План "Учнівське самоврядування"

Про матеріал
План "Учнівське самоврядування" дозволить організувати роботу учнівського самоврядування в класі. Дана розробка містить зведену таблицю по конкретних центрах зайнятості.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ САМОВРЯДУВАННЯ

 

  • розвиток соціальної та організаторської активності учнівської молоді шляхом залучення до дієвої участі в демократичному управлінні;

 

  • захист прав та інтересів своїх членів;
  • інтеграція зусиль для добрих і корисних справ;

 

  • формування суспільно-громадського досвіду особистості, розвиток, стимулювання, реалізація її творчого потенціалу;

 

  • формування життєвої компетентності та стимулювання життєвого успіху старшокласників;

 

  • розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригінальності;
  • об’єднання старшокласників для добрих, корисних, цікавих справ, розвиток їхніх творчих здібностей;

 

  • розвиток світогляду старшокласників для подальшого формування цивілізаційної  компетентності.

 

ЦЕНТР КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ

 

● організовує естетичне виховання учнів;

● пропагує здоровий спосіб життя;

● організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, днів відкритих дверей, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей за „круглим столом”, оглядів-конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;

● розвиває творчі здібності школярів, залучаючи їх до роботи в гуртках, секціях, учнівських об’єднаннях, творчих групах за інтересами;

● оформляє альбоми до пам’ятних дат, традиційних свят у школі („Як це було?”);

● прилучає дітей до народної творчості, національної культури;

● здійснює пошукову роботу, заходи військового-патріотичного спрямування, оформляючи результати пошукової роботи в альбомах та стендах;

● організовує участь в експедиції за напрямками руху „Моя земля – земля моїх батьків”, етнографічно-пошукову роботу (вивчення долі своєї родини в долі Батьківщини, подвижницької діяльності своїх дідів та прадідів);

● поглиблює духовну єдність поколінь, вшановує ветеранів війни, праці;

● здійснює пошукову роботу, збирання народознавчого матеріалу, вивчає традиції та звичаї українського народу;

● вивчає природу рідного краю;

● досліджує маловідомі героїчні та трагічні сторінки історії свого краю поглиблюючи цим знання учнів;

● досліджує виникнення обрядів і свят кожної пори року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТВОРЧІ СПРАВИ ЦЕНТРУ КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ

 

  1. Вечір відпочинку „День іменинника”

Вересень

  1. Участь у експедиції „Моя земля – земля моїх батьків”

Жовтень

  1. Конкурс газет до Дня НВК, до новорічних свят, до 8 березня

Протягом року

  1. Конкурс „А ну-мо хлопці”

Грудень

  1. Бесіда про народні традиції „Щедрий вечір, добрий вечір”.

Січень

  1. Вечір відпочинку День Святого Валентина.

Лютий

  1. Конкурс „Міс класу”

Березень

  1. Збір матеріалу для літопису класу.

Квітень

  1. Зустріч з ветеранами Великої Вітчизняної війни

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЦЕНТР  ДИСЦИПЛІНИ  ТА ПОРЯДКУ

 

● Сприяє педагогічному колективу у вирішенні питань дисципліни, культури поведінки учнів на перервах, у їдальні, під час спортивних та культурно-масових заходів;

● Здійснює контроль за відвідуванням учнями школи, зовнішнім виглядом учнів (охайність зачіски, наявність шкільної форми, змінного взуття); дотримання санітарно-гігієнічних вимог до класного приміщення і учнів;

● Складає графік чергування учнів  класу, виставляє оцінку черговому учню;

● У разі потреби комісія розглядає питання дисципліни окремих учнів ( з подання класних зборів).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТВОРЧІ СПРАВИ ЦЕНТРУ ДИСЦИПЛІНИ І ПОРЯДКУ:

  1. Контроль за виконанням правил для учнів, Статуту комплексу;
  2. Акція „Як ми записуємо домашнє завдання”;
  3. Акція „Емблема”;
  4. Акція „Зразковий школяр”;
  5. Проект „Літера „н” у класному журналі”;
  6. Акція „Як ти готуєшся до уроку”;
  7. Акція „Чистота – запорука здоров’я”;
  8. Організація та проведення дисциплінарних лінійок;
  9. Випуск санітарно-просвітницьких стіннівок.

 

 

 

 

 

ЦЕНТР  МИЛОСЕРДЯ

 

 

здійснює соціальний захист і організовує допомогу учням з малозабезпечених сімей, сиротам, напівсиротам;

● забезпечує захист прав та інтересів учнів;

● організовує роботу шкільного бюро знахідок, учнівського бюро добрих послуг;

● формує навички здорового способу життя;

● контролю дотримання учнями Статуту школи ( правил для учнів);

● пропагує умови страхування серед школярів;

● піклується про молодших школярів;

● здійснює психологічні дослідження серед учнів;

● проводить бесіди з дітьми (індивідуальні та групові) з питань організації здорового способу життя.

 

 

 

 

ТВОРЧІ СПРАВИ  ЦЕНТРУ МИЛОСЕРДЯ:

 

  1. Організувати роботу бюро добрих послуг

Протягом року

  1. Бесіда з учнями, схильними до правопорушень, про поведінку на уроках і в позаурочний час.

Вересень

  1. Допомога молодшим школярам у проведенні свят.

Протягом року

  1. Ознайомлення із „Декларацією прав та обов’язків дитини”

Січень

  1. Бесіда „Важливість знань у житті людини”.

Березень

  1. Зустріч із психологом школи.

Квітень

  1. Бесіда „Закон і ми”

Травень

 

 

 

 

 

 

ЦЕНТР ЗДОРОВ’Я І СПОРТУ

 

● забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров’я;

● пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольна, анти тютюнова, антинаркотична програми);

● залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

● організовує роботу оздоровчих груп, секцій, груп здоров’я;

● проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

● організовує загально шкільні спортивно-оздоровчі заходи;

● контролює санітарний стан у класі, особисту гігієну учнів;

● здійснює санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає сан бюлетені, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори);

● залучає учнів і батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи у вільний від навчання і роботи час;

● активно сприяє в дітей обережного поводження з вогнем, проведенню місячників пожежної безпеки;

● надає практичну допомогу дорослим у збереженні матеріальних цінностей, життя та здоров’я дітей;

● навчає учнів основ пожежної справи, вмінь, навичок  запобігання й гасіння пожеж, надання першої медичної допомоги під час пожежі.

 

ТВОРЧІ СПРАВИ ЦЕНТРУ ЗДОРОВ’Я І СПОРТУ:

 

  1. День здоров’я.

Вересень

  1. Участь у спортивних заходах, присвячених Дню міста.

Вересень

  1. Бесіда „Курити чи ні?”

Жовтень

  1. Зустріч з лікарем-наркологом.

листопад

  1. Бесіда „Стяг і воля – козацька доля”.

Грудень

  1. Місячник дорожнього руху.

Квітень

  1. Бесіда про правила поводження з вибухонебезпечними та піротехнічними предметами.

Січень

  1. Бесіда „Здоровий спосіб життя – основа довголіття”

Лютий

 

 

 

 

ЦЕНТР ОСВІТИ І НАУКИ

 

 

● здійснює роботу спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

● організовує консультаційну допомогу з предметів;

● бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

● контролю виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

● веде боротьбу з пропусками уроків;

● забезпечує простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальній діяльності;

● організовує конкурси ерудитів, проводить інтелектуальні ігри з метою виявлення обдарованих дітей та закріплення програмного матеріалу з різних предметів;

● організовує роботу груп консультантів з предметів для тих, хто має низький рівень навчальних досягнень;

● підтримує тісний зв’язок з бібліотекою.

 

 

 

 

 

ТВОРЧІ СПРАВИ ЦЕНТРУ ОСВІТИ І НАУКИ:

 

  1. Організувати роботу консультпунктів.

Вересень

  1. Рейд перевірки виконання домашніх завдань.

Жовтень

  1. Участь у предметних олімпіадах.

Листопад

  1. Свято рідної мови „Мова моя калинова”.

Листопад

  1. Рейд перевірка ведення щоденників.

Грудень

  1. Бесіда з учнями, які мають низький рівень навчальних досягнень.

Січень

  1. Контроль за відвідуванням занять.

Протягом року

  1. Конкурс ерудитів „Що? Де? Коли?”.

Березень

  1. Конкурс знавців історії рідного міста.

Квітень

  1. Підсумки роботи за навчальний рік.

Травень

 

ЦЕНТР   ІНФОРМАЦІЇ

 

● забезпечує гласність у діяльності органів учнівського самоврядування;

● розвиває творчу співпрацю вчителів та учнів, створює добрі взаємини школи, дітей і батьків;

● розвиває у дітей вміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільних газет та радіо;

● сприяє підвищенню інтересу дітей до життя школи;

● виховує свідоме і відповідальне ставлення до своїх обов’язків та прав, навички організаторської роботи в класних колективах;

● інформує учнів, батьків. Учителів про всі події, які відбуваються в класі, через стенди „Куточок інформації”, „Класні новини”, шкільний радіовузол;

випускає газети, присвячені знаменним і пам’ятним подіям, датам народного календаря;

● рекламує діяльність органів учнівського самоврядування;

● вивчає громадську думку учнів про життя школи.

 

 

ТВОРЧІ  СПРАВИ  ЦЕНТРУ  ІНФОРМАЦІЇ:

 

  1. Виготовлення змінного стенду.

Вересень

  1. Проведення інформаційних годин.

Протягом року

  1. Класні збори „Підсумки навчання і поведінки за І семестр”

Грудень

  1. Бесіда про виконання учнями своїх обов’язків.

Лютий

  1. Зустріч з правоохоронними органами.

Квітень

  1. Урок поезій. Зустріч з поетом.

Травень

  1. Виставки тематичних стінгазет.

Протягом року

  1. Ведення класного літопису.

Протягом року

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
4 січня 2021
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку