Виховний план на 2018-2019н.р. 5клас

Про матеріал

Виховний план класного керівника 5 класу на 2018/2019 н.р. Нормативно – правове забезпечення. Основні завдання виховної діяльності .Робота з батьками. Аналіз виховної роботи за минулий рік. Характеристика класу. Цілі та завдання виховної діяльності. Індивідуальна робота

Перегляд файлу

 

 

             І тиждень

          03.09 - 07.09

       ІІ тиждень

        10.09-14.09

         ІІІ тиждень

          17.09-21.09

   IV тиждень

      24.09-28.09

Виховна година

Свято Першого дзвоника.

 

«Державні  та  народні  символи України»»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні

"Українці в світі" Інформаційно – пізнавальна хвилинка «Новини нашого міста»

«Скільки  ти знаєш  мов, стільки  разів  ти  людина»»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні

Класні збори

«Закони нашого життя»(вибір активу, розподіл доручень, інструктаж з ТБ)

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Година спілкування

«Україна – європейська держава »

Година спілкування

 "Любове моя - Україно!"

Покладання квітів до памятника  загиблим односельчанам в с.Яківці

 

Ціннісне ставлення до людей

Година  спілкування

"Дружба і її значення у житті людини"

 

1.Засідання клубу

« Орля» за участю ветерана – визволителя Полтави.

2.Поздоровлення ветеранів війни – жителів мікрорайону.

Обговорення   та  створення  морального  кодексу  класу

Ціннісне ставлення до себе

Вступний інструктаж з ТБ

Єдиний урок

 «Увага!Діти на дорозі!»

Бесіда «Обережно,  отруйні гриби!»

Взяти участь у Дні здоровя, присвяченому Всесвітньому дню туризму

Ціннісне ставлення до природи

 

Гра – експрес  

 "Я — маленька частиночка Природи"

Конкурс  на кращу композицію квітів

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

Круглий стіл "Люби музику — вона облагороджує   думки   і   почуття"

Ціннісне ставлення до праці

Бесіда "Як організувати себе"

 

Бесіда «Обов’язки чергових»

Створення  затишку класної кімнати

 

                                                                          

 

       І тиждень

      01.10. - 05.10

ІІ тиждень

      08.10-12. 10

     ІІІ тиждень

    16.10-19.1 0

  IV тиждень

   22.10-26.11

 

Виховна година

«Живи,добро звершай»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні,світі.

«Про  конфлікт   з  батьками»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка «Час події,люди»

    «Хочеш   бути   щасливим – будь ним»    Інформаційно

 пізнавальна хвилинка Події в Україні

«Умійте  цінувати  дружбу» Інформаційно

 пізнавальна хвилинка Події в Україні

 

Класні збори

"Культура поведінки у школі"

 

 

 

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

 

 

Посвята у козачата

Година спілкування присвячена Міжнародному дню людей похилого віку під девізом «Милосердя,доброта в житті людини»

 

Ціннісне ставлення до людей

Ознайомлення  з  кодексом  честі  учня

Памятка« Як  стати  кмітливим  і  розумним»

Взяти участь у благодійному осінньому ярмарку

 

 

Ціннісне ставлення до себе

Інтелектуальна гра  "Я і мій   характер"

Бесіда "Ми – творці власного здоровя" присвячена всесвітньому Дню захисту зору

Інструктаж з  техніки  безпеки   та  охорони  праці  напередодні  канікул

 

 

Ціннісне ставлення до природи

 

Акція « Зелений патруль»

Година спілкування "Щедрі дари осені"

 

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

Взяти участь  у пізнавально – розважальній програмі « Без книг ніяк не можна»

   Круглий стіл

"Естетика зовнішнього вигляду"

 

Круглий стіл "Культура поведінки: ідемо до театру (музею, театру, цирку, на виставку тощо)"

 

Ціннісне ставлення до праці

Трудовий десант «Створимо затишок»

 

Бесіда"Як навчитись цінувати і розраховувати час?"

 

 

 

                                                                            

 

             І тиждень

           06.11. - 10.11

        ІІ тиждень

        13.11-17.11

     ІІІ тиждень

       20.11-24.11

IV тиждень

27.11-01.12

Виховна година

«Ми  за  світ  без   шкідливих   звичок»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні

 «Прости  нас, памяте  прости»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні,світі.

 «Права   дітей   на  особливу    турботу»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка»Новини нашого міста».

"Відповідальність найкращий путівник у вчинках"

Інформаційно – пізнавальна хвилинка»Новини нашого міста».

Класні збори

 

«Адаптація учнів 5 класу до навчання в школі»

 

 

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

 

Година  спілкування

"Мій рідний край"

 

 

 

Тематичний ранок: «Я і мої права»

1.Бесіда до Всесвітнього дня прав дитини «Конвенція про права дитини»

2.Відзначення Дня памяті жертв Голодомору:

 « Моя земля – земля моїх предків»

 

Ціннісне ставлення до людей

 

Рольова гра "Немає прав без обов'язків"

Година спілкування "Ставлення людини до людини"

Бесіда"Мовленнєвий етикет"

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда

"Який Я? Яким я хочу бути? "

Взяти  участь у конкурсі-виставці  малюнків  до Міжнародного  дня   відмови  від  паління

Інструктаж  по  техніці  безпеки (правила експлуатації побутових електричних  і нагрівальних приладів  )

 

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Усний журнал "Дари природи є невичерпними"

Рольова гра"Екологічною стежиною нашого краю"

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

Інтелектуальна гра

"Вишневі усмішки"

Участь у розважально – ігровій програмі

« Міс Осінь – 2017»

 

Ціннісне ставлення до праці

 

Заочна подорож "Усі професії важливі, обирай свою"

 

Година спілкування "Вчись учитись, щоб уміти трудитись"

 

 

                                                                                 

 

      І тиждень

     04.12-08.12

         ІІ тиждень

         11.12-15.12

      ІІІ тиждень

      18.12-22.12

    IV тиждень

     25.12-29.12

Виховна година

«Ми  проти  СНІДу» Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні

«Будинок  наших взаємин»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка «Новини нашого міста»

«Поняття  злочину .Кримінальна відповідальність»

Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в світі

 

Класні збори

 

 

 

1. «Колектив  починається  з тебе. А що  ти  робиш  для  колективу?»

2. Підсумки навчання за 1 семестр

 

Ціннісне ставлення  особистості до суспільства і держави

Відзначення Дня Збройних Сил України:

 конкурс «Ану-мо, козачата!»

 

 

Година спілкування

"Ми – творці власного життя"

 

Ціннісне ставлення до людей

Година  спілкування

 "Співчуття – перший крок до людяності"

Відзначення Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

 

 

Ціннісне ставлення до себе

1.Лекторій «Здоровий спосіб життя»

2.Випуск бюлетеня «1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом»

Година спілкування

"В людині все має бути прекрасним"

  Бесіда  «Мої цінності»

Інструктаж з  техніки  безпеки   та  охорони  праці  напередодні  канікул. «Обережно лід» «Увага піротехніка», « Пожежна безпека під час новорічних свят»

Ціннісне ставлення до природи

 

 

"Конкурс фото "Природа і фантазія"

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

Бесіда "Культурна людина. Яка вона?"

 

Розучення Новорічних щедрівок

Ціннісне ставлення до праці

Бесіда  "Люди, які працюють поруч"

 

«Фабрика Діда Мороза»(виготовлення новорічних іграшок)

Трудовий  десант "Подарунок своїми руками".

 

 

 

 

 

 

 

Місяць

Захід

          

 

   Постійно

 

 

 

 

  Серпень

Сприяти   школі в  навчанні та вихованні учнів,   всебічно зміцнювати зв’язки між сім’єю та школою, залучати батьків до активної участі в житті школи, до позакласної та позашкільної роботи

Організовувати та здійснювати педагогічну пропаганду серед батьків школи

Обговорення напрямів діяльності батьківського комітету

Визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті

Засідання батьківського комітету. Обговорення плану роботи на рік

 

  Вересень

Батьківські збори «Дисципліна – свобода чи необхідність».

 Обрання членів батьківського комітету. Знайомство з планом виховної роботи на новий навчальний рік.

Індивідуальні консультації психолога, соціального педагога для батьків.

 

Жовтень

Регулярно проводити засідання, на яких розглядати питання:організація навчально-виховного процесу в школі (навчальні плани, режим роботи, гурткова робота);про поведінку та відвідування учнями школи

Індивідуальна робота з батьками

Листопад

Аналіз участі учнів у позашкільній діяльності. Гуртки за інтересами з ініціативи школи та батьків.

 

Грудень

Оформлення подарунків, сюрпризів для учнів.

Підбиття підсумків навчальної діяльності учнів класу за перший  семестр

Батьківські збори «Вулиця та спілкування наших дітей.Адаптація п’ятикласників»

 

    Січень

Засідання батьківського комітету. Підбиття підсумків роботи за  перший  семестр

Батьківські збори «Взаєморозуміння.На чому воно грунтується»

 

Лютий

 

Підготовка до Дня захисту Вітчизни. Вітання тат, дідусів і хлопчиків класу.

Індивідуальна робота з батьками

 

  Березень

Підготовка разом із класним керівником концертної програми до 8 Березня. Привітання зі святом мам, бабусь та дівчаток класу.

 

Квітень

Відвідування уроків і позакласних заходів батьками класу.

Індивідуальні консультації психолога, соціального педагога для батьків.

 

Травень

Батьківські збори «Безпека дитини  у Всесвітній   мережі. Поради батькам».

Вручення  листів  подяк

 

Індивідуальна робота з батьками

Червень

 

У класі навчаються ___ учнів. З ді­тьми працюю з___ класу. За  цей період склад колективу майже не змінювався.

Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Біль­шість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні про­являють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників. За під­сумками минулого навчального року успішність складає ___ %, є лише __ учні, які не встигають, але ___ учнів закінчили навчальний рік із Похваль­ним листом. У класі є так званий «ре­зерв» — це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому самороз­криттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Протягом 2017-2018н.р. я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівни­ка та нетрадиційну, але таку важли­ву галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу при­діляю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної  поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.

Правоосвітня робота, метою якої ви­знаю розуміння і потребу дотримува­тися законів України, дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала відповідні вихов­ні технології, як години спілкування ,рольові ігри, усні журнали, різні виховні години приурочено подіям сучасності та ка­лендарним датам,диспути, відверті розмови, тестування,круглі столи,пресконференції. Значну увагу приді­ляю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

Формую екологічну культуру школя­рів, були проведені вечори « Казкова феєрія»,

«Чарівна мелодія скрипки». Не минаю естетичну спрямо­ваність виховної роботи.  Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому клас характеризується як дружний, органі­зований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психоло­гічним кліматом.

Наявні угрупування переважно за місцям проживання. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише __. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.

У процесі роботи я бачу, як доросліша­ють мої вихованці, якими розумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, добро­зичливі в спілкуванні, емоційно-від­криті та чутливі до моральних проблем.

Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умо­ва — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».

В становленні та розвитку учнів спи­раюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робо­та з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У-моєму класі є багато неповних сімей та сімей, де батьки тривалий час відсутні, тому вихованням дітей переважно займа­ються бабусі. Це ускладнює роботу. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету .в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.

У роботі з батьками використовую ко­лективні бесіди, зустрічі за «круглим» столом. У години батьківського все­обучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделювала педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомогли батькам розв'язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.

Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родин­ного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в ре­зультаті виконання загально-виховної, індивідуальної та профорієнтаційної роботи більшість учнів підвищила рі­вень сформованості моральних, грома­дянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості і більшість учнів обрали шляхи майбутнього на­вчання та праці.

 

 

 

 

 

     У 5  класі навчається  (  ) учнів. З них  ( ) дівчат і (  ) хлопців.

Віковий склад класу:

дівчата:  років (2006 р. н.) –   ;    років (2007р. н.) –   ;

хлопці:    років (2006  р. н.) –  ;  років (2007 р. н.) –  .

     Психологічний розвиток учнів, рівень їх пізнавальної активності відповідає їх віковим особливостям. Серед 19  осіб – 3  відмінників,    осіб – мають достатній рівень, інші    – середній.  Працездатність у деяких учнів досить висока, про це свідчить рівень їхньої розумової активності. В цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього та достатнього показника успішності. 

