12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

План проведення загальношкільного Дня відкритих дверей «Разом до успіху»

Про матеріал
Матеріал спрямовано на об’єднання зусиль вчителів, батьків та дітей заради успішного майбутнього: - Вчителі активізують свої зусилля, знання, вміння для покращення результатів викладання; популяризують навчальні предмети, розкриваючи їх практичне значення ; розкривають батькам необхідність участі у всебічному розвитку власної дитини, використовуючи співпрацю з вчителями як партнерами; - Батьки отримують поштовх на активну участь в житті, всебічному розвитку та вихованні власної дитини та змінюють відношення до вчителів та школи; усвідомлюють інтереси дітей до знань через спільні емоції; мають змогу поділитись власним досвідом та знаннями; - Діти отримують додатковий стимул для навчання через співпрацю разом з зацікавленими батьками та вчителями.
Перегляд файлу

План проведення загальношкільного Дня відкритих дверей

«Разом до успіху»

 

Мета: Об’єднання зусиль вчителів, батьків та дітей заради успішного майбутнього:

  • Вчителі активізують свої зусилля, знання, вміння для покращення результатів викладання; популяризують навчальні предмети,  розкриваючи їх практичне значення ; розкривають батькам необхідність участі у всебічному  розвитку власної дитини,  використовуючи співпрацю з вчителями як партнерами;
  • Батьки отримують поштовх на активну участь в житті, всебічному розвитку та вихованні власної дитини та змінюють відношення до вчителів та школи; усвідомлюють інтереси дітей до знань через спільні емоції; мають змогу поділитись власним досвідом та знаннями;
  • Діти отримують додатковий стимул для навчання через співпрацю разом з зацікавленими батьками та вчителями.

 

Організація та оформлення  місць проведення:

  •                  Локація «Емоції, бажання, плани, сподівання»:
    •                     широкі шпалери або стенд, прикрашені написом та позитивними смайликами, закріплені на стіні, поруч стіл з кольоровими стікерами, фломастерами та олівцями.
    •                     Вчителі, батьки та учні мають змогу виразити свої емоції, враження, надії, сподівання на кольорових стікерах та закріпити на стенді впродовж дня.
  •                  Локація «Скринька бажань» :
    •                     Скринька, аркуші для записів, фломастери, олівці.
    •                     Батьки та учні висловлюють пропозиції, бажання адресовані адміністрації та педагогам з питань шкільного життя.
  •                  Локація «Смаколикове диво»:
    •                     Ярмарок солодощів організований батьками класів, який проходить впродовж свята. При проведенні ярмарку особлива увага приділяється культурі харчування, самообслуговування та поваги до оточуючих.

 

  •                  Культурна локація:
    •                     Виставка робіт та зустріч з місцевими художниками та майстрами. Взірці професійного мистецтва виступають, як стимул для розвитку дітей.
    •                     Виставка творчих робіт учнів та батьків (образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво, технічна творчість)
    •                     Майданчик для виступів учнів, які професійно займаються музикою, співом, танцями
  •                  Наукові локації:
    •                     навчальні кабінети для проведення занять оформлюються вчителями. Присутнім повідомляють назви навчальних студій та роздають листівки з мотиваторами, які закликають до вивчення певної дисципліни.
  •                  Центральна локація:
    •                     Актова зала або шкільний майданчик для проведення вступної та заключної частини заходу.

 

Програма проведення свята

  •                  Вступна частина:
    •                     Учні, батьки та вчителі збираються на шкільному майданчику або в актовій залі (оформлення відповідно до назви заходу)
    •                     Привітальне слово директора школи про важливість співпраці батьків, вчителів та учнів для досягнення спільної мети - всебічного розвитку дитини
    •                     Презентація програми заходу: місце, час та основні напрямки проведення предметних студій (окремо на стенді зображується план проведення студій та роздаються буклети з програмою та анотацією заходів)
  •                  Основна частина:
  •                  Предметні студії (заходи проводяться у відповідних навчальних кабінетах, час для кожного  15 – 20 хв., або 30 хв. за умови, якщо дві студії  працюють одночасно). Кожна студія має за мету популяризувати вивчення відповідної навчальної дисципліни та стимулювання бажання батьків брати активну участь у всебічному розвитку дитини. Назва та варіанти проведення студій можуть варіюватись залежно від наповнюваності та бажань вчителя.

 

 

  •                  Мовна студія «Словограй»
    • Розкрити неповторну красу та милозвучність рідної мови та необхідність  її вивчення
  •                     Український правопис: цікаві факти та приклади
  •                     «Диктант єдності» на тему сімейних цінностей
  •                  Студія іноземних мов
    • Довести цінність та необхідність міжкультурної комунікації
    •                     «Мовна подорож Європою»:
      • віртуальна подорож країнами Європи
      • знайомство з визначними місцями країн, які варто відвідати
      • вивчення ключових іноземних фраз для мандрівки та знайомств

Математична студія «Ерудит»

  • Ознайомити з практичним застосуванням математичних знань та логічного мислення
  •                     Логічні завдання
  •                     Способи множення двоцифрових чисел за допомогою додавання
  •                  Фізична експериментальна студія «Модуль»
    •       Показати значущість фізичних явищ в житті людини
    •                     «Досліди та цікавинки з фізики»
      • цікава механіка «Рух та дія»
      • оптичні ілюзії
      • експерименти з магнітними полями
  •                  «Студія мандрів»
    • Довести цінність подорожей для всебічного розвитку дитини
    •                     Віртуальна подорож «Найкрасивіші міста України»
    •                     Вікторина «100 чудес України та світу»
  •                  Студія хімії та біології «Паросток»
    • Розкрити значимість знань з хімії та біології
    •                     Хімічна лабораторія «Корисні досліди»
      • використання реактивів для доведення користі або шкідливості речовин у побуті
      • цікавинки хімії в побуті
    •                     Використання мікроскопів
  •                  Художньо-естетична студія «Гармонія»
    • Важливість художньо-естетичних знань для розвитку дитини
    •                     Віртуальна подорож «Скарби музеїв світу»
    •                     Розповідь «Золотий перетин – гармонійна пропорція»
    •                     Кольорові гармонії
      • Майстер-клас «Колір, враження, експресія»

 

  •                  Заключна частина:
    • Для підбиття підсумків проведення Дня відкритих дверей, внесення пропозицій та вироблення спільного рішення, щодо подальшої співпраці між закладом та родиною
  •                  Вікторина «Знай наших»
    •                     Вікторина проводиться за питаннями,  запропонованими вчителями відповідно до проведених предметних студій
    •                     Творчі виступи дітей в перервах між етапами вікторини
  •                  Заключне слово директора школи,  інтерактивне спілкування між вчителями, батьками та дітьми у вигляді «відкритого мікрофону» для внесення пропозицій та вироблення спільного рішення.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2019
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку