план виховної роботи в класі

Про матеріал
Проблема школи: формування життєво-компетентної і здорової особистості на основі впровадження інноваційних технологій в навчально-виховному процесі Виховна проблема школи: родинно-сімейне виховання Виховна проблема класу: виховання учнів на загально - людських моральних цінностях
Перегляд файлу

План виховної роботи

Проблема школи: формування життєво-компетентної і здорової особистості на основі впровадження інноваційних технологій в навчально-виховному процесі

Виховна проблема школи: родинно-сімейне виховання

 

Виховна проблема класу: виховання учнів на загально - людських моральних цінностях

 

Класний керівник 11 класу Дружелюбівського НВК: Борщевська Людмила Володимирівна

 

Аналіз виховної роботи за минулий рік

  1. Аналіз ефективності визначення цілей та планування виховного процесу в класі в минулому році.
    1.        Поставлені виховні завдання в минулому навчальному році в більшій мірі були виконані, що говорить про їх доцільність і дієвість  у виховній роботі.
    2.        Основні напрями, зміст, форми і методи роботи, засоби педагогічного впливу, прийоми залучення учнів до діяльності та спілкування були обрані відповідно до поставлених цілей виховання.

 

  1. Аналіз розвитку учнів класу.
    1.        Рівень вихованості учнів порівняно з минулим роком  є вищим, завдяки залученню учнів до різних заходів, з урахуванням їх інтересів та індивідуальних особливостей.

(Додаток1)

  1.        Значно зріс фізичний розвиток учнів класу які постійно приймали  участь у спортивних змаганнях школи і району.
  2.        Рівень знань, умінь і навичок у більшості учнів класу не змінився : учні класу є постійними учасниками  багатьох інтелектуальних районних та Всеукраїнських конкурсів, тому мають  високий і достатній рівень знань .

(Додаток2)

 

  1. Аналіз динаміки соціального розвитку учнів.
    1.        Відносини учнів класу з іншими учнями школи дружні, товариські. До батьків, вчителів і технічного персоналу більшість учнів ставляться з повагою.
    2.        Основними ціннісними орієнтаціями для таких учнів класу є добросовісне ставлення до навчання, праці , школи та класу. Всі учні добросовісно виконують  свої учнівські  обов’язки .
    3.        На процес соціалізації учнів класу впливають заняття в гуртках(«Спортивний» - Леньо О., Пеплов О..,  «Літературний» - Бойко Т. та «Екологічний» - Велика Ю., Іванченко С.…)

 

  1. Аналіз розвитку колективу класу.
    1.        Соціально-психологічний мікроклімат у класі  сприятливий. У взаємовідносинах між учнями прослідковується доброзичливість, ввічливість, тактовність та повага, особливо у стосунках хлопців до дівчат.

(додаток10.3)

  1.        Всі учні класу мають громадські обов’язки, і  всі добросовісно ставляться до їх виконання.

 

  1. Аналіз виховного процесу в класі.
    1.        Зі змісту виховних заходів найкраще була сприйнята учнями інформація яка відповідала інтересам дітей. Юнаки  із найбільшим задоволенням брали активну участь у спортивних заходах і навіть були їх активними організаторами. Дівчатам більше подобаються літературно - музичні  заходи. Всі учні не залишилися байдужими і до конкурсів  та виставок малюнків на різну тематику.
    2.        На загальний розвиток учнів найбільш позитивно вплинули загальношкільні  та районні акції екологічного змісту та милосердя; різні форми змагань, вікторин, конкурсів, виставок; участь у предметних тижнях, тематичних місячниках.

 

  1. Аналіз участі учнів класу у життєдіяльності навчального закладу.
    1.        Учні класу є найбільш активними учасниками загальношкільних  та районних заходів спортивного, волонтерського, оздоровчого  та екологічного напрямку.
    2.        Учениці класу Іванченко С. є лідером  учнівського парламенту, а Велика Ю. – командиром волонтерського руху.
    3.        Учні класу, як уже зазначалося вище, задіяні у різних гуртках(«Спортивний» - Леньо О., Пеплов О..,  «Літературний» - Бойко Т. та «Екологічний» - Велика Ю., Іванченко С.…), що впливає на фізичний і інтелектуальний розвиток, формує самопізнання і самоаналіз учнів.

 

  1. Аналіз педагогічної взаємодії учнів класу з батьківським активом.
    1.        Протягом минулого навчального року контакт із батьками відбувався під час батьківських зборів(загальношкільних та класних), родинно-сімейних свят, шкільних та класних заходів, індивідуальних зустрічей, відвідування сімей  учнів та інше.
    2.        Батьки всіх учнів класу є активними учасниками класних справ і заходів.
    3.        Тематика батьківських зборів відповідала віковим і індивідуальним особливостям учнів класу, що дало ефективний результат педагогічної просвіти батьків.
    4.        За допомогою анкет, тестів та інших методів діагностики  вивчався мікроклімат сім’ї, рівень виховання у сім’ї учнів класу, участь батьків у підготовці дітей до сімейного життя.

 

  1. Аналіз організації педагогічної взаємодії дорослих, що працюють з учнями класу.
    1.        Виховання учнів класу здійснюється у тісному контакті із учителями-предметниками, шкільною медсестрою, психологом, бібліотекарем, органами учнівського самоврядування.
    2.        Найбільш ефективними методами педагогічної взаємодії були загальношкільні виховні заходи, що включають учнів різного віку і різних категорій(предметні тижні, акції, дні здоров’я, виставки…).

 

  1. Висновки:
  • Отже у виховній роботі можна назвати позитивні якості в тому, що учні класу стали більш згуртованими, самостійними, цілеспрямованими. Учні активно приймають участь в спортивних і екологічних заходах школи і району.

 

 

 

 

Перспективні цілі та першочергові завдання на найближче майбутнє:

  • Поєднання навчальної та позаурочної діяльності учнів;
  • Застосування сучасних активних форм і методів виховання;
  • Перспективність і активність обраних видів роботи;
  • Узгодження плану з діяльністю школи;
  • Формування в учнів життєвих компетенцій;
  • Прогнозування результатів навчальної діяльності в основній школі;
  • Визначення рівня сформованості навчальних інтересів учнів.

 

 

 

10. Додатки .

10.1.   Таблиця «Рівень вихованості учнів»

 

 

 

Категорії вихованості

        Прізвище, ім’я учнів класу

Загальна кількість балів

% від загальної кількості

Бойко Т..

Велика Ю.

Іванченко С..

Леньо О..

Пеплов О.

1

Допитливість

4

3

5

5

17

 

 

2

Ставлення до школи

4

3

5

4

16

 

 

3

Естетичний смак

5

4

5

5

19

 

 

4

Ставлення до себе

4

4

5

4

17

 

 

5

Ставлення до праці

5

5

5

5

20

 

 

6

Ставлення до природи

5

5

5

5

20

 

 

7

Разом

27

24

30

28

109

 

 

 

  1. 2.  Моніторинг успішності.

 

Предмети, що викладаються в класі

Прізвище, ім’я учнів класу

Бойко Т..

. Велика Ю.

Іванченко С..

Леньо О..

Пеплов О.

1

Укр..мова

9

9

9

9

9

2

Укр..літ

10

10

10

10

10

3

Світ.літ

11

11

11

10

10

4

Англ..мова

11

11

10

10

10

5

ІсторіяУк

10

9

9

9

9

6

Історія Вс

10

10

10

10

10

7

Людина і суспільство

11

11

11

11

11

8

правознавство

11

11

11

9

9

9

Алгебра

8

8

9

8

8

10

Геометрія

7

8

9

8

8

10

Біологія

11

11

11

9

9

11

Географія

10

10

10

10

10

12

Фізика

9

9

9

9

9

13

Хімія

10

10

10

9

9

14

Художня култ

10

10

10

9

9

15

інформатика

11

11

11

9

9

16

ОБЖ

11

11

11

11

11

17

МСП

11

11

11

9

9

18

Технології

11

11

11

11

10

19

Фізвиховання

11

11

11

11

11

20

Екологія 

11

11

11

10

10

21

Основи еконоиіки

10

10

10

9

9

22

Астрономія

11

10

10

10

10

 

 

 

 

Вищий рівень –                                                Середній –

       Достатній –    100%                                         Низький –

 

 

 

10.3 Морально - естетичний рейтинг класу

Прізвище учня

Культура поведінки

Зовнішній вигляд

Відсутність правопорушень і прогулів

Відсутність  шкідливих звичок

1

Бойко Т.

10

10

10

10

2

ІванченкоС.

10

10

10

10

3

Велика Ю.

10

10

10

10

4

ЛеньоО.

9

10

9

10

5

Пеплов О.

9

10

9

10

 

Середній бал

9,6

10

9,6

10

 

 

10.4  Академічний рейтинг

Прізвище

 учня

Якість знань

Участь у шкільних олімпіадах

Участь у районних олімпіадах

Участь у Всеукраїн

ських

конкурсах

Зайнятість в гуртках

 

1

Бойко Т.

+

+

+

+

+

 

2

Велика Ю

+

+

 

+

+

 

3

Іванченко С.

