Дата:______2019 року Вихователь: СІКАЛЕНКО Л.М.
ПЛАН
ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОЇ ГОДИНИ З УЧНЯМИ 2-Б КЛАСУ
Тема: Чи хотіли б ви подорожувати в часі?
Мета: - розширити знанн дітей про мабутнє, минуле і теперішнє;
Обладнання: малюнки, папір, фарби, олівці, фломастери, магніти.
ХІД ЗАНЯТТЯ:
I. Організаційний момент.
II. Повідомлення теми:
- Є люди, яким подобається пригадувати, що було. Вони ніби живуть минулим. А є люди, які весь час мріють, живуть майбутнім.
- А чи любите ви подорожувати ?
- Я пропоную вам сьогодні стати справжніми мандрівниками та вирушити в подорож у часі! Згодні?
- Але спочатку поміркуйте, що називається минулим, теперішнім і майбутнім.
- А на чому можна подорожувати?
III. Слухання вірша Р.Бойчука «Машина часу»:
Своя машина часу в кожнім з нас:
Політ в минуле – це у спогади поринь,
А у майбутнє, оминувши часу плин,
Ми мріючи, мандруємо щораз.
Минуле – це історія, тривка
Без прав на зміни, закарбована в спіраль,
Майбутнє ж – то незвіданість крихка.
Своя машина часу в кожнім з нас
Багатогранна і незрима до безмеж
І ти не знаєш, де злетиш, а де впадеш;
Не в силах ти змінить минулий час.
Та хід історії, змінити можна все ж, -
Міняючи майбутнє в своєчас.
IV. Подорож у минуле і теперішнє.
1) Зараз ми будемо подорожувати у минуле! (По черзі показую зображення на малюнках минулих років (телефон, іграшки, пральна машина, автомобіль, телевізор і т.д.)).
2) А тепер повернемося у теперішній час порівнємо, як з часом змінилося все навкруги (Показую зображенння на малюнках теперішнього часу (телефон, телевізор, автомобіль і т.д.)).
V. Малювання малюнка на тему: «Подорож у майбутнє».
- Як бути з майбутнім? Яке воно буде? Цього ніхто не знає. Лише можна собі уявити. Зараз я пропоную вам намалювати майбутнє. Як ви його бачите? Може хтось буде видатним лікарем? А може колись будуть літаючі автомобілі?
Діти малюють. А я ходжу між рядами і спостерігаю за дітьми.
VI. Виставака малюнків.
Роблю виставку дітячих малюнків.
VІІ. Підбиття підсумків:
Вихователь, з тремнтінням у голосі: «… Особливу дяку за організацію та керівництво навчальним процесом хочу виразити заступниці деректрині з навчання - Степанівні та нашій ДИРЕКТРИНІ – Ясне СОНЕЧКО».
Всі учні голосно: «Дякуємо за наше щасливе дитинство».
Ті учні яки хочуть без перешкод довчитчся до 12 – го класу обліплюють ДИРЕКТРИНЮ й осипають її лестощами.
ЗАНАВЕС.