РОЗГЛЯНУТО ЗАТВЕРДЖУЮ:
на засіданні методичної комісії Заступник директора з НВР
протокол №1 _______Л.Г.Дядькова
від “30” серпня 2019 року «____»_________2019
Голова методичної комісії _______ Г.В.Бут
ПЛАН
роботи методичної комісії класних керівників
на 2019 - 2020 навчальний рік
№ з/п |
Тематика засідань |
Дата проведення |
Виконавець |
Відмітка про виконання |
1 |
|
серпень
|
Бут Г.В. Класні керівники та куратори |
|
1.Затвердження плану роботи МК класних керівників на 2019-2020 навчальний рік. (круглий стіл) |
|
|||
2
|
1.Виконання рішень попереднього засідання |
вересень |
Бут Г.В |
|
2.Виступ: «Розгляд педагогічних ідей щодо підвищення позитивної мотивації учнів до навчальної діяльності та профілактики безпричинних пропусків уроків». Форма проведення :тайм менеджмент класного керівника
|
Бут Г.В. Класні керівники та куратори |
|
||
3 Доповідь:«Психолого – педагогічна компетентність класного керівника» Форма проведення : тренінг для керівників груп.
|
Практичний психолог
|
|
||
4.Обговорення відкритого виховного заходу « Поговоримо про». |
Класні керівники та куратори |
|
||
3 |
1.Виконання рішень попереднього засідання |
жовтень
|
Бут Г.В |
|
2. Виступ «Ефективні ресурси успішного освітянина» Форма проведення:тімбілдінг |
Горбачьова Ю.В . |
|
||
3. «Від адаптації до адаптації,або адаптація першокурсників від А до Я « форма проведення : мозковий штурм. |
Кірей Ю.В.
|
|
||
4. Обговорення відкритого виховного заходу «День визволення Мелітополя » |
|
Класні керівники та куратори |
|
|
4 |
1. Виконання рішень попереднього засідання |
листопад |
Бут Г.В |
|
2. Виступ «Рефлексія –емоційна і компетентнісна опора для професіонала» форма проведення: психолого-педагогічний семінар |
Ткачекно П.Д. |
|
||
3.Доповідь: «Позиція батьків – важливий фактор педагогічної співпраці «Педагоги — учні — батьки». форма проведення:палітра досвіду роботи |
Швайко С.М. |
|
||
4. Обговорення відкритого виховного заходу до Дня української писемності «День працівника сільського господарства » |
||||
Класні керівники та куратори |
|
|||
5 |
1.Виконання рішень попереднього засідання |
грудень |
Бут Г.В |
|
2.Доповідь Ефективні прийоми та методи подолання неуспішності учнів – форма проведення: (банк ідей) |
Моісєева С.О. |
|
||
3. Виступ «Сучасні форми, методи та напрямкипрофорієнтаційної роботи – ключ до успіху ліцею» форма проведення: (панорама ідей) |
Бут Г.В |
|
||
4.Обговорення години спілкування «Асоціальні хвороби». |
Класні керівники та куратори |
|
||
6 |
1.Виконання рішень попереднього засідання |
січень |
Бут Г.В |
|
2.Доповідь: «Самоосвіта, підвищення власного методичного рівня –виклик часу» форма проведення(експрес огляд) |
Бут Г.В. |
|
||
7 |
1.Виконання рішень попереднього засідання. |
лютий |
Бут Г.В. |
|
2. Виступ «Особливості роботи з учнями з адективною поведінкою. Запобігання домашньому насильству»форма проведення ( методичні перегуки.) |
Бобруйко А.О. |
|
||
3.Виступ «Обговорення та пошук шляхів вирішення проблемних ситуацій» форма проведення (диспут-дискусія); |
Чалий О.В. |
|
||
4.З досвіду роботи «Формування колективу. Розподіл обов’язків.Роль учнівського самоврядування»форма проведення (пазли успіху групи)
|
Полуніна Г.Л. |
|
||
8 |
1. Виконання рішення попереднього засідання. |
березень |
Бут Г.В. |
|
2.З досвіду роботи «Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості, громадянських якостей особистості»форма проведення –ділова гра |
