План-конспект заняття з безпеки життєдіяльності у старшій групі

Про матеріал
Учити дітей самостійно вирізняти основні небезпечні чинники довкілля, сприяти засвоєнню правил безпечного перебування на прогулянці. Закріпити назву зимового одягу, види дорожніх знаків. Продовжувати вчити дітей знаходити вихід із небезпечних ситуацій. Розвивати мовлення, мислення, вміння робити висновки. Виховувати бажання засвоювати знання, уміння, навички необхідні кожній людині для збереження життя і здоров’я.
Перегляд файлу

                        Весела прогулянка

                               План-конспект

              заняття з безпеки життєдіяльності

                             у  старшій групі

 Програмовий зміст: учити дітей самостійно вирізняти основні небезпечні чинники довкілля, сприяти засвоєнню правил безпечного перебування на прогулянці. Закріпити назву зимового одягу, види дорожніх знаків. Продовжувати вчити дітей знаходити вихід із небезпечних ситуацій. Розвивати  мовлення, мислення, вміння робити висновки. Виховувати бажання засвоювати знання, уміння, навички необхідні кожній людині для збереження життя і здоров’я.

Матеріал: лялька-персона Тарас , картки із зображенням одягу, круги зеленого, та червоного кольорів, аудіо запис гарчання собаки, мультфільм «На тонкому льоду» із серії «Смішарики» https://www.youtube.com/watch?v=zuriFnOV45E, фізкультхвилинка  «П’ять мавпенят» (відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw)

 

1.Психогімнастика «Добрий ранок»

Добрий ранок, діти любі!

Чи усе гаразд у нас у групі?

Ви довкола озирніться,

Одне одному всміхніться,

Щоб ніхто не сумував
усіма радів і грав.

2.Стук у двері.

 До групи прийшов гість Тарас.

Вихователь пояснює: « Тарасик ніколи не був у нас у селі, ось чому в нього немає тут друзів і йому дуже сумно. А ще він хотів би погуляти, а куди  можна  не знає».

Діти , скажіть,  а чому важливо мати друзів? Хто може вважатися другом?

- Давайте попрощаємось з Тарасиком, а коли підготуємось до прогулянки, тоді   запросимо знов у гості.  А щоб прогулянка була безпечною, ми з вами згадаємо правила безпечної поведінки .

-А в нагоді нам стануть знаки світлофора: якщо ситуація буде небезпечною, ми будемо піднімати кружечок червоного кольору, а якщо ситуація безпечна, ми покажемо зелений кружечок.

3.Для того, щоб вийти на прогулянку треба правильно вдягнутись.

 Я пропоную пограти в гру: на картках зображений одяг, ваше завдання зібрати одяг,  який вам необхідний для зимової прогулянки.

Які речі  можна брати на прогулянку?  Я буду загадувати загадки,  якщо цей предмет можна брати з собою – піднімаємо зелену картку, якщо ні-червону.

4. Щоб вийти з будинку нам треба проїхати в ліфті.

 Що ви будете робити? (відповіді дітей, якщо дитина відповідає вірно діти піднімають зелену картку, якщо ні - червону.)

Давайте повторимо правила поведінки в ліфті.

Правильно, без дорослих не можна їздити в ліфті. Треба дочекатися тата  або маму.

5.Ось ми  вийшли  на подвір’я.

 Біля кожного будинку є дитячі майданчики. Найбільше  дітям подобається кататися на гойдалці. Якщо стати ногами на гойдалку? Якого кольору покажемо картку? Чому? (відповіді дітей). Як правильно гойдатися на гойдалці?

6.Аж ось хтось загородив нам дорогу (аудіо запис гарчання собаки).   Якого кольору картку покажемо?

 Давайте згадаємо правила поводження з незнайомими тваринами:

 НЕ підходь до незнайомих собак.

НЕ розмахуй палицею перед собакою .

 Маленькі цуценята кумедні, але краще їх не чіпати , бо поруч може бути їхня мама.

 

 

7.Атепер спробуйте відгадати загадки:

Сіла купа дітвори

І поїхала з гори...

Люблять їх усі малята.

Звуть візочок цей... санчата

 

З нетерпінням зиму ждуть,

Лід малюють – іскри йдуть!

Гострі та стрімкі вони.

Мають назву... ковзани.

 

Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі...

Дощечки ці звуться.. лижі.

 

8. Щоб зимова прогулянка була безпечною закріпимо правила за допомогою гри

                                Так чи ні?

Зіграти хочеться мені

З вами, друзі, в «Так чи ні?»

Вам питання я даю,

Готовте відповідь свою.

 На каток іти збираюсь

У довгу шубу одягаюсь.

Буде зручно в ній мені

Там кататись,  друзі? (Ні)

 

Онде з гірки на санчатах

На дорогу мчать дівчата.

Ви скажіть мерщій мені

Так кататись можна?(Ні)

 

Взимку весело на лижах-

Гайда в парк!

Дітям по лижні кататись

Можна? (Так)

 

Ось на гірку з ковзанам

Піднімаються хлоп’ята.

Ви мерщій скажіть мені,

Тут кататись можна? (Ні)

 

По дорозі, де машини,

Ще й на лижах мчить хлопчина,

Пам’ятайте й уві сні:

Так кататись можна? (Ні)

 

Сніговик дітей питає,

Ну й дивак:

Знати правила безпеки

Треба? (Так)

 

9.А ще у нашому селі є ставок. Це дуже цікаво і можна піти туди погуляти, але щоб не було біди давайте подивимось  мультфільм «На тонкому льоду» із серії «Смішарики».

 Яку картку ми покажемо Нюші? Де можна кататися на ковзанах?

10.Молодці, добре попрацювали,а тепер можна і відпочити -  я пропоную пограти. Гра «П’ять мавпенят» .

11.Молодці, діти. А тепер я пропоную  намалювати знаки для того, щоб Тарасик міг безпечно гуляти.

Перед вами лежать заготовки знаків, необхідно до форми заготовки намалювати знайомий або придумати свій знак (самостійна робота дітей).

 Я пропоную кожному з вас розповісти про свій знак: що він означає і де в нашому селі його можна повісити.

 

Правил різних є багато, їх потрібно знати.

Про свою безпеку завжди треба пам’ятати.

Бо розвага – це чудово, та життя одне!

Поведешся необачно й лихо не мине.

                                               

 

 

docx
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
4347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку