Ранкова зустіч мета якої:. Пригадати з вихованцями поняття « толерантність», виявити основні риси толерантності, формувати правильне уявлення щодо толерантної поведінки. Виховувати почуття поваги один до одного, до звичаїв, традицій, культури різних народів, виховувати комунікативну культуру спілкування та взаєморозуміння. Продовжити формування толерантного ставлення однокласників між собою. Розвивати у вихованців терпимість до відмінностей між людьми.
ДЕНЬ ТОЛЕРАНТНОСТІ
Мета. Пригадати з вихованцями поняття « толерантність», виявити основні риси толерантності, формувати правильне уявлення щодо толерантної поведінки. Виховувати почуття поваги один до одного, до звичаїв, традицій, культури різних народів, виховувати комунікативну культуру спілкування та взаєморозуміння. Продовжити формування толерантного ставлення однокласників між собою. Розвивати у вихованців терпимість до відмінностей між людьми.
Матеріали:ілюстративний та роздатковий матеріал,відеоматеріали.
І.Привітання
Доброго ранку,класна родино!
Доброго ранку, кожна дитино!
В нашому класі я вас рада вітати,
Гарний цей деньдозвольте почати.
- Як завжди починаємо день з привітання. Сьогодні привітаємося не традиційно. Давайте пригадаємо як вітаються різні народи світу і так привітаємося.Будьте уважні!
Спочатку привітаємося як японці.
Далі як більшість європейців.
Як ескімоси.
Як індійці, як тібетці.
Як українці.А як віталися люди під час ковіду?
- У такій незвичайній формі привітання, ми висловили повагу один до одного,? що є складовою толерантності.
-
- А зараз я пропоную вам переглянути невеличкий мультик.
-
II. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ.
https://youtu.be/CY_WgE-WRT0?si=_c9TasJx1bVA9b3P
- Усі люди різні, неповторні, відрізняються характером, мовою, релігією, звичаями,ідеями, кольором шкіри. Щоб таке розмаїте людство жило в мирі, злагоді, потрібно бути толерантними.
- То ж,що ж таке толерантність?
2.Відео про толерантність(з мережі «Інтернет»)
https://youtu.be/GP3gcXtnfRo?si=TJLAuRc08gJCMMR5
-Толерантність (від латинського слова)-терпіння, прийняття іншої людини такою як вона є, зі всма її позитивними рисами і недоліками.
IІІ. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ
1. Створення колажу «Квітка толерантності».
2.Вправа "Я - індивідуальність"
Проведемо дослід, який показує, що ми дуже різні.
Візьміть однакові аркуші паперу. Потім усі одночасно виконайте наступні дії:
1. Складіть аркуш навпіл.
2. Відірвіть верхній правий кут.
3. Знову складіть навпіл.
4. Відірвіть правий верхній кут.
5. Знову складіть.
6. Знову відірвіть верхній правий кут.
7. Складіть аркуш надвоє.
8. Якщо можна, відірвіть правий кут.
9. Розгорніть аркуш і покажіть іншим.
- Чи можна сказати, що хтось виконав роботу неправильно?
- Чому аркуші відірвані по різному?
- Чи можемо ми сказати, що всі ви хто відірвав аркуші інакше, є гіршими за вас?
- Чого навчає ця вправа?
- Робимо висновки.
Поетична хвилинка
Толерантність врятує світ
Толерантне ставлення людини
Збереже планету від негод,
Розрубає мотлох павутини,
Переріже нитку перешкод.
Толерантне ставлення до всього
Збереже, врятує і спасе,
Допоможе вгледіть перемогу,
Допоможе витримати все.
Будь завжди нестерпним вільнодумцем,
Свої мрії пензлем намалюй.
Освіти життя яскравим сонцем,
Толерантним Всесвіт побудуй.
3.Метод “ Фішбоун“
- Чи легко сьогодні бути толерантним?
4.Вправа “Мій толерантний вчинок “
( У кріслі автора розповісти про свій добрий вчинок)
ІV.Щоденні новини.
- І до сьогоднішніх новин.
- Давайте пригадаємо, яке сьогодні число? Що ви можете про нього сказати? Яке число утвориться, якщо ми додамо цифри 1 і 6. Так 7.Що цікавого ви знаєте про нього?
Число 7 відповідало кількості небесних світил, що вирізняються серед інших: Сонце, Місяць, Венера, Марс, Юпітер, Меркурій, Сатурн, його стали вважати «священним». На честь числа 7 було запроваджено семиденний тиждень, було 7 стародавніх чудес світу, 7 континентів, 7 кольорів веселки, 7 основних музичних нот.
Фразеологізми з числом 7:
Бути (перебувати) на сьомому небі.
Сім п’ятниць на тиждень.
Сьома вода на киселі.
До сьомого поту .
Сьогодні на уроках ми ще не раз зустрінемося з цими цифрами та числами.
-Отже,Настрій – у всіх гарний! Вперед, за приємними враженнями, корисними знаннями, веселими пригодами!