ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 7-Б КЛАСУ БЄРКОВСЬКОЇ А.Г.
НА 2021/2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ВЕРЕСЕНЬ
Тиждень |
1-й |
2-й |
3-й |
4-й |
5й |
Організаційна робота
|
Бесіда «Особливості відвідування школи в умовах адаптивного карантину». |
Збір даних про дітей пільгових категорій. Складання соціального паспорту класу.
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності.
|
Бесіда «Про необхідність дотримання шкільного розпорядку». |
Бесіди із вчителями, які працюють в класі
|
Правове виховання та профробота
|
Бесіда «Закони життя нашого класу». |
Виховний захід «Професії наших батьків». |
Бесіда «Україна – демократична держава» (До Дня демократії). |
Розмова-гра «Захист прав дітей у нашій державі». |
Бесіда «Бібліотекар, хто він?» Виставка художньої літератури (До Всеукраїнського дня бібліотек) |
Сприяння творчому розвитку особистості
|
Створення плакату «Мій клас». |
Перегляд кінострічки «Сторожова застава» (До Дня українського кіно). |
Створення вітальних листівок батькам (До Всенародного дня батька). |
Конкурс малюнків до Дня партизанської слави. |
Виставка художньої літератури (До Дня бібліотек) |
Національно-патріотичне, громадянське виховання
|
Виховна година «Урок до 30-ї річниці Незалежності України». |
Бесіда «Що значить бути грамотним?».
|
Інтелектуальна подорож – гра «Народні свята та обряди в Україні». |
Виховна година до міжнародного Дня миру «Ми хочемо у мирі жити». |
Виховна година до Дня пам’яті жертв Бабиного Яру «Бабин Яр: без права на забуття» |
Медіаосвіта
|
Створення пам’ятки щодо користування онлайн-щоденником на порталі «Нові знання». |
Бесіда «Особливості змішаного навчання». |
Виховна година «Світ сучасних технологій» (До Дня програміста) |
Онлайн-вікторина до Дня мов. |
Створення переліку інтернет-бібліотек |
Формування здорового способу життя
|
Бесіда з попередження усіх видів дитячого травматизму. |
Бесіда «Як запобігти цькуванню» (До Всесвітнього дня запобігання самогубствам). |
Бесіда «Що необхідно знати, щоб надати первинну допомогу» (До Дня рятувальника). |
Бесіда «Хвороби брудних рук».
|
Бесіда «Зміни норм щодо харчування дітей у закладах освіти». |
Моральне виховання
|
Диспут: «Що таке благодійність?» (До Міжнародного дня благодійності). |
Виховна година «Якою буває краса?» (До Міжнародного дня краси) |
Бесіда «Продовжуємо вчитися спілкуватися». |
Бесіда «Добро – це коло, в середині якого є краса». |
Бесіда «Слова ввічливості». |
Екологічне виховання
|
Обговорення: «Природа – наш дім». |
Вікторина «Чи знаєш ти свій рідний край».
|
Бесіда «Дбай про чистоту навколишнього середовища». |
Класна акція «Зробимо квітучим наш клас». |
Бесіда «Морські тварини і як зберегти їх дім». |
Організація самоврядування
|
Вибори активу класу, розподіл обов'язків, доручень. |
Організація чергування учнів по класу. |
Контроль за відвідуванням гуртків, секцій. |
Контроль за відвідуванням гуртків, секцій. |
Звіт класного самоврядування за роботу у вересні. |
Спільна праця сім’ї та школи
|
Уточнення та упорядкування списків учнів груп ризику та дітей, що потребують особливої педагогічної уваги. |
Анкетування батьків. |
Телефонна розмова з батьками щодо харчування учнів
|
Анкетування батьків, спостереження за рівнем зацікавленості до вирішення проблем класу. |
Визначення психологічного клімату в сім’ях учнів. |
Індивідуальна робота
|
Перевірка стану щоденників, підручників. |
Бесіди з учнями про виконання ними громадських доручень. |
Індивідуальна бесіда з учнями щодо підготовки до уроків |
Аналіз навчального навантаження учнів. |
Презентація шкільних клубів, гуртків, секцій. |
ЖОВТЕНЬ
Тиждень |
1-й |
2-й |
3-й |
4-й |
Організаційна робота
|
Проведення соціально-педагогічного спостереження «Ціннісні орієнтації учнів»: - анкетування, - опитування. |
Обговорення з класом участі в предметних олімпіадах. |
Бесіди із вчителями, які працюють в класі
|
Класні збори №1 «Роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини». |
Правове виховання та профробота
|
Питання: « Як поводитися під час гімну?». |
Інформаційна хвилинка «Що таке повноваження». |
Бесіда «Твоя вулична компанія. Як не потрапити в злочинну групу?»
|
Вікторина «Сторінками Конституції України». |
Сприяння творчому розвитку особистості
|
Конкурс малюнків «Протидія булінгу» (до Дня ненасильства). |
Усний журнал «Мандруючи Всесвітом…» (До Всесвітнього тижня космосу) |
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів. |
Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,) |
Національно-патріотичне, громадянське виховання
|
Бесіда «День похилого віку». |
Бесіда «Символи області, району». |
Виховна година до Дня захисника України «Козацтво, як втілення національно-етичного ідеалу». |
Виховна година «Ми низько голови схиляємо перед великим подвигом твоїм»» (до річниці визволення України від нім. фаш.загарбників). |
Медіаосвіта
|
Підготовка колажу до Дня вчителя. |
Виховна година «Мандрівка Сонячною системою». |
Музична вітальня «Те, що полюбляю слухати я». |
Створення пам’ятки «Топ-10 сайтів для навчання». |
Формування здорового способу життя
|
Бесіда з профілактики сколіозу |
Бесіда «Здоровий спосіб життя». |
Бесіда «Догляд за волоссям та шкірою голови».
|
Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах.
|
Моральне виховання
|
Бесіда «Посміхнися товаришу». |
Бесіда «Що означає бути вихованою людиною?». |
Бесіда «Екологія душі». |
Провести анкетування «Тлумачний словник ввічливих слів». |
Екологічне виховання
|
Виховна година «День захисту тварин». |
Виховний захід «Хто природу не тривожить, тому вона допоможе». |
Оформити виставку «Природа нашого краю». |
Бесіда «Вже брами літа замикає осінь». |
Організація самоврядування
|
Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. |
Контроль за відвідуванням гуртків, секцій |
Звіт класного самоврядування за роботу у жовтні. |
Спільна праця сім’ї та школи
|
Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу щодо дітей. |
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей. |
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. |
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей. |
Індивідуальна робота
|
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у вересні. |
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній. |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
|
Аналіз навчання класу за вересень-жовтень. |
ЛИСТОПАД
Тиждень |
1-й |
2-й |
3-й |
4-й |
Організаційна робота
|
Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань. Перевірка щоденників учнів. |
Бесіда по правилам дорожнього руху |
Тренінг «Вчимося спілкуватися». |
Бесіда з учнями «Чи розумієте ви свої права?» .
|
Правове виховання та профробота
|
Бесіда «Я – держава - суспільство». |
Бесіда «Правопорушення». |
Диспут «Освіта як складова життєвого успіху». |
Бесіда «Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон». |
Сприяння творчому розвитку особистості
|
Бесіда «Світ моїх захоплень». |
Підготовка малюнків до Дня української писемності та мови
|
Театр – експромт (конкурс). |
Створення буклету «Дізнайся про свої права в цифровому середовищі» |
Національно-патріотичне, громадянське виховання
|
Бесіда «Звичаї нашого народу» |
Виховна година «День української писемності». |
Дискусійний клуб «Якби я був Президентом України». |
Година спілкування на тему «Прости нас, пам’яте, прости» (про голодомор 30-х років). |
Медіаосвіта
|
Тренінг «Будь зміною: об'єднаймося для кращого Інтернету». |
Створення презентації: «Жахіття голодомору». |
Позакласний захід «Гарячі сенсації» (до дня телебачення). |
Оновлення інформації на сайті школи «Ознаки виявлення домашнього насильства» |
Формування здорового способу життя
|
Бесіда «У здоровому тілі – здоровий дух».
|
Профілактика ДТП в осінній період.
|
Бесіда «Правила дорожнього руху» |
Бесіда «Якщо ви розбили термометр…». |
Моральне виховання
|
Виховна година: «На порядку денному твій характер» |
Диспут «Я і мій ідеал».