+

 

 

+

+

 

4

Леньо О.

+

 

 

 

+

 

5

Пеплов О.

+

 

 

 

+

 

 

10.5  Активність класу у житті школи

Прізвище

 учня

Активність батьків

Читацька активність

Участь у шкільних заходах

Участь в шкільних спортивних заходах

Участь в районних спортивних заходах

1

Бойко Т..

+

+

+

+

+

2

Велика Ю

+

+

+

+

+

3

Іванченко С.

+

+

+

+

+

4

Леньо О.

+

+

+

+

+

5

Пеплов О.

+

+

+

+

+

 

 

Цілі та завдання виховної роботи

Характер дитини розвивається

 не просто під впливом середовища,

 а залежно від того, як склалися

її стосунки із середовищем,

як вона діє в цьому середовищі,

чим вона цікавиться…

А.Фортунатов

1. Виховання високоморальної молоді, формування в неї менталітету на основі відродження національних традицій свого народу.

  1. Духовно-моральне виховання, головною особливістю якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
  2. Здійснення правового виховання дітей. Ознайомлення з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального кодексу України.
  3. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров’я.
  4. Розвиток таланту, розумових здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля.
  5. Створення умов для вільного вибору світоглядних позицій.
  6. Заохочення учнів до систематичного читання періодичної преси, перегляду пізнавальних телепередач з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційних годинах.
  7. Забезпечення опанування учнями цілісної системи знань про навколишнє середовище, відповідальність за його збереження
  8. Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  9. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  10. Урахування інтересів дітей та їхніх прав.
  11.  Індивідуалізація виховання, фундаментом якої має стати ідея захисту дитини в навчанні, здоров’ї, сфері спілкування.
  12.  Організація роботи з батьками, громадськістю, педагогами-предметниками, соціально-психологічною службою школи з метою проектування траєкторії розвитку учнів.

Психолого-педагогічна характеристика класу

  1. Загальні відомості про клас.
    1.        В класі 5 учнів 2 хлопців і 3 дівчат.
  2. Соціально-психологічні особливості.
    1.        В колективі  визначився чіткий лідер, який  позитивно впливає на діяльність і поведінку учнів. Ізольованих і зневажених  немає. В класі панує товариська атмосфера.
    2.        Учні класу є найбільш активними учасниками загальношкільних закладів спортивного та екологічного напрямку. Учні класу задіяні у різних гуртках, що впливає на фізичний і інтелектуальний розвиток, формує самопізнання і самоаналіз учнів.
    3.        Відносини учнів класу з іншими учнями школи дружні, товариські. До батьків, вчителів більшість учнів ставляться з повагою.
    4.        У роботі з батьками переважали такі форми роботи, як батьківські  збори(загальношкільні та класні), родинно-сімейні свята, загальношкільні та класні заходи, індивідуальні зустрічі, відвідування сімей  учнів та інше.
    5.        Соціально-психологічний мікроклімат у класі став сприятливішим. У взаємовідносинах між учнями прослідковується доброзичливість, ввічливість, тактовність та повага, особливо у стосунках хлопців до дівчат.

Всі учні класу мають громадські обов’язки,  всі добросовісно ставляться до їх виконання.

  1. Особистісні риси учнів класу.
    1.      В учнів класу різні інтереси, ідеали і переконання. Наприклад Бойко Т.. цікавить навчання і вона переконана, що воно допоможе в майбутньому досягти успіхів. Леньо О. і Пеплов О. захоплюються спортивними іграми і їх кумирами є спортивні лідери.

3.1.В учнів класу різний тип темпераменту:  сангвінік – Велика Ю, Леньо О.; флегматик – Пеплов О., Іванченко С...; меланхолік – Бойко Т.. Від цього в основному залежать і моральні якості учнів.

  1. Пізнавальні особливості учнів класу.

4.1.В більшості учнів переважає слуховий вид сприйняття, розвинена образна і логічно-змістовна пам’ять. Вони вміють абстрактно мислити, узагальнювати і робити висновки з почутого.

4.2.Рівень інтелектуального розвитку учнів класу переважно високий

  1. Участь батьків у житті класу.

Батьки всіх  учнів є активними учасниками класних справ і заходів. Вони цікавляться життям класу і школи , завжди відвідують батьківські збори.

  1. Педагогічні висновки:

Отже учні класу дружні, згуртовані,  мають лідера. Більшість учнів класу мають високий і достатній рівень знань .

Завдання на наступний  н.р.: створення умов для максимального розвитку учнів, розкриття їхніх талантів, визначеність у професії, а також для нормального духовного, розумового та фізичного вдосконалення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Психолого-педагогічна характеристика учня

  1. П.І.Б._____________________________________________________
  2. Адреса ______________________________________________________
  3. Склад сім’ї_______________________________________________________________________________________________________________________
  4. Місце роботи і посада батьків____________________________________________________________________________________________________________________
  5. Здоров’я учня: добре, задовільне, слабке.
  6. Тип темпераменту:сангвінік, холерик, флегматик, меланхолік .
  7. Громадська активність: висока, середня, низька.
  8. Основні уподобання: _________________________________________
  9. Працездатність :
  • Розумова-висока, середня, низька
  • Фізична - висока, середня, низька
  1.  Поведінка : зразкова, задовільна, незадовільна
  2. Успішність
  • Засвоює на добре, відмінно:_____________________________
  • На посередньо__________________________________________
  • Погано __________________________________________________
  1. Самооцінка:переоцінює, впевненість, недооцінює.
  2. Ставлення до колективу:інтереси колективу переважають над особистими, рівноцінні, особисті інтереси переважають.
  3. Ставлення до речей: акуратний, неакуратний, накопичувач, марнотрат, економний, неекономний.
  4. Риси характеру: самостійний, принциповий, наполегливий, акуратний, вічливий,похмурий, грубий, млявий, замкнений, не рішучий.
  5. Сприйняття: слухове, зорове
  6. Мислення:наглядно-дієве, наглядно-образне, абстрактно-логічне
  7. Пам’ять:емоційна, образна, словесно-логічна
  8. Участь в громадській роботі: самодіяльність, гуртки, секції
  9. Авторитет :користується, не користується
  10. Висновки:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Соціальний паспорт класу

                Категорія

Кількість

Прізвище , ім’я

1.

Діти – сироти

-

 

2

Сім’ї без матері

-

 

3

Сім’ї без батька

1

Пеплов О.

4

Група ризику

  • На обліку ІСН
  • На внутрішньо шкільному контролі

 

 

 

-

 

 

 

5

Діти – інваліди

-

 

6

Важкохворі діти

  •  

 

7

Діти, які страждають фізичними недоліками

 

 

8

Неблагополучні сім’ї

  • Батьки пиячать
  • Батьки не приділяють уваги
  • Батьки перебувають на обліку в міліції

 

 

-

 

 

 

9

Батьки – інваліди

-

 

10

Малозабезпечені сім’ї

 

 

-

 

11

Кому необхідна матеріальна допомога

-

 

12

Кому необхідне безкоштовне харчування

 

 

-

 

13

Багатодітні сім’ї

 

 

 

 

 

 

 

 

Список учнів

  1. Бойко Тетяна

Володимирівна

  1. 01. 1997
  1. Велика Юлія

Павлівна–

                    28. 06. 1997

   3.       Іванченко Світлана

              Юріївна

                    22. 08. 1997

   4.       Леньо Олег

             Васильович

                    02. 12. 1996

  5.       Пеплов Олексій

           Андрійович  -

                   26. 08. 1997

 Вивчення стану ефективності виховного процесу

Місяць

Критерії вихованності

 

Заходи

 

Результати

Вересень

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

Грудень

 

 

 

 

 

 

Січень

 

 

 

 

 

 

Лютий

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

Травень

 

 

 

 

 

 

 

  Правила внутрішнього розпорядку для учнів школи

Затверджено на засіданні педагогічної ради

Протокол №      від            20   р.

  1. Прихід учня до школи:
    • приходити до школи за 15 хв до початку занять
    • у дверях необхідно пропускати вперед учителів, молодших школярів, батьків. Хлопці пропускають вперед дівчат
    • якщо пропущено хоч один день занять, необхідно мати документ(1,2 дні – записка від батьків, 3 і більше – довідка від лікаря).
  2. Зовнішній вигляд:
    • приходити до школи в чистому, випрасуваному одязі і чистому взутті
    • на уроки фізичної культури і суспільно – корисної праці приносити відповідний одяг
  3. Поведінка учня на уроці:
    • після першого дзвоника негайно зайняти своє місце у класі
    • приготувати все необхідне для уроку на перерві: підручник, зошит, щоденник, ручку тощо
    • коли вчитель зайшов до класу, мовчки підвестися, привітатися з ним, сідати тільки після дозволу вчителя.
    • за партою сидіти рівно, уважно слухати пояснення вчителя і відповіді учнів
    • виходити відповідати до дошки зі щоденником.
    • відповідати голосно не поспішаючи.
    • якщо хочеш поставити вчителю запитання або відповісти, підніми руку
    • не можна виправляти відповіді учнів без дозволу вчителя, підказувати
    • під час уроку дотримуватися порядку, не залишати після себе на парті сміття, папір
    • після дзвоника з уроку не підскакувати з місця, не кричати, виходити із класу спокійно, тільки після дозволу вчителя
  4. Поведінка учнів на перерві:
    • у класі на перерві залишаються тільки чергові, які готують клас до уроку:
    • в коридорах вести себе спокійно, не переходити без необхідності на інші поверхи
    • на сходах дотримуватися правого боку
    • дбати про чистоту
    • після дзвінка на урок не затримуватись в коридорі
  5. Поведінка учнів поза школою:
    • поводитись ввічливо
    • бути уважними до дорослих, маленьких дітей, хворих, літніх людей
    • дбайливо ставитись до природи
    • забороняється вживати алкогольні напої,  палити
    • якщо учні заподіяли школі збитків, то вони відшкодовуються за рахунок батьків або осіб, які їх замінюють
    • знаходитись на вулиці без дорослих дозволяється:

                           учням 1-4 кл - до 20 год

учням 5-8 кл - до 21 год

учням 9-11 кл – до 22 год

 

 

Картка відвідування сім’ї

  1. П.І.Б. учня_______________________________________________________________
  2. У якому класі навчається Ваша дитина_______________________________
  3. П.І.Б. батьків______________________________________________________________
  4. Тип сім’ї (повна, неповна, багатодітна)________________________________________
  5. Скільки років існує сім’я: ___________________________________________________
  6. Склад сім’ї (вказати, хто спільно проживає)____________________________________

____________________________________________________________________________

 

  1. Вік батьків: батька ________________, матері___________________________________
  2. Освіта батьків: батька ____________________, матері ___________________________
  3. Уклад сімейного життя:
  • Позитивний(нормальні відносини в сім’ї)
  • Суперечливий(є проблеми, але вирішуються)
  • Несприятливий(скандали, шкідливі звички, конфлікти)
  1. Стан здоров’я дитини:
    • Спостережувані ознаки(тривожність, дратівливість, висока стомлюваність, головні болі, запаморочення,  неуважність, непосидючість, вразливість, плаксивість, впертість, забіякуватість, агресивність, гризіння нігтів, ссання пальця)
    • Скарги з боку батьків(надмірна втома після школи, недосипання, порушення сну, неслухняність, конфліктність, поганий апетит, алергічні реакції, інші скарги ______________________________________________________
  2. Успішність дитини:
    • Предмети, з яких високий і стійкий бал _______________________________
    • Предмети, з яких низький бал ________________________________________
  3. Якої допомоги потребує ваша сім’я (натуральної, матеріальної, допомоги психолога, не потребує ніякої допомоги)
  4. Як Ви вважаєте, чи розумієте Ви свою дитину, і вона одержує від Вас необхідну допомогу; чи бувають ситуації, коли Ви розумієте дитину, але не можете надати їй допомоги в її розв’язані?_________________________________________________
  5. Чи читаєте спеціальну літературу, що допомагає виховувати дітей?_____________________________________________________________________
  6. Чи помічаєте помилки і прорахунки, які робите у виховані дитини?_________________________________________________________________
  7. Які на ваш погляд, помилки мають місце з боку школи у виховані особистості школяра?________________________________________________________________
  8. Що вам заважає у виховані дітей?(недостатні знання педагогіки, сімейний розлад, нестача часу, інші причини _____________________________________________)
  9. Які із зазначених недоліків характерні для вашої дитини? (байдужість, егоїзм, споживацтво, небажання навчатися, жорстокість, лінощі, брутальність, неуважність, жадібність, безвідповідальність, несамостійність)
  10. Які якості особистості ви б хотіли сформувати у своєї дитини? ___________________ _______________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

Класний керівник:

Дата відвідування:

АКТ

 

Обстеження матеріальних і житлово-побутових умов неповнолітнього

 

Прізвище, ім'я та по батькові_____________________________________

______________________________________________________________

 

Домашня адреса, телефон_______________________________________

______________________________________________________________

Комісія  у складі________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

Відвідала вдома учня(ученицю)_______ класу_______________________

______________________________________________________________

                                         (назва закладу)

 

Відомості про батьків

Батько ______________________________________________________

____________________________________________________________

Мати ________________________________________________________

________________________________________________________-_____

 

Категорія сім’ї_________________________________________________

Житлові умови_________________________________________________

______________________________________________________________      ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Висновки _______________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Підписи членів комісії_____________________________________________

                                     _______________________________________________

docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
1105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку