План виховної роботи містить потижневий план заходів, вони направлені на естетичне, сімейне,фізичне виховання. Матеріали допоможуть класному керівникові у роботі.
|
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
ПДР, правила поведінки в гімназії |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Свято «Перший дзвоник», Вибори президента класу та міністрів класу |
Гімназійне свято |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Перший урок « Від проголошення Незалежності – до сьогодення!»
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
Оформлення живого куточка класу |
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Поділись враженнями від відпочинку» |
Виставка наробок, фото звітів, виконаних влітку, залучення до секцій, гуртків. |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Проведення консультацій для батьків, поновлення куточка національної символіки |
|
|
|
Ознайомлення з побутовими умовами дітей |
|
|
Тиждень знань (01.09-02.09)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Обережно на воді!!» |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Маленькі герої Великої війни» |
Усний журнал, презентація |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Запрошення ветеранів на класну годину |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Участь в акції «Серце до серця» |
|
|
|
|
Конкурс малюнків «Салют, перемого!» |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Виготовлення листівок до свята Дня перемоги |
Творча робота, привітання ветеранів на дому, участь у святковому концерті |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Участь у міському параді до Дня Перемоги, привітання ветеранів 08.05 – День памяті і примирення |
|
|
|
«08.05- День матері»,образ матері в мистецтві і музиці |
Презентація, бесіда, залучення батьків учнів |
|
Тиждень військово-патріотичного виховання (01.05-05.05)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«ПДР» |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
анкета |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Відвідання кінотеатру класом |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Безпека та мир в Україні»,
«Мій рідний край» |
Конкурс малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Символіка України» |
Класна година |
|
|
Консультації для батьків |
Відвідування родин на дому |
|
Тиждень української символіки (03.10-07.10)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Всесвітній день здоров’я» |
Виховна година , зарядка щоденна перед 1 уроком на протязі тижня |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Перша медична допомога |
Усний журнал, фотовиставка |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Відвідування кінної ферми |
Єкскурсія |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
Участь у міському суботнику |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Здоров’я очима дітей» |
Виготовлення газети, колаж |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
Відвідування учнів на дому |
|
|
Тиждень здоров’я (03.04-07.04)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Повторення правила поведінки гімназистів на перерві |
Бесіда, записи у щоденники |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Свято української армії» |
Літературні читання |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Анкетування «Профілактика шкідливих звичок» |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«День української армії»
«Космічні фантазії» |
Урок мужності з нагоди відзначення Дня Збройних Сил України, Конкурс малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
“Права очима дитини » |
Конкурс малюнків, участь у Всеукраїнській акції «Моральний вчинок» |
|
|
|
|
|
Тиждень військово-патріотичного виховання (05.12-09.12)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Ваше здоров’я у ваших руках» |
Бесіда, участь у місячнику безпеки життєдіяльності (малюнки, розробка класної години) |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
Анкетування |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Оформлення классного куточка, куточка безпеки життєдіяльності |
Колективна робота |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Участь у суботнику, активізація роботи органів учнівського самоврядування |
Колективна робота |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Моє улюблене місто», участь у вшануванні памяті С.А. Степанянца |
Конкурс малюнків, підготовка поробок до Дня міста Бердянськ |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Відвідування музея міста |
|
|
|
Формування батьківського комітету |
|
|
Тиждень безпеки життєдіяльності (05.09-09.09)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поведінки у громадському транспорті |
Бесіда, відвідування уроку фізкультури |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Найрозумніший» |
Вікторина |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«День Святого Валентина» |
Виховна година |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
«Відомі роботи найвидатніших геніїв України» |
виставка |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Контроль за зовнішнім виглядом учнів, участь у зустрічі випускників |
Участь у виставці “Знай і люби свій рідний край» |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
Бесіди з батьками індивідуально |
|
|
Тиждень ерудитів (06.02-10.02)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Відповідальність учнів за своє здоров’я |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Історія великого поета» |
Усний журнал |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Усі професії цікаві» |
Бесіда анкетування |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Рейд по перевірці стеження за підручниками |
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Вічно живий кобзар», участь у міському конкурсі «Спадщина», “ Співоча перлина» |
Година поезії |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Величний кобзар»(виховна година за участю батьків) |
Класна година, відеофільм про Т.Г.Шевченко |
|
|
|
|
|
Шевченківський тиждень (06.03-10.03)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Життя людини – найвища цінність» |
Презентація по збереженню здоров’я (готує актив класу) |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
Індивідуальні та групові бесіди |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Чи вміємо ми спілкуватися?» |
Бесіда, рольові ігри |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Перевірка стану збереження підручників |
Сектор «Бережи книгу» |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«День Української вишиванки» |
Класна година, конкурс вишиванок |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
Участь батьків у класній годині |
|
|
Тиждень української вишиванки (07.11-11.11)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Небезпечні отруйні рослини та гриби |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Дружня родина – щасливі діти» |
Сімейне свято, літературно-музична композиція |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Пошук інформації та малюнків «Нам не потрібна війна» |
Підготовка до свята Конкурс малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
Участь в акції «МИ пам’ятаємо», присвяченої вшануванню жертв політичних репресій 15.05 |
|
|
|
Залучення батьків до свят |
|
Тиждень сім ї (08.05-12.05)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Здійснити медико-педагогічний контроль під час уроку фізкультури |
Бесіди щодо запобігання дитячого травмвтизму |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Коло твого спілкування» |
анкетування |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Організація роботи класного колективу на 2 півріччя |
Класні збори |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Традиції українського народу» |
Фотоколлаж
|
|
|
Бесіда з батьками окремих учнів про відношення до навчання |
|
|
Тиждень українських народних традицій (09.01-13.01)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
ПДР |
Відеофільм, бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Анкета «Мої захоплення» |
діагностика |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Твір «Я бережу природу…» |
17.04.-«День Довкілля» |
|
|
|
Участь у суботнику |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Виготовлення найкращої писанки |
Конкурс, майстер-клас |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Участь у Дні ЦЗ |
|
|
|
|
|
|
Тиждень довкілля (10.04-14.04)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Шкідливі звички та їх вплив на людину» |
Перегляд відеофільму (готують діти) |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Стосунки в колективі» |
анкетування |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Рідний край-Україна» |
Вікторина |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Історія Запорізької Січі» |
Виставка книжок |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
“День українського козацтва» (14 жовтня) День Захисника Укравїни |
Класна година до участі у конкурсі «З Україною в серці» |
|
|
«Родинні стосунки» (традиції українського народу) |
Стинівка або презентація |
|
Тиждень традицій українського народу (10.10-14.10)
Тиждень української музики (12.12-16.12)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поведінки дітей на кризі |
Фото-колаж Сектор «Охорона порядку» |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Події в Україні» |
Прес-бюлетень |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Участь в акції «Милосердя» дітям школи-інтернат до Дня Святого Миколая |
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Перевірка виконання домашнього завдання |
Рейд Сектор «Знання» |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Вгадай мелодію», «Подарунок Святому Миколаю», «Податки очима дітей» |
Музична вікторина, конкурс малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Видатні музиканти України та Бердянська» |
Твори-роздуми, пошук інформації |
|
|
«Моральні пріоритети в сім ї» |
Анкета - діагностика |
|
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
“Правила користування електроприладами, правила користування газом» |
Бесіди |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Моє рідне місто Бердянськ» |
Класна година, доповіді учнів, презентації пам’ятників культури м. Бердянськ |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
“Наші літні іменинники» |
Класне свято |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Участь учнів у святі «День міста», «Безпека на дорозі» |
Конкурс Малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Мій рідний край – моя історія жива» |
бесіда |
|
|
Батьківські збори «Особливості організації навчального процесу підлітків» |
|
|
Тиждень вшанування історії Бердянська (12.09-16.09)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поводження з вибухонебезпечними предметами |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Мовляночка» |
Участь у гімназійному святі |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
«Праця – запорука успіху» |
Виховна година, дискусія |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Участь у виставці «Знай і люби свій рідний край» |
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Міжнародний день рідної мови 21.02» |
Виховна година |
|
|
Бесіди з батьками учнів, які запізнюються на уроки |
|
|
Тиждень рідної мови (13.02-17.02)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Класна година «Наркотики-підступні вороги людства» |
Усний журнал |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Скромність прикрашає людину» |
Індивідуальна бесіда |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Здоров’я для мене – це….» |
Конкурс малюнків, диктант |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
Бесіда про здоров’я учнів, залучення лікарів - спеціалістів |
|
|
|
|
|
«Ми за здоровий спосіб життя!» (13.03-17.03)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Обережно, ожеледиця!»
|
Бесіда - пам’ятка |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Підготовка матеріалів до газет та класних годин,пошук інформації |
Сектор «культурно-просвітницька робота» |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Хлопчачі труднощі» або «Чи є привід хвилюватися?» |
«вогник» |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
«Винаходи людства» |
Газета (індивідуально) |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Техніка майбутнього», |
Конкурс малюнків , літературна виставка |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
16 листопада-міжнародний день толерантності, «Вчимося бути толерантними» Участь в акції «Запали свічку», пам’яті жертвам Голодомору та політичних репресій |
Бесіда - тренінг Перегляд фільмів на дану тематику, підготовка фото колажу «Пам’ятай, не забувай!»
|
|
|
Батьківські збори «Чи комфортно дитині в родині?» |
|
|
Тиждень наукової та технічної культури (14.11-18.11)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Відвідання уроків фізкультури, перевірка готовності до уроку та активність |
|
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Відвідання музею |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Перевірка стану збереження підручників |
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
18.05 – Міжнародний день музеїв, участь у конкурсі «Міс Гімназія» |
Фотовиставка «Музеї світу» |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«День славянскої письменності та культури» (24.05), святкові заходи до Дня Європи 20.05 |
Виховна година |
|
|
Розмова з батьками учнів, з метою виявлення місць відпочинку |
|
|
Тиждень письменності (15.05-19.05)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила безпечного користування електро та газовими приладами |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Профілактика запізнень та пропусків уроків в школі |
бесіда |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
«У природи немає поганої погоди» |
Фотовиставка, звіт про спільний відпочинок взимку з однокласниками |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
Оформлення класного куточка до свята |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Україна – соборна держава» |
Класна година до Дня Соборності України 22.01 |
|
|
«Здоровий спосіб життя дитини. Погані звички Пам’ятка » |
Батьківський лекторій |
|
Тиждень історії України (16.01-20.01)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Безпека життєдіяльності учнів підчас канікул» |
Інструктаж, памятка |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Історія Запорізької Січі» |
Виготовлення журналу за тематикою, класна година |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Моральні ідеали та їх місце у нашому житті» |
Діагностика-гра |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Організація чергування в класі,перевірка роботи мінітерства «Екологія і охорона довкілля» |
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
Перевірка ведення портфоліо |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Держава та особа» |
Круглий стіл |
|
|
батьківські лекторії, запрошення батьків на класні години |
|
|
Тиждень військово-патріотичного виховання (17.10-21.10)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Техногенні аварії» |
Бесіда, участь у Дні ЦЗН |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
«Природа і техніка» |
Фотовиставка до Дня Землі (22.04) |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Участь у конкурсі «Натхнення», участь у церемонії «Овації 2017» |
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Бережімо землю від зла» (пропозиції збереження природних ресурсів) |
Виховна година |
|
|
Консультації батьків про психологічний стан дітей |
|
|
Тиждень Землі (17.04-21.04)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
“Запобігання отруєнь», участь у тижні здоров’я та спорту
|
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Моє навчання» |
анкетування |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«У кожного свій талант!» |
Класна година |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Організація чергування у класі |
|
|
|
«Ближче до природи» |
Похід |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Виготовлення стинівки до Дня Вчителя |
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Бесіда з профілактики злочинності |
Бесіда |
|
|
«Проблеми поведінки вашої дитини» |
Батьківський лекторій (індивідуально), психолог |
|
Тиждень творчості (19.09-23.09)