|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
|
|
|
|
|
|
1.09 |
Перший урок «Я люблю Україну свою» |
|
Урок з ТБ «Щоб не трапилось біди – правила ТБ проти covid вчи» |
|
|
|
2.09 |
|
|
Вступний інструктаж з ТБ на початок навчального року
|
|
Урок милування природою «Ознаки осені» |
|
3.09 |
|
|
|
Осінь у народній творчості. Прислів’я, приказки, вірші про осінь. |
|
|
4.09 |
|
Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі. Індивідуальні бесіди |
|
|
|
Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?». |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
7.09 |
|
|
Година здоров’я «Почни день з ранкової зарядки» |
|
|
|
8.09 |
Усний журнал «Ми всі – єдина сім’я»
|
До Міжнародного дня писемності (8.09) - складання твору-есе «Який я друг?» |
|
|
|
Перше засідання класного об’єднання «Червоні промінці» |
9.09 |
|
|
|
Хвилини з мистецтвом «У царстві мистецтва» |
|
|
10.09 |
|
Бесіда-діалог «Вчимося бути добрими людьми» |
|
|
|
Консультації для батьків «Як заохотити дитину до навчання» |
11.09 |
|
|
|
Перегляд вистави театру ім.. Л.Українки в лівобережному парку. |
Відеоекскурсія «Люби й оберігай природу рідного краю» |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
14.09 |
|
|
Виховна година «Знання дорожнього руху-запорука вашого здоров’я» |
|
|
|
15.09 |
|
Бесіда про дотримання правил ТБ на дитячих майданчиках на мікрорайоні. |
|
Інформаційна година до Міжнародного дня демократії(15.09) – «Що для мене демократія? До чого повинні прагнути, щоб життя у школі було яскравим і незабутнім»
|
|
|
16.09 |
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень |
|
|
|
17.09 |
|
|
|
|
|
Батьківські збори в онлайн-режимі «Організація освітнього процесу в 4 класі» |
18.09 |
Віртуальна мандрівка зеленими куточками рідного міста ( до Дня міста) |
|
|
|
Виставка малюнків «Осінь- золота пора» |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
21.09 |
Патріотичний урок «Ми за мир» 21 вересня День миру |
|
|
|
|
|
22.09 |
|
|
Круглий стіл «Ти школяр – твої обов’язки в школі» |
|
|
|
23.09 |
|
|
Індивідуальні бесіди з дітьми «Порядок у портфелику» |
|
Операція «Наш маленький зелений куточок» (догляд за кімнатними рослинами |
|
24.09 |
|
|
|
|
|
Інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?»
|
25.09 |
|
Бесіда на тему : «Бути совісним означає…». |
|
Проект «Музичний фольклор рідного краю». |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
28.09 |
|
|
|
|
« Краса природи у творах образотворчого мистецтва» |
|
29.09 |
|
|
Рольова гра «Сигнали для регулювання дорожнього руху» |
|
|
|
30.09 |
|
|
|
Музична світлиця «Музична спадщина рідного краю» (до Міжнародного дня музики) |
|
|
1.10 |
|
Виховна година «Повага - ниточка, що з’єднує покоління» (До дня людей похилого віку) |
|
|
|
|
2.10 |
Виховна година «Я - громадянин України і пишаюся цим» |
|
|
|
|
Привітання вчителів з професійним святом. |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
5.10 |
|
|
|
|
До Міжнародного дня тварин фото вернісаж «Мій домашній улюбленець» |
|
6.10 |
|
|
Диспут «Шкідливі і корисні звички у моєму житті»
|
|
|
Консультація для батьків «Режжим дня та успіхи у навчанні» |
7.10
|
Година спілкування «Ми різні, ми – рівні» |
|
|
|
|
Інструктаж з техніки безпеки (правильне поводження з електроприладами) |
8.10 |
|
Бесіда на тему : «Будь гідним скрізь і всюди,щоб нести Вам радість, люди!». |
|
|
|
|
9.10 |
|
|
|
Конкурс малюнків на асфальті «Ми- діти планети Земля» |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
12.10 |
|
|
|
Рольова гра «Культура поведінки в громадських місцях»
|
|
Майстер – клас із виготовлення вітальних листівок захисникам Вітчизни. |
13.10 |
Урок мужності «Мужність українських військових» |
|
|
|
Перегляд відеоролику «Заповідні місця Дніпропетровщини» |
|
14.10 |
Вихідний |
|||||
15.10 |
|
Групова справа «Всяка допомога хороша вчасно» |
|
|
|
Бесіда на тему : «Бджілка мала, та й та працює». |
16.10 |
|
|
Зіркова година. Виставка учнівських робіт «Моє захоплення» |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
19.10 |
|
Моделювання ситуації «Розквітла квітка доброти, яку посіяв сьогодні ти» |
|
|
|
Груповий практикум «Калейдоскоп професій» |
20.10 |
|
|
|
|
Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівки» |
|
21.10 |
Бесіда «Бути українцем – звучить гордо» (до Дня гідності і свободи» |
|
|
|
|
|
22.10 |
|
|
|
« Культура поведінки : ідемо до театру». |
|
|
23.10 |
Урок – мужності «Згадаємо ми ті трагічні дні, коли діди своє життя віддали за мир для онуків своїх» (До дня визволення рідного міста) |
|
Бесіда «Ти знаєш, що ти – людина?» |
|
|
Складання пам’ятки «Щоб канікули пройшли безпечно, дотримуйсь завжди, ти, ТБ» (вручення пам’яток про дотримання ТБ на канікулах) |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
2.11 |
|
|
|
Конкурс малюнків «Я малюю світ у майбутньому |
|
|
3.11 |
Година спілкування «Державні символи України» |
|
|
|
Конкурс малюнків «Я малюю світ у майбутньому» |
Засідання класного активу об’єднання червоних промінців |
4.11 |
|
Бесіда «Чарівні слова» |
|
|
|
|
5.11 |
|
|
Гра-подорож «Світова книга прав дитини» |
|
|
|
6.11 |
|
Індивідуальні бесіди з батьками, щодо навчання дітей. |
|
|
|
Майстер – клас «Книжкова лікарня» |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
9.11 |
|
|
Участь у шкільному турі конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика |
Конкурс на краще декламування віршів до Дня української писемності |
|
|
10.11 |
|
|
|
|
Екскурсія в природу «Матуся осінь зміни принесла» (спостереження за змінами у живій і неживій природі)
|
Бесіда на тему : «Кращий мамин помічник» |
11.11 |
Бесіда на тему: «Про культуру мови» |
|
|
|
|
|
12.11 |
|
Спортивне змагання між 4 класами «Клич друзів – граймо разом» (До всесвітнього дня Доброти) |
|
Бесіда «Поведінка у храмі»
|
|
|
13.11 |
|
Тренінг «Повага та самоповага»
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
16.11 |
|
|
|
|
Бесіда « Боляче буває всім» (ставлення до тварин). |
|
17.11 |
|
|
|
Ігрова програма «Відгадай музику. Сучасна та народна музика - єдині»
|
|
|
18.11 |
Уявна подорож «Древня столиця України» |
|
|
|
|
Виховна година на тему: «Розвивай свої здібності»
|
19.11 |
|
|
Класний лекторій «Будь наполегливим»
|
|
|
|
20.11 |
|
Індивідуальні консультації для батьків на тему: «Як зберегти психічне здоров’я дитини?» |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
23.11 |
|
Правознавчо – інтелектуальна гра «Що? Де? Коли» - «Кожна дитина має право» |
|
|
|
Колективна робота «Ми працю любимо, що в творчість перейшла» |
24.11 |
|
|
|
Перегляд відеоролика «Українські народні музичні інструменти» |
|
|
25.11 |
|
|
Година здоров’я «Шкідливі звички і здоров’я»
|
|
|
|
26.11 |
Вікторина «Чи знаєш ти свій рідний край?» |
|
|
|
Дослідження «Хто про природу дбає, вона тому повертає» |
|
27.11 |
|
Бесіда «Вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933р» |
|
|
|
Засідання класного активу об’єднання червоних промінців. |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
30.11 |
|
|
Дослідження «Походження прізвища» |
|
|
|
1.12 |
|
|
|
|
Акція «Врятуймо пташок» |
|
2.12 |
|
Година доброти «Як стати добрим» |
|
|
|
Консультація для батьків «Як допомогти дитині не втратити свої здібності» |
3.12 |
|
|
|
Віртуальна екскурсія картинною галереєю «Таємниця Катерини Білокур» |
|
|
4.12 |
Привітання хлопчиків та татусів зі святом.Конкурсно-розваальна програма «Нумо, хлопці» |
|
|
|
|
Благодійна толока «Тепло сердець завжди зігріє» (До всесвітнього дня волонтерів) |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
7.12 |
|
|
|
Відкривається майстерня Діда Мороза. |
|
|
8.12 |
Уявна мандрівка «Що необхідно знати про національну символіку» |
|
|
Подорож до країни Лапландіїї (відеопрезентація традицій свята в різних країнах |
|
|
9.12 |
|
Класні посиденьки «Як і чим випробовується дружба?» |
|
|
Година милування природою «В різні пори року гарна Земля» |
|
10.12 |
|
|
Квест «10 грудня – День захисту прав людей» |
|
|
Батьківські збори «Підсумки роботи за 1 семестр» |
11.12 |
|
|
Година здоров’я «Як я дбаю про здоров’я» |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
14.12 |
|
|
«Ні – агресії і насильству» - зустріч-обговорення. |
|
|
|
15.12 |
|
|
|
Нас запрошує творча майстерня. Подарунки власноруч
|
|
Зустріч із головою батьківського комітету, обговорення організаційних пит |
16.12 |
|
Люди, які прославляли мій край – портретна галерея. |
|
|
Екологічна година «Захистимо все живе»
|
|
17.12 |
«Я – громадянин України і пишаюся цим» виховна година. |
|
Індивідуальні бесіди з учнями, щодо успіхів у навчанні. |
|
|
|
18.12 |
|
|
|
Миколай, у гості завітай. Участь у шкільному святі. |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
21.12 |
Правознавчо-інтелектуальна гра «Кожна дитина має права» |
|
|
|
|
|
22.12 |
|
|
|
|
|
Виготовлення новорічних прикрас. Прикрашання класної оселі до Новорічних свят |
23.12 |
|
|
|
Година народознавства «Різдво у гості прийшло» |
|
|
24.12 |
|
Участь в новорічному ранку. |
Складання пам’ятки «Щоб канікули пройшли безпечно, дотримуйсь завжди, ти, ТБ» (вручення пам’яток про дотримання ТБ на канікулах та біля ялинок) |
|
|
|
25.12 |
Вихідний |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|