План виховної роботи 4 клас

Про матеріал
План виховної роботи для вікової категорії учнів десяти років. Враховані всі пам'ятні дати, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками. Сплановані батьківські посиденьки та індивідуальні бесіди.
Перегляд файлу

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

 

 

 

 

 

1.09

Перший урок «Я люблю Україну свою»

 

Урок з ТБ «Щоб не трапилось біди – правила ТБ проти  covid вчи»

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

2.09

 

 

Вступний інструктаж з ТБ на початок навчального року

 

 

Урок милування природою «Ознаки осені»

 

3.09

Igor Melika: ПОГОДА ЯСНА – ПОЛОНИНА КРАСНА (24-25.09.11.) Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

 

Осінь у народній творчості. Прислів’я, приказки, вірші про осінь.

 

 

4.09

 

Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.

Індивідуальні бесіди

 

 

 

Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?».

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

7.09

 

 

Година здоров’я «Почни день з ранкової зарядки»

 

 

 

 

8.09

Усний журнал

 «Ми всі – єдина сім’я»

 

До Міжнародного дня писемності (8.09) - складання твору-есе «Який я друг?»

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

Перше засідання класного об’єднання «Червоні промінці»

 

9.09

 

 

 

Хвилини з мистецтвом «У царстві мистецтва»

 

 

 

10.09

 

Бесіда-діалог «Вчимося бути добрими людьми»

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

 

Консультації для батьків «Як заохотити дитину до навчання»

 

11.09

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

 

Перегляд вистави театру ім.. Л.Українки в лівобережному парку.

Відеоекскурсія «Люби й оберігай природу рідного краю»

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

14.09

 

 

Виховна година «Знання дорожнього руху-запорука вашого здоров’я»

 

 

 

 

15.09

 

Бесіда про дотримання правил ТБ на дитячих майданчиках на мікрорайоні.

Заняття "Історія кленового листочка"

Інформаційна година до Міжнародного дня демократії(15.09) – «Що для мене демократія? До чого повинні прагнути, щоб життя у школі було яскравим і незабутнім»

 

 

 

 

16.09

 

 

Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень 

 

 

 

 

17.09

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

 

Заняття "Історія кленового листочка"

Батьківські збори в онлайн-режимі «Організація освітнього процесу в 4 класі»

 

18.09

Віртуальна мандрівка зеленими куточками рідного міста ( до Дня міста)

 

 

 

Виставка малюнків «Осінь- золота пора»

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

21.09

Патріотичний урок «Ми за мир» 21 вересня День миру

 

 

 

 

 

 

22.09

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

Круглий стіл «Ти школяр – твої обов’язки в школі»

 

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

 

 

23.09

 

 

Індивідуальні бесіди з дітьми «Порядок у портфелику»

 

Операція «Наш маленький зелений куточок» (догляд за кімнатними рослинами

 

 

24.09

 

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

 

 

Інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?»

 

 

 

 

 

25.09

 

Бесіда на тему : «Бути совісним означає…».

 

Проект «Музичний фольклор рідного краю».

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

28.09

 

 

 

 

« Краса природи у творах образотворчого мистецтва»

 

 

29.09

 

Заняття "Історія кленового листочка"

Рольова гра «Сигнали для регулювання дорожнього руху»

 

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

30.09

 

 

 

Музична світлиця «Музична спадщина рідного краю» (до Міжнародного дня музики)

 

 

 

1.10

 

Виховна година «Повага - ниточка, що з’єднує покоління» (До дня людей похилого віку)

 

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

 

2.10

Виховна година «Я - громадянин України і пишаюся цим»

 

 

 

 

Привітання вчителів з професійним святом.

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

5.10

 

 

 

 

До Міжнародного дня тварин фото вернісаж «Мій домашній улюбленець»

 

 

6.10

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

Диспут «Шкідливі і корисні звички у моєму житті»

 

 

Заняття "Історія кленового листочка"

Консультація для батьків «Режжим дня та успіхи у навчанні»

 

7.10

 

Година спілкування «Ми різні, ми – рівні»

 

 

 

 

Інструктаж з техніки безпеки (правильне поводження з електроприладами)

 

8.10

 

Бесіда на тему : «Будь гідним скрізь і всюди,щоб нести Вам радість, люди!».

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

 

 

 

9.10

 

 

 

Конкурс малюнків на асфальті «Ми- діти планети Земля»

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

12.10

 

 

 

Рольова гра «Культура поведінки в громадських місцях»

 

 

Майстер – клас із виготовлення вітальних листівок захисникам Вітчизни.

 

13.10

Урок мужності «Мужність українських військових»

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

Перегляд відеоролику «Заповідні місця Дніпропетровщини»

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

14.10

 

Вихідний

 

15.10

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

Групова справа «Всяка допомога хороша вчасно»

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

Бесіда на тему : «Бджілка мала, та й та працює».

 

16.10

 

 

Зіркова година. Виставка учнівських робіт «Моє захоплення»

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

19.10

 

Моделювання ситуації «Розквітла квітка доброти, яку посіяв сьогодні ти»

 

 

 

Груповий практикум «Калейдоскоп професій»

 

20.10

 

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівки»

 

 

21.10

Бесіда «Бути українцем – звучить гордо» (до Дня гідності і свободи»

 

 

 

 

 

 

22.10

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

 

« Культура поведінки : ідемо до театру».

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

23.10

Урок – мужності «Згадаємо ми ті трагічні дні, коли діди своє життя віддали за мир для онуків своїх»

(До дня визволення рідного міста)

 

Бесіда «Ти знаєш, що ти – людина?»

 

 

Складання пам’ятки «Щоб канікули пройшли безпечно, дотримуйсь завжди, ти, ТБ» (вручення пам’яток про дотримання ТБ на канікулах)

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

2.11

 

 

 

Конкурс малюнків «Я малюю світ у майбутньому

 

 

 

3.11

Година спілкування

«Державні символи України»

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

Конкурс малюнків «Я малюю світ у майбутньому»

Засідання класного активу об’єднання червоних промінців

 

4.11

 

Бесіда «Чарівні слова»

 

 

 

 

 

5.11

Заняття "Історія кленового листочка"

 

Гра-подорож «Світова книга прав дитини»

 

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

6.11

 

Індивідуальні бесіди з батьками, щодо навчання дітей.

 

 

 

Майстер – клас «Книжкова лікарня»

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

9.11

 

 

Участь у шкільному турі конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика

Конкурс на краще декламування віршів до Дня української писемності

 

 

 

 

10.11

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

 

Екскурсія в природу «Матуся осінь зміни принесла» (спостереження за змінами у живій і неживій природі)

 

Бесіда на тему : «Кращий мамин помічник»

 

11.11

Бесіда на тему: «Про культуру мови»

 

 

 

 

 

 

12.11

 

Спортивне змагання між 4 класами «Клич друзів – граймо разом» (До всесвітнього дня Доброти)

Заняття "Історія кленового листочка"

Бесіда «Поведінка у храмі»

 

 

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

13.11

 

 

Тренінг «Повага та самоповага»

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

16.11

 

 

 

 

Бесіда « Боляче буває всім» (ставлення до тварин).

 

 

17.11

 

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

Ігрова програма «Відгадай музику. Сучасна та народна музика -  єдині»

 

 

Заняття "Історія кленового листочка"

 

18.11

Уявна подорож «Древня столиця України»

 

 

 

 

Виховна година на тему: «Розвивай свої здібності»

 

 

19.11

 

 

Класний лекторій «Будь наполегливим»

 

 

 

Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

 

20.11

 

Індивідуальні консультації для батьків на тему: «Як зберегти психічне здоров’я дитини?»

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

23.11

 

Правознавчо – інтелектуальна гра  «Що? Де? Коли» - «Кожна дитина має право»

 

 

 

Колективна робота «Ми працю любимо, що в творчість перейшла»

 

24.11

       

           Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

 

 

Перегляд відеоролика «Українські народні музичні інструменти»

 

           Заняття "Історія кленового листочка"

 

25.11

 

 

Година здоров’я «Шкідливі звички і здоров’я»

 

 

 

 

 

26.11

Вікторина «Чи знаєш ти свій рідний край?»

 

 

         Ранкова зустріч "Осінь" в 1 класі НУШ

Дослідження «Хто про природу дбає, вона тому повертає»

 

 

27.11

 

Бесіда «Вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933р»

 

 

 

Засідання класного активу об’єднання червоних промінців.

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

30.11

 

 

Дослідження «Походження прізвища»

 

 

 

 

1.12

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

 

 

Акція «Врятуймо пташок»

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

 

2.12

 

Година доброти «Як стати добрим»

 

 

 

Консультація для батьків «Як допомогти дитині не втратити свої здібності»

 

3.12

 

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

Віртуальна екскурсія картинною галереєю «Таємниця Катерини Білокур»

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

 

 

4.12

Привітання хлопчиків та татусів зі святом.Конкурсно-розваальна програма «Нумо, хлопці»

 

 

 

 

Благодійна толока «Тепло сердець завжди зігріє» (До всесвітнього дня волонтерів)

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

7.12

 

 

 

Відкривається майстерня Діда Мороза.

 

 

 

8.12

Уявна мандрівка «Що необхідно знати про національну символіку»

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

Подорож до країни Лапландіїї (відеопрезентація традицій свята в різних країнах

 

 

 

9.12

 

Класні посиденьки «Як і чим випробовується дружба?»

 

 

Година милування природою «В різні пори року гарна Земля»

 

 

10.12

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

 

Квест «10 грудня – День захисту прав людей»

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

Батьківські збори «Підсумки роботи за 1 семестр»

11.12

 

 

Година здоров’я «Як я дбаю про здоров’я»

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

14.12

 

 

«Ні – агресії і насильству» - зустріч-обговорення.

 

 

 

 

15.12

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

 

Нас запрошує творча майстерня. Подарунки власноруч

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

Зустріч із головою батьківського комітету, обговорення організаційних пит

 

16.12

 

Люди, які прославляли мій край – портретна галерея.

 

 

Екологічна година «Захистимо все живе»

 

 

 

17.12

«Я – громадянин України і пишаюся цим» виховна година.

 

Індивідуальні бесіди з учнями, щодо успіхів у навчанні.

 

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

 

18.12

 

 

 

Миколай, у гості завітай. Участь у шкільному святі.

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

21.12

Правознавчо-інтелектуальна гра «Кожна дитина має права»

 

 

 

 

 

 

22.12

 

 

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

 

Виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної оселі до Новорічних свят

 

23.12

 

 

 

Година народознавства «Різдво у гості прийшло»

 

 

 

24.12

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

Участь в новорічному ранку.

Складання пам’ятки «Щоб канікули пройшли безпечно, дотримуйсь завжди, ти, ТБ» (вручення пам’яток про дотримання ТБ на канікулах та біля ялинок)

 

Стокові векторні зображення Сніжинка | Depositphotos®

 

 

25.12

Вихідний

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку