ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора з НВР
___________
Індивідуальний план роботи
асистента вчителя
під час дистанційного навчання з 04.09 по 08.09
2023 / 2024 навчального року
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітка |
1. |
04. 09 |
1. Складання плану роботи на тиждень. 2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 3. Співпраця з батьками. Обговорення з матір’ю готовності дитини до дистанційного навчання та форм організації процесу. 4. Співпраця з педагогами команди супроводу. Обговорення питань залучення дитини до дистанційного навчання, форм та методів за якими доцільно організувати навчання. 5. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. |
08.00 - 09.00 09.00 – 13.00
13.05 – 13.20
13.30 – 13.45
14.20 – 14.50
|
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
2. |
05. 09 |
1. Робота з учнем класу. Допомога в реєстрації та в завантаженні додатків, необхідних для ефективного дистанційного навчання. 2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. 4. Виховна робота з учнем. Бесіда «Правила безпеки під час евакуації». 5. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. |
08.00 - 09.00
09.00 – 13.00
13.30 – 13.45
13.50 – 14.05 14.20 – 14.50 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
3. |
06. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Співпраця з педагогами команди супроводу. 3. Виховна робота з учнем. Бесіда «Вміст дитячого тривожного рюкзаку». 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. 5. Самоосвіта. Робота з нормативними документами. |
09.00 – 13.00
13.30 – 13.45
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50 15.00-16.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
4. |
07. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Співпраця з батьками. Проведення бесіди “Психологічна підтримка сім’ї в період війни”. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. 5. Виготовлення індивідуальних карток по математиці для учня з ООП. |
09.00 – 13.00
13.05 – 13.20
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50
15.00-16.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
5. |
08. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Співпраця з батьками. Консультація “Організація дистанційного навчання дитини. Поради та форми”. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. 5. Робота з документацією. Складання річного плану та графіків роботи. |
09.00– 13.00
13.05– 13.20
14.00– 14.15
14.20– 14.50
15.00-16.00
|
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора з НВР
___________
Індивідуальний план роботи
асистента вчителя
під час дистанційного навчання з 11.09 по 15.09
2023 / 2024 навчального року
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітка |
1. |
11. 09 |
1. Складання плану роботи на тиждень. 2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 3. Співпраця з батьками. Поради батькам учня щодо безпечного перебування вдома. 4. Співпраця з педагогами команди супроводу. Складання індивідуальної програми розвитку дитини з ООП 5. Індивідуальний супровід учня, онлайн-консультація по засвоєнню вивченого на уроках матеріалу. |
08.00 - 09.00 09.00 – 13.00
13.05 – 13.20
13.30 – 13.45
14.20 – 14.50 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
2. |
12. 09 |
1. Спільно з учителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання учнів 3-А класу. 2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. Підбір текстів для читання. 4. Виховна робота з учнем. Бесіда «Дії при оголошенні повітряної тривоги». 5. Індивідуальний супровід учня, формування логічного мислення (допомога у виконанні завдань по математиці). |
08.00 - 09.00
09.00 – 13.00
13.30 – 13.45
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
3. |
13. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Співпраця з педагогами команди супроводу. Внесення нових даних до ІПР. 3. Виховна робота з учнем. Бесіда «Правила поведінки під час онлайн-уроків». 4. Індивідуальний супровід учня, розвиток пізнавальних інтересів, (виконання завдань по ЯДС). 5. Самоосвіта у мережі інтернет в групах по інклюзивному навчанні. |
09.00 – 13.00
13.30 – 13.45
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50
15.00-16.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
4. |
14. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Співпраця з батьками. Ознайомлення батьків з розкладом уроків та графіком корекційно-розвиткових занять. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. 5. Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо. |
09.00 – 13.00
13.05 – 13.20
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50
15.00-16.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
5. |
15. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП. Проведення спостереження під час освітнього процесу та фіксація результатів у щоденнику спостережень. 2. Співпраця з батьками. Ознайомлення батьків з ІПР. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. 4. Індивідуальний супровід учня. Зацікавленість та стимуляція до пізнання навколишнього світу через спостереження за природою. 5. Опрацювання методичних новинок, листів та наказів відділу освіти та МОН України. |
09.00– 13.00
13.05– 13.20 14.00– 14.15
14.20– 14.50
15.00-16.00
|
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора з НВР
___________
Індивідуальний план роботи
асистента вчителя
під час дистанційного навчання з 18.09 по 22.09
2023 / 2024 навчального року
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітка |
1. |
18. 09 |
1. Складання плану роботи на тиждень. 2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 3. Співпраця з батьками. Бесіда «Як допомогти дитині впоратися з негативними емоціями». 4. Засідання команди супроводу. 5. Індивідуальний супровід учня, створення атмосфери оптимізму для впевненості дитини в своїх силах. |
08.00 - 09.00
09.00 – 13.00
13.05 – 13.20 13.30 – 13.45
14.20 – 14.50 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
2. |
19. 09 |
1. Робота з учнем класу. Допомога в завантаженні додатків, необхідних для ефективного дистанційного навчання. 2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП. Проведення спостереження під час освітнього процесу та фіксація результатів у щоденнику спостережень. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. Виготовлення карток-інструкцій для роботи з учнем з ООП. 4. Виховна робота з учнем. Бесіда «Режим дня молодшого школяра». 5. Індивідуальний супровід учня. Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. |
08.00 - 09.00
09.00 – 13.00
13.30 – 13.45
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
3. |
20. 09 |
1. Допомога в організації онлайн-навчання. Проведення спостереження під час освітнього процесу та фіксація результатів у щоденнику спостережень. 2. Співпраця з педагогами команди супроводу. Завантаження завдань та додаткових матеріалів в Classroom. 3. Виховна робота з учнем. Бесіда «Українська символіка». 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. 5. Самоосвіта. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. |
09.00 – 13.00
13.30 – 13.45
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50 15.00 - 16.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
4. |
21. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП. Проведення спостереження під час освітнього процесу та фіксація результатів у щоденнику спостережень. 2. Консультація для батьків «Як навчити дитину самостійно виконувати домашнє завдання». 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Розвиток словесно-логічного мислення. 5. Виготовлення індивідуальних карток-підказок по математиці для учня з ООП. |
09.00 – 13.00
13.05 – 13.20
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50
15.00-16.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
5. |
22. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Співпраця з батьками. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Робота над виразністю читання віршів. 5. Робота з методичною літературою. «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі». |
09.00– 13.00
13.05– 13.20 14.00– 14.15
14.20– 14.50
15.00-16.00
|
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора з НВР
___________
Індивідуальний план роботи
асистента вчителя
під час дистанційного навчання з 25.09 по 29.09
2023 / 2024 навчального року
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітка |
1. |
25. 09 |
1. Складання плану роботи на тиждень. 2. Допомога в організації навчального процесу, заповнення журналу спостережень розвитку дитини з ООП. 3. Спілкування з батьками з метою надання їм консультативної допомоги щодо освітнього процесу, виконання ІПР. 4. Співпраця з педагогами команди супроводу. Обговорення питань залучення дитини до дистанційного навчання, форм та методів за якими доцільно організувати навчання. 5. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Розвивати вміння характеризувати героїв прочитаних творів. |
08.00 - 09.00
09.00 – 13.00
13.05 – 13.20
13.30 – 13.45
14.20 – 14.50 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
2. |
26. 09 |
1. Робота з учнем класу. Організаційна підготовка до онлайн-уроків. 2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. Підбір відео-уроків для роботи учнів 3 класу. 4. Виховна робота з учнем. Бесіда «Мої друзі». 5. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Вчити прагнути до розумової роботи. |
08.00 - 09.00 09.00 – 13.00
13.30 – 13.45
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
3. |
27. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Співпраця з педагогами команди супроводу. 3. Виховна робота з учнем. Бесіда «Мої вподобання». 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Розвиток навички виразного читання. 5. Самоосвіта. Перегляд вебінарів на платформі Всеосвіта. |
09.00 – 13.00
13.30 – 13.45 13.50 – 14.05
14.20 – 14.50 15.00-16.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
4. |
28. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Надання батькам необхідної консультаційної допомоги щодо освітнього процесу. 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Вчити самостійно працювати з підручником. 5. Виготовлення індивідуальних карток по українській мові для учня з ООП. |
09.00 – 13.00
13.05 – 13.20
13.50 – 14.05
14.20 – 14.50
15.00-16.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
5. |
29. 09 |
1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень. 2. Співпраця з батьками. Бесіда «Правила здорового способу життя». 3. Співпраця з педагогами команди супроводу. Консультація «Як забезпечувати здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці здобувачів освіти». 4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Формування зв’язного мовлення з опорою на наочність. 5. Робота з документацією. Доповнення портфоліо учня новими творчими роботами. |
09.00– 13.00
13.05– 13.20
14.00– 14.15
14.20– 14.50
15.00-16.00
|
Viber, месенджер, у телефонному режимі |