План уроку Тема. Ліна Костенко. Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання

Про матеріал

Розділ І

ЯКБИ ЗНАЙШЛАСЬ НЕОПАЛИМА КНИГА

Розділ II

ПОЛТАВСЬКИЙ ПОЛК ЬНА ЗОРІ

Розділ ІІІ

СПОВІДь

Розділ IV

ГІНЕЦЬ ДО ГЕТЬМАНА

Розділ V

СТРАТА

Перегляд файлу

План уроку

Урок №

Тема.  Ліна Костенко. Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму

нещасливого кохання

  Мета:  допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст та особливості твору; розвивати навички цілісного сприйняття великого за обсягом художнього твору, виділення ключових епізодів, висловлення власної думки щодо прочитаного; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, прагнення до розвитку духовних якостей.

Очікувані результати:  учні знають зміст твору письменниці, виділяють ключові епізоди, вміють їх коментувати; визначають особливості сюжету й композиції, риси індивідуального стилю.

Обладнання:  портрет письменниці, видання твору й ілюстрації до нього.

Тип уроку:  комбінований.

Перебіг уроку

  I.  Актуалізація опорних знань учнів

  Перевірка домашнього завдання.

1.  Читання  напам’ять  поезії  Ліни  Костенко  (за  вибором,  обґрунтувавши його).

2.  Заслуховування есе про одну з поезій Ліни Костенко.

 III.  Мотивація навчальної діяльності учнів.

Оголошення теми й мети уроку

  Вступне слово викладача.

III.  Сприйняття та засвоєння учнями навчального матеріалу;

формування вмінь та навичок

  Повідомлення учнів.

  1. ЛЕГЕНДАРНА ПІСНЯРКА МАРУСЯ ЧУРАЙ
  2. ІСТОРИЧНА ОСНОВА РОМАНУ У ВІРШАХ «МАРУСЯ ЧУРАЙ»
  3.   Обмін враженнями щодо роману у віршах «Маруся Чурай».
  4. Переказ ключових епізодів твору, складання «сюжетного ланцюжка».

 

 

Розділ І

ЯКБИ ЗНАЙШЛАСЬ НЕОПАЛИМА КНИГА

 

Розділ II

ПОЛТАВСЬКИЙ ПОЛК ЬНА ЗОРІ

 

Розділ ІІІ

СПОВІДь

 

Розділ IV

ГІНЕЦЬ ДО ГЕТЬМАНА

 

Розділ V

СТРАТА

Розділ VI

ПРОЩА

 

Розділ VII

ДІДОВА БАЛКА

 

Розділ VIII

ОБЛОГА ПОЛТАВИ

 

Розділ IX

ВЕСНА, І СМЕРТЬ, І СВІТЛЕ ВОСКРЕСІННЯ

 

 IV.  Закріплення знань, умінь та навичок

  Евристична бесіда.

  Чому твір Ліни Костенко визначається за жанром як історичний  роман? 

  Чи можна назвати Марусю Чурай історичною особою?

  Які  проблеми  твору  суголосні  нашому  часові

 V.  Підбиття підсумків уроку

 Інтерактивна вправа «Мікрофон».

  Найбільше в романі у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай» мене вразило (запам’яталося)…

 VI.  Домашнє завдання

Знати зміст роману у віршах «Маруся Чурай», вміти його аналізувати; вивчити уривок за вибором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку