День іменинника в 2 класі

Про матеріал

Матеріали заходів “День іменинника”(осінь,зима,весна) допоможе вчителю провести свято іменинника. Заходи проведенні з метою згуртування дитячого колективу.

Перегляд файлу

День іменинника

(Осінні)

Звучить «Песня заезжих гастролеров». Іменинники заходять до класу і сідають на спеціально приготовлені місця.

 Музика стихає. Всі присутні встають і виконують для іменинників пісеньку.

Звучить мелодія пісні «Happy Birthday to You»

Вчитель:З Днем народження вас,

З Днем народження вас,

З Днем народження вас

Поздоровляє наш клас!

Вчитель: Сьогодні особливе свято, ми святкуємо день іменинника!

Так, сьогодні ми будемо вітати дітей-іменинників – Ліду, Максима, Валерію та Єлізавету..

                    Учень: День народження буває,

                            Коли казка наступає

                            День народження буває,

                            Коли музика бринить,

                            Коли квіти і дарунки

                            Упадуть тобі до ніг.

                   Учень: Новонароджених вітаємо,

                               Яких жовтень листям обсипав.

                               Батькам він щастя і надію дарував!

Вчитель:10 вересня , Бог подарував батькам  чудового хлопчину. Вони  ім'я йому дали -  Максим.

Ім'я походить від латинського слова "максимус", що означає "найбільший".

У дитинстві Максим не приносить батькам і вчителям ніяких турбот. Він добре вчиться, у нього нормальні відносини з однолітками. Читає різні книги, і в нього розвивається багата уява. Із задоволенням ходить у театр на дитячі спектаклі. У дорослого Максима може не все ладитися.

Йому не вистачає вольових якостей, упевненості в собі, завзятості й напористості. Він позбавлений "пробивних" здатностей і до того ж має звичку у всьому сумніватися. Але незважаючи на ці недоліки, Максим відкритий до спілкування людина. Він доброзичливий, завжди готовий надати допомогу.

 30 вересня у батьків народилась маленька дівчинка – Лідочка.

Лідія - дама обачна, перехитрити її неможливо. Перш ніж почати будь-яку справу, вона наведе десяток довідок, порадиться з розумними людьми, так що провал виключений.

Ліда - дуже цікава дівчинка, до всього придивляється, всім цікавиться. Дуже боїться зробити щось не так, почути докір або окрик на свою адресу. Слухняна і обережна, постійно намагається бути біля дорослих, з яких найбільшим авторитетом для неї є мама.

У шкільному колективі завжди все про всіх знає, робить це для того, щоб бути, як усі, з усіма і, у жодному разі, не протиставити себе одноліткам.

Лідія може бути хорошим педагогом, стюардесою, манекенницею. Найчастіше вона працює у сфері обслуговування - в торгівлі, в перукарні, на пошті і т.

 14 жовтня у велике Свято Покрови народилася дівчинка Єлізавета.

Ім'я має давньоєврейське походження, означає "Божа клятва, обітниця Богу (почитаюча Бога).

 Єлизавета - пустотлива й непосидюча дитина, не може спокійно всидіти навіть однієї хвилини. Вона всюди хоче встигнути, усе довідатися. Однокласники люблять її за веселий характер, вірну дружбу. Прагне відвідувати всі гуртки рукоділля, які тільки можливі, зуміє зшити плаття для своєї улюбленої ляльки. Намагається створити про себе враження краще, ніж вона є насправді.

Ліза зазвичай вибирає професію, яка пов’язана зі спілкуванням, контактами з багатьма людьми. В жіночому колективі дівчина часто воліє бути лідером. Вона може успішно працювати журналістом, фоторепортером, ведучим радіо – і телепередач.

 9 листопада народилася дівчинка на ім’я  Валерія.

Валерія - це жіноча форма імені Валерій.

Маленька Валерія має неочікуваний характер. Поведінка її залежить від того, з якої ноги вона встала. Без видимої причини може образитися на щось і довго бути не в дусі. Через якийсь час вона стане веселою і безтурботною, і важко зрозуміти, чому відбулася така зміна.

Дорослішаючи, Валерія залишається все такою же складною й малопередбачу-ваною. Постійно змінює свої плани, по-різному оцінює через якийсь час тих самих людей. До такого характеру важко пристосуватися. В основі такого мінливого поводження Валерії лежить легка уразливість і підвищена чутливість.

                                        Інсценізація  вірша  „ У  ГОСТЯХ ”

  У Віті День народження

Ми всі туди запрошені

І ввечері о шостій,

Прийшли до нього в гості.

Нам одчинила двері

Мала сестричка Віті

І зразу запитала:

- Хто ноги з вас не витер?

В нас килим – не для того,

Аби його бруднити!

Ану, біля порога

Знімайте черевики!

Та подарунки зразу давайте, я сховаю.

Та кришталеву вазу не скиньте!

Я вас знаю!..

Ви думаєте просто

Отак ходити в гості?

І меблі у вітальні не мацайте руками,

І пальцями по стінах не мажте –

Будуть плями...

Іще сестриця Віті

Щось стала говорити.

Та ми її не слухали –

Хіба ж це варто слухать?!

Ми від її „гостинності” помчали геть щодуху,

Бо й справді: ох, не просто

 Отак ходити в гості!..

Вчитель: Прийшовши на день народження, щоб не сумували гості, потрібно проводити ігри. От і зараз ми проведемо гру.

Гра „ Якщо ти добра людина, то повинен..."

Якщо людина повинна робити те, що я називаю ви плескаєте в долоні, а якщо ні, то нічого не робите.

Робити комусь зле, якщо цього ніхто  не бачить.

Допомагати мамі мити посуд.

Не вмиватися.

Берегти рідну природу та охороняти її.

Шанувати працю інших людей.

Галасувати, коли хтось відпочиває.

Бути вихованою, стриманою.

Обманювати, сваритися, хвалитися.

Насміхатися з чужого горя.

Добре вчитися, багато читати.

Не слухати батьків.

Любити своїх батьків.

Ділитися тим, що в тебе є.

Ображати інших.

Спати на уроках.

Красти.

Захищати слабшого.

Допомагати друзям у біді.

Бачу, ви знаєте, що має робити добра людина.

  • Молодці!

Вчитель: А зараз загадки

1.У садах, лісах блукає,

В жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль –

Жде сестрицю білу в гості.

(Осінь)

2.Чарівник прийшов у ліс,

Фарби, пензлика приніс.

У діброві та садочку

стали жовтими листочки.

(Жовтень)

3.На городі восени

 Лежать жовті кабани,

 Прив’язані за хвости,

 Щоб не здумали втекти.

 (гарбузи)

4. Сидить — зеленіє,

   Лежить — пожовтіє,

   Падає — почорніє.

(листя)

5. То чорна, то сива

    По небі ходила;

    Набив її вітер —

    Сльози розпустила.

(хмара і дощ)

Вчитель: А тепер давайте пригадаємо, коли ви були маленькими, ваші матусі вас пеленали.

ГРА "Запеленайте  малюка”

Вчитель ділить клас на 2 команди

    Команди пеленають іменинників, пелюшку замінює туалетний папір. По команді «малюків»  починають пеленати, починаючи з ніг і закінчуючи шиєю. В кінці малюку одягають чепчик. Перемогла та команда, яка справилась швидше.

Ведучий  : Ну і як, зручно вам? Ах, ні? Тоді за моєю командою швидко розпеленайтеся.

По команді «малюки»  рвуть "пелюшки”. Переміг той «малюк», який швидше вибрався з пелюшок.

Ведучий: А тепер хто швидше збере сміття?!

Іменинники збирають сміття.

Діти – артисти вітають іменинників.

      1.  Дорогі діти-іменинники ми сердечно вітаємо вас!

                         Життя – це таємнича книга,

                          І скільки в ній незвіданих доріг!

                          Ти озирнешся і помітиш,

                         Як швидко пролетів за роком рік!

2.Єлизавета - це клятва Божа,

 Так переводять ім'я давні євреї.

 Єлизавета, світла душа,

 Вітаємо тебе з днем народження!

 Ми тобі бажаємо.

 Бути самій щасливій на цій землі.

3. Максим самий-самий:

 Сильний і добрий,

 Гарний, впертий,

 Але дуже скромний.

 

 Максима ми любимо

 Максима зберігаємо

 Максима голубим,

 Ми його дуже цінуємо.

 

 Максим, вітаємо,

 Бажаємо добра,

 І щастя бажаємо,

 А також тепла!

4. Вітаємо тебе всі ми, Лідія

 У цей день і бажаємо тобі,

 Що печалі і біди ти не бачила

 У своїй  долі.

 Все погане хай забудеться,

 І гарне тільки прийде

 Що бажаєш ти, все нехай збудеться

 І успіх тебе нехай знайде.

5. Для Валерії - поздоровлення!

 Для Валерії - побажання!

 Будь усміхненою і доброю

 Щоб в житті у тебе  тривала

 Ця радісна смуга,

 Щоб сонце завжди посміхалося.

Вчитель: А зараз прийміть подарунки від нашого класу.

                           3. Ми співали й поздоровлення читали.

                            А тепер усі до чаю.

                            Стіл святковий накриваймо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День іменинника

(Весняного)

Вчитель. Сьогодні у нас надзвичайне свято, яке ми з нетерпінням чекаємо і дуже полюбляємо. Кожен з нас жалкує, що день народження відзначається один раз на рік, і коли він закінчується, ми починаємо сумувати.

 І зараз ми дружніми оплесками вітаємо сьогоднішнього іменинника____________

Діти:

З Днем народження щиро  вітаємо,

Лантух радості бажаємо,

Будь дужа і проворна,

По-козацькому моторна,

З хлібом щедрим на столі,

З добрим словом у душі.

Вчитель: Прийми від нас скромний подарунок.

Вчитель: А яке свято без  ігор і веселощів.

  Створюємо 2 команди. Іменинниця вибирає собі команду.

1.     «Збери подарунки».

На відстані 7м розкидані картки із словами: книга, квіти, гвіздок, настільна гра, лялька і т. д. Учасники, по черзі, добігають до «подарунків», вибирають 1 предмет,  який можна подарувати,  повертаються до своєї команди і кидають його в свою коробку. Виграє команда, яка збере найбільшу кількість «подарунків».

Кожен зібраний подарунок оцінюється 1балом.

2.     «Букет квітів».

На відстані 6-7м лежать аркуш паперу і фломастери. Кожен учасник повинен намалювати квітку, повернутися назад і передати право малювати іншому. Виграє команда, яка створить букет першою і букет буде кращим.

Кожна естетично оформлена квітка оцінюється 1балом.

3.     «Привітання».

Кожен учасник команди повинен написати по 1побажанню, яке починається словами: «Я бажаю … (щастя, радості, успіхів і т.д.). Виграє команда, яка першою створить святкове поздоровлення.

Кожне побажання оцінюється 1балом.

4.     «Склади коробку солодощів».

На відстані 4м від кожної команди стоять коробки, які треба заповнити цукерками. Гравці повинні вкинути цукерки в коробку на відстані.

За кожну цукерку, яка опинилася в коробці, команда отримує 1бал.

Вчитель:Що побажати тобі сьогодні наостанок?

Для тебе  сьогодні – усмішки, вітання,

Найкращі, найщиріші побажання,

Що йдуть від серця нашого, прийми!

Бажаємо тобі  усіляких гараздів!

Вчитель: А тепер мерщій до чаювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День іменинника

(Зимового)

Вчитель: Добрий день, дорогі друзі. Я рада вітати вас у нашому класі Сьогодні у нас свято. Ми зібралися тут, щоб привітати з Днем ​​народження тих , які відзначають цей день взимку.

 Хто галявини білить білим

 І на стінах пише крейдою,

 Шиє пухові перини,

 Розфарбував усі вітрини? (Зима)

Вчитель: Які місяці вважаються зимовими?

Грудень – перший місяць зими. У народі його називають холодець. Він землю студить, річки і озера мостить, поля сріблястим покривалом вкриває.

І є відомий дітворі

 День, що готували з хвилюванням:

 Тих, хто народився у грудні,

 Привітаємо нині з Днем ​​народження!

Виходять іменинники, народжені в грудні.

- У грудні святкує свій день народження: …, вітаємо їх оплесками.

Вчитель:

 Місяць зимовий,

 Місяць сніговий

 Відкриває першим рік,

 І зі снігом і морозом

 У гості до нас січень йде.

 Хто народився в січні,

 Всі сюди йдіть,

 Скоріше дітлахам

 Себе ви покажіть!

Виходять іменинники, народжені в січні.

Вчитель:

 Лютий гуляє на дворі

 І щипає вуха дітлахам,

 І фарбує щоки до червоного.

 Піде лютий – прийде весна!

 Іменинник, до мене швидше виходь,

 І всім друзям себе ти покажи!

Виходять іменинники, народжені в лютому.

Вчитель:

 Вас сердечно вітаємо,

 Щастя, радості бажаємо!

 У школі добре вчитися,

 Чесно, від душі трудитися.

 З фізкультурою дружити,

 Міцною дружбою дорожити!

 Не хворіти, не сумувати.

 Старшим допомагати.

 Щоб покинуло негоди

 Королівство назавжди,

 Всім бажаєм сонця, щастя

 І посмішок на роки!

Вчитель:

 На день народження прийнято дарувати подарунки. Ось і ми сьогодні приготували подарунки для наших зимових іменинників. Але перш ніж ви їх отримаєте, ми з вами пограємо. Грати будемо так: одна гра для іменинників, інша для гостей, потім знову для іменинників і так далі …

«Загадки для іменинників».

Біле покривало на землі лежало,

 Літо прийшло, воно все зійшло. (Сніг).

 

І не сніг, і не лід

 А сріблом дерева прибере. (Іній).

 

Він увійшов – ніхто не бачив,

 Він сказав – ніхто не чув.

 Дмухнув у вікна і зник,

 А на вікнах виріс ліс. (Мороз).

 

У новій стінці, у круглому вікні,

 Днем скло розбите, а за ніч вставлено. (Ополонка).

 

Рибам зиму жити тепло:

 Дах: товсте скло. (Лід.)

 

Запорошила доріжки,

 Розмалювала віконця,

 Радість дітям подарувала

 І на санках прокатала. (Зима).

 

Ми – моторні сестриці,

 Швидко бігати майстрині,

 У дощ – лежимо,

 У сніг – біжимо,

 Уже такий у нас режим. (Лижі).

 

Спершу з гори летиш на них,

 А після в гору тягнеш їх. (Санки).

 

Є, хлопці, у мене

 Два срібних коня.

 Їжджу відразу на обох.

 Що за коні у мене? (Ковзани)

Гра для всіх дітей.

Музична гра. Утворюється коло і по колу під музику пускається іграшка. Учасники передають один одному цю іграшку. Музика закінчується. І той, у кого залишилася іграшка в руках – вибуває з гри і т.д. Переможцю – приз.

Гра для іменинників.

 Скласти картинку. Беруть участь іменинники, можна запросити по 2 помічника із залу.

Загадки для всіх дітей.

 Довгоніжка хвалиться:

 Я чи не красуня?

 А всього-то кісточка,

 Так червоненька кофтиночка. (Вишня.)

 

Ця жовтогаряча пані

В бархатистому жупані.

І солодка, і пригожа

На компот й варення гожа.

(Абрикоса)

 

 Яскравий, солодкий, наливний,

 Весь у обкладинці золотий.

 Чи не з цукеркової фабрики,

 З далекої Африки. (Апельсин.)

 

Синій мундир,

 Тепла підкладка,

 А в середині солодко. (Слива.)

 

 Буси червоні висять,

 З кущів на нас дивляться.

 Дуже люблять намиста ці

 Діти, птиці та ведмеді. (Малина.)

 

Кафтан на мені зелений,

 А серце, як кумач,

 На смак, як цукор солодкий,

 А сам схожий на м’яч. (Кавун.)

 

Я тримаю у долоні

Намистиночки червоні.

Ягідка ця кислувата,

На кущі їх так багато!

(Порічка)

Гра для іменинників.

Гра «Малюнок із закритими очима». Беруть участь іменинники. Їм зав’язують очі. Завдання всіх однакове – намалювати «Сніговика». У кого краще вийде сніговик?!

Гра для всіх. Гра «Весела».

Що за День народження, якщо немає веселощів. Пропоную зіграти в гру.

 Вам хочу питання поставити,

 Ваша справа – відповідати.

 Якщо ви зі мною згодні,

 Відповідайте хором:

 «Це я, це я, це все мої друзі!»

 Якщо не згодні ви, то у відповідь мовчите,

 А краще тупотіть ногами.

 Домовилися???

 Я зараз запитаю у всіх:

 Хто тут любить пісні, сміх?

 Відповідайте хором вмить: «Хто тут найбешкетніший?»

 Хто звик у нас до порядку?

 Вранці робить зарядку?

 Хто з вас, скажіть,

 Забуває вмиватися?

 І не ходить на уроки?

 Хто з вас любить грати?

 І ще одне питання:

 Хто собі не миє ніс?

 Хто тут у нас найрозумніший?

 Хто сьогодні від душі тут повеселився?

 МОЛОДЦІ!

Вчитель:

А тепер всі разом виконаємо пісню «Пусть бегут неуклюже» для наших іменинників.

Виконується пісня.

Вчитель:

 - І ось настав час подарунків для наших іменинників (вручаються пам’ятні подарунки).

 

 

 

 

docx
Додано
10 липня 2018
Переглядів
2147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку