План виховної діяльності заступника директора з виховної роботи Скала - Подільського НВК

Про матеріал
Виховний план складено за програмою "Нова українська школа" у поступі д до цінностей"
Перегляд файлу

«Погоджено»                                                                    Обговорено на педраді № 01 від 30.08.2019 р.

Заступник директора з виховної роботи                         Розглянуто і затверджено на спільному засідання

Скала-Подільського НВК                                                 Ради школи з адміністрацією від 30.08.2019

«ЗНЗ І-ІІІ ступенів-ДНЗ»                                         «Затверджую»

 ________/ Т.В. Парасинчук                                     Директор

__  _________ 2019 р.                                                Скала-Подільського НВК

          «ЗНЗ І-ІІІ ступенів-ДНЗ»

           __________ / Н. В. Дорож

         «___» _____________ 2019 року

 

 

 

 

 

 

 

План

виховної діяльності заступника директора з виховної роботи

Скала-Подільського НВК

Парасинчук Тетяни Василівни

на 2019 – 2020 навчальний рік


ВЕРЕСЕНЬ

 

Тема періоду: «Моя безпека –  запорука мого здоров’я»

Завдання періоду:

-  пропагування здорового способу життя;

- проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності;

- формування усвідомлення учнями безпечної поведінки,   гармонійному розвиткові особистості.

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

Загальношкільні справи

1

Свято першого дзвоника "Крок з дитинства в майбутнє"

1-11 кл.

Спілкування державною мовою, соціальна та громадянська компетентності.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави:

формування свідомого громадянина - патріота з притаманними йому особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом, способом мислення, почуттями, вчинками, поведінкою, спрямованими на розвиток демократично – громадянського суспільства в Україні.

02.09.

2

Засідання учнівського парламенту та планування роботи на 2019 – 2020 н. р.

9-11 кл.

Підприємливість.

Уміння навчатися впродовж життя.

Ціннісне ставлення до суспільства, до себе.

Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здатність до підприємницького ризику.

9-13.09

3

Виставка творчих робіт «Щедрі дари осені»

 

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до праці, природи, людей.

Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших

19.09

4

Заходи до місячника «Безпека на дорозі» (за окремим планом)

 

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

вере-

сень

5

Заходи запобіганню та протидії булінгу

 

8-11 кл.

 

Соціальні і громадянські компетентності

Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

16.09-20.09

6

Флешмоб до Міжнародного дня миру на тему «Ми за мир на планеті Земля»

 

1-7 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

20.09

7.

Заходи до роковин трагедії Бабиного Яру та Дня партизанської слави

 

8-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

23.09

6

Акція «Поповни бібліотечний фонд» присвячена Всеукраїнському дню бібліотек

 

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до праці, природи, людей.

Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших

23.09-

30.09

 

Робота з класними керівниками

1

Методичні рекомендації щодо планування роботи класного керівника

1-й тиждень

2

Визначення основних напрямів виховної роботи з класними керівниками

2-й тиждень

3

Круглий стіл: « Виховна система школи як спосіб організації життєдіяльності учнів»

3-й тиждень

 

 

 

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Оновлення складу органів учнівського самоврядування

10.09

2

Затвердження плану проведення засідань учнівського самоврядування на I  семестр

10.09

3

Обговорення перевірки класних кутків. Графік чергування по школі.

10.09

4

Організація та проведення в школі «День вчителя»

Вересень

Внутрішній контроль

 

1

Про зайнятість учнів у позаурочний час (відвідування шкільних та позашкільних гуртків,секцій)

 

2

 Перевірка класних куточків

 

3

Відвідування виховних годин

 

Організаційна робота

1

Планування виховної роботи на І семестр Соціальний паспорт школи. Сформувати склад Ради профілактики з питань скоєння правопорушень. Вивчити умови проживання важковиховуваних дітей, дітей – сиріт,  дітей з багатодітних сімей, неблагополучних сімей.

до 20.09

2

Організувати чергування учнів та вчителів по школі. Організувати День чистоти і порядку в кожному класі

13.09

3

Створити банк даних обдарованих і талановитих дітей. Огляд класних куточків.

Вересень

 

ЖОВТЕНЬ

Тема періоду : «Моя земля – земля моїх батьків»

Завдання періоду:

  • формувати національну свідомість,
  • виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу;
  • усвідомлення себе як частини великого народу;
  • почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

Загальношкільні справи

1

Акція милосердя «Турбота» до міжнародного Дня людей похилого віку.

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, людей, до себе.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

01.10

2

Святковий концерт до Дня вчителя

 

11кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до праці, природи, людей.

Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших

04.10

3

Провести:

- День Українського козацтва,

- День захисника Вітчизни

- Спортивні змагання «Ми – нащадки козаків!»

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

жов-тень

4

Покровський ярмарок

 

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до культури, праці, суспільства, людей, до себе.

Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших

07-11.10

5

 Відзначення Міжнародного Дня шкільних бібліотек. Загальношкільна виставка книг.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до культури, праці, суспільства, людей, до себе.

Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших

         22.10 

6

  Міжнародний день Організації Об’єднаних Націй. Інтерактивна година спілкування

 

5-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави:

формування свідомого громадянина - патріота з притаманними йому особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом, способом мислення, почуттями, вчинками, поведінкою, спрямованими на розвиток демократично – громадянського суспільства в Україні.

24.10

7

Заходи до Дня  визволення України від фашистських загарбників.

8-11 кл.

 

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави:

формування свідомого громадянина - патріота з притаманними йому особистісними якостями і рисами характеру, світоглядом, способом мислення, почуттями, вчинками, поведінкою, спрямованими на розвиток демократично – громадянського суспільства в Україні.

25.10

(28.10)

 

Робота з класними керівниками

1

Психолого – педагогічна компетентність класного керівника 

1-й тиждень

2

Круглий стіл «Виховна робота школи: кроки оновлення.»

2-й тиждень

3

 про порядок проведення навчальних екскурсій

3-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Підготовка заходів до

Дня Українського козацтва та Покрови

08.10

2

Обговорення проведення Покровського ярмарку

08.10

3

Старостат.

 Організаційні питання.

08.10

Внутрішній контроль

 

1

Засідання Ради з профілактики правопорушень

1-й тиждень

2

Моніторинг відвідування учнями школи

3-й тиждень

 

3

 Відвідування гуртків

жовтень

4

Відвідування виховних годин

жовтень

Організаційна робота

1

Скласти та погодити графік проведення:

 відкритих виховних заходів

 виховних годин

 

1-й

тиждень

2

Провести тематичні збори учнів по класах «Дотримання правил для учнів обов’язок кожного школяра»

жовтень

3

Організація та проведення заходів присвячених  Покрові

1-2-й

тиждень

 

 

ЛИСТОПАД

Тема періоду : «Моральність і закон – основа мого життя»

Завдання періоду:

  • виховувати моральні якості, цінності, пріоритети,
  • вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість;
  • формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки;
  • розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

Загальношкільні справи

1

День української писемності. Диктант єдності.

 

5-11 кл.

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

Вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний  час.

08.11

2

Міжнародний день толерантності «Кожен має право бути самим собою» (психотренінги, фотогазети «Світ наших захоплень», бесіди про толерантність до міжнародного Дня толерантності)

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

15. 11

3

Веселі заходи до Всесвітнього дня  дитини.

 

1-11 кл

Уміння навчатися впродовж життя

Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

20.11

4

Заходи до Дня  Гідності і Свободи

 

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

21.11

5

«Минуле живе, допоки його пам’ятають» (до Дня пам’яті жертв голодомору)

 

 1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

22.11

 

Робота з класними керівниками

1

Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

1-й тиждень

2

Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб

2-й тиждень

3

Методи виховання  школярів. Основні напрями завдання і орієнтовні форми.

3-й тиждень

4

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Підсумки роботи учнівського колективу за І чверть (успішність, поведінка учнів, їх участь у роботі класу, школи).

