План "Тиждень фізики та астрономії"

Про матеріал

Предметні тижні дають можливість учням без оцінок і без примусу краще пізнати освітні предмети. Учні проявили гнучкість і нестандартність мислення, показали вміння працювати в команді, дізналися багато нового і цікавого про фізику та астрономію.

Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів № 34

 

 

 

 

 

 

КАЛЕЙДОСКОП ТИЖНЯ

ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ

 

Підготувала  вчитель фізики та астрономії

                                   Олійник С. С.

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

 

У квітні в школі цікаво, пізнавально та змістовно пройшов «Тиждень фізики та астрономії».

 

План заходів

18.04.2017.

1. Лінійка: відкриття тижня.

2. Онлайн знайомство з книгою Ервіна Шредінгера "Що таке життя з точки зору фізики?"

 http://www.samomudr.ru/d/Shredinger%20E.%20_Chto%20takoe%20zhizn'%20s%20tochki%20zrenija%20fizika.pdf

20.04.2017.

1. Виставка творчих робіт учнів "Фізика та астрономія - цікаві науки": кросворди, реферати, дайджести, малюнки.  

2. Вікторина з астрономії "Що? Де? Коли?"

21.04.2017.

1. Фізичний вернісаж "Творець сучасної теоретичної та математичної фізики академік Микола Миколайович Боголюбов". ТОП - 7 сучасних українських Ейнштейнів та Галілеїв".

2. Фізичний бій.  

3. Лінійка: підсумки тижня.

15442.jpg

 

З планом  заходів «Тижня фізики та астрономії» ознайомили учнів 10-12 класів (вфн) члени оргкомітету 11-А класу, які підготували логотип тижня і оголошення в класному куточку, на сайті «Наш клас – найкращий!»

https://prekrasnaledi.blogspot.com

 

WP_20170220_030.jpg

 

Учениця 11 –А  класу з вечірньою (змінною) формою навчання Громова Ольга на перший урок 18 квітня підготувала дайджест «Фізика – це природа. Природа – це казка Землі» і  прочитала вірш Валентини Хомич «Для чого фізику вчимо?»

Як будинок збудувати,

Камінь надважкий підняти,

Як від вітру захиститись,

Дерево важке звалити?

 Як піднятися у небо,

 Як домчати куди треба,

 Друзям вістку передати,

 Про нові світи дізнатись?

Грім і блискавка лютує,

По шибках мороз малює,

Вітер хвилі підіймає,

Дощик землю напуває.

 Сніг пухкий, немов перлина…

 Як? Чому? Яка причина?

 Сонце світить, зорі сяють,

 Як це світло виникає?

Щоб природу пізнавати –

Треба ФІЗИКУ вивчати!

Цікаво і пізнавально відбулося онлайн знайомство з книгою Ервіна Шредінгера «Що таке життя з точки зору фізики?».

Учні з’ясували, що книга Е. Шредінгера дає новий напрямок «справжньої» біофізики, де фізик глибоко проникає у будову живої клітини. Вчений приділяє велику увагу мутаціям; розкриває зміст поняття «Я». Активними в обговоренні книги були такі учні: Федько Дар’я, Громова Ольга, Глушаков Сергій, Сухоребрий Валентин, Кривдіна Олена, Павленко Людмила.

WP_20170210_033.jpg

 

20 квітня учні (вфн) представили на виставку «Фізика та астрономія – цікаві науки» власні творчі роботи: малюнки, кросворди, реферати, дайджести. Креативно до створення своїх робіт підійшли учениці

11-А класу Бондаренко Віта, Скора Вікторія, учениця 12-А класу Межанс Марина.

WP_20170421_002.jpg

 

В 12-х класах з цікавими і незвичайними запитаннями пройшла вікторина з астрономії «Що? Де? Коли?», яку провели учні 12-А класу Буханець Дмитро і Межанс Марина. Перемогу отримали: учень 12-Б класу Артьомов Артем (І місце) і Зубов Костянтин (ІІ місце).

 

WP_20170220_013.jpg

 

21 квітня пізнавально пройшов фізичний вернісаж «Творець сучасної теоретичної та математичної фізики академік Микола Миколайович Боголюбов», який підготували і провели учні 11-А класу Громова Ольга і Скіданов Герман.

 Буханець Дмитро представив фотогалерею «ТОП – 7 сучасних українських Ейнштейнів та Галілеїв».

 

WP_20170421_005.jpg

 

Захоплююче відбувся «Фізичний бій» серед трьох команд 10, 11,12 класів (вфн).

 

WP_20170224_001.jpg

 

Учні проявили гнучкість і нестандартність мислення, показали вміння працювати в команді, дізналися багато нового і цікавого про фізику та астрономію. Переможцем стала команда учнів 12-х класів.

 

WP_20170220_012.jpg

 

21 квітня підбили підсумки «Тижня фізики та астрономії». Учні ще на крок ближче стали до науки про природу. Відбулося нагородження переможців.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Semko Taras
    Загальна:
    2.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    3.0
  2. Олійник Світлана Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Планування
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
5304
Оцінка розробки
3.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку