План конспект виховного заходу з інформатики "Логічна веселка"

Про матеріал
План конспект виховного заходу з інформатики "Логічна веселка" для проведення в рамках тижня інформатики з учнями 7-9 класів з використанням програмного забезпечення «Брей-ринг», створеного вчителем інформатики Кошарівського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ" Зеленським Володимиром Івановичем https://sites.google.com/site/infowladgreen/home)
Перегляд файлу

 

План-конспект позакласного заходу.

Брейн – ринг

 «ЛОГІЧНА ВЕСЕЛКА»

 

Мета:

  • узагальнити набуті учнями знання з інформатики;
  • розвивати знання та вміння учнів з інформатики, пізнавальний інтерес до комп'ютерних технологій, кмітливість, винахідливість;
  • виховувати культуру користувача ПК.

 

Метод: проведення заняття в ігровій формі.

Тип заняття: гра.

Обладнання:

  • інтерактивна дошка з проектором;
  • два ноутбуки (по кількості команд);
  • презентація «Логічна веселка»;
  • авторська програма «Брейн-ринг» вчителя інформатики Кошарівського НВК  "ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ" Зеленського Володимира Івановича

 

СЦЕНАРІЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗМАГАНЬ

 

 Умови гри. Кожен клас вибирає команду із шести учасників.Всі інші учні – вболівальники. Кожна команда обирає капітана та назву команди.

Назви команд вводять в початковому вікні програми. На ноутбуках попередньо встановлені клієнтські програми «Брейн-ринг». Серверна частина програми встановлена на комп’ютері вчителя.(Програма «Брей-ринг» створена вчителем інформатики Кошарівського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ" Зеленським Володимиром Івановичем https://sites.google.com/site/infowladgreen/home)

 Вчитель запускає презентацію із запитаннями, а також таймерна 1 хв.. Команди обдумують відповіді. Та команда, яка першою натисне відповідну клавішу на ноутбуці, отримує право відповіді. Якщо відповідь вірна, то команда отримує 1 бал, а якщо ні. То право відповіді переходить до іншої команди в межах залишеного часу від 1 хв. Правильні відповіді і загальний рахунок змагання відображається на екрані.

 

І раунд. ЛОГІЧНА РОЗМИНКА

(Обдумування – 1 хвилина)

 

1.Віні-Пух, прогулюючись   лісом, зайшов до П'ятачка. Потім вони разом пішли до Кролика,  і потім  утрьох  відправилися  до  озера. Яка схема відображує маршрут друзів?

2. По алгоритму із стрілок відтвори малюнок. Що у тебе вийшло? 

3. Обчислювальна машина рахує за алгоритмом, зображеним у вигляді блок-схеми. Якщо a = 17, то чому дорівнюватиме результат?

image preview

4. Настав сонячний день. П'ятачок і Вінні-пух домовилися зустрітися з друзями на березі озера. Визнач, з ким зі своїх друзів вони зустрілися?

5. Що  побачить Кіт Матроскін,  коли  надіне  окуляри,  які  показують чорне білим, а біле чорним і подивиться на цей малюнок.

 


1) 2 і 4;     2) 1 і 5;

 

 

 

 

6. Виберіть зайвий пристрій.

7. Виберіть пристрій  опрацювання інформації.

8. Колись так називали людей, які безкоштовно обмінювалися комп'ютерними програмами. Потім їх стали вважати «віртуальними хуліганами». Самі вони вважають, що ведуть боротьбу за вільний доступ до будь-якої інформації.(Хакери).

 

9. Їх існує 10.  Їх знає кожний.Для комп'ютера ж тільки 2 головні.
Про що йде мова? (0 і 1).

 

10. Якщо ви поїдете до Каліфорнії, будете там працювати з комп'ютером і протягом 2-х годин жодного разу не зробите цього, то вас оштрафують на 500 доларів. Що саме ви повинні зробити, щоб уникнути штрафу?

(Перерву)

 

11.            В 1кг— 1000 г,
               В 1 км — 1000 м.
       А скільки байтів у 1 кілобайті?(1024)

 

12. Один символ у тексті має обсяг 1 байт. Скільки інформації міститься у книзі, яка має 30 сторінок, на кожній сторінці - 40 рядків, а в кожному рядку - 50 символів?

ІІ раунд.  БЛІЦ.

 

  1. Одиниця вимірювання діагоналі екрану (Дюйм).
  2.  Нуль або одиниця в інформатиці. Найменша одиниця вимірювання  інформації (Біт)
  3. Спеціальна програма, яка виконує  небажані для користувача дії на комп’ютері(Вірус).
  4. Чітко визначена послідовність дій при розв’язуванні  задачі .(Алгоритм).
  5. Вказівник  місцезнаходження на  екрані, або мигаюча вертикальна паличка(Курсор)
  6. Як називають людину - фаната комп’ютерних ігор?(Геймер).
  7. Всесвітня глобальна мережа(Інтернет).
  8. Операційна система ваших мобільних пристроїв.(Андроід, IOS).
  9. Загальна назва виконавця у середовищі Скретч(Спрайт).
  10. Пристрій для виведення інформації на папір(Принтер).
  11. Що означає комбінація клавіш Ctrl+A?(Виділити все).
  12. MS DOS, Linux, Windows, Android – це назви чого?

                                       (Операційних систем).

  1. Як викликати контекстне меню об'єкта?(Права кнопка миші).

 

 

 

ІІІ раунд. ПРИСТРОЇ ТА ПРОГРАМИ

(Обдумування- 1 хвилина)

 

  1. Назвіть хоча б 3 основні пристрої для виведення даних.
  2. Назвіть три різновиди операційних систем.
  3. Значок, який є посиланням на існуючий файл, програму чи папку.

(Ярлик).

  1. У кожній сучасній школі повинно бути як мінімум три виходи: головний, запасний і ...(Вихід в інтернет).
  2. Поіменована область на носії, що містить певну інформацію та має розширення.(Файл).

Які є види вирівнювання тексту у текстовому процесорі?

  1. Як називається виділена частина вікна програми?

  1. Якою клавішею стирається знак зліва від курсора?( Backspase).
  2. Який пристрій використовують для введення текстової чи графічної інформації з паперу в комп’ютер? (Сканер).
  3. Мінімальний елемент зображення, що  формується на екрані монітора. Найдрібніша одиниця цифрового зображення в растровій графіці.

(Піксель).

  1. Програма для відображення web-сторінок на екран.(Браузер).
  2. Назвіть термін, який об’єднує ці назви: Google, Rambler, Мета?

                                               (Пошукові системи)

  1. Як називається сукупність web-сторінок, об’єднаних однією загальною темою?(Сайт).

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

Чекаємо вердикту журі…

Підведення підсумків заходу. Нагородження переможців.

 

 


 

1

 

doc
Додано
15 січня 2022
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку