Напрямки Дати |
І тиждень з 01__по 02_____ |
ІІ тиждень з_05__по 09___ |
ІІІ тиждень з__12__по 16___ |
ІV тиждень з_19___по 23__ |
V тиждень з_26___по 30___ |
||||
Ціннісне ставлення до держави |
|
Виставка малюнків до Дня міста "Моє найкраще місто" |
|
|
|
||||
|
|
Відверта розмова «Державне та громадське майно» |
Перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім» |
Проект «Винаходи українців». |
|||||
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Олімпійський тиждень "Бути здоровим - це модно!" фотовиставка
|
||||
|
Прийняття та затвердження правил поведінки учнів 2 класу |
Дискусія «Однокласник, товариш, друг» |
Обмін думками «Як ставитись до однокласників доброзичливо?» |
|
|||||
‘ Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Свято першого дзвоника «Здрастуй, школо»
|
|
|
|
Творчість навколо нас. Творча година |
||||
Обговорення «В яких мальовничих куточках України ми побували під час літніх канікул?»
|
|
Палітра художника «Вересневі барви осені» |
|
Спостереження «Як змінюється краплина води під впливом музики». |
|||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
||||
Мікрофон «Що нового ми дізналися про живу природу під час наших перших канікул»
|
Екологічна вікторина «З якого дерева листок» |
|
Відверта розмова «Бережемо нашу Планету» |
|
|||||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
||||
Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань»
|
|
Створення ментальних карт «Професія моїх батьків» |
|
Міні-проект «Шкільні традиції нашої школи» |
|||||
Превентивне виховання |
|
|
Конкурс малюнків "Увага! Діти на дорозі!"
|
“Кожна дитина має право на щасливе дитинство” Інформаційна вітальня |
“Добра та порада, де є щира правда” Відверта розмова
|
||||
|
П'ятихвилинка з Робіком «Правила дорожнього руху» |
|
|
ПДР Тематичний діалог. Основні правила поведінки учнів на вулиці і дорозі. Дитячий дорожньо-транспортний травматизм. |
|||||
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
|
|
||||
|
Калейдоскоп пам’яті «Тих днів у пам’яті не стерти і сьогодні» до Дня визволення Костянтинівки від фашистсько-немецьких загарбників. |
|
Сторітелінг «Україна – єдина» |
|
|||||
Охорона життєдіяльності |
Гра «Увага на дорозі»
|
Інструкція «Протипожежна безпека». Вхідний інструктаж. |
Відверта розмова «Санітарія та гігієна у нашому житті».
|
Відкритий мікрофон «Запобігання травматизму». |
Відеоматеріал. «Профілактика Ковіду».
|
||||
Місяць жовтень _________________ |
|||||||||
Напрямки Дати |
І тиждень з_03___по__07___ |
ІІ тиждень з_10__по 14__ |
ІІІ тиждень з_17__по 21 |
ІV тиждень з__24__по 28_ |
V тиждень з____по_____ |
||||
Ціннісне ставлення до держави |
|
|
|
|
|
||||
|
Патріотичний серпантин «День українського козацтва»
|
|
Гра-бесіда «Ми-зернята України» |
|
|||||
Ціннісне ставлення до себе |
|
Відверта розмова «Як зберети здоров’я собі та своїм близьким» |
|
|
|
||||
Флешбек «Якщо спорт полюбиш,сильним,спритним будеш»
|
|
Обмін думками «Мудрим ніхто не вродився, а навчився» |
|
|
|||||
‘ Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Конкурс-виставка вітальних листівок до Дня вчителя Відео привітання "Зі святом Вас, дорогі вчителі!"
|
|
|
|
|
||||
|
|
Виготовлення аплікації «Осінній пейзаж» |
Караоке «Пори року» |
|
|||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Виставка дитячих поробок "Золота осінь" |
“Енергозбереження очима дітей” конкурс малюнків Екологія рідного краю Відеоперегляд |
“Екологічна стежка ” гра- подорож. |
|
||||
Колективне складання казки про подорож Краплинки
|
|
|
Перегляд повчального фільму «Як тварини і рослини передбачають погоду» |
|
|||||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
||||
|
Година милування «Ми в осінньому парку» |
Ділимося своїми враженнями «У лісі ми гриби збирали» |
|
|
|||||
Превентивне виховання |
Виставка фото-колажів з бабусями та дідусями Акція "Теплі долоньки" (до міжнародного дня людей похилого віку)
|
|
Челендж з правильного харчування (фото кулінарного корисного шедевру) "Корисне харчування -це здорово!"
|
|
|
||||
Створення панно «Права нашого класу»
|
|
Інструктивне заняття перед канікулами по забезпеченню безпеки на дорозі.
|
ПДР Відкритий мікрофон. «Елементи вулиць і доріг. Дорожні знаки та розмітка. |
|
|||||
Національно-патріотичне виховання |
|
Конкурс малюнків до Дня захисника України "Козацькому роду - нема переводу" |
|
|
|
||||
Обмін думками «Слава і сила твого народу».
|
До Дня захисника України хеппінг «Наші Захисники» |
|
Сторітелінг до Дня визволення України від фашистських загарбників 28.10 |
|
|||||
Охорона життєдіяльності |
Сюжетно-рольова гра «Абетка пішохода».
|
Ігрова вправа «Поводження з електрострумом у ракурсі пожежної безпеки». |
Тематичний діалог. «Санітарні норми, правила та вимоги на уроках».
|
Відеострім «Попередження дитячого травматизму». |
|
||||
Місяць листопад _________________ |
|||||||||
Напрямки Дати |
І тиждень з_31.10_по 04.11 |
ІІ тиждень з_07__по 11__ |
ІІІ тиждень з_14_по 18_ |
ІV тиждень з_21_по 25__ |
V тиждень з_28.11_по 02.12_ |
||||
Ціннісне ставлення до держави |
|
|
|
|
|
||||
Міні-проект «Хто з моєї родини служив в армії, воював, захищаючи рідну землю» |
|
|
Дослідження «Українці в космосі» |
Перекличка повідомлень «Батьківщина починається з тебе». |
|||||
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
||||
|
Тренінгове заняття «Людина починається зі здоров'я» |
Психологічна година «Я і моє здоров’я» |
|
Власні досліди-спостереження «Мої зміни за перший рік начання» |
|||||
‘ Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
|
|
|
||||
|
Літературний ігроленд до Дня української писемності та мови (09.11) |
Тематичний діалог «Толерантна людина – яка вона?» (до Міжнародного дня толерантності – 16.11) |
Віконечко у світ «Давні та сучасні танці» |
|
|||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
||||
Перегляд відеодобірки «Явища природи»
|
Лепбук «Прогноз погоди від нашого класу» |
|
|
Мудрі казки Тітоньки Сови – Осінні турботи |
|||||
Ціннісне ставлення до праці |
|
“Яку професію обрати до душі?” Ярмарок професій. |
|
|
|
||||
|
|
Майстер-клас «Годівничка для зимуючих птахів» |
Майстерня для школяриків «Учимося робити все сами». |
|
|||||
Превентивне виховання |
|
|
Челендж -колаж до дня сім'ї “Моя улюблена сім'я»
|
|
|
||||
Дискусія «Безпечне користування інтернетом».
|
Ознайомлення з «Декларацією прав дитини» та «Концепцією про права дитини» |
|
|
ПДР Розмова у колі «Правила переходу вулиць та доріг. Правила переходу дороги при виході з автобуса, тролейбуса, трамвая». |
|||||
Національно-патріотичне виховання |
|
|
|
Захід до Дня пам'яті жертв Голодомору "Ті дні у пам'яті народній" |
Акція пам’яті "Запали свічку до Дня голодомору" |
||||
Дослідження «Оздоблення українського одягу»
|
|
Мікрофон «Добра справа для Батьківщини».
|
Історична мандрівка «Сумні нариси історії нашої Батьківщини. Пам’ять народу» (Голодомор 32-33 років в Україні) |
|
|||||
Охорона життєдіяльності |
Діалог «Правила безпечної поведінки на вулицях, дорогах за складних погодних умов».
|
Відкритий мікрофон «Чому слід дотримуватися правил пожежної безпеки». |
Аукціон знань «Санітарія та гігієна».
|
Репортаж «Безпека життєдіяльності». |
Інформхвилинка «COVID – 19 профілактика, інфікування та попередження». |
||||
Місяць грудень _________________ |
|||||||||
Напрямки Дати |
І тиждень з_05_по 09_ |
ІІ тиждень з_12_по 16_ |
ІІІ тиждень з_19__по 23__ |
ІV тиждень з_26 _по 30_ |
V тиждень з____по_____ |
||||
Ціннісне ставлення до держави |
“Моя квітуча Україна” Виставка-конкурс
|
|
|
|
|
||||
|
Калейдоскоп «Державні та народні символи України».
|
Дослідження «Захоплення, яке прославляє Україну». |
|
|
|||||
Ціннісне ставлення до себе |
|
“Ми роду козацького діти” Вікторина. |
|
|
|
||||
Перегляд відео-нарису «Здоров’я – найцінніший скарб»
|
Гра-бесіда «Формування корисних звичок» |
|
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових розваг». |
|
|||||
‘ Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Конкурс дитячих малюнків Свято "Дивовижна подорож Микола Чудотворця" |
|
|
||||
Розучування колядок та щедрівок
|
|
|
Перегляд захоплюючого слайд-медіа «Зимова казка» |
|
|||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
Конкурс на кращу новорічно-різдвяну композицію "Замість ялинки святковий букет" |
Фото-челендж "Новорічне диво" |
|
|
||||
Спостереження «Вчимося милуватися красою довколо нас».
|
|
Бліц-опитування «За що я люблю зиму?» |
Лепбук «Об’єкти живої та неживої природи» |
|
|||||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
||||
|
|
Творча майстерня Виготовлення новорічних прикрас. |
Майстерня школяра «Конструювання транспорту, на якому можна здійснити мандрівку». |
|
|||||
Превентивне виховання |
|
Абетка ввічливості. Пізнавальна розмова. |
|
|
|
||||
|
Відеострім «Азбука безпеки на дорозі» |
Інструктивне заняття перед канікулами по забезпеченню безпеки на дорозі.
|
ПДР Відкритий мікрофон «Види світлофорів. Сигнали світлофора. Перехрестя та їх види». |
|
|||||
Національно-патріотичне виховання |
Інтерактивний конкурс- змагання до Дня Збройних Сил України "Ігри патріотів"
|
|
|
|
|
||||
Складаємо лист нашим відважним захисникам
|
Слайд-шоу «Українська армія»
|
|
|
|
|||||
Охорона життєдіяльності |
Вікторина з ПДР «Види транспортних заходів».
|
Відеожурнал «Протипожежна безпека». |
Ігрова вправа «Чистота - запорука здоров’я».
|
Бесіда-нагадування «Попередження дитячого травматизму». |
|
||||