План виховної роботи з учнями 5-Б класу (ІI семестр 2023-2024 н.р.)
Дата |
Основні виховні заходи |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з вчителями - предметниками |
Робота з батьками
|
||||
СІЧЕНЬ Місячник ціннісного ставлення до держави та суспільства «Україно моя, ти у серці- одна.Ти для мене- найкраща у світі» |
||||||||
08.01 12.01
15.01 19.01
22.01 26.01
29.01 02.02
|
Тиждень знань «Уміння вчитися впродовж життя»
Тема тижня «Ми-дослідники. Ми-винахідники»
Тиждень «Подорожуємо в часі»
Тиждень Ціннісне ставлення до суспільста і держави
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності (повторний) перед початком навчальних занять
Правила користування електроприладами; Обережно –лід! Обережно – бурульки!
Розробка схеми «Мій безпечний шлях додому».
Анкетування для учнів « Я і мій клас» (08.09) (Визначення морально – психологічного клімату в класі). Переговорити з окремими учнями по таких питаннях: а) чи потрібний класу актив? б) чи є, на твій погляд, неформальні лідери в класі? - у позитивних справах? - у негативних справах? в) хто з однокласників є авторитетом для тебе?
Бесіда із правил безпеки при користуванні газом й електроприладами.
Індивідуальна бесіда з учнями, що мають звичку запізнюватись Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл часу учнями.
Діалог з учнями «Учитель і учень: стиль взаємостосунків» Перевірка стану збереження учнями підручників. Повторення ПДР. Бесіда «Увага – ожеледиця!» Бесіда «Здоров’я підлітка» Повторення ПДР. Бесіди: Хвороби брудних рук; Шкідливість куріння.
|
Уточнення графіка роботи предметних гуртків, факультативів.
«Вісті з уроків» (Думки вчителів – предметників)
Уточнення списків учнів, які записалися на факультативні заняття.
Бесіда з бібліотекарем про забезпечення учнів підручниками.
Діалог з учителями -предметниками про забезпеченість учнів додатковою літературою ( зошитами з друкованою основою, атласами, контурними картами, тестовими завданнями.
Організація роботи на уроках математики.
Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання поведінки та успішності учнів на уроках..
|
Консультації батьків.
Засідання батьківського комітету
Планування роботи на ІІ семестр
Анкетування батьків, спостереження за рівнем зацікавленості до вирішення проблем класу. Визначення психологічного клімату в сім’ях учнів. Складання альбому « Сімейні традиції»
Інструктаж з превентивного виховання.
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
Батьківські збори «Кібербезпека для дітей під час війни»
Підготовка індивідуальних консультацій для батьків, діти яких не встигають у нових умовах навчання Рекомендації батькам для розвитку позитивного відношення до школи
|
||||
ЛЮТИЙ Вітчизна — це не хтось і десь, Я — теж Вітчизна. Мета місячника: формувати національну свідомість, виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу; усвідомлення себе як частини великого народу; почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання |
||||||||
05.02 09.02
|
Тиждень Ціннісне ставлення до людей
|
Бесіди з учнями, які нерегулярно виконують домашні завдання. Зібрати відомості у вчителів про навчання та поведінку дітей на уроках ( для матеріалів при відвідуванні учнів на дому)
Конкурс плакатів «Вогонь – друг, вогонь – ворог!».
|
Консиліум з учителями – предметниками – обговорення з ними проблем адаптації учнів-переселенців до нових умов навчання та методів роботи з учнями, які виявляють інтерес до вивчення певних предметів
День добрих справ (взаємодопомога вчителів, батьків, учнів).
|
Засідання батьківського комітету.
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
||||
12.02 16.02
|
Тиждень «Професії»
|
Бесіди про шкідливість паління для здоров'я дітей.
Робота з активом класу з питань проведення тижня. Бесіда «Заходи по запобіганню захворювання на грип та ГРЗ |
Консультація із учителем англійської мови про підготовку учнів до уроку.
|
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки |
||||
19.02 23.02
|
Тиждень «Час»
|
Бесіда з учнями «Небезпечні предмети. Як поводити себе із небезпечними предметами» Заходи з безпеки життєдіяльності:
|
Бесіда з учителями – предметниками ( історії, математики про визначення емоційної атмосфери на уроках) |
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів у гуртках.
|
||||
26.02 01.03
|
Тиждень безпеки життєдіяльності
|
Рейд – перевірка з активом класу збереження шкільного майна.
|
Бесіда з метою профілактики нещасних випадків, інструктаж щодо запобігання дитячого травматизму..
|
Зустріч з батьківською громадскістю щодо правил поведінки під час дистанційного навчання.
|
||||
|
||||||||
БЕРЕЗЕНЬ Місячник ціннісного ставлення до праці Мета: передбачає усвідомлення дітьми соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.
|
||||||||
04.03 08.03
|
Тиждень «ВЕСНА»
|
Рейд щодо перевірки виконання домашніх завдань.
Індивідуальні заняття з учнями, які порушували робочий режим.
Бесіда з учнями «Правила користування газом»
|
Бесіда з учителями про те, чи всі діти подають щоденники для виставлення оцінок. Операція «Урок» Проведення «Дня відкритих дверей» Враження вчителів про проведення заходу.
Обговорення потреби подальшого проведення таких заходів. |
Відвідування сім’ї … з метою ознайомлення із матеріальним становищем та психологічним кліматом, сімейною атмосферою та родинними стосунками.
|
||||
11.03 15.03
|
Тиждень «весняні свята»
|
Бесіда «Правила безпечного користування газовими приладами» Бесіда «Знання— це скарб, а вміння вчитись— ключ до нього» Виховні години «Хто я, і ким я хочу бути»
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.
Розмова з учителем англійської мови про робочу атмосферу на уроці. |
Батьківський лекторій «Загартування - запорука вашого здоров'я».
Зустріч із батьками …
|
||||
18.03 22.03 |
Тиждень знань безпеки життєдіяльності 1. Ігрові завдання «Я- Земля» (до Дня Землі та Дня води ) 2. Мозкова атака »Продукти харчування - наші друзі й вороги»3. Демонстрації-моделювання »12 правил здорового харчування» 4. Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на канікулах: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при потраплянні у відкриту |
Проведення бесіди з шанобливого ставлення учнів до старших.
Бесіда з учнями «Вплив тютюну, диму на здоров’я»
Бесіда «Дотримання правил протипожежної безпеки під час весняних канікул»
Правила безпечної поведінки під час весняних канікул |
Консультація, обмін інформацією з учителями –предметниками про поведінку та навчання …
Аналіз навчання класу за чверть.. Оформлення «екрану успішності»
|
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
|
||||
|
|
|
|
|
||||
КВІТЕНЬ Місячник ціннісного ставлення до природи Мета: забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, допомогти зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства в цілому і кожної людини зокрема Кредо. Людина – не цар пррироди, а її дитя, і вона повинна ставитися до неї, як до матері.
|
||||||||
01.04 05.04 |
Тиждень світ рослин
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності перед початком навчальних занять. Конкурс вправ ранкової гімнастики. Ігри, змагання на шкільному подвір’ї Бесіда «Чисте повітря »
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки.
Консультація, обмін інформацією з учителями –предметниками про поведінку та навчання …
|
Консультації батьків. Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?»
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. |
||||
08.04 12.04 |
Тиждень світ тварин
|
Етична бесіда «Будь уважним, ввічливим, поважай людей, які тебе оточують». Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
|
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів.
|
Батьківський лекторій онлайн «Книга в родині. Що і як читають діти» Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
||||
15.04 19.04 |
Тиждень «ВЕСЕЛКА»
|
Висадження квітів на клумбі біля школи Бесіда з учнями «Чи розумієте ви свої права? » Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я »
Бесіда з учнями «Булінг - жертва або агресор!»
|
Бесіда з учителями – предметниками ( історії, математики про визначення емоційної атмосфери на уроках) |
Анкетування батьків, вивчення їх пропозицій щодо покращення роботи школи «Що слід змінити в житті класу/школи?» та «Якби я був директором…»
|
||||
22.04 26.04 |
Тиждень моя родина
«Весни обірване суцвіття. У фокусі Чорнобиль»
|
Бесіда з профілактики дорожнього травматизму.
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. |
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів.
|
Родинна студія для З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ «РАЗОМ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО» Консультації батьків.
|
||||
ТРАВЕНЬ Місячник ціннісного ставлення до сім'ї, родини, людей Мета: виховання поваги до батьків, сім’ї, родини; усвідомлення цінностей соціального спілкування; формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; формування уміння і навичок подолання конфліктів Кредо. Без сім'ї і свого роду – немає нації, народу. |
||||||||
29.04 03.05 |
Тиждень « Ми – українці»
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Інструктаж з безпеки життє-діяльності перед травневими святами Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
|
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів |
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. |
||||
06.05 10.05 |
Тиждень « Ми – українці» « Ми – європейці»
|
Бесіда «Правила безпечної поведінки під час грози:»
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.
Бесіда з профілактики дорожнього травматизму.
|
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі.
|
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
|
||||
13.05 17.05 |
Тиждень «СТРУНИ СЕРЦЯ»
|
Бесіда «Правила безпечної поведінки під час грози:»
Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей
|
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів |
Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки.
З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах
|
||||
20.05 24.05 |
Тиждень « Ми – українці»
|
Бесіда Правила безпечної поведінки на воді.
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час навчальної практики та напередодні літа.
Бесіда Профілактика травматизму під час навчальної практики та під час літніх канікул.
|
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі.
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.
|
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
|
||||
27.05 31.05 |
Тиждень «культури і відпочинку»
|
Бесіда Правила безпечної поведінки на воді. Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час навчальної практики та напередодні літа. Бесіда Профілактика травматизму під час навчальної практики та під час літніх канікул. Бесіда Правила безпечної поведінки на дорогах під час навчальної практики та літніх канікул. Бесіда Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час навчальної практики та літніх канікул. Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул — запорука життя та здоров’я.
|
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.
|
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах
|
||||
1