Планування містить багато нетрадиційних форм роботи з учнівським колективом. План виховної роботи можна переробляти, доповнювати та оптимізувати під учнів будь-якого класу початкової школи.
Вересень Я патріот і господар своєї держави
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 28.08-01.09 |
ІІ тиждень 04-08 |
ІІІ тиждень 11-15 |
ІVтиждень 18-22 |
V тиждень 25-29 |
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
|
Виховна година «Дотримання правил внутришкільного розпорядку» |
Рухливі ігри, ігротека |
Виховна година з елем. тренінгу «Твоя пам'ять та увага» |
Рухливі ігри, ігротека |
Виховна година «Країна Безпеки» |
|
|||||
|
|
|
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Вікторина «Найрозумніший» |
Чаювання Обговорення літнього відпочинку. Ділимось враженнями |
Перегляд мультфільмів Про дружбу |
Акція «Вчитель не повинен бути самотній» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
Класні збори Вибори активу класу. “Мої доручення”. Планування роботи класу на І семестр. |
Класні збори Організація чергування по класу. |
Трудовий рейд «Чистий клас» |
Акція «Книжкова лікарня» |
|
Перегляд відеоролика Про створення книги |
||||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
|
Трудовий рейд «Зелений паросток» |
|
Екскурсія в сільський парк |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
Виставка малюнків «Мої літні канікули» Огляд дитячої преси Журнал «Бедрик» |
|
КТС з декоративно - прикладної діяльності «Садиба мірошника. Осінь» |
Виховна година «Книжка - мудрий, добрий друг» за творами В.Сухомлинського |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Перший урок на тему: « Путівник незвіданої України». (Україна на карті Європи)
|
|
|
5 хвилин з мистецтвом «Ми малюємо МИР!»
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики |
Перевірка зовнішнього вигляду школярів. |
Встановлення міжособистісних контактів з учнями |
Перевірка щоденників |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
|
Інструктаж з ТБ: «Дорога додому. Правила поводження у шкільному автобусі» |
Інструктаж з ТБ: «Організація дорожнього руху. П/Б при переході вулиці» |
|
Інструктаж з ТБ: «Запобігання отруєнь грибами, рослинами та їх насінням» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
|
|
Партнерство сім'ї та школи
|
Батьківські збори: «Ваші діти - другокласники» |
Засідання Б/К 1.Вибір батьківської ради 2. Планування роботи на рік |
Анкетування батьків з метою вивчення сімї.
|
Складання статистичних даних про дітей-сиріт, напівсиріт, малозабезпечених, багатодітних |
|
Жовтень Здорова дитина – багата країна
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 02-06 |
ІІ тиждень 09-13 |
ІІІ тиждень 16-20 |
ІVтиждень 23-27 |
V тиждень
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
Рухливі ігри, ігротека |
Виховна година Ситуативно – рольова гра «Козацькому роду нема переводу» |
Рухливі ігри, ігротека |
КАНІКУЛИ |
|
Перегляд мультфільмів Корисні підказки 2. Битися чи не битися |
Чаювання Прощання з школою перед канікулами |
|||||
|
|
|
||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Виховна година «Чого нас вчать бабусі і дідусі» |
Виставка малюнків «Мій учитель» |
Перегляд мультфільмів Школа доброго настрою |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Акція «Турбота» до Дня людей похилого віку |
Перегляд мультфільмів Про дівчинку, яка наступила на хліб |
Трудовий рейд «Чистий клас» |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Хвилини милування природою Танок осіннього листя |
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті.
|
Хвилини милування природою Перелітні птахи |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Огляд дитячої преси Журнал «Бедрик» |
5 хвилин з мистецтвом «Пані Осінь» |
Інформаційна хвилинка 21 жовтня – Всеукраїнський день телебачення |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Родинне свято «День захисника Вітчизни» |
Виховна година «Наша Батьківщина – Україна» |
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка зовнішнього вигляду школярів.
|
Тест на виявлення лідерів у класі |
Індивідуальні бесіди щодо пропусків з неповажної причини Перевірка щоденників |
|
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Сам вдома» |
|
Інструктаж з ТБ: «Безпечні канікули» |
|
||
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
||
Партнерство сім'ї та школи |
Активізація батьків до проведення загальношкільних заходів. |
Засідання Б/К Обладнання класного куточка |
Листування Пам'ятка для батьків на період осінніх канікул |
|
Листопад Я і Закон
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 30.10 – 03.11 |
ІІ тиждень 06-10 |
ІІІ тиждень 13-17 |
ІVтиждень 20-24 |
V тиждень 27-01.12 |
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
Інформаційна хвилинка : «4 листопада – Всесвітній день чоловіків» |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
Інформаційна хвилинка : «20листопада – Всесвітній день дитини» |
Інформаційна хвилинка : «1 грудня Всесвітній день боротьби зі СНІДом» |
Перегляд мультфільмів Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок |
Перегляд мультфільмів Корисні підказки 2. Про крадіжки |
|||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
|
Виховна година «16 листопада – Міжнародний день толерантності» |
Бесіда: «Годинна пам'яті жертв голодоморів» |
Виховна година «Немає друга – шукай, знайшов – бережи» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Перегляд мультфільмів «Які обов'язки мають діти» |
|
Бесіда: «Як краще виконувати домашнє завдання» |
|
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Виховна година «Збережемо красу природи» |
Операція-рейд «Збережемо чистим довкілля». |
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті. |
Перегляд мультфільмів Хлопчик і Земля |
Хвилини милування природою Допомога зимуючим птахам |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Виставка малюнків «Мої осінні канікули» Огляд дитячої преси Журнал «Бедрик» |
|
|
5 хвилин з мистецтвом «Вільна Україна» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Виховна година «Рідне слово – диво калинове» |
Перегляд мультфільмів Український віночок |
Виховна година «День гідності та Свободи» |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка зовнішнього вигляду школярів.
|
Робота з учнями групи ризику |
Робота з учнями групи ризику |
Індивідуальні бесіди щодо пропусків з неповажної причини |
Перевірка щоденників |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
|
Інструктаж з ТБ: «Дії під час виникнення пожежі. Способи захисту органів дихання від чадного газу» |
|
|
Інструктаж з ТБ: «Правила експлуатації побутових електричних і нагрівальних приладів» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
|
|
Партнерство сім'ї та школи
|
|
Батьківські збори: «Ми – разом!» |
Робота з батьками учнів групи ризику |
Засідання Б/К Участь Б/К у роботі з неблагополучними сім'ями |
|
Грудень Я, родина, Україна
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 01 |
ІІ тиждень 04-08 |
ІІІ тиждень 11-15 |
ІVтиждень 18-22 |
V тиждень 25-29 |
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
|
Виховна година «Права дитини» |
Рухливі ігри, ігротека |
Перегляд мультфільмів Якщо з тобою не дружать |
Рухливі ігри, ігротека |
|
|
|||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Перегляд мультфільмів Як зрозуміти іншого |
Виховна година «Ти і твої старші приятелі» |
Виховна година «Твої добрі справи. Посильна допомога батькам» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
Перегляд мультфільмів Колосок |
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті. |
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
Хвилини милування природою Танок веселих сніжинок |
КТС з декоративно - прикладної діяльності «Садиба мірошника. Зима» |
|
Акція «Найщедріша годівничка» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
КТС. Фабрика Діда Мороза. Підготовка до новорічних свят. |
|
5 хвилин з мистецтвом «Подарунок від св..Миколая» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Інформаційна хвилинка : «6 грудня – День Збройних Сил України» |
Перегляд мультфільмів Твоя країна - Україна |
|
Виховна година «Славетні українці» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка зовнішнього вигляду школярів. |
Індивідуальні бесіди щодо пропусків з неповажної причини |
Робота з учнями групи ризику |
Перевірка щоденників |
Перевірка підручників |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
|
Інструктаж з ТБ: «Безпечна поведінка в зимовий період» |
|
Інструктаж з ТБ: «Запобігання нещасних випадків під час новорічних свят» |
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
|
|
Партнерство сім'ї та школи
|
|
Батьківські збори: «Як допомогти дитині стати уважнішим» |
Засідання батьківського комітету “Організація зимового відпочинку”. |
Листування Пам'ятка для батьків на період зимових канікул |
|
СІЧЕНЬ Ми – майбутнє країни
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 01-05 |
ІІ тиждень 08-12 |
ІІІ тиждень 15-19 |
ІVтиждень 22-26 |
V тиждень 29-02.02 |
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
КАНІКУЛИ |
КАНІКУЛИ |
Рухливі ігри, ігротека |
Виховна година Гра-подорож «Що означає бути добрим?» |
Рухливі ігри, ігротека |
|
|
|||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
5 хвилин з мистецтвом «Різдво – родинне свято» |
|
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
|
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті. |
Операція-рейд «Чистий клас». |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Виховна година Вікторина «Всі професії важливі» |
Хвилини милування природою «Зима-скульптор» |
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
5 хвилин з мистецтвом «Професії моїх батьків» |
КТС. Конкурс на кращого сніговика. |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Перегляд кліпу Тіни Кароль «Україна- це ти» (розучування пісні) |
|
Виховна година «Час казки прийшов» |
|||
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіди про зовнішній вигляд
|
Перевірка щоденників |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
|||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Обережно : КІР» |
|
Інструктаж з ТБ: «Обережно: грип!» |
|||
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|||
Партнерство сім'ї та школи
|
|
Засідання батьківського комітету. Планування роботи на ІІ семестр
|
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів
|
лютий Історія Вітчизни – історія майбутнього
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 05-09 |
ІІ тиждень 12-16 |
ІІІ тиждень 19-23 |
ІVтиждень 26-02.03 |
V тиждень
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
Рухливі ігри, ігротека |
Виховна година «Що потрібно знати про свій характер? » |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
|
|
|
|
||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Перегляд мультфільмів «Не треба ображати друзів» |
|
Перегляд мультфільмів «Український віночок» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті. |
|
|
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
|
КТС. Створення книги «Будь природі другом» |
|
|
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Екскурсія в сільську бібліотеку |
|
5 хвилин з мистецтвом «Мій настрій» |
Виховна година Конкурс ерудитів “Юні читай лики» |
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Виховна година «Дитячі забавки». Подорож у минуле |
|
Виховна година Година спостереження “Шануймо калину” |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні)
|
Перевірка зовнішнього вигляду школярів. |
Перевірка щоденників
|
Індивідуальні бесіди щодо пропусків з неповажної причини |
|
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки в їдальні» |
|
|
Інструктаж з ТБ: «Мінна безпека» (перегляд мультфільму) |
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
|
|
Партнерство сім'ї та школи
|
Робота з батьками учнів групи ризику |
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів
|
|
Батьківські збори: «Як допомогти дитині стати уважнішим» |
|
березень Я – творча особистість
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 05-09 |
ІІ тиждень 12-16 |
ІІІ тиждень 19-23 |
ІVтиждень 26-30 |
V тиждень
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
КАНІКУЛИ |
КАНІКУЛИ |
Перегляд мультфільмів Корисні підказки 2. «Вчимося відмовлятися» |
|
|
||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Родинне свято. «8 Березня – свято всіх жінок» |
Виховна година «Гість у дім-радість з ним» |
Виховна година «Чи вихована ти дитина?» |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті. |
|
Операція-рейд «Чистий клас» |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Інформаційна хвилинка : «1 березня – всесвітній день кішок» |
|
5 хвилин з мистецтвом «Перші весняні квіти» |
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Перегляд мультфільмів та прослуховування пісень до творів Т.Шевченка |
КТС з декоративно - прикладної діяльності «Садиба мірошника. Весна» |
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Виховна година «Від Тарасика до Тараса» |
|
Перегляд кліпу та розучування пісні «Рідна Україна» |
|||
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні)
|
Індивідуальні бесіди щодо пропусків з неповажної причини |
Перевірка щоденників
|
|||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на воді»
|
|
Інструктаж з ТБ: «Збереження життя та здоров’я дітей під час весняних канікул»
|
|||
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|||
Партнерство сім'ї та школи
|
Засідання батьківського комітету. Придбання зошитів з друкованою основою для 3 класу |
Батьківські збори: «Покарання й заохочення» |
Листування Пам'ятка для батьків на період весняних канікул |
Квітень Я – житель планети Земля
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 02-6 |
ІІ тиждень 09-13 |
ІІІ тиждень 16-20 |
ІVтиждень 23-27 |
V тиждень
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
|
Вікторина здоров'я
|
|
Виховна година «Шкідливі звички» |
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
|
Виховна година «Посильна допомога батькам» |
Перегляд мультфільмів «Квіточка-семицвіточка» |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Інформаційна хвилинка : «2 квітня – день дитячої книги» |
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті. |
|
Операція-рейд «Чистий клас» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Виховна година «Весняна казка» |
Екскурсія екологічною стежкою навколо школи. |
|
Інформаційна хвилинка: «22 квітня – всесвітній день Землі» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Інформаційна хвилинка : «1 квітня – День сміху» |
|
5 хвилин з мистецтвом «Я – житель планети Земля» |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Перегляд відео ролика «7 чудес України» |
|
Виховна година «Чорнобиль – рана України» |
||
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди щодо пропусків з неповажної причини |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають труднощі у спілкуванні з однолітками |
Перевірка щоденників
|
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Профілактика дитячого травматизму на уроках фізкультури»
|
|
|
Інструктаж з ТБ: «Особиста безпека під час ігор на вулиці» |
||
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
||
Партнерство сім'ї та школи
|
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів
|
Індивідуальні бесіди з батьками про систематичні пропуски занять учнями |
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів
|
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів |
Травень Вічна слава героям! Ми низько вклоняємось їм
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
І тиждень 30.04-04.05 |
ІІ тиждень 07-11 |
ІІІ тиждень 14-18 |
ІVтиждень 21-25 |
V тиждень
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу |
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
Рухливі ігри, ігротека |
Виховна година Чаювання, прощання з класом на літні канікули |
КАНІКУЛИ
|
|
Перегляд мультфільмів Корисні підказки 2. «Наодинці з темрявою» |
|
||||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Виховна година «Роде наш красний» |
|
Інформаційна хвилинка: 14.05- день матері 15.05 – міжнародний день сім’ї |
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті. |
|
|
Операція-рейд «Чистий клас» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Інформаційна хвилинка: «3 травня – день Сонця»
|
|
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
|
5 хвилин з мистецтвом «День перемоги» |
Екскурсія в шкільний музей |
5 хвилин з мистецтвом «Де я мрію побувати» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
|
Виховна година «Ніхто не забутий, ніщо не забуте» |
|
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні)
|
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають труднощі у спілкуванні з однолітками |
Перевірка щоденників
|
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Місця для безпечних ігор» |
|
|
Інструктаж з ТБ: «Збереження життя та здоров’я дітей під час літніх канікул» |
||
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
||
Партнерство сім'ї та школи
|
Батьківські збори «Батьки є прикладом для наслідування» |
Індивідуальні бесіди з батьками невстигаючих учнів
|
Засідання батьківського комітету. Підбиття підсумків роботи батьківського комітету за друге півріччя.Участь батьків класу у ремонті класного кабінету |
Батьківські збори «Перегортаючи сторінки» Підсумки навчального року. |