План виховної роботи
Проблема школи: формування життєво-компетентної і здорової особистості на основі впровадження інноваційних технологій в навчально-виховному процесі
Виховна проблема школи: родинно-сімейне виховання
Виховна проблема класу: виховання учнів на загально - людських моральних цінностях
Класний керівник 11 класу Дружелюбівського НВК: Борщевська Людмила Володимирівна
Аналіз виховної роботи за минулий рік
(Додаток1)
(Додаток2)
(додаток10.3)
Перспективні цілі та першочергові завдання на найближче майбутнє:
10. Додатки .
10.1. Таблиця «Рівень вихованості учнів»
№
|
Категорії вихованості |
Прізвище, ім’я учнів класу |
Загальна кількість балів |
% від загальної кількості |
||||
Бойко Т.. |
Велика Ю. |
Іванченко С.. |
Леньо О.. |
Пеплов О. |
||||
1 |
Допитливість |
4 |
3 |
5 |
5 |
17 |
|
|
2 |
Ставлення до школи |
4 |
3 |
5 |
4 |
16 |
|
|
3 |
Естетичний смак |
5 |
4 |
5 |
5 |
19 |
|
|
4 |
Ставлення до себе |
4 |
4 |
5 |
4 |
17 |
|
|
5 |
Ставлення до праці |
5 |
5 |
5 |
5 |
20 |
|
|
6 |
Ставлення до природи |
5 |
5 |
5 |
5 |
20 |
|
|
7 |
Разом |
27 |
24 |
30 |
28 |
109 |
|
|
№ |
Предмети, що викладаються в класі |
Прізвище, ім’я учнів класу |
||||
Бойко Т.. |
. Велика Ю. |
Іванченко С.. |
Леньо О.. |
Пеплов О. |
||
1 |
Укр..мова |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
2 |
Укр..літ |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
3 |
Світ.літ |
11 |
11 |
11 |
10 |
10 |
4 |
Англ..мова |
11 |
11 |
10 |
10 |
10 |
5 |
ІсторіяУк |
10 |
9 |
9 |
9 |
9 |
6 |
Історія Вс |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
7 |
Людина і суспільство |
11 |
11 |
11 |
11 |
11 |
8 |
правознавство |
11 |
11 |
11 |
9 |
9 |
9 |
Алгебра |
8 |
8 |
9 |
8 |
8 |
10 |
Геометрія |
7 |
8 |
9 |
8 |
8 |
10 |
Біологія |
11 |
11 |
11 |
9 |
9 |
11 |
Географія |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
12 |
Фізика |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
13 |
Хімія |
10 |
10 |
10 |
9 |
9 |
14 |
Художня култ |
10 |
10 |
10 |
9 |
9 |
15 |
інформатика |
11 |
11 |
11 |
9 |
9 |
16 |
ОБЖ |
11 |
11 |
11 |
11 |
11 |
17 |
МСП |
11 |
11 |
11 |
9 |
9 |
18 |
Технології |
11 |
11 |
11 |
11 |
10 |
19 |
Фізвиховання |
11 |
11 |
11 |
11 |
11 |
20 |
Екологія |
11 |
11 |
11 |
10 |
10 |
21 |
Основи еконоиіки |
10 |
10 |
10 |
9 |
9 |
22 |
Астрономія |
11 |
10 |
10 |
10 |
10 |
Вищий рівень – Середній –
Достатній – 100% Низький –
10.3 Морально - естетичний рейтинг класу
№ |
Прізвище учня |
Культура поведінки |
Зовнішній вигляд |
Відсутність правопорушень і прогулів |
Відсутність шкідливих звичок |
1 |
Бойко Т. |
10 |
10 |
10 |
10 |
2 |
ІванченкоС. |
10 |
10 |
10 |
10 |
3 |
Велика Ю. |
10 |
10 |
10 |
10 |
4 |
ЛеньоО. |
9 |
10 |
9 |
10 |
5 |
Пеплов О. |
9 |
10 |
9 |
10 |
|
Середній бал |
9,6 |
10 |
9,6 |
10 |
10.4 Академічний рейтинг
№ |
Прізвище учня |
Якість знань |
Участь у шкільних олімпіадах |
Участь у районних олімпіадах |
Участь у Всеукраїн ських конкурсах |
Зайнятість в гуртках |
|
1 |
Бойко Т. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
2 |
Велика Ю |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
3 |
Іванченко С. |
+ |
|
|
+ |
+ |
|
4 |
Леньо О. |
+ |
|
|
|
+ |
|
5 |
Пеплов О. |
+ |
|
|
|
+ |
|
10.5 Активність класу у житті школи
№ |
Прізвище учня |
Активність батьків |
Читацька активність |
Участь у шкільних заходах |
Участь в шкільних спортивних заходах |
Участь в районних спортивних заходах |
1 |
Бойко Т.. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Велика Ю |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3 |
Іванченко С. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4 |
Леньо О. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5 |
Пеплов О. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Цілі та завдання виховної роботи
Характер дитини розвивається
не просто під впливом середовища,
а залежно від того, як склалися
її стосунки із середовищем,
як вона діє в цьому середовищі,
чим вона цікавиться…
А.Фортунатов
1. Виховання високоморальної молоді, формування в неї менталітету на основі відродження національних традицій свого народу.
Психолого-педагогічна характеристика класу
Всі учні класу мають громадські обов’язки, всі добросовісно ставляться до їх виконання.
3.1.В учнів класу різний тип темпераменту: сангвінік – Велика Ю, Леньо О.; флегматик – Пеплов О., Іванченко С...; меланхолік – Бойко Т.. Від цього в основному залежать і моральні якості учнів.
4.1.В більшості учнів переважає слуховий вид сприйняття, розвинена образна і логічно-змістовна пам’ять. Вони вміють абстрактно мислити, узагальнювати і робити висновки з почутого.
4.2.Рівень інтелектуального розвитку учнів класу переважно високий
Батьки всіх учнів є активними учасниками класних справ і заходів. Вони цікавляться життям класу і школи , завжди відвідують батьківські збори.
Отже учні класу дружні, згуртовані, мають лідера. Більшість учнів класу мають високий і достатній рівень знань .
Завдання на наступний н.р.: створення умов для максимального розвитку учнів, розкриття їхніх талантів, визначеність у професії, а також для нормального духовного, розумового та фізичного вдосконалення.
Психолого-педагогічна характеристика учня
Соціальний паспорт класу
№ |
Категорія |
Кількість |
Прізвище , ім’я |
1. |
Діти – сироти |
- |
|
2 |
Сім’ї без матері |
- |
|
3 |
Сім’ї без батька |
1 |
Пеплов О. |
4 |
Група ризику
|
- |
|
5 |
Діти – інваліди |
- |
|
6 |
Важкохворі діти |
|
|
7 |
Діти, які страждають фізичними недоліками |
|
|
8 |
Неблагополучні сім’ї
|
- |
|
9 |
Батьки – інваліди |
- |
|
10 |
Малозабезпечені сім’ї
|
- |
|
11 |
Кому необхідна матеріальна допомога |
- |
|
12 |
Кому необхідне безкоштовне харчування
|
- |
|
13 |
Багатодітні сім’ї
|
|
|
Список учнів
Володимирівна –
Павлівна–
28. 06. 1997
3. Іванченко Світлана
Юріївна –
22. 08. 1997
4. Леньо Олег
Васильович –
02. 12. 1996
5. Пеплов Олексій
Андрійович -
26. 08. 1997
Вивчення стану ефективності виховного процесу
Місяць |
Критерії вихованності |
Заходи |
Результати |
Вересень
|
|
|
|
Жовтень
|
|
|
|
Листопад
|
|
|
|
Грудень
|
|
|
|
Січень
|
|
|
|
Лютий
|
|
|
|
Березень
|
|
|
|
Квітень
|
|
|
|
Травень
|
|
|
|
Правила внутрішнього розпорядку для учнів школи
Затверджено на засіданні педагогічної ради
Протокол № від 20 р.
учням 1-4 кл - до 20 год
учням 5-8 кл - до 21 год
учням 9-11 кл – до 22 год
Картка відвідування сім’ї
____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Класний керівник:
Дата відвідування:
АКТ
Обстеження матеріальних і житлово-побутових умов неповнолітнього
Прізвище, ім'я та по батькові_____________________________________
______________________________________________________________
Домашня адреса, телефон_______________________________________
______________________________________________________________
Комісія у складі________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
Відвідала вдома учня(ученицю)_______ класу_______________________
______________________________________________________________
(назва закладу)
Відомості про батьків
Батько ______________________________________________________
____________________________________________________________
Мати ________________________________________________________
________________________________________________________-_____
Категорія сім’ї_________________________________________________
Житлові умови_________________________________________________
______________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки _______________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підписи членів комісії_____________________________________________
_______________________________________________