НА ІІ СЕМЕСТР
Класний керівник: Сюрмакова Надія Іванівна
Мета і завдання виховної роботи.
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах
За Концепцією Нової української школи
ТИЖДЕНЬ 17 "Які бувають цінності"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Тиждень безпеки життєдіяльності |
||||||||
Виховна година-тренінг «Нам не байдуже!» (протидія булінгу) |
Обмін думками «Життя – найбільша цінність» |
|
|
|
|
|
||
|
Мозкова атака «Що нас об'єднує?» |
|
|
|
Вікторина «Україна – рідний край» |
|
||
|
|
|
Екологічна година «Рослини і тварини – наші цінні друзі» |
Старий-новий рік «Маланки та Василя» |
|
|
||
|
День організації домашнього затишку |
Година спілкування «Праці годує, а лінь марнує» |
|
Робота з дитячою книгою «Книга – морська глибина» |
|
|
||
Проєкт «Мої цінності» |
|
|
|
|
|
Бесіди про людські цінності |
ТИЖДЕНЬ 18 «СІМЕЙНІ ЦІННОСТІ»
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Тиждень початкових класів |
||||||||
|
|
Виготовлення колажу «Сім порад для захисту проти короновірусу» |
|
День Вінні Пуха. Перегляд мультфільму |
День української мови Гра «Народ скаже-як зав’яже» |
|
||
|
Перлини народної творчості. Робота в групах «Прислів’я та приказки про сімейні цінності» |
|
День «Я досліджую світ» Екологічна гра «Друзі природи» |
Водохреща |
|
|
||
Обговорення «Мої сімейні обов’язки» |
День математики Гра-змагання «Розумники і розумниці» |
|
День знань про пінгвінів. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=I2d24OZHl9g |
|
|
|
||
|
Проєкт «Наші сімейні традиції» |
|
|
|
|
|
||
|
Квест-гра «Ми дружні та єдині – ми діти України» |
|
|
Виготовлення сердечок для створення ланцюжка єдності |
День Соборності України |
|
ТИЖДЕНЬ 19 "ПРИРОДНІ ЦІННОСТІ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
|
|
Загальношкільний фестиваль дитячої та юнацької творчості «Різдвяні канікули» |
|
Кубик блума «Шкільні правила, правила класу» |
|
Робота в групах «Які є потреби у людей?» |
|
|
|
|
|
Перегляд постеру «Твоя супергеройська сила проти вірусу» https://nus.org.ua/news/dlya-ditej-zapustyly-kampaniyu-shhodo-zahodiv-bezpeky-proty-koronavirusu/ (профілактика короновірусу) |
|
Бесіда «Способи отримання грошей у сім’ї» |
|
|
Загальношкільна лінійка до Дня Соборності України |
|
|
Проєкт «Наші успішні родичі» |
Обговорення «Як можна заощаджувати гроші» |
|
|
|
|
Робимо корисний бутерброд за зразком. |
|
|
|
|
День пам’яті героїв Крут |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Місячник громадянського виховання. Тиждень трудового навчання |
||||||||
|
Весела перерва «Мріяти – не шкідливо!» |
|
|
|
|
|
||
Уявна гра-мандрівка «Світ щирих побажань» (протидія булінгу) |
|
|
День бабака. Перегляд https://www.youtube.com/watch?v=KB0oG64Cz3E |
|
|
Індивідуальні бесіди «Про що я мрію» |
||
|
|
|
Хвилинки -милування красою рідного краю. |
|
|
|
||
|
|
Колективне панно «Наші мрії та бажання» |
|
Вікторина ерудитів «Казки – скарбниці мудрості і світла» |
|
Індивідуальні бесіди «Мої бажання» |
||
Відверта розмова «Ми - ПРОТИ шкідливих звичок» |
|
|
|
|
Бесіда «Здорові діти – здорова нація» |
|
ТИЖДЕНЬ 20 «БАЖАННЯ ТА МРІЇ»
ТИЖДЕНЬ 21 "БАЖАННЯ ТА ПОТРЕБИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
|
|
|
|
|
День безпеки в Інтернеті. Складання постеру «Я і Інтернет» (притидія булінгу) |
|
|
|
|
|
|
|
Родинне спілкування «Бажання та потреби: що для мене важливо?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд та аналіз мультфільму «Як Петя Пяточкін слоників рахував»
|
|
|
|
|
14.02. День Святого Валентина Святкова пошта |
|
|
|
Складання асоціативного грона «Мої обов’язки» |
ТИЖДЕНЬ 22 "СПІЛЬНІ МРІЇ ТА БАЖАННЯ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Тиждень музики та образотворчого мистецтва |
||||||||
|
Родинне свято «Зима з весною зустрічається» |
|
|
Стретіння Господнє (музична композиція) |
|
|
||
|
|
|
|
|
Фішбоун «Стихійні звалища: шкода здоров’ю і довкіллю» |
|
||
|
Всесвітній день доброти Флешмоб «Подаруй частинку сердечка» (протидія булінгу) |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
День батарейки. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=hS2NxYIMhqE |
|
|
|
||
Обмін думками «Чесність – це ознака справедливості і шляхетності» |
|
|
|
|
20.02. День героїв небесної сотні Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=IZip1eByaAQ
|
|
ТИЖДЕНЬ 23 "ЧОГО ХОЧЕ ЛЮДИНА"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Флеш-карта Емоції та почуття |
|
|
Квес-гра «Вгадай пісню» |
21.02. – день рідної мови |
|
|
|
|
|
Створення хмарки тег «Визнання» |
Проект-мрія «Робота мрії шукає тебе» |
|
|
Перегляд відео «Не ображай однокласників і не сварися з ними» (протидія булінгу) |
|
|
|
|
|
Обмін думками Гігієна харчування: помірність |
|
|
Фішбоун «Природа-і я» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист проекту-мрія «Робота мрії шукає тебе» |
|
ТИЖДЕНЬ 24 "ЯК ВТІЛЮВАТИ ІДЕЇ В ЖИТТЯ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Місячник безпеки дорожнього руху. Місячник естетичного виховання |
||||||||
|
|
|
|
День весни Перегляд відеоролику «Прихід весни» https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=cUjCtIhrdrw |
|
|
||
|
|
Обмін думками «Що таке модель?» |
|
|
|
Спілкування «Лови лайдак» |
||
Дослід з милом «Чистота та безпека здоров’я» (профілактика захворювань) |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Колективна робота «Створення моделі машини часу» |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Кубик Блума «Яку користь я можу принести для своєї держави» |
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Гігієнічна хвилинка «Мило – наш помічник» (історія винаходу мила) |
|
|
|
|
|
|
|
Дискусія «Чи можна бути винахідником у наш час/Чи все вже винайдено до нас» |
|
|
Екскурсія до пам’ятника Шевченка. Декламування віршів Т.Г.Шевченка |
Шевченківський день |
|
|
|
|
|
|
Перегляд відео-презентація «13 винаходів, які зробили діти» |
|
|
|
Вікторина «Що досліджує вчений» |
|
|
|
|
|
Коло-спілкування «Винаходи у родині» |
|
|
Розучування колискових |
Міжнародний день сну |
|
ТИЖДЕНЬ 25 "ВИНАХОДИ І ВИНАХІДНИКИ"
ТИЖДЕНЬ 26 "НАЙБІЛЬШІ ВИНАХОДИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Тиждень добрих справа |
||||||||
|
Година здоров’я «Цінність і неповторність людського життя» |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Перегляд мультфільму «Рості-механік» https://www.youtube.com/watch?v=BxCZPm1Qj5U |
|
|
||
Перегляд повчального фільму «Безпека дітей в інтернеті.https://www.youtube.com/watch?v=dJn2g2zxOik |
|
Обговорення ситуацій «Спілкування через інтернет» |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Презентація створених в групах реклам. |
|
|
||
|
Виставка ажурних витинанок. |
|
|
|
Гра «Світ винаходів» |
|
ТИЖДЕНЬ 27 "ВІДОМІ ВИНАХОДИ УКРАЇНЦІВ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
|
21.03. – Міжнародний день Землі. Інформаційна година «Вода-джерело життя» |
|
Перегляд фільму «15 винаходів українців»https://www.youtube.com/watch?v=7FoKpBLIhYU |
|
|
|
Практична година «Ми теж винахідники» |
|
Вікторина «Так це ж винахід» |
|
|
|
|
|
Експеримент «Досліджуємо навколишній світ» |
|
|
|
|
|
Креативне конструювання-винахідництво «Диво-машина-помічниця» |
|
Літературна студія «Дитячі винаходи, здобрені гумором» |
|
|
|
Перегляд відео «Дітям про короновірус» https://www.youtube.com/watch?v=_Rjs5zpCuNI |
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 28 "РУХ У НАШОМУ ЖИТТІ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Місячник екологічного виховання. Тиждень здорового способу життя |
||||||||
|
|
Виготовлення пам’яток «Будьте здорові під час подорожі» |
|
Перегляд мультфільму «Твоє здоров’я – в русі» https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4 |
|
|
||
Фішбоун «Рух – це життя» |
|
|
|
|
|
|
||
|
Всесвітній день здоров’я. Квест-гра «За здоровий спосіб життя» |
|
|
|
|
Індивідуальні бесід «В які рухливі ігри ти граєшся вдома» |
||
|
|
Виготовлення постеру «Діти і рух» |
|
|
|
|
||
|
|
|
Екологічний бумеранг |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 29 "ЧАС У ЖИТТІ ЛЮДИНИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
Бесіда-спілкування «Навіщо треба знати котра годинв» |
|
|
|
|
Перегляд презентації «Історія годинників» https://jmil.com.ua/2018-2/clubcurious#dload |
|
|
|
Виготовлення дидактичної гри «Поглиначі часу» |
|
Віртуальна екскурсія «Мандруємо машиною часу» |
|
|
|
Діалог-дослідження «Навіщо потрібен календар» |
|
Створення тег слів «Годинники навколо нас» |
|
|
|
Складання коміксу «Запізнився» |
|
Створюємо власний календар |
|
|
|
Індивідуальна бесід «Як встигати все робити вчасно» |
|
Бесіда-га за сюжетною картиною «Пан Точний Час на гостину кличе нас» |
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 30 "НАВІЩО ЛЮДИ ПОДОРОЖУЮТЬ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
|
|
|
18.04. – Міжнародний день пам’ятників та історичних місць. Екскурсія по пам’ятним місцям села. |
Перегляд відео «Визначні місця України» https://www.youtube.com/watch?v=Dp7c9giaT8A |
|
Гра «Я беру з собою в дорогу…» |
|
|
Гра-мандрівка «Мій край» |
Групова гра Вправа «Країна Х» |
|
|
|
Гра-спілкування «Дай руку, однокласнику» «протидія булінгу» |
|
День довкілля Акція «Чисте довкілля» |
|
Перегляд відео М.Савки «Україна» https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=5J2LLbpTlOs&feature=emb_title |
|
|
|
Виготовлення пам’ятки-колажу «Я подорожую – дотримуюся правил» |
Всесвітній день Землі |
Відеолекторій до дня Землі |
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд відео «Визначні місця України» https://www.youtube.com/watch?v=2iMvwZ4rGSo |
|
ТИЖДЕНЬ 31 "ЯК ПРАВИЛЬНО ПЛАНУВАТИ ЧАС"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
|
Рефлексія «Навіщо потрібна пунктуальність» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гра-презентація «Намалюй та розкажи» |
|
|
Презентація-проект «Мій розпорядок дня» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Виготовлення годинника-квітки |
|
Міжнародний день танцю Флешмоб «Подорож у часі» |
|
|
|
Тренінг «Тайм-менеджмент» |
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 32"ЗВ’ЯЗОК У ПРИРОДІ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Місячник морального виховання «Вахта пам’яті». Тиждень пам’яті |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Рефлексія «Які традиції святкування Великодня я б хотів/хотіла перейняти від родин своїх однокласників » |
|
Хвилинка-спостереження «Людина і природа» |
02.05. – Великдень Виготовлення писанок прийомом печворк |
|
|
||
|
|
Створення колажу «Улюблені тварини/рослини» |
|
Створення слів-тег «Природа» |
|
|
||
|
|
|
Хвилинка спілкування «Бджілка на лузі» |
|
|
|
||
|
09.05. – День матері |
Виготовлення привітальних листівок для матусь |
Дискусія «Чи бувають шкідливі тварини?» |
|
Слайд-шоу «Червона книга України» |
|
ТИЖДЕНЬ 33 "СВІТ ДОРОСЛИХ
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Тиждень патріотичного виховання |
||||||||
|
Рефлексія. Колаж «Моя родина» |
Виготовлення маківок |
|
|
08.05. День пам’яті та примирення. Акція «Маківка пам’яті» |
|
||
|
|
|
|
Перегляд відеоролику «Діти vs дорослі» https://www.youtube.com/watch?v=nJgYNVvkSxE |
|
|
||
|
Створення сімейних колажів «Дитинство наших предків» |
|
|
|
|
|
||
Обговорення «Чим дорослі відрізняються від дітей?» |
|
|
|
Сімейний відеоролик «Робота моїх батьків» |
|
|
||
|
15.05 – Міжнародний день сім’ї |
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 34 "ЛЮДИНА – ЧАСТИНА ПРИРОДИ»
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Тиждень сім’ї FAMILY FEST |
||||||||
|
|
|
|
Театр тіней «Як курчатко маму шукало» |
|
|
||
|
Bibliolunch «Батьки і діти – нероздільне коло!»
|
|
Змагання «Хто наведе більше прикладів ланцюгів живлення у природі» |
Перегляд відеоролику «Людина частина природи» https://www.youtube.com/watch?v=t0fAbs7EgFc |
|
|
||
|
Усний журнал «Ми господарі природи, то ж збережемо її вроду» |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Виготовлення вишиванок методом оригамі |
День вишиванки |
|
||
|
|
Виготовлення корисних порад у малюнках «Апп…чхиии…» (профілактика ГРВі) |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 35 "СКОРО ЛІТО»
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Індивідуальна робота з вихованцями |
||
Тиждень безпеки життєдіяльності |
||||||||
|
Уявна подорож до Країни Доброти «Добро починається з тебе» (Протидія булінгу) |
|
Виготовлення лепбуку «Літо-літечко» |
|
|
Індивідуальні бесіди «Правила поведінки під час літніх канікул. Бережи себе» |
||
|
|
|
|
|
Слайд-шоу «Літні державні свята» |
|
||
Обговорення «Мої мрії про літо» |
|
|
|
Змагання «Хто знає більше загадок про літо?» |
|
|
||
Бесіда «Правила безпечної поведінки влітку на відпочинку» |
|
|
Хвилинка-міркування «Чи є влітку все необхідне для життя рослин і тварин?» |
|
|
|
||
|
Свято останнього дзвоника |
|
|
|
|
|