?
2 "Гасіння пожежі". Ведучий: Щоб вогонь перемогти, його треба швидко загасити! Відра з водою стоять біля команд. Порожні відра на протилежній стороні. У провідних разові стаканчики, які будуть передавати з рук у руки наступним учасникам .Стаканчиком треба набрати води і, не проливаючи її, принести в інше відро. Хто більше принесе води?
3 "Смуга перешкод" Ведучий: Сила, спритність і вправність, і фізична підготовка. Для пожежного потрібна, для пожежного важлива. Рух по гімнастичній лавці. Поповзом подолати 4 обруча. Перестрибнути через планку, не зачепивши її. Взяти в кошику баскетбольний м'яч. Повернутися в команду.
Шикування.
Шикування (Повільна ходьба.) Підрахунок пульсу та запис даних в журнал.
Підведення підсумків, повідомлення домашнього завдання. Організований вихід із спортзалу.
|
10/
2/
2/
1/30//
4/30//
30/
5/
5/
19/
2 р.
2 р.
2р.
1/
5/
2/30//
2/30//
|
*************
*
Розповідь (ІТБ)
Дивитися за правильністю виконання команд. * * * * * * * * * * * * * * *
Руки на поясі. Руки за головою. Руки на поясі.
Руки на колінах. Дистанція 2м.
Додаток 1.
* * * * * * * * * * * * * * * ************* *
* * * * * * * * * * * * * * * Слідкувати за технікою виконання і увагою учнів. Дивитися за дисципліною і увагою учнів.
Додаток 2.
Слідкувати за технікою безпеки і дисципліною.
Стежити за правильністю виконання естафети.
Стежити за правильністю і технікою виконання естафети.
*************
*
Слідкувати за дисципліною учнів.
*************
*
Слідкувати за дисципліною і технікою виконання.
************* * Слідкувати за дисципліною. Д/з: стрибки зі скакалкою: хл -3р/15-20 р. д-3р/20-25р.
|