05.11

2

Проведення акції «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті жертв Голодомору.

05.11

3

Заслуховування питання про дисципліну учнів школи під час перебування в школі та позашкільний час. Робота комісії дисципліни та порядку по вихованню в учнів свідомої дисципліни.

05.11

4

Старостат.

 Організаційні питання.

05.11

Внутрішній контроль

 

1

Тематичний контроль «Формування навичок здорового способу життя»

Протягом місяця

 

2

Про стан роботи гуртків та секцій за І четверть

1-й тиждень

3

Засідання Ради з профілактики правопорушень:

2-й тиждень

4

Затвердження Плану заходів щодо проведення відзначення Міжнародного дня прав людини.

3-й тиждень

                    Організаційна робота

1

виховні години «Правила успішного спілкування», «Подолання конфліктів»;

Протягом місяця

2

- рейди «Урок»;

1-й тиждень

3

Організація та проведення заходів присвячених  до Дня пам’яті жертв голодоморів

1-2-й

тиждень

 

ГРУДЕНЬ

 

Тема періоду : «Духовні скарби: від минулого до сучасного»

 

Завдання періоду:

  • формувати духовно-моральну культуру, готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей та доброчинної діяльності;
  • навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;
  • виховувати повагу до культури свого народу, його звичаїв та традицій  та бажання примножувати їх;
  • розвивати творчі здібності учнів.

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

 

Загальношкільні справи

1

Акція «Годівничка»

 

1-7 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до культури, праці, суспільства, людей, до себе.

Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших

Гру-день

2

Заходи приурочені Всесвітньому дню боротьби з СНІДом. Акція «Червона стрічка»

1-11 кл.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення до людей, до себе.

 Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

 

02.12

 

 

 

3

Міжнародний День волонтерів «Волонтери світу єднаймось»

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.             

05.12

4

Заходи святкування Дня збройних сил.

 

1-11 кл.

 

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.             

06. 12

 

 

5

Заходи присвячені відзначенню Міжнародного дня прав людини.

 1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів

10.12

6

Виставка–конкурс «Замість ялинки – зимовий букет»

  1. 11 кл.

Компетентності в природничих науках і технологіях. Загальнокультурна грамотність.

Ціннісне ставлення до природи, праці Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності

Грудень

7

Акція «Подарунок своїми руками» (виготовлення благодійних подарунків до дня Св.Миколая та Нового року. Організація акції зі збору теплого одягу для учасників ООС)

  1. 11 кл.

Загальнокультурна грамотність Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до  людей, до праці, до мисттва, до культури Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

Грудень

8

Святкова програма    новорічно –різдвяного циклу

 

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

27.12

 

Робота з класними керівниками

1

Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

1-й тиждень

2

Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб

2-й тиждень

3

Взаємодія класного керівника з батьками класу.

3-й тиждень

4

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

5

Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції. Планування роботи на II семестр.

4-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Робота комісії навчання з учнями, які мають початковий рівень знань та учнів, які нерегулярно виконують домашні завдання.

1-й тиждень

2

Результати роботи учкому за І півріччя, (підсумки роботи ради у повному її складі та окремо по комісіях).

2-й тиждень

3

Організація проведення Новорічних свят.

3-й тиждень

4

1. Затвердження плану проведення  зимових канікул, складеного з членами учкому спільно з класними колективами, педколективом школи.

2. Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на січень.

4-й тиждень

Внутрішній контроль

 

1

- Контроль за підготовкою та проведенням новорічних свят

Протягом місяця

 

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень

2-й тиждень

3

Про проведення Різдвяних і новорічних свят у школі

3-4-й тиждень

4

- Про підсумки виховної роботи

4-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Виступи учнівського самоврядування «СНІДу – ні!», присвячені Міжнародному дню боротьби зі СНІДом.

02.12

1

зустрічі з цікавими людьми (офіцерами-миротворцями, воїнами-афганцями, учасниками АТО, представниками міліції)

06.12

2

Підготовка та проведення новорічних ранків, вечорів, конкурсів «Новорічний калейдоскоп» -

3-4-й тиждень

3

інструктажі з БЖ під час проведення новорічних свят та зимових канікул;

4-й

тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

СІЧЕНЬ

 

Тема періоду : «Моє сьогодні – крок до мого завтра»

Завдання періоду:

  • розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
  • створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
  • формувати вміння жити і працювати в колективі
  • виховувати соціально активну молодь .

 

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

Загальношкільні справи

1

Ігри на свіжому повітрі. Зимові забави. Конкурс «Снігова баба»

 

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності. Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

січень

 

 

 

 

2

Заходи до Дня Соборності та Свободи України.

1-11 кл.

Спілкування державною мовою Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей, суспільства Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.             

 

22.01

3

Заходи до міжнародної пам’яті жертв Голокосту

 

9-11 кл.

Спілкування державною мовою Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей, суспільства Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.             

 

24. 01

4

Тематичні бесіди до Дня пам´яті героїв Крут

1-11 кл.

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей, суспільства застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією

29.01

 

 

 

 

 

 

 

Робота з класними керівниками

1

Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

1-й тиждень

2

Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб

2-й тиждень

3

Взаємодія класного керівника з батьками класу.

3-й тиждень

4

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

5

Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції. Планування роботи на II семестр.

4-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Затвердження плану проведення засідання учнівського самоврядування на ІІ півріччя.

3-й тиждень

2

Проведення роботи з учнями схильними до правопорушень.

3-й тиждень

3

Старостат

Тренінг на тему: « Конфлікт»

4-й тиждень

4

Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на лютий.

 

4-й тиждень

Внутрішній контроль

 

1

- Плани виховної роботи класних керівників

До 16.01

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень «Про роботу класних керівників з учнями, які потребують психолого-педагогічної уваги»

3-й тиждень

3

проведення рейду «Урок» та його результати

3-4-й тиждень

4

посилення контролю за охопленням навчанням

4-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Місячник патріотичного виховання.

Січень-лютий

1

зустрічі з цікавими людьми (офіцерами-миротворцями, воїнами-афганцями, учасниками АТО, представниками міліції)

Січень-лютий

2

-години державності «Єдність народу – запорука благополуччя та добробуту держави»;

3-4-й тиждень

3

інформаційний рейд «День Соборності»,

22.01

 

ЛЮТИЙ

Тема періоду : «Моя родина - Україна»

Завдання періоду:

  • допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
  • спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
  • виховувати почуття господаря держави;
  • вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщина.

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

1

День безпечного Інтернету

 

1-11 кл.

Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення до  людей,

до суспільства.

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією.

07.02

2

День святого Валентина (поштова скринька)

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

 

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

10.02 до 14.02

3

Захід за народним календарем «Стрітення Господнє»

 

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

17.02

4

Заходи до Дня Героїв Небесної Сотні

 

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

 

Ціннісне ставлення до держави, супільства, людей.

Ціннісне ставлення до держави, до себе, інших людей, суспільства Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів

20.02

5

Міжнародний день рідної мови

 

1-11 кл.

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

Вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.

21.02

6

Етичні бесіди: «Конвенція про права дитини"

 

1-11 кл.

. Інформаційно-цифрова компетентність

Ціннісне ставлення до  людей,

до суспільства.

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією.

27.02

 

Робота з класними керівниками

1

Система роботи класного керівника сучасної школи

1-й тиждень

2

Організація спільної діяльності педагогів, батьків , учнів

2-й тиждень

3

Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів

2-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Святкова пошта до Дня Святого Валентина.

06.02

2

Роль учнівського самоврядування у виявленні обдарованих учнів. Організація зустрічей за інтересами та захопленнями.

        06.02

3

Старостат

Тренінг на тему: « Креативність»

         06.02

4

Затвердження плану роботи органів учнівського самоврядування на березень.

 

         06.02

Внутрішній контроль

 

1

Контроль за відвідуванням учнями школи та їх зовнішній виглядом.

До 14.02

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень.

3-й тиждень

3

Стан ведення учнівських щоденників.

   4-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Святкова пошта «Моє серце каже..»

До 14.02

1

Декада профорієнтації:

- години спілкування «Вчись учитись, щоб уміти трудитись»;

        Лютий

2

- конкурс презентацій «Моя майбутня професія» - по 1 презентації з 9 та 11 класів;

3- тиждень

3

Організаційні заходи до вшанування «Дня Небесної Сотні»

20.02

БЕРЕЗЕНЬ

 

Тема періоду : «Весна в рідному краї»

 

Завдання періоду:

  • формувати естетичні почуття, уявлення і знання про прекрасне в житті і мистецтві;
  • розвивати індивідуальні творчі здібності учнів, здатність та інтерес до творчої діяльності;
  • виховувати естетичну культуру особистості, потребу у спілкуванні з мистецтвом,

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

Загальношкільні заходи

1

Святкове привітання «Шануймо жінку»

 

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

06.03

2

Конкурс:

«Міс Весняночка»

 

1-4 кл.

Уміння навчатися впродовж життя

Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

05.03

3

Конкурс:

«Міс Чарівність»

 

5-7 кл.

Уміння навчатися впродовж життя

Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

06.03

4

Шевченківські дні «Слово, пісне, душа Кобзаря, ви окраса й суть мого життя!»

 

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

березень

5

Фестиваль духовної пісні

 

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

бере-

зень

6

Всесвітній День боротьби з туберкульозом

 

8-11 кл.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення до людей, до себе. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

20.03

 

 

Робота з класними керівниками

1

Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.

1-й тиждень

2

Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб

2-й тиждень

3

Взаємодія класного керівника з батьками класу.

3-й тиждень

4

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

5

Підведення підсумків роботи класних керівників. Проблеми , їх вирішення,пропозиції. Планування роботи на II семестр.

4-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Проведення свята жіночності та краси.

1-2 –й тиждень

2

Проведення рейду перевірки по прибиранню класних кімнат.

3-й тиждень

3

Організація та проведення Шевченківського тижня.

1-й тиждень

4

Проведення заходів до Всесвітнього та Всеукраїнського днів боротьби із захворювання на туберкульоз.

20.03

Внутрішній контроль

 

1

План роботи під час весняних канікул

    3-й тижень

2

Засідання Ради з профілактики правопорушень «Про роботу класних керівників з учнями, які потребують психолого-педагогічної уваги»

1-й тиждень

3

Відвідування класних годин

2-3-й тиждень

4

Посилення контролю за охопленням навчанням

3-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Фестиваль духовної пісні

    березень

1

рейди «Урок», «Ні – палінню»;

2-й тижень

2

Піготовка до свята «Шануймо жінку»

1-й тиждень

3

інструктажі з ТБ для учнів перед канікулами;

 3-й тижень

 

КВІТЕНЬ

Тема періоду : «Наше майбутнє – в наших руках»

 

Завдання періоду:

  • формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств,
  • активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля,  екологічну культуру особистості,
  • виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності,
  •  формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

Загальношкільні справи

1

Фотовернісаж «Про шкільне життя з гумором»

Міжнародний день птахів( акції, стінгазети)

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність  формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

01.04.

 

 

2

Міжнародний день дитячої книги.

( виставка дитячих книг у шкільній бібліотеці)

 

1-4 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

2.04

3

Тематичні бесіди щодо 70-ї річниці створення ООН

 

9-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів

04.04

4

Тиждень профілактики негативних звичок «Зроби вибір на користь здоров´я!» День Здоров´я у школі (за окремим планом)

 

1-11 кл.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення до людей, до себе. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

06-10.04

5

Психотренінги «Як протистояти булінгу»

5-8 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів

кві-

тень

6

Толока «Зробимо Україну чистою разом» до Всесвітнього дня Землі

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Соціальні і громадянські компетентності

22.04

7

Виховні заходи до Дня цивільної оборони

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів

21-24.04

8

День Чорнобильської трагедії

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності.

Екологічна грамотність і здорове життя.

Ціннісне ставлення до природи. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

24.04

9

Виставка «Великдень в Україні»

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

квітень

 

Робота з класними керівниками

1

1. Участь у Місячнику довкілля (протягом місяця).

3-й тиждень

2

Використання новітніх технологій у виховній роботі

2-й тиждень

3

Взаємодія класного керівника з батьками класу.

3-й тиждень

4

Індивідуальна методична допомога

протягом місяця

Робота з учнівським самоврядуванням

1

Акція « Благоустрій»

 3-й тижень

2

Організація та проведення заходів до Всесвітнього дня здоров’я.

06-10.04

3

Старостат

Тренінг на тему: «Мій проект. Моя акція»

06.05

4

Організація та проведення заходів до Дня пам’яті Чорнобиля.

До 24.04

Внутрішній контроль

 

1

Організація та проведення заходів по відзначенню річниці Чорнобильської трагедії

До 24.04

2

підсумки роботи щодо впровадження здорового способу життя серед учнівської молоді

3-й тижень

3

Відвідування класних годин

    квітень

4

Перевірка щоденників. Рейд урок

 

                                Організаційна робота

1

Міжнародний День Здоров'я  – за окремо складеним планом, спортивні змагання;

    06-10.04

1

трудові десанти на шкільних клумбах;

3-й тижень

2

Організація виставки «Великдень в Україні»

1-й тиждень

3

 Організація виховних заходів до Дня цивільної оборони

 21-24.04

 

ТРАВЕНЬ

 

Тема періоду : «Минулий рік, що дав ти нам?»

Завдання періоду:

  • формувати почуття «шкільного патріотизму»,
  • вчити аналізувати зроблене, робити висновки, планувати;
  • розвивати активну життєву позицію, демократичні погляди

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення та практичні здатності

Дата

Загальношкільні справи

1

День памяті та примирення

1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності.

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів

08.05

2

Родинні свята до Дня Матері «Вам, Берегині роду!» та до Міжнародного дня сімї

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

04-08.05

3

   Усний журнал « Ми-діти твої Європо!»; віртуальні подорожі столицями європейських країн присвячені Дню Європи

1-11 кл.

Загальнокультурна грамотність

Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

15.05

4

Заходи до 75-х роковин депортації Кримських татар

9-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності.

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

18.05

5

 День вишиванки

Акція «Україна у вишиванках» 

 1-11 кл.

Соціальні і громадянські компетентності.

Загальнокультурна грамотність.

 Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури , глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

21.05

6

Свято Останнього дзвоника 1-11 кл.

 

Соціальні і громадянські компетентності.

Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей.

Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

29.05

 

Робота з класними керівниками

1

Дискусія як спосіб формування соціальної зрілості особистості

2-й тиждень

2

Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік.

3-й тиждень

Робота з учнівським самоврядуванням

1

  Акція «Пам'ять»

 2-й тиждень

2

Співпраця учкому з колективами класів та педколективом школи у виконанні планів та завдань, передбачених річним планом роботи школи. Результативність цієї роботи.

2-й тиждень

3

Старостат. Організаційні питання

3-й тиждень

4

Підведення підсумків

4-й тиждень

Внутрішній контроль

 

1

Звіти про роботу за навчальний рік

 3-й тиждень

2

Прогностичні дані про літнє оздоровлення учнів

2-й тиждень

3

Проведення свята Останнього дзвоника

4-й тиждень

4

підсумки роботи шкільних гуртків та секцій

3-й тиждень

                                Організаційна робота

1

Організація Дня пам’яті та примирення

2-й тиждень

1

інформаційний рейд «День Європи».

2-й тиждень

2

Організація акції «Україна у вишиванках» 

3-й тиждень

3

свято Останнього дзвоника

4-й тиждень

 

doc
Додано
26 вересня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку