Хустська спеціальна школа І – ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради
Затверджую
В. о. директора школи
_______________
«___» _________2024 року
План виховної роботи класного керівника
12 класу
2024- 2025 н.р.
Класний керівник:
________ (Н. ШУТКО)
Методичне питання: «Підготовка вчителів до формування в учнів з порушеннями слуху мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в умовах гуманізації»
ВИХОВНА ПРОБЛЕМА КЛАСУ:
«Виховання всебічно розвиненої особистості через формування в здобувачів освіти з порушеннями слуху загальнолюдських цінностей »
ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В КЛАСІ:
В е р е с е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Знань |
ІІ тиждень Олімпійський |
ІІІ тиждень Жестової мови
|
ІУ тиждень Протидія булінгу |
|
1. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Свято першого дзвоника. Перший урок на тему: «Пам’ятає, той хто перемагає» |
Розповідь про видатних спортсменів України |
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Класні збори з метою обрання активу класу та про завдання школи 2024- 2025 н.р.
|
|
Акція «Голуб миру» |
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
Соціометрія «Я і мій клас»
|
Подорож у країну здоров’я та спорту (вивчення словника) |
|
Бесіда лікаря «Моє здоров’я» |
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Стінгазета до Дня глухих |
Хвилина інформації « Булінґ – мій світ без насильства» |
||
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіку чергування здобувачів освіти з порушеннями слуху у класі та пансіоні
|
|
«Бути успішним - це постійно навчатися» - тренінг психолога
|
|
||
2. |
Години спілкування |
«Наші дії під час повітряної тривоги» |
«Що є насильство і як його попередити»
|
«Мир і дружба не дива – або знай свої права» |
«Булінґ – проблема сьогодення» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними групами учнів |
Вивчення здобувачів освіти з порушеннями слуху( ознайомлення з родиною, вивчення індивідуальних особливостей , спостереження за ними під час перерв) |
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти з порушеннями слуху |
Бесіда: Правила пожежної безпеки при проведенні занять та позакласних заходів Бесіда: "Безпека руху. Уміння правильно обирати дорогу". Бесіда: "Про правила безпеки на вулиці, у школі, на спортмайданчику, під час перерви та навчальних занять". |
||||
5. |
Робота з батьками |
Організація освітнього процесу в закладі освіти. Робота з батьківським комітетом : обирання членів батьківського комітету; складання плану роботи Батьківський всеобуч: Бесіда: «Труднощі адаптації здобувача освіти до навчання після канікул»
|
Ж о в т е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Безпека дитини |
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень Безпеки на дорогах |
ІУ тиждень
|
|
1. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
«Я і моя держава»
|
Опитування «Що я знаю про свої права та обов’язки?» |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Привітання працівників освіти з професійним святом. |
День українського козацтва. День захисника України |
Річниця визволення Хуста
|
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Безпечний рух (вивчення словника)
|
Класні збори: підсумки навчання |
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Виготовлення композицій до свята осені |
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
«Казкотерапія» - бесіда психолога
|
Подарунок воїну (лист пораненому)
|
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
|
Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами |
|
Генеральне прибирання класу |
||
2. |
Години спілкування |
«Економно жити – себе і країну збагатити» «Вчимося бути толерантними» |
«Здоровим бути модно» |
«Мій рідний край – моя країна» |
«Торгівля людьми – сучасне рабство» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними групами учнів |
Відвідування учнів, що часто пропускають навчальні заняття без поважних причин. Робота з гіперактивними учнями . |
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Бесіда: "Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів". Бесіда: "Рух транспорту. Шлях до зупинки транспортних засобів. Правила безпеки руху на осінніх канікулах". Бесіда: "Безпека під час перебування на вулиці під час осінніх канікул". Бесіда: "Протипожежна безпека у побуті. Правила протипожежної безпеки під час осінніх канікул" Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул |
||||
5. |
Робота з батьками |
Батьківські збори «Навчання в умовах війни» Робота з батьками проблемних здобувачів освіти з порушеннями слуху Батьківський всеобуч: Бесіда: «Увага! Повітряна тривога»
|
Л и с т о п а д
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Української писемності і мови |
ІІ тиждень Толерантності |
ІІІ тиждень Свободи та Гідності
|
ІУ тиждень Математики |
|
1. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День української пмсемності та мови |
День толерантності «Україна понад усе!» |
Покладання квітів до пам’ятника Героям Небесної Сотні |
Цікава Україна – оформлення стенду тижня побутової мови
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Виставка до Дня інвалідів
|
|
Урок мужності «День Гідності та Свободи» |
Урок мужності «День пам’яті жертв Голодомору» Акція «Запали свічку»
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда лікаря: «Профілактика грипу та простудних захворювань»
|
«Що означає бути патріотом України?» Бесіда психолога: «16 днів проти насильства»
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Прибирання шкільних ділянок |
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Оформлення тематичної папки «День української писемності і мови» |
|
Конкурс малюнків "Захисники України: історія та сьогодення"
|
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Ремонт підручників |
Генеральне прибирання класу |
||
2. |
Години спілкування |
«Здібності, обдарованість, схильності» |
«Гроші у нашому житті» «Екологія і ми або планета Земля в небезпеці» |
«З Україною у серці» |
«Година пам’яті «Пам’ятаємо про жертв голодомору» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними групами учнів |
Індивідуальні бесіди з учнями Бесіди про режим та особисту гігієну
|
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Бесіда "Як вберегти себе від травм". Бесіда "Дорожня розмітка. Її види, призначення. Групи дорожніх знаків" Бесіда "Правила безпеки під час користування газом" Бесіда "Профілактика і запобігання розповсюдження захворювання на грип та сезонних гострих вірусних інфекцій».
|
||||
5. |
Робота з батьками |
Співпраця з батьківським комітетом з поточних питань. Надання допомоги сім̓ ям з метою покращення відвідування школи, своєчасне інформування про відсутність здобувачів освіти на заняттях. |
Г р у д е н ь
№ п/п |
Заходи |
І тиждень Захисників України |
ІІ тиждень Правознавства |
ІІІ тиждень
|
ІУ тиждень Новорічних свят
|
|
1. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День Збройних Сил України
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
День людей з інвалідністю
|
|
«Булінг: міфи та реальність» - захід |
Новорічний калейдоскоп
|
||
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда лікаря: «Статевий розвиток підлітків
|
Анкетування « Як вивчити свій характер?» |
Торгівля людьми - прояв сучасного рабства (робота з словником)
|
Попередження ВІЛ/СНІДу та венеричних захворювань. Кібербулінг. (робота з психологом) |
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція «Назустріч мрії»
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Право очима дітей (малюнки)
|
Свято Миколая. |
Розучуємо новорічні пісні, сценки, листівки, прикрашаємо клас |
||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Новорічна майстерня ( виготовлення ялинкових прикрас )
|
Генеральне прибирання класну |
||
2. |
Години спілкування |
«Ввічливість – ознака вихованої людини» |
«Людина серед людей. Людські чесноти» |
«Українська пісня - зброя під час війни» |
«Зимові свята» |
|
3. |
Індивідуальна робота з різними групами учнів |
Бесіда "Як вберегтися від застуди? Теплий одяг Індивідуальні бесіди з невстигаючими учнями. Бесіди про режим та здоров’я.
|
||||
4. |
Організаційні заходи з безпеки життєдіяльності дітей |
Бесіда" Заборона використання піротехнічних засобів. Дотримання правил пожежної безпеки під час новорічних свят" Бесіда"Правила поведінки під час проведення новорічних свят" Бесіда"Правила безпечної поведінки під час зимових канікул» Бесіда"Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час зимових канікул" Бесіда"Правила безпечної поведінки на дорогах під час зимових канікул". Цільовий інструктаж з БЖД при проведенні масових заходів у закладі освіти. Інструктаж з БЖД для здобувачів освіти під час зимових канікул. |
||||
5. |
Робота з батьками |
Бесіда за круглим столом «Права і обов’язки батьків». Батьківські збори: Що таке булінг? Його причини та наслідки. Підсумок за І семестр.
|