«Погоджено»
Заступник директора з ВР
__________ В.В. Силка
План виховної роботи
для 2-А класу
на 2020-2021 н. р.
(IІ семестр)
Класовод:
Козій Олена Василівна
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
2-А клас
Мета і завдання виховної роботи:
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах:
За Концепцією Нової української школи
ТИЖДЕНЬ 1 "Я - громадянин України"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Індивідуальні бесіди про культуру поведінки в колективі. |
|
«Зимові забави» (ігри на свіжому повітрі).
|
|
|
|
Бесіда про правила техніки безпеки під час занять, на перерві, по дорозі у школу і зі школи (повторення)
|
|
|
Година милування природою «Зима-скульптор» |
|
Класна година «Краса і велич символів державних» |
|
|
|
Ділова гра « Твоє доручення» (розподіл доручень, інструкції щодо їх виконання).
|
Тематичний діалог «Червона книга – для кого?» |
Перегляд відеоролику «Мальовничі краєвиди Лебединщини» |
|
|
«Правила збереження осанки і зору» (бесіди – консультування).
|
|
Виховна година «Діло майстра славить» |
Бесіда «Щоб ковзани і лижі приносили лише задоволення» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 2 "Мораль – основа моїх знань"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Уроки -ввічливості : «Що означає бути вихованим?» |
|
Бесіда: «Бджілка мала, а й та працює» |
|
|
|
|
Дидактична гра «Що в мені хорошого» |
Година спілкування «Щоб не марно в світі жити, вчіться, діточки, дружити» |
|
|
Конкурс малюнків «Бережись вогню» |
|
|
Інструктаж з БЖД перед зимовими канікулами «Сам вдома» |
|
|
Бесіда-застереження «Вчимося користуватися газовими приладами»
|
|
Усний журнал «Мій рідний край - Сумщина» |
|
ТИЖДЕНЬ 3 "Пізнаємо світ разом"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Ранкове коло: «Із чого складається життя?»
|
|
Бесіда: «Співпраця вчителя та учня»
|
|
|
|
|
|
Ранкове коло: «Що я ціную в людях?»
|
|
Відео-презентація: «Краса зими» |
|
Бесіда: «Як зберегти звичаї та традиції» |
|
Ранкове коло: «Що найдорожче у світі?» |
|
Ранкове коло: «Вплив людини на довкілля»
|
|
|
Батьківські збори «Чи вміємо ми слухати і чути своїх дітей» |
|
|
«Яку цінність кожен несе у собі»
|
|
|
Бесіда: «Мої улюблені книжки, Навіщо людині читати?»
|
|
|
Бесіда: “Безпека вдома та на вулиці”
|
|
|
Дослідження: «Годівнички, як порятунок птахів взимку»
|
|
Бесіда: «29 січня — День пам'яті подій під Крутами»
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 "Хочу-можу-потрібно"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
|
Бесіда «Знайомлюсь з професіями». |
|
Відео-презентація: «Казка у театрі та кіно»
|
|
|
Обмін думками: «Чи є різниця між мрією і бажанням?» |
|
|
Бесіда «Небезпека контактів з бродячими тваринами, ігор в районах смітників, захаращених місць». |
|
Розважальна гра – конкурс «Разом цікавіше» |
|
|
|
Бесіда: «Що я повинен зробити, аби здійснилось бажання»
|
|
Конкурс «Листівка мрій» |
|
|
Класна година «Вчись володіти собою» |
|
|
|
|
Гра-дослідження: “Моя мала Батьківщина”
|
|
|
Урок-подорож у Королівство Ввічливості
|
|
Еко-урок «Як почуваються рослини взимку»
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 5 "Світ навколо нас"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
|
Усний журнал «Калейдоскоп професій» |
|
Крісло автора «Моя улюблена українська народна казка» |
|
|
Година спілкування «Інтернет – це частина твого життя, зроби його безпечним» |
|
|
|
|
Диспут «Що означає бути українцем»
|
|
|
Ранкове коло «Які потреби є у людини?»
|
|
Краса природи у слові (вірші про зиму) |
|
|
|
|
|
Операція-рейд «Чистий клас» |
Година милування природою «Зима-скульптор» |
|
|
|
Класна година «Чистота рук – запорука здоров’я » |
|
|
|
Конкурс на кращу Валентинку до Дня святого Валентина «Серце в подарунок» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 6 "У гармонії з природою"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань»
|
|
|
Відеоролик: “Весна і Зима цього дня зустрічаються” |
|
|
|
|
|
Lego System «Діло майстра боїться»
|
|
|
Руханка «Кожному мила своя сторона»
|
|
Ранкове коло «Чому ми довіряємо один одному»
|
|
|
|
День кота в Європі «Селфі з котом» |
|
|
|
|
Еко-урок «Чисте шкільне подвір'я»
|
|
|
|
|
|
Акція до Дня соціальної справедливості «Назустріч людям» |
|
Ранкове коло «Які ідеї підказала людям природа?»
|
|
Усний журнал «21 лютого – Міжнародний день рідної мови» |
|
ТИЖДЕНЬ 7 "Ідеї, винаходи, відкриття"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Приміткаи |
|
|
Ранкове коло «Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?»
|
|
|
Виставка малюнків до Дня Землі «Перші весняні квіти» |
|
Ранкове коло «Як я співпрацюю в класі?»
|
|
|
Ранкове коло « Які ідеї підказала людям природа»
|
|
|
|
|
Роздуми «У мами на кухні...»
|
|
|
|
Гра «Я — українець, я — європеєць»
|
|
Відверта розмова: “Мій розпорядок дня”
|
|
|
|
Бесіда «Мій перший дослід» |
|
|
|
|
|
До Міжнародного дня полярного ведмедя «Цікавинки про ведмедя» |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 8 "Я – частинка Всесвіту"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Ранкове коло «Я?»
|
|
Година спілкування: «Ми починаємось з сім'ї» |
|
Слухання, малювання «Музика в природі, зустрічаємо весну»
|
|
|
|
Бесіда «У дружбі наша сила» |
|
Хвилинка інформації «1Березня – Всесвітній день кішок» |
|
Диспут «Без верби та калини нема України»
|
|
|
|
Акція «Допомога другу» |
|
Конкурс малюнків «Весна-чарівниця до нас завітала»
|
|
|
Гра «Назви жіноче ім’я » |
|
|
Екологічна стежка: “Прийшла весна”
|
|
|
|
|
Виставка-конкурс «Найкраще привітання для мами» |
|
|
Виховний захід «У жінці все від Божої любові» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 9 "Ми - українці"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
|
|
Екскурсія до весняного парку |
|
Екскурсія до пам’ятника Т.Г.Шевченка |
|
Бесіда «Який я помічник вдома?» |
|
|
|
Конкурс декламаторів поезії «Невмируще слово Кобзаря» |
|
|
|
Бесіда-настанова «Зумій подарувати радість близьким людям» |
|
Бесіда «Небезпека ігор з невідомими предметами» |
|
Ранкове коло «Людина — частина суспільства» |
|
Хвилинка психології «Мій настрій і як ним керувати»
|
|
Бесіда-обговорення з учнями «Я повинен зробити» |
|
Бесіда «Оздоблення національного одягу»
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 10 "Я - винахідник"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Бесіда «Тримай робоче місце в порядку» |
|
|
|
Складання казок і розповідання їх в групі.
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Про добре ставлення до всього живого» |
|
Година спілкування «Сім'я — це дерево родинне»
|
|
|
|
Тренінг «Вчуся все робити сам» |
|
Творча гра «Розшифруй слово» |
|
|
Дискусія «Чи потрібно бути сміливим» |
|
|
Міжнародний день сну. Бесіда «Необхідність здорового сну»
|
|
|
|
|
Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях» |
|
|
|
Ранкове коло «Чи пов'язаний час з рухом»
|
|
ТИЖДЕНЬ 11 "Чомусики"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
|
Ранкове коло «Зміни в природі навесні»
|
|
Гра-конкурс знавців ПДР «Наш товариш – світлофор» |
|
|
Бесіда «Обережно! Тонкий лід» |
|
|
|
Перегляд цікавинок на каналі «Плюс плюс» |
|
|
|
Колективна гра «Продовж фразу». |
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження «Без хліба – немає життя на Землі» |
|
|
Гра для допитливих «Що? Де? Коли?»
|
|
Інструктаж з БЖД перед весняними канікулами «Сам вдома»
|
|
|
|
Виставка малюнків «Моя школа у майбутньому» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 12 "Світ емоцій"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Ранкове коле «Твої добрі справи» |
|
|
Конкурс «Усмішки зі шкільного життя» |
|
|
Бесіда з «Чи можеш ти назвати себе щасливим?» |
|
|
Виховна година «Будь природі другом!» |
|
|
|
|
|
Тренінг «Коли праця приносить задоволення?» |
|
|
Квест «Здорова дитина – здорова Україна», присвячений Всесвітньому дню Здоров’я |
|
Година спілкування «Як ставитися до інших?»
|
|
|
Конкурс малюнка «Найкращий позитивний смайлик» |
|
|
|
|
Дидактична гра «Що в мені хорошого?» |
|
|
Конкурс малюнків «Мій настрій» |
Батьківські збори «Дитячі емоції» |
|
ТИЖДЕНЬ 13 "Я - особистість"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Година спілкування «Чи варто бути правдивим?»
|
|
|
|
Виховна година: “ 12 Квітня - День Космонавтики”
|
|
Гра «Кому предмет належить?» |
|
Акція «Чисте шкільне подвір’я» |
|
Конкурс малюнків «Чарівна квітка мудрості» для бабусь |
|
|
|
|
|
Перегляд відеоматеріалів «Природа Лебединщини» |
|
|
|
|
Виховна година «Який птах, таке й гніздо» |
|
|
|
|
|
Бесіда «Який я товариш?» |
|
«Наші захоплення» – виставка поробок учнів |
|
Виставка малюнків «Вернісаж весняних барв» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 14 "Я – частинка природи"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Бесіда щодо дотримання правил гігієни |
|
|
Екскурсія в природу. Милування природою.
|
|
|
|
|
|
Ігри з конструктором LEGO |
|
|
Батьківські збори |
|
Година спілкування «Яка в тебе вдача»
|
|
|
|
Акція «Малюнок для друга» |
|
|
|
Бесіда «Щедрість – запорука дружби» |
|
Виховна година «Я – частинка природи» |
|
Інформаційна хвилинка: «22 квітня – всесвітній день Землі» |
|
|
|
Бесіда про необхідність ранкової гімнастики та водних процедур |
|
Усний журнал “23 квітня — Всесвітній День книги. |
|
|
ТИЖДЕНЬ 15 "Я пишаюся собою"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
Бесіда «Моє улюблене свято навесні» |
|
|
Екологічний десант «Зелена весна»
|
|
Година спілкування: «Дзвони Чорнобиля»
|
|
|
|
Операція «Люстерко». Перевірка зовнішнього вигляду учнів
|
|
|
|
|
Бесіда-обговорення «Я – господар у школі» |
|
|
|
Година спілкування: “Великоднє свято, традиції святкування в родині”
|
|
|
|
Ранкове коло «Як розв'язувати складні завдання?»
|
|
|
|
Бесіда «Як стати цікавою людиною?» |
|
|
|
Виховна година. Операція «Пилинка» |
|
Виставка «Великодні візерунки» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 16 "Людиною бути легко"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|||||||
|
Виставка малюнків «Професія моїх батьків»
|
|
|
Конкурс листівок до Дня Матері |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Оформлення альбому « Абетка народної мудрості любові до матусі». |
|
Класна година «Для чого потрібні квіти?» |
|
До Дня Перемоги. Зустріч з учасником бойових дій |
|
|||||||
Ранкове коло «Що робить людину особливою?»
|
|
Бесіда «Що можуть і неможуть виконувати люди і машини»
|
|
Виставка малюнків «Вічна пам'ять героям!»
|
|
|
|||||||
ТИЖДЕНЬ 17 "Нам - все цікаво!"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Бесіда про взаємини між статями, взаємоповагу між хлопчиками і дівчатками |
|
Хвилинка спілкування «Природа в загадках, прислівˊях, приказках та віршах»
|
|
Екскурсія до шкільного музею «Бойової Слави» |
|
Ранкове коло «Життя — найвища цінність кожної людини» |
|
Година спілкування «Де ти проведеш літні канікули» |
|
|
|
|
|
Виховна година «Моя родина – історії краплина» |
|
Екскурсія в природу. Ігри та розваги на свіжому повітрі |
|
Перегляд відеороликів «Герої України» |
|
Бесіда з учнями « Подружися з водою»
|
|
|
|
Усний журнал «Мій улюблений мультик» |
|
|
ТИЖДЕНЬ 18 "Світ моїх захоплень"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
|
|
Зустріч з медичним працівником школи і бесіда «Алергічні реакції від укусів комах» |
|
|
|
Бесіда «Твої захоплення»
|
|
Робота з портфоліо «Аналіз моїх досягнень» |
|
Відео-презентація «18 Травня — Міжнародний День музеїв»
|
|
|
|
Усний журнал «Мої плани на літні канікули » |
|
|
|
День вишиванки |
|
Вікторина «Правила дорожнього руху для велосипедистів»
|
|
Спортивні ігри «Зустрічаймо літо!» |
|
Розучування танцювальних фізкультхвилинок |
|
|
|
|
|
Бесіда «Знай, люби та охороняй природу» |
|
« Великі права маленької дитини» ( До Всесвітнього Дня захисту дітей)
|
|
ТИЖДЕНЬ 19 "А попереду - літо"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Примітка |
|
Бесіда з учнями «Гарні вчинки – ознака вихованої дитинки». |
|
Бесіда-вікторина «Лікувальні властивості рослин»
|
|
|
|
Класна година Чаювання, прощання з класом на літні канікули. |
|
Гра «Я – матусин помічник» |
|
Бесіда-порада «Що читати влітку»
|
|
|
|
|
|
Екскурсія екологічною стежкою навколо школи. |
|
Бесіда «Що можуть і не можуть виконувати люди і машини»
|
|
Інструктаж з БЖД перед літніми канікулами |
|
|
|
Усний журнал «Улюблене місце відпочинку в Лебедині» |
|
|
Свято останнього дзвоника
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ
№ |
Теми батьківських зборів |
Дата проведення |
Примітка |
1. |
Дитячі емоції |
|
|
2. |
Чи вміємо ми слухати і чути своїх дітей? |
|
|