План охопдює різноманітні напрямки роботи. Особлива увага приділяється розвитку творчості та самостійності учнів. Матеріал розрахований для класних керівників.
Жовтень – місячник правового виховання «Закон обов’язковий для всіх»
Дата
Напрямки роботи |
01.10. – 08.10. |
09.10. – 15.10. |
16.10. – 22.10.
|
23.10. – 29.10. (канікули) |
30.10. – 31.10. |
Формування ціннісного ставлення до суспільства, держави Громадянське виховання. |
- Заходи до Міжнародного дня людей похилого віку.
Участь у святковій програмі до Дня працівників освіти України«Учительська доля – висока зоря, запалена серцем, любов’ю зігріта».
|
- Віртуальна подорож «14 жовтня – День Захисника Вітчизни. Герої нашого часу» |
|
|
ГС «Відповідальність перед законом»» |
|
|
ГС «Я і закон» |
- Заходи до Дня визволення України від фашистських загарбників (1944) Усний журнал «Роки обпалені війною» |
|
|
Моральне виховання |
ГС «Вклонися низько сивочолим і слово добре їм скажи» |
Бесіда « Свято Покрови» |
- Відзначення Міжнародного дня ООН |
|
Тренінг «Як стати хорошим другом ?» |
Превентивне виховання |
Бесіда з хлопчиками класу «Майбутні джентльмени»
|
- Виховна година з елементами тренінгу «Толерантність» (Соціальний педагог) |
Бесіда про правила поведінки на перервах |
|
Тренінг з учнями схильними до правопорушень |
Формування ціннісного ставлення до природи (екологічне виховання) |
|
- Взяти участь в екологічній акції «Гімназія – мій дім, я - господар у нім» (благоустрій території гімназії) |
Бесіда «Забезпечимо затишок братам нашим меншим» |
|
|
Формування ціннісного ставлення до мистецтва (естетичне виховання) |
|
-Взяти участь у виставці малюнків на військово-патріотичну тематику «Герої поруч» |
Конкурс малюнків з психологічним аналізом «Моя сім’я» |
|
- Фотовиставка «Природа рідного міста» ( 1-11 кл) |
Формування ціннісного ставлення до праці (трудове виховання) |
Залучити учнів до участі у Покровському ярмарку |
- Старт конкурсу-проекту «Добра справа нашого класу» |
Конкурс оповідань « Моя добра справа» |
|
|
Формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|
|
|
|
|
Формування ціннісного ставлення до самого себе |
Скринька пропозицій та побажань «Все буде добре»(аналіз щотижня) |
|
ГС «Мої обов’язки та права» |
|
Анкетування «Пізнай себе» |
Безпека життєдіяльності |
Бесіда «Правила безпеки під час користування газом.»
|
Бесіда « Про правила поведінки на вулиці з незнайомими людьми. Коли ти сам вдома» |
Бесіда «Безпека під час перебування на вулиці та вдома під час осінніх канікул.»
|
|
Бесіда « Криміногенна ситуація в країні» |
Робота з батьками |
Зв’язок з батьками за потребою |
-Бесіда з батьками учнів, які потребують особливої педагогічної уваги. |
Зв’язок з батьками за потребою |
Зв’язок з батьками за потребою |
Зв’язок з батьками за потребою |