Тема напрямку: «Основи Web-дизайну».
Дата проведення______________
Урок №_____________
План уроку
Тема:
Розроблення Web-сайтів
із використанням фреймів
(за підручником О.Г. Пасічника, О.В. Пасічник, І.В. Стеценко
Основи Web-дизайну).
Серія «Інформатика. Профільне навчання»
За загальною редакцією доктора технічних наук, професора,
Академіка АПН України А.М. Гуржія.
Мета:
Навчальна: навчати застосовувати знання та навички створення Web-сайту, використовуючи поділ екрана на фрейми; закріплювати навички роботи з сучасними програмами для створення сайтів; стимулювати нові унікальні розробки, що розвивають творче мислення; удосконалювати уміння комутативного спілкування.
Виховна: виховувати інтерес до навчання, цілеспрямованість, пізнавальний інтерес, допитливість, самостійність, любов до професії.
Розвиваюча: розвивати логічне мислення, інтерес до комп’ютерної техніки, Web-дизайну, увагу, пам’ять, творчі здібності, особисте бачення.
Тип уроку: комбінований.
Метод проведення: логічний, словесний, практичний.
Комплексно-методичне забезпечення: персональні комп’ютери, програмне забезпечення, робочий зошит (проект).
Література:
Основи веб-дизайну. Серія «Інформатика. Профільне навчання»
За загальною редакцією доктора технічних наук, професора,
Академіка АПН України А.М. Гуржія.
2. Системи управління мережевими інформаційними технологіями/ Лєвикіе А. Я. // Нові технології. – 2004. – №3.- С.101-106.
3. Потрібні ресурси:
http://www.ucoz.ru/register/
Хід уроку:
І.Організаційна частина:
Перевірка присутності учнів;
Перевірка готовності учнів до уроку;
Мотивація навчальної діяльності: застосовувати теоретичні знання та практичні навички за темою, закріплювати навички роботи з сучасними програмами для створення сайтів; удосконалювати уміння комутативного спілкування.
ІІ. Інструктаж з техніки безпеки, охорони праці та за змістом занять:
ІІІ. Повідомлення теми, мети, завдання уроку;
ІV. Актуалізація опорних знань.
перевірка, оцінка і корекція раніше засвоєних знань, навичок і вмінь;
1. Повторення попереднього матеріалу - презентація викладача.
2. Перевірка виконання учнями домашнього завдання практичного характеру за темою «Структура веб-сайтів, різновиди веб-сторінок»:
VII. Підведення підсумків уроку:
VII. Домашнє завдання.
Самостійне створення, удосконалення та наповнення контентом власного сайт:
Шість сторінок -4-6 балів;
Дев’ять сторінок – 7-9 балів;
Дванадцять сторінок – 10-12 балів.
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ:
Код веб-сторінки - _________________________________________________________________________
Зображення: ______________________________________________________________
Списки - _________________________________________________________________
Таблиці: _________________________________________________________________
Фрейми - ________________________________________________________________
Колір сторінки, колір шрифту- ______________________________________________
Текст:____________________________________________________________________
2. Пройдіть вибірковий тест:
Тест
1.Мова розмітки гіпертексту — це:
а)сукупність команд для настроювання Інтернету;
б)спеціальні команди для створення зв'язку між певними
веб-сторінками;
в)сукупність та правила розташування спеціальних кодів, які
керують форматуванням, вставленням ілюстрацій, таблиць
із в'язком з іншими документами;
г)спеціальні команди та правила, призначені для створення
веб-сторінок;
д)засіб для відтво рення веб-сторінок.
2.Тег—це:
а)код для визначення структури веб-сторінки;
б)програма керування виглядом текстових повідомлень та
малюнків на веб-сторінці;
в)будь-яке текстове повідомлення, що розташоване в кутових
дужках;
г)настроювання вигляду частини веб-сторінки за допомогою
спеціального коду;
д)команда у мові HTML.
3.Атрибут—це:
а)характеристика тегу, що впливає на створюваний ним
ефект;
б)характеристика кольорів тексту та тла веб-сторінки;
в)характеристика тегу, що визначає місце його розташування в HTML-документі;
г)властивість тегу;
д)параметри відтворення веб-сторінки на екрані.
4.Навігаційна панель—це:
а)HTML-код головної веб-сторінки;
б)список гіперпосилань, розташований лише на головній
сторінці;
в)один із фреймів головної сторінки, щомістить гіперпосилання на всі розділи сайту і єпостійновидимим длявідвідувача;
г)зручний засіб перегляду розділів веб-сайту;
д)список розділів веб-сайту, кожний елемент якого є гіпер-посиланням на відповідний розділ.
5.Тег<FONT > призначений для:
а)настроювання вигляду тла частини веб-сторінки;
б)визначення місця розташування заголовка;
в)настроювання кольору, накреслення, розміру для групи
символів;
г)позначення підкреслення для групи символів;
д)розмічення групи символів напівжирним шрифтом.
6.Тег<А >призначений для:
а)позначення нового абзацу;
б)позначення тексту як заголовка;
в)створення гіперпосилання;
г)позначення нумерованого списку;
д)позначення тексту як елемента списку.
7.Тег<BODY >призначений для :
а )виділення початку та кінця вмісту документа, який буде
виведено на екран ;
б)розмічення важливих фрагментів тексту ;
в )встановлення кольорів тексту та тла веб-сторінки;
г )вставлення нового рядка в таблицю ;
д )позначення заголовка для вікна відображення документа.
8.Тег <TITLE> призначений для :
а )визначення заголовка документа, в яком уміститься його
ключовий опис;
б)визначення заголовка вікна, в якому відображатиметься
документ;
в )позначення тексту як заголовка ;
г )вставлення тексту в комірку таблиці ;
д)позначення нового абзацу .
9.Теги <Н1>...<Н6> використовують для :
а)визначення вигляду заголовка вікна, в якому відображатиметься документ ;
б )позначення тексту як заголовка ;
в)позначення нового абзацу ;
г )позначення заголовка для таблиці ;
д )розмічення гіперпосилання .
10 .Тег <TABLE> призначений для :
а )опису таблиці ;
б)вставлення нового рядка в таблицю ;
в)вставлення тексту в комірку таблиці ;
г )позначення заголовка для таблиці ;
д )вставлення таблиці на веб-сторінку.
11 .Тег <FRAMESET> призначений для :
а )поділу сторінки на частини для відображення в них різних
HTML-документів;
б)позначення того, який саме HTML-документ слід вмістити
в поточний фрейм;
в)позначення назви фрейму;
г)позначення заголовка для вікна відображення веб-сторінки;
д)настроювання висоти та ширини фрейму.
12.Позиціювати об'єкти на веб-сторінці за допомогою таблиці
можна:
а)об'єднанням комірок таблиці по вертикалі та горизонталі;
б)вставленням кількох таблиць на веб-сторінку;
в)призначенням для різних комірок таблиці різного кольору
тла;
г)розміщенням даних у комірках таблиці та встановленням
межі таблиці завширшки нуль пікселів;
д)наданням межам таблиці того самого кольору, що й колір
тла.
3. Виконайте Практичну роботу №5. « Розроблення веб-сайтів із використанням фреймів»
Теоретичні відомості:
Електронний підручник стор. 86-90
Завдання до самостійної роботи: стор.89-91. Варіант вказує викладач