       Загальний стан здоров’я учнівського колективу позитивний. Але деякі діти мають спеціальну медичну групу рекомендовану для фізичної культури.    Деякі учні відвідують школу мистецтв більшість хлопці  віддають перевагу грі у футбол.    Клас відзначається творчо-обдарованими дітьми, які вміють писати вірші, а також мають акторські здібності, талановито співають Котляр А.Більшість дітей цікавиться гуманітарними науками, люблять читати.

Виховний процес планується та провадиться згідно характеру, темпераменту, індивідуальних рис кожної дитини, із врахуванням умов життя учнів у сім’ї.

 Соціометричні дослідження та діагностичні спостереження виявили наявність двох мікрогруп в учнівському колективі. Цікавим є те, що поділ відбувається на гендерній основі. Авторитетом серед хлопців користуються (ПІБ).Серед дівчат лідируючі позиції займають   (ПІБ) , причому між ними точиться досить гостра боротьба за лідерство. За даними соціометрії та анкетування більшість дівчат визнає лідером саме Дмитренко А

 Помітним позитивним фактором є поліпшення психологічного клімату в класі. Незважаючи на наявний поділ, мікрогрупи здатні працювати разом на спільний результат. 

       У сім’ях хороші взаємовідносини: взаєморозуміння, повага. Батьки приділяють велику увагу вихованню дітей. Варто відзначити, що батьки всіляко сприяють розвитку творчого потенціалу дітей, намагаючись створити сприятливу атмосферу у класній кімнаті та в побуті.

         В той же час існує ряд негативних аспектів, які потребують педагогічного вирішення. В ході спостереження за класом в урочний та позаурочний час було помітно відсутність сформованої культури поведінки, що часто призводить до конфліктів між дорослими та однолітками, погіршення міжособистісних взаємин, ігнорування правил внутрішнього розпорядку школи.

 Виявлення причин даної ситуації знаходиться під контролем класного керівника. Проте серед основних вже можна назвати недбалу підготовку учнів до уроків, прогалини у сприйнятті програмового матеріалу під час уроку. З метою запобігання погіршенню ситуації класним керівником проводиться індивідуальна робота з учнями та їх батьками, налагоджено взаємозв’язок з учителями, що викладають у 5 класі, здійснюється сприяння відвідування батьками уроків. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтереси, по­треби;
  • Формування в учнів уявлення про важливість праці для суспільства і для кожного з нас;
  • Формувати практичних вмінь і навичок у предметно-перетворювальній, конструкторській та конструктивно-художній діяльності;
  • Вчити учнів ставити перед собою конкретні завдання, виконувати їх;
  • Виховувати позитивні риси характеру: старанність, організова­ність, співпереживання, шанобливе ставлення до старших, чесність, справедливість, дисциплінованість;
  • Виховувати творче ставлення до праці;
  • Привчати учнів турбуватися про своє здоров'я, вивчати з ними пра­вила особистої гігієни;
  • Виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення до суспіль­ного життя;
  • Удосконалювати співпрацю з сім’ями учнів;
  • Прилучати учнів до скарбниць української культури на основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу.

 

 

 

 

Вересень

Дата

Індивідуальна робота

Дата

Індивідуальна робота

1-8 вересня

1.Обговорення з членами активу класу їхніх обвязків та вимог до коректного спілкування з однокласниками.

2. Індивідуальні бесіди з учнями – вивчення їх інтересів, бажань працювати у певних гуртках. Корекція їхніх інтересів ( при необхідності), поради.

11 –15

вересня

  1. Індивідуальні бесіди з учнями з метою виявлення насильства в сім’ї та на вулиці ,у колі однолітків.

 

18-22 вересня

1.Збір даних про дітей пільгових категорій.

2.Складання соціального паспорту класу.

3.Бесіди з активом класу щодо запитів і бажань учнів у проведенні виховних заходів.

25- 29вересня

  1. Систематичний контроль, корекція поведінки окремих учнів під час уроків. Спостереження за стосунками між дітьми.
  2.  Індивідуальна робота з

Яськом Я. з метою усунення запізнень на уроки.

Жовтень

Дата

Індивідуальна робота

Дата

Індивідуальна робота

2 жовтня–

6 жовтня

1.Спостереження, корегування взаємин між учнями класу.

2. Поради окремим учням які виявляють інтерес до вивчення певних предметів.

 

9-13

жовтня

1.Бесіди з учнями – активізація їх навчальної діяльності.

2. Бесіда з дівчатами про зовнішній вигляд«Мій діловий стиль в одязі».

 

17-20  жовтня

1.Індивідуальні бесіди, поради учням схильним до простудних  захворювань.

 

30жовтня-

3 листопада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Індивідуальна бесіда з (ПІБ). з проблеми,як вивчити особливості свого характеру, як покращити стосунки з товаришами.
  2.  Робота групи учнів з корегування

 « Законів життя класу», окремих їх положень, запропонованих учнями.

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

Дата

Індивідуальна робота

Дата

Індивідуальна робота

6-10 листопада

1.Спостереження, індивідуальні бесіди, корекція вчинків учнів (ПІБ)

 

20-24 листопада

1.Індивідуальна бесіда з дівчатами « Про гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоровя»

 

13– 17 листопада

1.Бесіда з хлопцями « Про наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоровя людини»

27 листопада – 1грудня

  1. Бесіда «Пам`ятай про права, але не забувай про обов’язок».
  2. Перевірка щоденників учнів.

 

Грудень

Дата

Індивідуальна робота

Дата

Індивідуальна робота

4 – 8 грудня

1.Індивідуальні бесіди щодо розподілення вільного та робочого часу учнями.

 

18 -22 грудня

1.Бесіди з окремими учнями про вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них (ПІБ)

2. Бесіди- поради окремим учням щодо регламентування часу перебування біля компютера.

 

11-15 грудня

1.Індивідуальні бесіди про позитивно емоційне ставлення до праці.

25 – 29 грудня

  1. Індивідуальні бесіди з учнями про дотримання ними правил культури поведінки під час канікул.

 

 

 

 

 

 

Предмет вивчення

Методи та прийоми вивчення

Строки вивчення

Суб'єкт вивчення

1. Стан міжособистісних відносин, виявлення лідерів у класному колективі

1. Соціометрія.

2. Диспут « Хто має право бути лідером?

Вересень

Класний керівник

2. Інтереси та потяги учнів

1. Анкетування.

2. Діагностика інтересів

Вересень

Класний керівник

3. Умови розвитку особистості учнів

1. Відвідування учнів удома.

2. Бесіда з батьками

Жовтень-листопад

Класний керівник

4. Самооцінка особистості дитини

Методики для дослідження самооцінки

Грудень

Шкільний психолог

5. Задоволеність учнів життям у класі

Колективна творча справа «Поема про клас»

Грудень

Класний керівник

6. Уявлення учнів про ідеальний образ справжніх чоловіка й жінки

Інтерв’ю « Розумне про життя»

Лютий-березень

Класний керівник

7. Моральна спрямованість учнів

1. Тест «Міркуємо про життєвий досвід».

2. Акт добровольців

Квітень

Класний керівник

8. Сформованість колективу класу

1. Методика «Який у нас колектив?».

2. Методика для визначення мотивів участі учнів у справах класу

Квітень

Шкільний психолог

9. Задоволеність учнів і батьків життєдіяльністю у класі

1. Тести

2. Колективний аналіз

Травень

Шкільний психолог

Класний керівник

10. Вихованість учнів

Стандартизована характеристика школяра (за Б. Бітінасом)

Травень

Класний керівник і вчителі, які працюють у класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Дацишина Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Евгений Вязовик
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Михайлов Станіслав
    Дуже сподобався план, а на 2 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Біжко Людмила
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Нос Віра Ігорівна
    чи маєте виховний на другий семестр???????
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Космикіна Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Саїнчук Валентина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  8. Biloholovko Marina Vasylivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Мельник Вікторія Миколаївна
    Дуже вдячна, є все, що треба, і згідно із сучасними вимогами
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
44039
Оцінка розробки
4.9 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку