ПЛАН РОБОТИ
зі здібними та обдарованими дітьми на 20 -20 н.р
вчитель математики ___________________________
5 клас: __________________________________
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відмітка про виконан |
|
Уточнення списку банку здібних та обдарованих учнів школи. |
Вересень |
|
|
Робота із батьками здібних та обдарованих дітей (індивідуальні бесіди) |
Протягом року |
|
|
Організація індивідуальної роботи з підготовки учнів до олімпіади з математики |
Вересень - жовтень |
|
|
Шкільні предметні олімпіади та аналіз їх результатів.
|
Жовтень |
|
|
Індивідуально-групові заняття з переможцями І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики |
Жовтень-листопад |
|
|
Участь у ІІ турі Всеукраїнських учнівських олімпіад |
Грудень
|
|
|
Аналіз результатів якості знань з математики за І семестр |
Грудень – січень |
|
|
Тиждень математики. Проведення учнівських науково-практичних конференції, конкурсів. |
Лютий |
|
|
Всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру – 2019» |
Березень |
|
|
Звіт про роботу зі здібними та обдарованими учнями у 2018-2019 н. р. |
Травень |
|
|
Здійснювати індивідуальний підхід до мотивованих дітей на уроках, використовуючи диференційовані карточки, різнорівневі завдання, додатковий дидактичний матеріал |
Протягом року |
|
|
Заохочувати здібних, мотивованих учнів до надання допомоги слабо встигаючим у класі |
Протягом року |
|
|
Заохочувати мотивованих учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, дослідницьких та проектних роботах з метою максимальної реалізації їх потенційних можливостей |
Протягом року |
|
|
Заохочувати здібних до творчості учнів до участі у позакласних заходах, творчих звітах, концертах, творчих конкурсах. |
Протягом року |
|
|
Стежити за дотриманням здоров'язберігаючих технологій в роботі з учнями з метою запобігання перевантаженню учні |
Протягом року |
|
|
Здійснювати взаємодію з батьками з метою виявлення здібностей учнів і запобіганню зниженню мотивації до навчання і розвитку. |
Протягом року |
|
|
Продовжувати збір інформації і матеріалів по всіх аспектах діяльності учнів і систематизувати їх в індивідуальних теках творчих робіт учнів і в портфоліо |
Протягом року |
|