ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОЇ ГОДИНИ З УЧНЯМИ 2 КЛАСУ

Про матеріал
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОЇ ГОДИНИ З УЧНЯМИ 2 КЛАСУ Тема: Чи хотіли б ви подорожувати в часі? Мета: - розширити знанн дітей про мабутнє, минуле і теперішнє; - розвивати мислення, уяву, фантазію; - формувати вміння висловлюватисвою думку, слухати один одного, відкрито висловлювати свої думки і почуття у вигляді малюнка Обладнання: малюнки, папір, фарби, олівці, фломастери, магніти. ХІД ЗАНЯТТЯ: I. Організаційний момент. II. Повідомлення теми: - Є люди, яким подобається пригадувати, що було. Вони ніби живуть минулим. А є люди, які весь час мріють, живуть майбутнім. - А чи любите ви подорожувати ? - Я пропоную вам сьогодні стати справжніми мандрівниками та вирушити в подорож у часі! Згодні? - Але спочатку поміркуйте, що називається минулим, теперішнім і майбутнім. - А на чому можна подорожувати? III. Слухання вірша Р.Бойчука «Машина часу»: Своя машина часу в кожнім з нас: Політ в минуле – це у спогади поринь, А у майбутнє, оминувши часу плин, Ми мріючи, мандруємо щораз. Минуле – це історія, тривка Без прав на зміни, закарбована в спіраль, Майбутнє ж – то незвіданість крихка. Своя машина часу в кожнім з нас Багатогранна і незрима до безмеж І ти не знаєш, де злетиш, а де впадеш; Не в силах ти змінить минулий час. Та хід історії, змінити можна все ж, - Міняючи майбутнє в своєчас. IV. Подорож у минуле і теперішнє. 1) Зараз ми будемо подорожувати у минуле! (По черзі показую зображення на малюнках минулих років (телефон, іграшки, пральна машина, автомобіль, телевізор і т.д.)). 2) А тепер повернемося у теперішній час порівнємо, як з часом змінилося все навкруги (Показую зображенння на малюнках теперішнього часу (телефон, телевізор, автомобіль і т.д.)). V. Малювання малюнка на тему: «Подорож у майбутнє». - Як бути з майбутнім? Яке воно буде? Цього ніхто не знає. Лише можна собі уявити. Зараз я пропоную вам намалювати майбутнє. Як ви його бачите? Може хтось буде видатним лікарем? А може колись будуть літаючі автомобілі? Діти малюють. А я ходжу між рядами і спостерігаю за дітьми. VI. Виставака малюнків. Роблю виставку дітячих малюнків. VІІ. Підбиття підсумків: 1. Ми сьогодні з вами подорожували в минуле, теперішнє і майбутнє. Ви дуже гарно намалювали і відтворили майбутнє. 2. Найбільше яка подорож сподобалась? 3. Особисто мені – це майбутнє, яке ви так гарно намалювали. Дякую!
Перегляд файлу

Дата:______2019 року                                         Вихователь: СІКАЛЕНКО Л.М.

 

 

 

ПЛАН

ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОЇ ГОДИНИ З УЧНЯМИ 2-Б КЛАСУ

 

Тема: Чи хотіли б ви подорожувати в часі?

 

Мета: -  розширити знанн дітей про мабутнє, минуле і теперішнє;

  • розвивати мислення, уяву, фантазію;
  • формувати вміння висловлюватисвою думку, слухати один одного, відкрито висловлювати свої думки і почуття у вигляді малюнка

Обладнання: малюнки, папір, фарби, олівці, фломастери, магніти.

 

 

ХІД ЗАНЯТТЯ:

I. Організаційний момент.

 

II. Повідомлення теми:

- Є люди, яким подобається пригадувати, що було. Вони ніби живуть минулим. А є люди, які весь час мріють, живуть майбутнім.

- А чи любите ви подорожувати ?

- Я пропоную вам сьогодні стати справжніми мандрівниками та вирушити в подорож у часі! Згодні?

- Але спочатку поміркуйте, що називається минулим, теперішнім і майбутнім.

- А на чому можна подорожувати?

 

III. Слухання вірша Р.Бойчука «Машина часу»:

 

Своя машина часу в кожнім з нас:

Політ в минуле – це у спогади поринь,

А у майбутнє, оминувши часу плин,

Ми мріючи, мандруємо щораз.

Минуле – це історія, тривка

Без прав на зміни, закарбована в спіраль,

Майбутнє ж – то незвіданість крихка.

Своя машина часу в кожнім з нас

Багатогранна і незрима до безмеж

І ти не знаєш, де злетиш, а де впадеш;

Не в силах ти змінить минулий час.

Та хід історії, змінити можна все ж, -

Міняючи майбутнє в своєчас.

 

IV. Подорож у минуле і теперішнє.

1) Зараз ми будемо подорожувати у минуле! (По черзі показую зображення на малюнках минулих років (телефон, іграшки, пральна машина, автомобіль, телевізор і т.д.)).

 

2) А тепер повернемося у теперішній час  порівнємо, як з часом змінилося все навкруги (Показую зображенння на малюнках теперішнього часу (телефон, телевізор, автомобіль і т.д.)).

 

V. Малювання малюнка на тему: «Подорож у майбутнє».

- Як бути з майбутнім? Яке воно буде? Цього ніхто не знає. Лише можна собі уявити. Зараз я пропоную вам намалювати майбутнє. Як ви його бачите? Може хтось буде видатним лікарем? А може колись будуть літаючі автомобілі?

Діти малюють. А я ходжу між рядами і спостерігаю за дітьми.

 

VI. Виставака малюнків.

Роблю виставку дітячих малюнків.

 

VІІ. Підбиття підсумків:

  1. Ми сьогодні з вами подорожували в минуле, теперішнє і майбутнє. Ви дуже гарно намалювали і відтворили майбутнє.
  2. Найбільше яка подорож сподобалась?
  3. Особисто мені – це майбутнє, яке ви так гарно намалювали. Дякую!

 

Вихователь, з тремнтінням у голосі: «… Особливу дяку за організацію та керівництво навчальним процесом  хочу виразити заступниці деректрині з навчання - Степанівні та нашій ДИРЕКТРИНІ – Ясне СОНЕЧКО». 

Всі учні голосно: «Дякуємо за наше щасливе дитинство».

Ті учні яки хочуть без перешкод довчитчся до 12 – го класу обліплюють ДИРЕКТРИНЮ й осипають її лестощами.

 

ЗАНАВЕС.

doc
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку