План роботи асистента вчителя під час дистанційного навчання

Про матеріал
План роботи асистента вчителя на тиждень з учнем 3 класу з ООП під час дистанційного навчання
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора з НВР

___________

 

Індивідуальний план роботи

асистента вчителя

під час дистанційного навчання з 04.09 по 08.09

2023 / 2024 навчального року

 

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Час

Примітка

1.

04. 09

1. Складання плану роботи на тиждень.

2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

3. Співпраця з батьками. Обговорення з матір’ю готовності дитини до дистанційного навчання та форм організації процесу.

4. Співпраця з педагогами команди супроводу. Обговорення питань залучення дитини до дистанційного навчання, форм та методів за якими доцільно організувати навчання.

5. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань.

08.00 - 09.00

09.00 – 13.00

 

13.05 – 13.20

 

13.30 – 13.45

 

 

14.20 – 14.50

 

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

2.

05. 09

1. Робота з учнем класу. Допомога в реєстрації та в завантаженні додатків, необхідних для ефективного дистанційного навчання.

2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу.

4. Виховна робота з учнем. Бесіда «Правила безпеки під час евакуації».

5. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань.

08.00 - 09.00

 

09.00 – 13.00

 

13.30 – 13.45

 

13.50 – 14.05

14.20 – 14.50

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

3.

06. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

 2. Співпраця з педагогами команди супроводу.

3. Виховна робота з учнем. Бесіда «Вміст дитячого тривожного рюкзаку».

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань.

5. Самоосвіта. Робота з нормативними документами.

09.00 – 13.00

 

13.30 – 13.45

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

15.00-16.00

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

4.

07. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

2. Співпраця з батьками. Проведення бесіди “Психологічна підтримка сім’ї в період війни”.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу.

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань.

5. Виготовлення індивідуальних карток по математиці для учня з ООП.

09.00 – 13.00

 

13.05 – 13.20

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

 

15.00-16.00

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

5.

08. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

2. Співпраця з батьками. Консультація “Організація дистанційного навчання дитини. Поради та форми”.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу.

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань.

5. Робота з документацією. Складання річного плану та графіків роботи.

09.00– 13.00

 

13.05– 13.20

 

14.00– 14.15

 

14.20– 14.50

 

15.00-16.00

 

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

                                                                                                        

                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора з НВР

___________

 

Індивідуальний план роботи

асистента вчителя

під час дистанційного навчання з 11.09 по 15.09

2023 / 2024 навчального року

 

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Час

Примітка

1.

11. 09

1. Складання плану роботи на тиждень.

2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

3. Співпраця з батьками. Поради батькам учня щодо безпечного перебування вдома.

4. Співпраця з педагогами команди супроводу. Складання індивідуальної програми розвитку дитини з ООП

5. Індивідуальний супровід учня, онлайн-консультація по засвоєнню вивченого на уроках матеріалу.

08.00 - 09.00

09.00 – 13.00

 

13.05 – 13.20

 

13.30 – 13.45

 

 

14.20 – 14.50

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

2.

12. 09

1. Спільно з учителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання учнів 3-А класу.

2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу. Підбір текстів для читання.

4. Виховна робота з учнем. Бесіда «Дії при оголошенні повітряної тривоги».

5. Індивідуальний супровід учня, формування логічного мислення (допомога у виконанні завдань по математиці).

08.00 - 09.00

 

09.00 – 13.00

 

13.30 – 13.45

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

3.

13. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

 2. Співпраця з педагогами команди супроводу. Внесення нових даних до ІПР.

3. Виховна робота з учнем. Бесіда «Правила поведінки під час онлайн-уроків».

4. Індивідуальний супровід учня, розвиток пізнавальних інтересів, (виконання завдань по ЯДС).

5. Самоосвіта у мережі інтернет в групах по інклюзивному навчанні.

09.00 – 13.00

 

13.30 – 13.45

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

 

15.00-16.00

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

4.

14. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

2. Співпраця з батьками. Ознайомлення батьків з розкладом уроків та графіком корекційно-розвиткових занять.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу.

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань.

5. Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо.

09.00 – 13.00

 

13.05 – 13.20

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

 

15.00-16.00

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

5.

15. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП. Проведення спостереження під час освітнього процесу та фіксація результатів у щоденнику спостережень.

2. Співпраця з батьками. Ознайомлення батьків з ІПР.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу.

4. Індивідуальний супровід учня. Зацікавленість та стимуляція до пізнання навколишнього світу через спостереження за природою.

5. Опрацювання методичних новинок, листів та наказів відділу освіти  та МОН України.

09.00– 13.00

 

 

13.05– 13.20

14.00– 14.15

 

14.20– 14.50

 

15.00-16.00

 

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора з НВР

___________

 

Індивідуальний план роботи

асистента вчителя

під час дистанційного навчання з 18.09 по 22.09

2023 / 2024 навчального року

 

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Час

Примітка

1.

18. 09

1. Складання плану роботи на тиждень.

2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

3. Співпраця з батьками. Бесіда «Як допомогти дитині впоратися з негативними емоціями».

4. Засідання  команди супроводу.

5. Індивідуальний супровід учня, створення атмосфери оптимізму для впевненості дитини в своїх силах.

08.00 - 09.00

 

09.00 – 13.00

 

13.05 – 13.20 13.30 – 13.45

 

 14.20 – 14.50

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

2.

19. 09

1. Робота з учнем класу. Допомога в завантаженні додатків, необхідних для ефективного дистанційного навчання.

2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП. Проведення спостереження під час освітнього процесу та фіксація результатів у щоденнику спостережень.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу. Виготовлення карток-інструкцій для роботи з учнем з ООП.

4. Виховна робота з учнем. Бесіда «Режим дня молодшого школяра».

5. Індивідуальний супровід учня. Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком.

08.00 - 09.00

 

 

09.00 – 13.00

 

13.30 – 13.45

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

3.

20. 09

1. Допомога в організації онлайн-навчання. Проведення спостереження під час освітнього процесу та фіксація результатів у щоденнику спостережень.

2. Співпраця з педагогами команди супроводу.  Завантаження завдань та додаткових матеріалів в Classroom.

3. Виховна робота з учнем. Бесіда «Українська символіка».

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань.

5. Самоосвіта. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

09.00 – 13.00

 

 

13.30 – 13.45

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

15.00 - 16.00

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

4.

21. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП. Проведення спостереження під час освітнього процесу та фіксація результатів у щоденнику спостережень.

2. Консультація для батьків «Як навчити дитину самостійно виконувати домашнє завдання».

3. Співпраця з педагогами команди супроводу.

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Розвиток словесно-логічного мислення.

5. Виготовлення індивідуальних карток-підказок по математиці для учня з ООП.

09.00 – 13.00

 

 

13.05 – 13.20

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

 

15.00-16.00

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

5.

22. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

2. Співпраця з батьками.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу.

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Робота над виразністю читання віршів.

5. Робота з методичною літературою. «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».

09.00– 13.00

 

13.05– 13.20

14.00– 14.15

 

14.20– 14.50

 

15.00-16.00

 

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

 

                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора з НВР

___________

 

Індивідуальний план роботи

асистента вчителя

під час дистанційного навчання з 25.09 по 29.09

2023 / 2024 навчального року

 

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Час

Примітка

1.

25. 09

1. Складання плану роботи на тиждень.

2. Допомога в організації навчального процесу, заповнення журналу спостережень розвитку дитини з ООП.

3. Спілкування з батьками з метою надання їм консультативної допомоги щодо освітнього процесу, виконання ІПР.

4. Співпраця з педагогами команди супроводу. Обговорення питань залучення дитини до дистанційного навчання, форм та методів за якими доцільно організувати навчання.

5. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Розвивати вміння характеризувати героїв прочитаних творів.

08.00 - 09.00

 

09.00 – 13.00

 

13.05 – 13.20

 

13.30 – 13.45

 

 

14.20 – 14.50

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

2.

26. 09

1. Робота з учнем класу. Організаційна підготовка до онлайн-уроків.

2. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу. Підбір відео-уроків для роботи учнів 3 класу. 

4. Виховна робота з учнем. Бесіда «Мої друзі».

5. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Вчити прагнути до розумової роботи.

08.00 - 09.00 09.00 – 13.00

 

13.30 – 13.45

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

3.

27. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

 2. Співпраця з педагогами команди супроводу.

3. Виховна робота з учнем. Бесіда «Мої вподобання».

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Розвиток навички виразного читання.

5. Самоосвіта. Перегляд вебінарів на платформі Всеосвіта.

09.00 – 13.00

 

13.30 – 13.45

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

15.00-16.00

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

4.

28. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

2. Надання батькам необхідної консультаційної допомоги щодо освітнього процесу.

3. Співпраця з педагогами команди супроводу.

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Вчити самостійно працювати з підручником.

5. Виготовлення індивідуальних карток по українській мові для учня з ООП.

09.00 – 13.00

 

13.05 – 13.20

 

13.50 – 14.05

 

14.20 – 14.50

 

15.00-16.00

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

5.

29. 09

1. Допомога в організації навчального процесу з учнем з ООП, заповнення журналу спостережень.

2. Співпраця з батьками. Бесіда «Правила здорового способу життя».

3. Співпраця з педагогами команди супроводу. Консультація «Як забезпечувати здорові та безпечні умови навчання, виховання та праці здобувачів освіти».

4. Індивідуальний супровід учня, допомога у виконанні домашніх завдань. Формування зв’язного мовлення з опорою на наочність.

5. Робота з документацією. Доповнення портфоліо учня новими творчими роботами.

09.00– 13.00

 

13.05– 13.20

 

14.00– 14.15

 

14.20– 14.50

 

15.00-16.00

 

Viber,

месенджер, у телефонному режимі

 

docx
Додано
2 лютого
Переглядів
1603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку