План роботи групи продовженого дня у 2 класі НУШ на ІІ семестр 2019–2020 н.р.
№ п/п |
Дата, день тижня |
Виховні заходи |
Зміст спортивної години, прогулянок |
СІЧЕНЬ. Тема: «Вартість і цінність» |
1 |
08.01, середа |
Традиції святкування Різдва. Розучування колядок, щедрівок. |
Прогулянка зимовим садом. Спостереження за дятлом. Рухливі ігри «Лісовий господар», «Птах без гнізда». |
|
2 |
09.01, четвер |
Зимові свята. Бесіда «Як святкують зимові свята в моїй родині». Виготовлення подарунків до зимових свят |
Прогулянка «Спостереження за сойкою». Рухливі ігри « Гуси летять» , «Ластівка» |
|
3 |
10.01, п’ятниця |
Традиції святкування свята Нового року у різних країнах. Уявна подорож країнами світу |
Прогулянка «Зима своїх дочекалася прав» Рухливі ігри « У мороза» , «Скачування снігових куль» |
|
|
||||
6 |
13.01, понеділок |
Що таке цінності? Вправи «З чого складається життя?», «Цінності», «Формула щастя» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Веселі зимові розваги. |
|
7 |
14.01, вівторок |
Якими бувають цінності? Гра «Масаж почуттями». Вправа «Хвости». Гра «Плесни – тупни» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та за станом погоди. Рухливі ігри «Збий шапку», «День і ніч» |
|
8 |
15.01, середа |
Що я ціную в людях? Гра «Хороше кожному», «Так чи ні?». Вправа «Актори» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально -розвивальних вправ. Зимові розваги. |
|
9 |
16.01, четвер |
Що об’єднує родину? «Асоціації». Вправа «Розкажи про свою родину». Ігри «Трік-трак», «Будівельники» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри в сніжки. Ліплення снігової баби. |
|
10 |
17.01, п’ятниця |
Яку цінність кожен із нас несе у собі? Таємничо-чарівна хвилинка. Вправи «Це чудово!», «Дерево цінностей» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Турбота про пернатих друзів. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
|
||||
11 |
20.01, понеділок |
Якого я роду? Зв’язок поколінь. Вправа «Клубочок». Гра «Запитання з капелюха». Створення колажу «Родина» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами взимку. Рухливі ігри «Захист снігової фортеці», «Сніговий тир». |
|
12 |
21.01, вівторок |
Що найдорожче у світі? Ігри «Хто більше?», «Магазин», «Танок по колу» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Допомога зимуючим птахам. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри за вибором дітей. |
|
13 |
22.01, середа |
Що цінного ти можеш привнести у спільну справу? Прийом «Я радий тебе бачити», Перегляд м/ф «Ріпка». Загадкова скринька |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про попередження про-студних та інфекційних захво-рювань. Рухливі ігри «Совонька» , «Журавель». |
|
14 |
23.01, четвер |
Чому довіряють одне одному? Вправа «Довірся мені». Прослуховування аудіо казки І.Радичкова «Якщо хочеш мати друзів». Вправа «Вільне падіння» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Море вилюється», «Мисливці та звірі» |
|
15 |
24.01, п’ятниця |
Народні традиції та родинні свята. Вправа «Моя сім’я», «Бурхливі оплески». Створення пам’ятки «Як улаштувати гарне свято» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: ліплення снігової баби, гра у сніжки. |
|
|
||||
16 |
27.01, понеділок |
Чи все в природі має цінність? Вправи «Барометр настрою», «Голос трави», «Добре – погано», «Уявіть це!» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Допомога пернатим друзям. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
17 |
28.01, вівторок |
Чи можуть зникнути природні цінності? Психогімнастика «Я – дерево». Складання «Порадника» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ на зміцнення мускулатури спини та для очей для збереження зору. Зимові розваги. |
|
18 |
29.01, середа |
Пам’ятки природи і культури. Гра «Ходилка». Вправа «Цікаві статті». Складання «Порадника» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Рухливі ігри «Мишоловка», «Розірвані ланцюги» |
|
19 |
30.01, четвер |
Вплив людини на довкілля. Вправа «Капелюшок бажань». Ігри «Так чи ні?», «Подорож сторінками Червоної книги». Вправа «Людина і довкілля» |
Вільна прогулянка «Зайчикова хатка» Рухливі ігри «Карусель», «Усі до своїх прапорців» |
|
20 |
31.01, п’ятниця |
Охорона природи. Обгово-рення вірша «Вмійте приро-ду любити». Театралізація. Інтерактивна вправа «Павутинка» |
Прогулянка – спостереження. Сезонні зміни у природі. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Суша,вода» |
|
|
||||
№ п/п |
Дата проведення |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
ЛЮТИЙ. Тема: «Хочу – можу – потрібно» |
22 |
03.02, понеділок |
Які бажання виникають у людей? Вправи «Знайомство», «Мікрофон», «Поміркуй». Казка «Три бажання» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Секрети зимової краси. Рухливі ігри «Два кола», «Король кольорів» |
|
23 |
04.02, вівторок |
Чи є різниця між мрією і бажан-нями? Вправа «Мрії», «Увійди в картину», «Дослідник» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Пташки в гніздечках», «Намисто» |
|
24 |
05.02, середа |
Чи може мрія змінити життя людини? «Казка про маленьку мрію». Вправа «Мрія», «Снігова куля». |
Прогулянка-розвага « У країні гри» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Море хвилюється» |
|
25 |
06.02, четвер |
Чи може людина жити без бажань? Гра «Чарівний стілець». Вправа «Колір твого бажання» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові розваги. Допомога пернатим друзям. |
|
|
07.02, п’ятниця |
Що я можу зробити, аби здійснювати бажання? Гра «Якби мені вдалось перетворитися…». Вправа «Інтерв’ю», «Поміркуй». Казка «Коли здійснюються мрії» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі естафети та змагання. Рухливі ігри «Мисливці й качка», «Карасі та щука» |
|
|
||||
26 |
10.02, понеділок |
Чи завжди варто здійснювати всі бажання? Вправа «Чарівник», «Фея». Читання оповідання «Печиво». Вправа «Оціни бажання» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та погоді. Рухливі ігри «Заморожу» , «Потяг» |
|
27 |
11.02, вівторок |
Як природа обмежує людські бажання? Гра «Портрет». Естафета «Абетка бажань». Вправа «Хочу, можу, потрібно» |
Прогулянка-розвага «У країні гри» Рухливі ігри «Чапля» , «Совонька» |
|
28 |
12.02, середа |
Чи потребують бажання обмежень? Конкурс на кращого міма. Вправи «Продовж речення», «За і проти». Гра «Фанти» |
Прогулянка-фантазія «Чарівні хмаринки» Рухливі ігри «Переправа» , «Журавель» |
|
29 |
13.02, четвер |
Чому не можна жити без правил? Вправа «Повтори». Казка «Без чого не можна жити». Вправа «Склади правила» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
30 |
14.02, п’ятниця |
Що буде, якщо не виконувати правил? Вправи «Пасажири», «Навчаючи – вчусь». Складання правил поведінки в лісі, біля річки, у парку |
Прогулянка на свіжому повітрі. Захист снігової фортеці – змагання між хлопцями та дівчатами. |
|
|
||||
31 |
17.02, понеділок |
Чи може бажання нашкодити? Вправа «Сонечко». Оповідання «Бажання й наполегливість дівчинки». Вправа «алгоритм бажань» |
Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Третій зайвий», «Вовк» |
|
32 |
18.02, вівторок |
Чи може бути спільна мрія? Гра з м’ячем «Вітаю тебе, …» Вправа «Пофантазуй». Бесіда «Мої мрії» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
33 |
19.02, середа |
Чи може бути спільне бажання? Гра «Поміняймося місцями ті, у кого …». Вірш «Подарунок просто так». Вправа «Спільна творчість» |
Прогулянка - спостереження «Інтерв’ю зимового гаю» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Човник», «Окомір» |
|
34 |
20.02, четвер |
Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією? Гра «Мовчанка». Вправа «Продовж речення». Виготовлення символу мрії |
Прогулянка «Ми – туристи». Повторення комплексу ЗРВ, рухливі ігри «Потяг» , «Хусточка». |
|
35 |
21.02, п’ятниця |
Чи може моя мрія стати спільною мрією? Вправа «Віночок побажань». Вірш «Дитяча мрія». Конкурс «Листівка мрій» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
||||
36 |
24.02, понеділок |
Чи можна впізнати бажання? Вправа «Три бажання». Робота у творчих лабораторіях (конструювання з лего, оригамі) |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мисливці та звірі», «Біг пінгвінів»
|
|
37 |
25.02, вівторок |
Чого хоче кожна дитина? Вправа «Римуємо імена», «Моя думка», «Фантастичні гіпотези» |
Прогулянка-практикум «Школа вуличних наук» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Хусточка» , «Стонога» |
|
38 |
26.02, середа |
Про що я мрію? Вправа «М’ячі та компліменти». «Казка про мрію для дітей». Вправа «Фантастичні перетворення» |
Вільна прогулянка «Зайчикова хатка» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Золоті ворота», «День і ніч» |
|
39 |
27.02, четвер |
Які потреби є у людини? Види потреб. Гра «Опиши своє щастя відповідно до потреб». Вправа «Дерево бажань» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Совонька», «Третій зайвий»
|
|
40 |
28.02, п’ятниця |
Чим важливе навчання у школі? Вправа «Радий тебе бачити». Гра «Найкращий учень». Малювання портрету учня |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за весняними змінами у природі та погоді. Рухливі ігри «Вітер», «Вовк у рові» |
|
|
БЕРЕЗЕНЬ. Тема: «Ідеї – винаходи – відкриття» |
|||
41 |
02.03, понеділок |
Як я співпрацюю у класі? Вправа «Магніт», «Я у дзе-ркальце дивлюся». Дослі-дження «Сила дружби» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗВР, рухливі ігри «Кільце», «Пастка» |
|
42 |
03.03, вівторок |
Як я спілкуюся з ровесниками? Вправа «Сплети павутинку», «Ти мені подобаєшся». Гра «Темні та світлі торбинки» |
Цільова пішохідна погулянка шкільним подвір’ям. «Зустріч птахів». Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Горобці і кішка», «Фарби» |
|
43 |
04.03, середа |
Які є несловесні засоби спілкування ви знаєте? Вправа «Відгадай, що я роблю». Ігри «Місток», «Покажи почуття» |
Спортивна прогулянка «Ми і спорт». Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Земля,вода, вогонь, повітря», «Космонавти»
|
|
44 |
05.03, четвер |
Про що може повідомити назва? Вправа «Привіт-привіт». Гра «Відгадай», «Плутанка». Вправа «Збери прислів’я» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
45 |
06.03, п’ятниця |
Що є результатом людської діяльності? Перегляд м/ф «Фіксики» («Міксер»). Виготовлення весняної поробки |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за весняними змінами у природі та погоді. Рухливі ігри «Вітер», «Вовк у рові» |
|
|
||||
46 |
10.03, вівторок |
Навіщо людина робить винаходи? Перегляд презентації «Винаходи людства», «Встанови послідовність». Малювання роботів або механізмів |
Ігрова пошукова «Знайди скарб» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Хлібчик», «Кольори»
|
|
47 |
11.03, середа |
Як винаходи впливають на життя людини?Гра «Піраміда слів-винаходів». Бесіда «Позитивний і негативний вплив мобільного телефону» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Руки сусіда», « Море хвилюється»
|
|
48 |
12.03, четвер |
Чим небезпечні винаходи та відкриття? Відгадування загадок. Перегляд м/ф «Уроки обережності» про правила користування електроприладами |
Спостереження за весняними змінами у природі. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Оплески», «Збери картоплю» |
|
49 |
13.03, п’ятниця |
Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу? Гра «Мої таланти», «Я – конструктор». Робота в парах «Талант і наполегливість» |
Прогулянка на свіжому повітрі . Комплекс ЗРВ, рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
|
|||
50 |
16.03, понеділок |
Які ідеї підказала людям природа? Гра «Кольорове диво», «Що придумала природа?». Конструювання з лего |
Весняні спостереження. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Стій» , «Зайці»
|
|
51 |
17.03, вівторок |
Як з’являються ідеї винаходів? Дослідження «Яким буває морозиво?». Гра «Добре – погано». Складання «Солодкої казки» |
Спостереження за перелітними птахами. Рухливі ігри «Пташка в клітці» , «Ворони»
|
|
52 |
18.03, середа |
Яка різниця між винаходом і відкриттям? Гра «Чарівний мішечок». Вправа «Не помились!» |
Зустріч птахів. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Пінгвін з м’ячем», «Стрибаючі горобчики» |
|
53 |
19.03, четвер |
Хто вони – винахідники? Вправа «Павутинка». Робота в групах «Ознайомлення з винаходами». Складання кросвордів |
Весняні квіти. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Кіт і миша», «До своїх прапорців» |
|
54 |
20.03, п’ятниця |
Чи можу я бути винахідником? Діалог «Яким має бути справжній винахідник?». Перегляд відео «Історія виникнення лего» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей.
|
|
|
||||
|
|
|||
55 |
30.03, понеділок |
Як стати успішним? Вправа «Квітка щастя». Слухання і обговорення притчі «Двоє друзів і старий жебрак» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Ігри за вибором дітей. |
КВІТЕНЬ. Тема: «Місяць. Рух і час» |
56 |
31.03, вівторок |
Як винаходи людей змінюють світ? Вправа «Подаруй посмішку». Бесіда «Винаходи навколо нас». Слухання і обговорення статей із журналу «Пізнайко» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Чарівне коло», « Метелики» |
|
57 |
01.04, середа |
Як відкриття можуть допомогти мені в навчанні? Вправа «SMS-ка». Перегляд відео «Історія винайдення олівця» |
Квітнева прогулянка. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Саджання картоплі», « Кільце» |
|
58 |
02.04, четвер |
Якими дитячими винаходами ми користуємось? Вправа «Я тобі подарую …», «Кинь іграшку». Гра-асоціація «На що схожа соломинка?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Гномики – у домики», «Кольори». |
|
59 |
03.04, п’ятниця |
Які винаходи будуть потрібні людству в майбутньому? Вправи «Дзеркало», «Я бажаю тобі». Перегляд відео «Винаходи людства» |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям, спостереження за змінами у житті рослин та птахів. Рухливі ігри «Зайці», « Море хвилюється» |
|
|
||||
60 |
06.04, понеділок |
Як пов’язані рухи та життя людини? Вправа «Де ти був?». Інтерв’ю «Мене цікавить Ваша думка». Гра «Уявімо …». Вправа «Поєднаймо» |
Посади дерево. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Точний удар», «Біг сороконіжок» |
|
61 |
07.04, вівторок |
Що означає «Бути дорослим»? Гра «Кольорові привітання». Інтерв’ю «Коли я виросту». Гра «Доросле життя» |
Весняна клумба. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Квіти і вітерці», «Квіти» |
|
62 |
08.04, середа |
Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби? Вправа «Тематичне інтерв’ю», «Мій пульс», «Я так утомився» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про загартування та про отруйні рослини. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
63 |
09.04, четвер |
Як я росту? Вправа «Гірлянда добра», «Я змінився», «Долонька», «Так чи ні?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Чарівне коло», «Третій зайвий» |
|
64 |
10.04, п’ятниця |
Навіщо я пізнаю? Вправа «Пізнай». Вправа «Круглий стіл», «Спочатку – потім». Гра «Ми – фантазери» |
Ліс навесні. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Без гнізда», «Лисиця і заєць» |
|
|
||||
65 |
13.04, понеділок |
Навіщо люди подорожують? Вправа «Вся справа – в капелюсі». Гра «Я беру з собою в дорогу». Вправа «Країна Х», «Сонечко» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем, скакалкою та за вибором дітей. |
|
66 |
14.04, вівторок |
Як можна подорожувати у часі? Вправа «Зоряний промінь», «Машина часу», «Сюжет», «Подорож у часі» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мишоловка», «Струмочок» |
|
67 |
15.04, середа |
Звідки пішла назва мого міста? Гра «Веселий м’ячик». Вправи «Незвичайна історія», «Підзорна труба», «Склади розповідь» |
Прогулянка - милування природою. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
68 |
16.04, четвер |
Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому? Вправи «Здоровенькі були!», «Закінчи речення». Оповідання «Грицева шкільна наука» |
Прогулянка - похід «Туристичні розваги». Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Злови м’яч», «Фарби» |
|
69 |
17.04, п’ятниця |
Коли жили визначні особи на-шого краю? Вправа «Кольоровий настрій». Прийом «Диспут». Гра «Друкарська машинка» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
||||
70 |
21.04, вівторок |
Чи пов’язаний час із рухом? Вправа «Мрії». Робота над загадками. Вправа «З циферблатом я дружу – зразу відповідь скажу», «Античас» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі старти. |
|
71 |
22.04, середа |
Які рухи свідчать про пробудження природи? Гра «Ознаки весни». Вправа «Прислів’я». Народна весняна гра «Шум» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про лікарські рослини рідного краю. Рухливі ігри «Карасі та щуки», «День і ніч» |
|
72 |
23.04, четвер |
Як сонце впливає на сезонні явища в природі? Гра «Веселка», «Прогулянка із сонечком». Вправа «Погода», «Вам буде цікаво», «Пори року» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Міні-бесіда «Правильне дихання під час ходьби». Рухливі ігри за інтересами дітей. |
|
73 |
24.04, п’ятниця |
Які причини змін пір року? Вправа «Кола на воді», «Пори року». Казка «Сонце, мороз і вітер» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Мишоловка», «Струмочок» |
|
|
||||
74 |
27.04, понеділок |
Чому рух є ознакою життя? Гра «Червоне світло, зелене світло». Вправа «Що я чую, що я бачу». Казка «Старий пень» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором дітей. |
|
75 |
28.04, вівторок |
Що можуть і не можуть виконати машини і люди? Вправа «Свічка», «Кошик ідей», «Людина – машина». Гра «Універмаг» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про отруйні рослини. Ігри за вибором дітей. |
|
76 |
29.04, середа |
Чи важливий рух для себе та інших? Вправа «Чарівне дерево побажань», «Клейовий дощик». Вправа «Дослідник» |
Травнева прогулянка. Рухливі ігри «Пташка», «Відгадай і дожени» |
|
77 |
30.04, четвер |
Як розв’язати складне завдання? Вправа «Звичайне диво», «Сліпий і поводир». Гра «Слухай команду», «Хор». |
Спостереження за змінами у природі та погоді травня. Рухливі ігри «Колесо», «Струмочок» |
|
|
||||
78 |
04.05, понеділок |
Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного? Ігри «Незакінчене речення», «Насправді», «10 правил» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні ігри дітей за власним вибором. |
|
79 |
05.05, вівторок |
Життя – найвища цінність кожної людини. Ігри «Скринька чарівних слів», «Я тобі бажаю…», «Одне до одного». Вправа «Асоціації», «Квіточка» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Струмочок», «Лови – не лови» |
|
|
06.05, середа |
Як дбати про власне здоров’я? Гра «Асоціативний ряд – здоров’я». Бесіда «Від чого залежить здоров’я». Вправа «Орел, слон, мавпа» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Рухливі ігри за вибором дітей. |
ТРАВЕНЬ. Тема «Все пов’язано з усім» |
|
07.05, четвер |
Що мені допомагає, а що – заважає у налагодженні контактів з іншими? Опові-дання В.Сухомлинського «Бо я – людина». Гра «Чарівні окуляри» |
Прогулянка – похід «Ми – туристи». Рухливі ігри «Третій зайвий», «Фарби» |
|
|
08.05, п’ятниця |
Що мені допомагає, а що – заважає у налагодженні контактів з іншими? Ігри «П’ятий зайвий», «Заданий маршрут». Вправа «Запам’ятай і повтори» |
Прогулянка- фантазія «У царстві квітів» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «День і ніч» , «Король кольорів» |
|
|
||||
|
12.05, вівторок |
Хто мені друг/подруга, а хто – приятель/-ка? Вправа «Я поважаю тебе за…». Оповідання В.Сухомлинського «Наш тато одужав». Гра «Ланцюжок» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Карасі та щуки», «Квачі маршем» |
|
|
13.05, середа |
Правила доброчинності. Гра «Добра фея», «Рецепти доброти». Вправа «Віночок побажань» |
Цільова пішохідна прогулянка: спостереження за змінами у природі та погоді у кінці весни. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
14.05, четвер |
Чому господарювати у природі людина має відповідально? Вправа «Доторкнись до білого». Оповідання В.Сухомлинського «Білка і добра людина» |
Прогулянка – розвага «Розважатися ми вміємо». Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Всі до своїх прапорців», «Вожатий» |
|
|
15.05, п’ятниця |
Чому господарювати у природі людина має відповідально? Гра «Як тварини грають у квача». Вправа «Слон» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «У квача», «Чарівне коло» |
|
|
||||
|
18.05, понеділок |
Людина – частина природи. Гра «Учимося любити природу». Вірш Г.Малик «Зламана гілка». Гра «Ми всі – природа, ми всі – живі» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про техніку безпеки під час рухливих ігор. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
19.05, вівторок |
Людина – частина суспільства. Вправа «Одне до одного», «Обери позицію». Гра «Зазирни у скриньку». |
Суспільствознавча прогулянка «Правила дорожнього руху» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Панас», «Усі до своїх прапорців» |
|
|
20.05, середа |
Як людина може впливати на природу? Гра «Природа промовляє SOS». Бесіда «Що я можу зробити для збереження чистоти довкілля?» |
Прогулянка на свіжому повітрі.Трудовий десант на шкільному подвір’ї. |
|
|
21.05, четвер |
Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві? Обов’язок. Дисципліна. Гра «Про що розповідає портфель?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Третій зайвий», «Вожатий» |
|
|
22.05, п’ятниця |
Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі. Гра «Пори року розповідають про себе». Гра «Чи можливе таке?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі старти. |
|
|
|
|||
|
25.05, понеділок |
Які зміни в природі можуть вплинути на мої плани? Природні явища. Характеристика та вплив явищ природи на плани людини. Загадки |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда з техніки безпеки на літніх канікулах. Рухливі ігри за інтересами дітей. |
|
|
26.05, вівторок |
Зміни в природі навесні. Гра «Долоні». Робота з деформованим текстом. Вправа «Обґрунтуй свою думку» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивна олімпіада між групами на шкільному полі. |
|
|
27.05, середа |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? Ігровий тренінг «Я обираю настрій». Виставка грошей. Гра «Мозаїка» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
28.05, четвер |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? Що робить людину особливою? Вправа «Думки вголос», «Добра справа» |
Туристична – похідна прогулянка. Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Потяг», «Хусточка» |
|
|
29.05, п’ятниця |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? Оцінювання рис характеру. Переваги, можливості, способи їхнього розвитку. Перегляд м/ф «Ледача подушка». Бесіда «Як я планую провести канікули?» |
Ігрова змагальна прогулянка «Козацькі старти» Комплекс ЗРВ, рухливі ігри «Струмочок», Карасі і щука» |