Михайлова Н.В. |
|
||
3.Виступ «Позитивний психолого-педагогічний клімат» форма проведення-тренінг 4. Круглий стіл «Обговорення відкритого виховного заходу «Шевченко,Костенко-поети на зламі століть» |
Практичний психолог |
|
||
9 |
1. Виконання рішень попереднього засідання. |
квітень |
Бут Г.В. |
|
2.Доповідь: «Позакласні заход и,діяльність з виховної роботи як мотиватор до розширення світогляду учнів »форма проведення- консиліум |
Кірей Ю.В. |
|
||
3.Виступ: «Використання творчого інсайту ,подолання обмежень та створення нового освітнього простору»форма проведення- ярмарка педагогічних ідей |
Скворцов М.О. |
|
||
10
|
1. Виконання рішень попереднього засідання. |
травень |
Бут Г.В |
|
2.Підсумки моніторингу з підвищення методичного рівня керівників груп. |
Дядькова Л.Г. |
|
||
3.Обговорення відкритого виховного заходу до Дня памяті та примирення: «Через роки,через віки-памятаймо!» |
. Класні керівники та куратори |
|
||
11 |
1.Моніторинг роботи МК класних керівників за 2019-2020 навчальний рік. |
червень |
Бут Г.В |
|
2. Про організацію літнього відпочинку учнів потерпілих від аварії на ЧАЕС, дітей-сиріт, дітей АТО,переселенців.
|
Дядькова Л.Г. Бут Г.В |
|
«Зібратися разом – початок.
Залишитись разом – прогрес.
Працювати разом – успіх!»
ЗАТВЕРДЖУЮ:
Заступник директора з НВР ________Л.Г.Дядькова
«____»_________2017 р.
ПЛАН
роботи з батьками в навчальній групі № 2
на 2018-2019 навчальний рік
Засідання 1. Жовтень
|
|
|
|
|
Засідання 2. Грудень
|
|
|
1. Про відповідальність батьків за виховання дітей.
2. Про поведінку та відвідування учнями навчального закладу.
3. Про організацію дозвілля учнів.
4. Підготовка до святкування Новорічних свят, організація змістовного відпочинку під час канікул.
Засідання 3. Лютий
1. Участь батьків у формуванні моральних якостей учнів.
2. Педагогіка співробітництва педагогів і батьків.
3. Про стан здоров’я підлітків та шляхи його покращення.
4. Підготовка до святкування Великодня.
Засідання 4. Квітень
1. Участь батьків у проведенні ремонтів в приміщеннях навчального закладу.
2. Підготовка учнів до ДПА та ЗНО.
3. Організація дозвілля, відпочинку та зайнятості учнів у літній період.
4. Підведення підсумків роботи батьківського комітету за 2018-2019 навчальний рік та планування роботи на наступний навчальний рік.
Затверджую:
Заступник директора з НВР
__________Л.Г.Дядькова
__ _______________2018р.
ПЛАН
роботи Ради профілактики правопорушень групи № 2
на 2018-2019 навчальний рік
1. Знайомство з Положенням ради з профілактики правопорушень .
2. Затвердження плану роботи ради з профілактики правопорушень на 2018-2019 н.р..
3. Розгляд подання класних керівників про постановку на внутрішкільний облік учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
4. Про хід Всеукраїнського рейду „Урок” в комплексі.
5. Закріплення індивідуального шефства над «важкими» підлітками.
1. Зайнятість в позаурочний час учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
2. Організація рейдів під час виробничого навчання.
3. Профілактична робота з учнями, які постійно запізнюються на уроки.
4. Про хід місячника «Про дотримання законодавства про освіту».
5. Рекомендації викладачм щодо підтримки дисципліни в групі (практ. психолог)
1. Поведінка та успішність учнів , групи ризику.
2. Відвідування уроків з метою вивчення роботи з «важкими» учнями на уроці.
3. Рейди в сім’ї учнів, що стоять на обліку.
4. Запрошення учнів - порушників дисципліни і порядку.
1. Результати проведення тижня права.
2. Суспільна активність учнів із девіантною та делінквентною поведінкою.
3. Профілактична робота з дітьми, які схильні до пропусків навчальних занять.
4. Аналіз ведення щоденників - спостережень за учнями відповідних категорій.
5. Лекторій для викладачів «Складні учні»(практ. психолог)
6. Організація рейдів під час зимових канікул.
1. Статистичний звіт злочинів і правопорушень за 2017 рік.
2. Комплексна оцінка становища дітей, що знаходяться в «группы ризику». Підсумки рейдів під час зимових канікул.
3. Стан та реалізація планів допомоги дітям, які перебувають в соціально-небезпечному положенні.
4. Співбесіда з невстигаючими учнями за підсумками І півріччя.
5. Коригування банку даних про дітей, які потребують особливого контролю.
1. Профілактична робота з порушниками режиму групи.
2. Інформація класного керывника про стан роботи щодо зміцнення дисципліни та профілактики правопорушень.
3. Наслідки проведення загальнолыцейного рейду «Урок». Шляхи впливу на учнів, які постійно запізнюються.
4. Аналіз правової обізнаності учнями .
5. Експрес –діагностика залежить та соціально-неадекватної поведінки учнів.
1. Робота з батьками, які ухиляються від виконання батьківських обов’язків, де відсутній контроль за дитиною.
2. Аналіз роботи керівників групи з учнями та сім’ями, які потребують корекційного педагогічного впливу.
3. Відвідування уроків з метою вивчення роботи з «важкими» учнями на уроці.
1. Соціальна адаптація важковиховуваних підлітків у процесі трудової діяльності.
2. Роль сім'ї у формуванні інтересів та поваги до професії.
3. Моніторинг професійної визначеності .
.
1.Організація відпочинку та оздоровлення в літній період учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
2.Аналіз роботи ради з профілактики правопорушень та бездоглядності за 2018-2019 н.р.
Червень, липень, серпень.
1. Контроль проходження літньої практики дітьми «групи ризику» .
2. Контроль зайнятості дітей «групи ризику»
ЗАТВЕРДЖУЮ:
Заступник директора з НВР ________Л.Г.Дядькова
«____»_________2017 р.
ПЛАН
роботи з батьками в навчальній групі № 9
на 2017-2018 навчальний рік
Засідання 1. Жовтень
Засідання 2. Грудень
1. Про відповідальність батьків за виховання дітей.
2. Про поведінку та відвідування учнями навчального закладу.
3. Про організацію дозвілля учнів.
4. Підготовка до святкування Новорічних свят, організація змістовного відпочинку під час канікул.
Засідання 3. Лютий
1. Участь батьків у формуванні моральних якостей учнів.
2. Педагогіка співробітництва педагогів і батьків.
3. Про стан здоров’я підлітків та шляхи його покращення.
4. Підготовка до святкування Великодня.
Засідання 4. Квітень
1. Участь батьків у проведенні ремонтів в приміщеннях навчального закладу.
2. Підготовка учнів до ДПА та ЗНО.
3. Організація дозвілля, відпочинку та зайнятості учнів у літній період.
4. Підведення підсумків роботи батьківського комітету за 2017-2018 навчальний рік та планування роботи на наступний навчальний рік.
ЗАТВЕРДЖУЮ:
Заступник директора з НВР ________Л.Г.Дядькова
«____»_________2017 р.
ПЛАН
роботи з батьками в навчальній групі № 14
на 2017-2018 навчальний рік
Засідання 1. Жовтень
Засідання 2. Грудень
1. Про відповідальність батьків за виховання дітей.
2. Про поведінку та відвідування учнями навчального закладу.
3. Про організацію дозвілля учнів.
4. Підготовка до святкування випускного вечора.
Затверджую:
Заступник директора з НВР
__________Л.Г.Дядькова
__ _______________2017р.
ПЛАН
роботи Ради профілактики правопорушень групи № 9
на 2017-2018 навчальний рік
1. Знайомство з Положенням ради з профілактики правопорушень .
2. Затвердження плану роботи ради з профілактики правопорушень на 2017-2018 н.р..
3. Розгляд подання про постановку на внутрішкільний облік учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
4. Про хід Всеукраїнського рейду „Урок” в комплексі.
5. Закріплення індивідуального шефства над «важкими» підлітками.
1. Зайнятість в позаурочний час учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
2. Організація рейдів під час виробничого навчання.
3. Профілактична робота з учнями, які постійно запізнюються на уроки.
4. Про хід місячника «Про дотримання законодавства про освіту».
5. Рекомендації викладачм щодо підтримки дисципліни в групі (практ. психолог)
1. Поведінка та успішність учнів , групи ризику.
2. Відвідування уроків з метою вивчення роботи з «важкими» учнями на уроці.
3. Рейди в сім’ї учнів, що стоять на обліку.
4. Запрошення учнів - порушників дисципліни і порядку.
1. Результати проведення тижня права.
2. Суспільна активність учнів із девіантною та делінквентною поведінкою.
3. Профілактична робота з дітьми, які схильні до пропусків навчальних занять.
4. Аналіз ведення щоденників - спостережень за учнями відповідних категорій.
5. Організація рейдів під час зимових канікул.
1. Статистичний звіт злочинів і правопорушень за 2017 рік.
2. Комплексна оцінка становища дітей, що знаходяться в «групі ризику». Підсумки рейдів під час зимових канікул.
3. Стан та реалізація планів допомоги дітям, які перебувають в соціально-небезпечному положенні.
4. Співбесіда з невстигаючими учнями за підсумками І півріччя.
5. Коригування банку даних про дітей, які потребують особливого контролю.
1. Профілактична робота з порушниками режиму групи.
2. Інформація класного керывника про стан роботи щодо зміцнення дисципліни та профілактики правопорушень.
3. Наслідки проведення загальнолыцейного рейду «Урок». Шляхи впливу на учнів, які постійно запізнюються.
4. Аналіз правової обізнаності учнями .
5. Експрес –діагностика залежить та соціально-неадекватної поведінки учнів.
1. Робота з батьками, які ухиляються від виконання батьківських обов’язків, де відсутній контроль за дитиною.
2. Аналіз роботи керівників групи з учнями та сім’ями, які потребують корекційного педагогічного впливу.
3. Відвідування уроків з метою вивчення роботи з «важкими» учнями на уроці.
1. Соціальна адаптація важковиховуваних підлітків у процесі трудової діяльності.
2. Роль сім'ї у формуванні інтересів та поваги до професії.
3. Моніторинг професійної визначеності .
.
1.Організація відпочинку та оздоровлення в літній період учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
2.Аналіз роботи ради з профілактики правопорушень та бездоглядності за 2017-2018 н.р.
Червень, липень, серпень.
1. Контроль проходження літньої практики дітьми «групи ризику» та ВЛО.
2. Контроль зайнятості дітей СЖО, «групи ризику»
Затверджую:
Заступник директора з НВР
__________Л.Г.Дядькова
__ _______________2017р.
ПЛАН
роботи Ради профілактики правопорушень групи № 14
на 2017-2018 навчальний рік
1. Знайомство з Положенням ради з профілактики правопорушень .
2. Затвердження плану роботи ради з профілактики правопорушень на 2017-2018 н.р..
3. Розгляд подання класних керівників про постановку на внутрішкільний облік учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
4. Про хід Всеукраїнського рейду „Урок” в комплексі.
5. Закріплення індивідуального шефства над «важкими» підлітками.
1. Зайнятість в позаурочний час учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та учнів із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
2. Організація рейдів під час виробничого навчання.
3. Профілактична робота з учнями, які постійно запізнюються на уроки.
4. Про хід місячника «Про дотримання законодавства про освіту».
5. Рекомендації викладачм щодо підтримки дисципліни в групі (практ. психолог)
1. Поведінка та успішність учнів , групи ризику.
2. Відвідування уроків з метою вивчення роботи з «важкими» учнями на уроці.
3. Рейди в сім’ї учнів, що стоять на обліку.
4. Запрошення учнів - порушників дисципліни і порядку.
1. Результати проведення тижня права.
2. Суспільна активність учнів із девіантною та делінквентною поведінкою.
3. Профілактична робота з учнями, які схильні до пропусків навчальних занять.
4. Аналіз ведення щоденника - спостережень за учнями відповідних категорій.
1.1.Рада профілактики створена в ліцеі для роботи з попередження правопорушень, злочинів, зміцненню дисципліни серед учнів.
1.2. Склад ради профілактики затверджується педагогічною радою і складається з голови, його заступника і членів ради (7 осіб).
Членами ради є найбільш досвідчені працівники , представники громадських організацій.
Керує радою профілактики заступник директора з навчально-виховної роботи.
1.3 Рада профілактики здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства, Конвенції ООН "Про права дитини"; статуту ліцею, нормативним документам та наказам директора ліцею.
Гуманізація і демократизація навчально-виховного процесу, створення максимально сприятливих умов для співпраці педагогів, учнів та їхніх батьків як головної умови запобігання і подолання відхилень у поведінці учнів.
Формування і розвиток єдиного ліцейного колективу із здоровим моральним кліматом.
Забезпечення координації діяльності усіх секторів, які забезпечують життєдіяльність учнівського колективу.
Підвищення ефективності виховної роботи з учнями, розвиток учнівського колективу, громадської активності, самостійності, відповідальності учнів за свої вчинки, профілактика негативних проявів серед учнів.
Подолання в свідомості окремих учнів помилкових поглядів, які сформувалися внаслідок неправильного виховання.
Формування в учнів правових понять, які б регулювали їхню поведінку.
Вироблення в них навичок і звичок правомірної поведінки.
Протистояння негативним явищам та впливам.
1. Проводить моніторинг стану роботи в закладі щодо профілактики злочинності, правопорушень та інших девіантних проявів серед учнівської молоді, узагальнює і аналізує його результати.
2. Розглядає персональні справи учнів-порушників порядку.
3. Здійснює контроль за поведінкою підлітків, які перебувають на внутрішкільному обліку та обліку ВКМСД.
4. Виявляє важковиховуваних учнів та батьків, які не виконують своїх обов'язків по вихованню дітей, повідомляє про них до комісії у справах неповнолітніх.
5. Залучає підлітків схильних до правопорушень та бродяжництва в гурткову роботу.
6. Проводить індивідуально-виховну роботу з підлітками девіантної поведінки.
7. Корегують педагогічні позиції батьків або осіб які їх замінюють, ухиляються від виховання дітей або негативно впливають на них. У необхідних випадках ставить питання про притягнення таких батьків до встановленої Законом відповідальності перед відповідними державними організаціями.
8. Виносить проблемні питання на обговорення педради і для прийняття рішення керівництвом ліцею.
9. Заслуховує класних керівників про стан роботи щодо зміцнення дисципліни та профілактики правопорушень.
10. Організовує індивідуальне шефство над важкими підлітками.
11. Розглядає питання про стан роботи з профілактики правопорушень у класах школи.
1.Чисельний і поіменний склад Ради з профілактики затверджується на педагогічній раді і оформляється наказом директора ліцею на кожен рік (обирається у складі 13 осіб); головою Ради обирається директор школи або його заступник.
2.Періодичність засідань Ради визначається загальним станом профілактичної роботи в групі, моральним кліматом у ліцеї, але не менше одного разу на семестр , крім екстрених випадків.
3. Хід засідання Ради з профілактики і прийняті рішення протоколюються одним із членів ради.
4. Рішення Ради приймається шляхом голосування (більшістю голосів).
5. Робота Ради з профілактики планується на навчальний рік. План роботи обговорюється на засіданні ради і затверджується директором школи.
6. Рада не підпорядкована комісії у справах неповнолітніх, але свою роботу проводить у тісному контакті з нею та іншими правоохоронними органами, громадськими організаціями, які проводять виховну роботу з дітьми.
7. При розборі персональних справ разом з учнями запрошуються класний керівник та батьки учня.
8. Розглядає подання класних керівників та психолога про постановку та зняття з внутрішкільного обліку.
9. Надає консультативну, методичну допомогу батькам у вихованні дітей.
10. Розглядає конфліктні ситуації, пов'язані з проблемами міжособистісного спілкування учасників освітнього процесу в межах своєї компетенції.
11. Залучає фахівців-лікарів, працівників правоохоронних органів та інших - до спільного вирішення питань, що відносяться до компетенції Ради.
12. Обговорює питання перебування дітей у неблагонадійних сім'ях, готує відповідні клопотання до органів опіки та піклування.
Діагностика інтересів.
Діагностика нахилів, здібностей.
Діагностика та корекція особистісного самовизначення учнів.
Розробка і проведення заходів щодо створення сприятливих умов для саморозвитку особистості в колективі.
Практичні поради щодо виходу з проблемної ситуації.
Допомога у встановленні причин, які призводять до виникнення проблем та вирішення їх.
3. Просвітницька діяльність.
Поширення знань з права, психології, соціології, медицини, які сприяють ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень та бездоглядності.
Ознайомлення вчителів, батьків з основами вікової психології.
Практичне використання набутих знань у вирішенні конкретних питань навчання й виховання.
Рада є суто профілактичним органом, що і визначає її основне завдання.
Вона виконує такі функції:
діагностичну, яка реалізується через систему заходів, спрямованих на виявлення характеру і рівнів відхилень у поведінці учнів, з’ясування реального стану навчально-виховного процесу;
координуючу, яка зумовлює ефективність взаємозв’язків Ради та суб’єктів зовнішнього впливу на характер поведінки учнів (школа, сім’я, ровесники, заклади культури, ЗМІ, регіон та ін.);
творчу, яка дає право на вибір доцільних психолого-педагогачних впливів на школярів із урахуванням конкретних умов і особистостей;
проективну, яка полягає у виробленні нових ефективних форм і методів реагування на очікувану і реальну ситуацію з відхиленнями у поведінці або з порушеннями морально-правових норм;
Оцінювально-узагальнюючу, яка забезпечує вибір адекватної системи роботи Ради на основі аналізу і оцінки наявного стану;
Просвітницьку, яка реалізується за рахунок створення певної системи поширення знань з права, психології, соціології, які сприятимуть ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень;
Прогностичну, яка полягає у прогнозуванні результатів впливу педагогічних заходів на учнів із відхиленнями у поведінці, на профілактику порушень морально-правових норм.
У діяльності Ради використовуються різноманітні форми колективної, групової, індивідуальної роботи, звернення за допомогою до батьків, правоохоронних органів, медичних закладів, соціологічних служб, органів місцевого самоврядування та інших суб’єктів діяльності з учнями.
1. Рада профілактики зобов'язана:
розробляти і впроваджувати систему взаємодії адміністрації та вчителів школи з громадськістю, покликаної здійснювати профілактику правопорушень неповнолітніх.
сприяти підвищенню ефективності роботи школи з профілактики правопорушень учнів.
вивчати стан профілактичної роботи в школі по класах, особливості розвитку особистості учнів, які відносяться до "групи ризику" та їх позаурочну зайнятість.
запрошувати на засідання Ради профілактики з розгляду персональних справ учнів батьків цих учнів або осіб які їх замінюють.
здійснювати консультаційно-інформаційну діяльність для колективу вчителів і батьків.
контролювати виконання прийнятих рішень.
давати індивідуальні та колективні рекомендації вчителям, батькам з питань корекції поведінки підлітків та проведення профілактичної роботи з ними.
виносити на обговорення на батьківські збори і збори класів інформацію про стан проблеми правопорушень неповнолітніх.
1. Наказ про створення шкільної Ради з профілактики правопорушень.
2. План роботи ради з профілактики правопорушень.
3. Протоколи засідань.
4. Карти учнів, які перебувають на обліку в школі.
5. Списки дітей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
6. Списки дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування.