План роботи асистента вчителя в період карантину

Про матеріал
План роботи асистента вчителя в період карантину в умовах дистанційного навчання.(27.04.2020-12.05.2020). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №211 від 11 березня 2020 р. В період карантину асистент вчителя працює спільно з командою супроводу дитини з ООП, розробляє індивідуальні завдання для дитини відповідно до її потреб , виконує організаційно-методичну роботу.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план роботи

під час карантину

 

 

27,04,2020 12,05,2020

 

 

 

 

асистента вчителя:  Войтенко Наталія Олегівна

 

 

 

 

 

Веселинове – 2020

п/п

Дата

Зміст роботи

Час

Примітки

 

30

27.04.2020

  • Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 4-Г.
  • Упорядкування дидактичного матеріалу.
  • Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.
  • Робота з дидактичними, опублікованими на сайті «vseosvita.ua».

08.30-10.00

 

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

12.30-13.30

 

Viber, месендж, у телефонному режимі, ютуб, всеосвіта

 

31

28.04.2020

08.00-09.00

 

09.00-11.00

11.00-12.00

 

18.00-19.30

Viber, месендж, у телефонному режимі, все освіта, https://incluz24.blogspot.com

32

29.04.2020

  • Перегляд відеоуроків на «YOUTUBE.COM».
  • Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання .
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

08.30-09.30

 

09.30-11.00

 

11.30-12.30

Viber, месендж,

соціальні мережі, ютуб

 

33

30.04.2020

08.30-10.00

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

18.00-19.30

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com , всеосвіта

34

04.05.2020

  • Підбір завдань для учнів в умовах навчання дистанційної форми.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Підготовка  матеріалів для діагностичних робіт.

08.00-10.00

 

10.00-11.30

 

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.

 

35

05.05.2020

  • Онлайн-перевірка виконання завдань дитини з ООП.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Ведення встановленої документації.
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com

08.30-10.00

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com

36

06.05.2020

  • Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для  учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Підбір відеоматеріалів про толерантність.
  • Опрацювання методичної літератури Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.
  • Спілкування – онлайн з учнем з ООП.

08.30-10.00

 

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

 

 

12.30-13.30

 

мнсенджер, все освіта.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с.

37

07.05.2020

  • Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Створення памʼятки для батьків «Батьки: прислухайтесь до мене».
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com

08.30-10.00

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

12.30-13.30

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com

38

08.05.2020

  • Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Створення памʼятки для батьків «Кінезіологія – проста гімнастика для мозку».

08.00-10.00

 

10.00-11.30

 

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта

39

12.05.2020

  • Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
  • Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
  • Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП.
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com

08.30-10.00

 

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

12.30-13.30

 

всеосвіта, https://incluz24.blogspot.com

40

13.05.2020

  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
  • Адаптація змісту та методів навчання з математики до можливостей  і потреб дитини з ООП.
  • Робота над індивідуальними картками з української мови.

08.00-09.00

 

 

09.00-10.00

 

 

12.00-14.00

 

Viber, соціальні мережі, Всеосвіта,

41

14.05.2020

  • Консультації для батьків та учнів.
  • Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
  • Співпраця з членами команди супроводу дитини з ООП.
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com

08.30-10.00

10.00-11.30

 

 

 

11.30-12.30

 

12.30-13.30

 

Viber, соціальні мережі, EdEra,

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с. https://incluz24.blogspot.com

42

15.05.2020

  • Розміщення завдань для учнів 4-Г класу
  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  • Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
  • Консультація з батьками  по телефону «Про заходи безпеки під час карантину».

08.30-10.00

 

10.00-11.30

 

 

11.30-12.30

 

 

12.30-13.30

 

Viber, месенджер.

Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).

 

43

18.05.2020

  • Робота зі шкільною документацією.
  • Опрацювання методичної літератури Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.
  • Виготовлення карток з математики
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com

08.30-10.00

10.00-11.30

 

 

 

11.30-12.30

12.30-13.30

 

Viber, месенджер.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. https://incluz24.blogspot.com

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вакуловська Надія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
Інкл
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
1072
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку