План роботи вчителя-логопеда 2- з використанням технологій дистанційного навчання

Про матеріал
План роботи вчителя-логопеда 2- з використанням технологій дистанційного навчання
Перегляд файлу

План роботи вчителя-логопеда 2- з використанням технологій дистанційного навчання   (27.04.2020 – 11.05.2020)

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Корекційна робота

1

27.04.2020

1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану.

2.  Розробка  і розміщення через соц. мережу Viber завдань для учнів 2 класу на період карантину

3. Консультація для батьків 2 класу ( про особливості подальшого навчання) Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.

 

8.00 –10.00

 

10.00 -12.00

 

12.00- 13.00

 Розрізнення твердих і м`яких приголосних. Практичні вправи.

2

28.04.2020

1.Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до вивчення та перевірки тем відповідно до навчального плану.

 

2.Консультація для батьків учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

3. Перевірка учнівських робіт.

 

 

8.00 –10.00

 

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

 

Диференціація дзвінких і глухих приголосних у сильній позиції. Тренувальні вправи.

3

29.04.2020

1. Перегляд новин на порталі освітян України « Педрада»

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 2 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи.

 

4. Підбір додаткових цікавих завдань та відеороліків відповідно заданої теми та викладення посилань через мережу Viber

 

8.00 -9.00

 

 

9.00 – 11.00

 

 

11.00-  12.00

 

 

12.00 – 13.00

 

 

Диференціація дзвінких і глухих приголосних у сильній позиції. Тренувальні вправи.

4

30.04.2020

1. Дистанційна онлайн- консультація для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Консультація для батьків 2 класу ( про особливості подальшого навчання) Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.

 

8.00 – 10.00

 

 

 

10.00 - 12.00

 

 

12.00- 13.00

 

 

 

 

Диференціація дзвінких і глухих приголосних у сильній позиції. Тренувальні вправи.

5

04.05.2020

1. Розробка і розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет- ресурсах

 

3. Консультація для батьків 2 класу ( про особливості подальшого навчання) Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.

 

8.00 – 10.00

 

 

10.00 - 12.00

 

12.00-13.00

Диференціація свистячих та шиплячих приголосних

6

05.05.2020

1. Розробка і розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)

 

2.Підготовка діагностичних робіт з математики

 

3. Розробка онлайн-тренінгу для батьків « Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину».

 

 

8.00 – 10.00

 

 

10.00 - 11.00

 

11.00-13.00

 

Диференціація свистячих та шиплячих приголосних

7

06.05.2020

1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.

 

2. Розробка і розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Підготовка діагностичних робіт з української мови

 

4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.00 – 9.00

 

 

 

9.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

Диференціація свистячих та шиплячих приголосних

8

07.05.2020

1.  Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення науково-теоретичного рівня викладання у початкових класах НУШ

 

2. Розробка і розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Перегляд вебінарів запропонованими освітніми сайтами

 

8.00 – 10.00

 

 

 

 

10.00 -12.00

 

12.00-13.00

Узгодження слів у числі, роді та відмінку.

9

08.05.2020

1.  Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.  

 

8.00 –9.00

 

 

9.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

 

12.00-13.00

Узгодження слів у числі, роді та відмінку.

 

 

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку