План роботи вчителя-логопеда 2- з використанням технологій дистанційного навчання (27.04.2020 – 11.05.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Корекційна робота |
1 |
27.04.2020 |
1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану. 2. Розробка і розміщення через соц. мережу Viber завдань для учнів 2 класу на період карантину 3. Консультація для батьків 2 класу ( про особливості подальшого навчання) Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.
|
8.00 –10.00
10.00 -12.00
12.00- 13.00 |
Розрізнення твердих і м`яких приголосних. Практичні вправи. |
2 |
28.04.2020 |
1.Продовжити розробляти та підбирати матеріали до вивчення та перевірки тем відповідно до навчального плану.
2.Консультація для батьків учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
3. Перевірка учнівських робіт.
|
8.00 –10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
Диференціація дзвінких і глухих приголосних у сильній позиції. Тренувальні вправи. |
3 |
29.04.2020 |
1. Перегляд новин на порталі освітян України « Педрада»
2. Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи.
4. Підбір додаткових цікавих завдань та відеороліків відповідно заданої теми та викладення посилань через мережу Viber
|
8.00 -9.00
9.00 – 11.00
11.00- 12.00
12.00 – 13.00
|
Диференціація дзвінких і глухих приголосних у сильній позиції. Тренувальні вправи. |
4 |
30.04.2020 |
1. Дистанційна онлайн- консультація для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2. Розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)
3. Консультація для батьків 2 класу ( про особливості подальшого навчання) Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.
|
8.00 – 10.00
10.00 - 12.00
12.00- 13.00
|
Диференціація дзвінких і глухих приголосних у сильній позиції. Тренувальні вправи. |
5 |
04.05.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет- ресурсах
3. Консультація для батьків 2 класу ( про особливості подальшого навчання) Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.
|
8.00 – 10.00
10.00 - 12.00
12.00-13.00 |
Диференціація свистячих та шиплячих приголосних |
6 |
05.05.2020 |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)
2.Підготовка діагностичних робіт з математики
3. Розробка онлайн-тренінгу для батьків « Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину».
|
8.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00-13.00
|
Диференціація свистячих та шиплячих приголосних |
7 |
06.05.2020 |
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах.
2. Розробка і розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)
3. Підготовка діагностичних робіт з української мови
4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
8.00 – 9.00
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
Диференціація свистячих та шиплячих приголосних |
8 |
07.05.2020 |
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення науково-теоретичного рівня викладання у початкових класах НУШ
2. Розробка і розміщення завдань для учнів 2 класу( соціальна мережа Viber)
3. Перегляд вебінарів запропонованими освітніми сайтами
|
8.00 – 10.00
10.00 -12.00
12.00-13.00 |
Узгодження слів у числі, роді та відмінку. |
9 |
08.05.2020 |
1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.
|
8.00 –9.00
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
Узгодження слів у числі, роді та відмінку. |