|
Виховна година «Толерантність: ти і я». |
Виховна година «Стоп насильство!» |
Екологічне виховання
|
Виховний захід «Ліс – не школа, вчить всіх». |
Усний журнал «Озера та ріки мого краю». |
Операція «Нагодуй птахів».
|
Конкурс «Встанови годівничку». |
Організація самоврядування
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг |
Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
Засідання активу класу «Виконання доручень учнями класу». |
Звіт класного самоврядування за роботу у листопаді. |
Спільна праця сім’ї та школи
|
Консультації батьків. Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?».
|
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. |
Анкетування батьків, вивчення їх пропозицій щодо покращення роботи школи «Що слід змінити в житті класу/школи?».
|
Пам'ятка для батьків «Батьківство в епоху цифрових технологій» (серія відеороликів) |
Індивідуальна робота
|
Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу. |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
|
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній. |
Анкетування учнів щодо вивчення проблеми насильства |
ГРУДЕНЬ
Тиждень |
1-й |
2-й |
3-й |
4-й |
Організаційна робота
|
Бесіда з учнями. «Учитель і учень: стиль взаємостосунків». |
Бесіда «Будьмо обережні». |
Контроль за відвідуванням уроків, спізненнями на перший урок, наявність спортивної форми на уроках фізичної культури.
|
Класні збори № 2 «Підведення підсумків за І семестр. План зимових канікул» |
Правове виховання та профробота
|
Дослідницька робота «З історії походження державної символіки». |
Виховна година «Твої права та обов’язки, їх взаємозв’язок».
|
Випуск стіннівки «Правова культура – міцність держави». |
Круглий стіл «Моя майбутня професія». |
Сприяння творчому розвитку особистості
|
Виставка малюнків, витинанок, аплікацій «Візерунки зими».
|
Андріївські вечорниці – розважальна вистава для батьків та учнів класу |
Конкурс «Замість ялинки – зимовий букет». |
Новорічне свято «Вартові лісових ялинок». |
Національно-патріотичне, громадянське виховання
|
Урок мужності, присвячений Дню Збройних сил України. |
Бесіда про почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини народу.
|
Круглий стіл «Пишаюся належністю до українського народу». |
Виховна година «Я – громадянин України». |
Медіаосвіта
|
Тренінг для учнів «Безпечний Інтернет». |
Бесіда «Пошук відомостей у мережі Інтернет. Безпечне користування Інтернетом». |
Виховна година «Таке просте слово радіо» (До Всесвітнього дня дитячого телебачення та радіомовлення). |
Презентація-захист портфоліо родинного свята «Новий рік». |
Формування здорового способу життя
|
Виховна година «Молодь за життя без СНІДу». |
Бесіда «Загартовування: користь і сила для організму». |
Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ».
|
Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання |
Моральне виховання
|
Тест ціннісних орієнтацій «Якості моєї особистості?». |
Виховний захід «Еталон поведінки мого однолітка». |
Виховна година «Не соромно не знати, а соромно не вчитися». |
Круглий стіл «Я і моя сім’я» (складання генеалогічного дерева родини).
|
Екологічне виховання
|
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу».
|
Бесіда «Міжнародний день гір». |
Позакласний захід « Екологічні ігри». |
Розмова про правила техніки безпеки на природі. |
Організація самоврядування
|
Анкетування щодо роботи самоврядування протягом першого семестру. |
Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
Робота класу з підготовки до Новорічних свят: 4. випуск вітальної газети 5. організація привітання всіх працівників школи
|
Підсумковий звіт самоврядування, аналіз успіхів, невдач, поставка завдань на ІІ семестр |
Спільна праця сім’ї та школи
|
Бесіда «Взаємо-стосунки дітей з батьками». |
Бесіда з батьками «Добрі вчинки, добрі справи дорослих-приклади поводження для дитини». |
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів. |
Робота з батьками через щоденник. |
Індивідуальна робота
|
Індивідуальні бесіди про дотримання учнями режиму дня та успішного закінчення І семестру. |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
|
Анкетування учнів «Зимові канікули! Що ти пропонуєш?» |
Перевірка пам'яток у щоденниках, видача табелів з результатами І семестру |