Виховні завдання, список учнів та зайнятіст їх у позаурочний час, батьківский комітет та роота батківского комітету, план засідань ,план роботи на канікули, соціальний паспорт класу, посадові обовязки класного керівника.
Класний керівник- Тарасенко А. М
Виховні завдання:
4) вивчати індивідуальні можливості кожного учня, створювати сприятливі умови для розвитку здібностей. Розвивати нахили і таланти кожного школяра.
5) Спрямувати виховну роботу на створення згуртованого і працездатного учнівського колективу.
6) На основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу прилучати учнів до скарбниць української культури. Виховувати любов до Батьківщини, рідного народу.
7) Виховувати повагу до праці і людей праці. Формувати елементарні трудові навички.
8) Розвивати художні здібності. Сприяти фізичному розвиткові, зміцненню здоров’я. Формувати навички санітарно-гігієнічної культури.
9) Залучати всіх батьків до активної участі в налагодженні різнобічного життя дітей у колективі.
Проблема, над якою будемо працювати в 2016 - 2017 н.р.:
«Ознайомлення та втілення в навчально – виховний процес головних ідей Концепції нової української школи.»
Проблема, над якою працює вчитель в 2016-2017н.р.:
«Вивчення індивідуальних особливостей учнів"
№ |
Прізвище та ім'я |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
|
|
|
|
|
|
|
|
32. |
|
|
|
|
|
|
|
|
33. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Місяць |
Зміст роботи |
Відповідальний |
Примітка |
Вересень. |
1. Вибори голови б/к і секретаря. 3. Затвердження роботи б/к на 2015 - 2016 н. р. |
Голова б/к |
|
Жовтень. |
1. Підготовка класного приміщення до опалювального сезону. 2. Стан здоров'я підлітків та шляхи його покращення. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Листопад. |
2. Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школярами уроків без поважних причин. 3. Поточні питання |
Голова б/к |
|
Грудень. |
1. Надання кваліфікованої допомоги неблагополучним сім'ям і функціонально неспроможним сім'ям. 2. Підготовка до святкування свята Миколая. 3. Організація дозвілля школярів на час зимових канікул. |
Голова б/к |
|
Січень. |
1. Про роль батька у вихованні дитини . 2. Про допомогу батьків у ремонті класного приміщення на канікулах. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Лютий. |
1. Проблеми трудового виховання. Роль батьків у формуванні навиків праці у школярів. 2. Участь батьків в організації праці і дозвілля школярів. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Березень. |
1. Роль батьків у формуванні морально - етичних норм поведінки дітей. 2. Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу. З Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Квітень. |
1. Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в класі. 2. Про відповідальність батьків за виховання дітей. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Травень. |
1. Організація дозвілля школярів улітку. 2. Звіт голови б/к про роботу за минулий навчальний рік, планування роботи б/к на наступний н.р. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1. |
Екскурсія в бібліотеку. |
|
2. |
Екскурсія до осіннього лісу |
|
3. |
Екскурсія до музею |
|
4. |
Спортивні змагання по перетягуванні канату між хлопцями і дівчатами класу. |
|
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1. |
Виготовлення годівниць |
|
2. |
Вивчення традицій та обрядів новорічних та різдвяних свят нашого народу.
|
|
3. |
Катання на санчатах і лижах. |
|
4. |
Ліплення снігової баби. |
|
5. |
Вивчення щедрівок та колядок.
|
|
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1. |
Екскурсія у сільську бібліотеку |
|
2 |
Екскурсія на природу |
|
3. |
Організація роботи по ремонту підручників «Живи, книго!» |
|
4. |
Екскурсія по селу |
|
5. |
Веселі старти |
|
№ |
Соціальні дані |
Прізвище та ім.’я учня |
Прізвище та ім.’я одного з батьків |
Місце роботи |
1 |
Діти –сироти |
|
|
|
2 |
Неповні сім’ї |
Провозіна Р. |
|
|
3 |
Багатодітні |
Чупріков М. Соколенко А. Провозіна Р. Третяк О. Сивоконєва А. Кононенко І. Аврамчук М. Макаренко В. |
Чупрікова О.В. Соколенко А.О. Провозін О.П. Третяк К.Д. Булименко М.О. Гетьмансько О.В. Аврамчук О.М. Макаренко Ю.М. |
|
4 |
Напівсироти |
|
|
|
5 |
Малозабезпечені |
Провозіна Р. |
|
|
6 |
Неблагонадійні сім’ї |
|
|
|
7 |
Діти інваліди |
|
|
|
8 |
Схильні до правопорушень |
|
|
|
9 |
Обдаровані діти |
|
||
|
||||
|
||||
|
||||
10 |
Діти чорнобильці |
|
|
|
11 |
Безкоштовне харчування |
|
|
|
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики класного керівника. Під час складання Інструкції також враховано рекомендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітньому закладі Міністерства освіти і науки України, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України.
1.2. Класний керівник призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.
1.3. Класний керівник повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).
1.4. Класний керівник підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.5. У своїй діяльності класний керівник керується Конституцією і законодавством України, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти та виховання учнівської молоді; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, цією Інструкцією), трудовим договором (контрактом). Класний керівник дотримується Конвенції про права дитини.
2. Функції
Основними напрямами діяльності класного керівника є:
2.1.Створення сприятливих умов для індивідуального розвитку і формування особистості учнів.
2.2. Формування колективу класу.
3. Посадові обов'язки
Класний керівник виконує такі посадові обов'язки:
3.1. Працює з учнями закріпленого за ним класу.
3.2. Вивчає особистість кожного учня в класі, його нахили, інтереси.
3.3. Створює сприятливі мікросередовище і морально-психологічний клімат для кожного учня в класі.
3.4. Сприяє розвитку в учнів навичок спілкування, допомагає учням вирішувати проблеми, які виникають у спілкуванні з товаришами, вчителями, батьками.
3.5. Спрямовує самовиховання і саморозвиток особистості учня, вносить необхідні корективи в систему його виховання.
3.6. Надає допомогу учням у навчальній діяльності, з'ясовує причини низької успішності, забезпечує їх усунення.
3.7. Сприяє здобуттю додаткової освіти учнями через систему гуртків, клубів, секцій, об'єднань, які організовуються в школі, закладах позашкільної освіти, за місцем проживання.
3.8. Організовує життя колективу класу відповідно до вікових особливостей та інтересів учнів і вимог суспільства.
3.9. Спільно з органами учнівського самоврядування веде активну пропаганду здорового способу життя; проводить фізкультурно-масові, спортивні та інші заходи, які сприяють зміцненню здоров'я учнів класу.
3.10. Веде у встановленому порядку документацію класу, контролює заповнення учнями щоденників і виставлення в них оцінок.
3.11. Підтримує постійний контакт з батьками учнів (особами, які їх замінюють).
3.12. Планує виховну роботу в класі.
3.13. Забезпечує дотримання правил безпеки життєдіяльності під час здійснення навчального процесу та проведення виховних заходів.
3.14. Оперативно інформує адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
3.15. Вносить пропозиції щодо покращення і оздоровлення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома дирекції школи інформацію про всі недоліки в забезпеченні освітнього процесу, які знижують працездатність учнів, негативно впливають на їхнє здоров'я.
3.16. Здійснює інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
3.17. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил вуличного руху, поведінки в побуті, на воді тощо.
3.18. Бере участь у роботі педагогічної ради школи.
3.19. Проходить періодичні медичні обстеження.
3.20. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у діяльності методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.
3.21. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога, в школі, побуті, в громадських місцях.
4. Права
Класний керівник має право на:
4.1. Участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи.
4.2. Захист професійної честі й гідності.
4.3. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень.
4.4. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.5. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
4.6. Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників.
4.7. Регулярне підвищення своєї кваліфікації.
4.8. Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
4.9. Давання учням під час занять і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Статутом і Правилами внутрішнього розпорядку.
5. Відповідальність
5.1. Класний керівник несе відповідальність за життя і здоров'я учнів класу під час заходів, які він проводить, а також за дотримання їхніх прав і свобод відповідно до законодавства України.
5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією інструкцією, класний керівник несе дисциплінарну відповідальність у порядку, передбаченому трудовим законодавством.
5.3. За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку класний керівник може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України "Про освіту".
5.4. За навмисно завдані школі чи учасникам навчального процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки класний керівник несе матеріальну відповідальність у порядку, визначеному трудовим чи цивільним законодавством.
6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)
Класний керівник:
6.1. Працює за складеним графіком, виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.
6.2. Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх класних керівників.
6.3. Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.
6.4. Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність після закінчення кожного навчального семестру.
6.5. Отримує від директора школи і його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.
6.6. Працює в тісній взаємодії з учителями, батьками учнів (особами, що їх замінюють); систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з адміністрацією і педагогічними працівниками школи.
Щоденно:
Щотижня:
проведення заходів у класі за планом роботи;
організація контролю за довідками про хворобу учнів класу.
Щомісяця:
Щосеместрово:
Щорічно:
За необхідністю:
Основні напрями індивідуальної роботи з учнями:
№ |
Робота з учнем (ПІБ) |
Мета |
Дата |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
Рекомендації щодо проведення батьківських зборів
1. Батьківські збори мають просвіщати батьків, а не констатувати помилки й невдачі дітей у навчанні та недоліки їхнього виховання.
2. Тема зборів має враховувати вікові особливості дітей.
3. Збори мають носити як теоретичний, так і практичний
характер: обговорення ситуацій, тренінги, дискусії та ін.
4.Збори не повинні присвячуватися обговоренню й осудженню особистостей учнів.
Щоб виховання дітей було успішним і допомагало вдосконаленню особистісних якостей дитини, необхідно поєднати зусилля педагогів і родини та визначити, яким чином повинні будуватися відносини вчителя і сім'ї. Існує певна специфіка родинного виховання, що відрізняється від виховання суспільного, але важливо знайти спільну основу, що поєднала б сім'ю і школу. Адже мета батьків і вчителя одна — виховати справжню людину.
№ |
Захід (тема) |
Дата |
Примітка |
1 |
Батьківські збори |
Вересень |
|
2 |
Відвідування сімей для вивчення соціального та матеріального статусу |
Вересень |
|
3 |
|
|
|
4 |
Батьківські збори |
Грудень |
|
5 |
|
|
|
6 |
Відвідування сімей для вивчення соціального та матеріального статусу |
Березень |
|
7 |
Батьківські збори |
Березень |
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
Батьківські збори |
Травень |
|
1.Правила дорожнього руху
№ |
Зміст занять |
Місяць |
|
Організація дорожнього руху. Правосторонній, односторонній, двосторонній рух. Правила безпеки при переході вулиці. Наземний, підземній переходи |
вересень ____________ |
|
Типи перехресть (регульовані, нерегульовані). Правила переходу дороги на перехрестях. |
вересень ____________ |
|
Правила переходу вулиці після висадки пасажирів |
жовтень _____________ |
|
Дорожні знаки. |
листопад ____________ |
|
Дорожня розмітка |
грудень _____________ |
|
Рух за сигналами регулювальника. |
січень _____________ |
|
Пасажир в автомобілі |
лютий ____________ |
|
Основні види ДТП . Поведінка при ДТП |
березень ____________ |
|
Безпека руху велосипедиста |
квітень ____________ |
|
Підсумкові заняття з ПДР |
травень ____________ |
№ |
Зміст занять |
Дата |
|
Вогонь - друг. Вогонь - ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки |
вересень __________ |
|
Дії під час виникнення пожеж у багатоповерховому будинку, власному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу |
жовтень __________ |
|
Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних та газових приладів. |
листопад __________ |
|
Пожежонебезпечні речовини та матеріали. Пожежна безпека при поводженні з синтетичними речовинами, горючими матеріалами |
грудень __________ |
|
Пожежонебезпечні об'єкти. Новорічні свята: новорічна ялинка, електричні гірлянди , небезпека використання відкритого вогню (свічки, бенгальські вогні тощо. Користування печами, камінами. |
грудень __________ |
|
Правила пожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі в квартирі на початковій стадії загорання. Правила поводження під час пожежі |
січень __________ |
|
Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та правила гасіння таких пожеж. Дії учнів при пожежі.
|
лютий __________ |
|
Домедична допомога постраждалим від пожеж. Шкідливість куріння. |
березень __________ |
|
Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку у лісі |
квітень __________ |
|
Підсумкове заняття. Протипожежна безпека. |
травень __________ |
№ |
Зміст занять |
Дата |
|
Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь |
жовтень __________ |
|
Запобігання отруєнь хімічними речовинами |
травень __________ |
№ |
Зміст занять |
Дата |
1 |
Загальні відомості про природній та зріджений газ |
жовтень _____________ |
2 |
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо. |
грудень
____________ |
3 |
Дії населення при виявлені запаху газу. |
січень ____________ |
4 |
Ознаки отруєння. Запобігання отруєнь чадним газом. Домедична допомога при отруєннях. |
березень ____________ |
|
Види боєприпасів, методи їх розпізнавання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявлені. |
вересень __________ |
|
Правила поводження з ВНП невизначеними предметами та речовинами. |
жовтень ____________ |
|
Запобігання дитячого травматизму від ВНП побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини. |
грудень __________ |
|
Вогнепальна зброя - не забава. Небезпечність виготовлення та випробовування вибухових пакетів, користування мисливськими речовинами. |
березень __________ |
|
Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП |
квітень ___________ |
|
Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул запорука життя та здоров'я. |
травень ____________ |
№ |
Зміст занять |
Дата |
|
Вступ. Уміння триматися на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі, річці, ставку. |
вересень __________ |
|
Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарської допомоги потерпілому. |
листопад ___________ |
|
Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку. |
грудень __________ |
|
Правила безпечної поведінки на воді та біля води.
|
березень __________ |
|
Дія води на організм людини. Як правильно купатися. |
травень __________ |
№ |
Зміст занять |
Дата |
|
Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров'я людини. |
листопад __________ |
|
Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою, холодильником, пральною (швацькою) машинкою, електроплитою тощо. |
січень ___________ |
|
Правила поведінки при виявлені обірваного електричного дроту. |
квітень __________ |
|
Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач. |
травень ___________ |
№ |
Місяць |
Захід |
1 |
Вересень |
Проведення Дня здоров’я |
2 |
|
|
3 |
Рейд перевірка початку навчального року ( зошити, приладдя) |
|
4 |
Підготовка та проведення Дня учителя |
|
1 |
Жовтень |
Участь у заходах присвячених Міжнародному дню людей похилого віку |
2 |
Підготовка до свята «Дари осені» |
|
3 |
14 жовтня День захисника України |
|
1 |
Листопад |
Виховний захід – Міжнародний день толерантності |
2 |
|
|
3 |
День Гідності та Свободи (21 листопада) |
|
4 |
Підготовка та участь у заходах присвячених Дню пам’яті жертв голодомору і політичних репресій в Україні |
|
1 |
Грудень |
День Збройних сил України (участь у спортивних змаганнях, підготовка плакатів) |
2 |
|
|
3 |
Свято Святого Миколая (конкурс малюнків та привітальних листівок) |
|
4 |
Підготовка до Новорічних свят |
|
1 |
Січень |
Українські традиції (Старий Новий рік) |
2 |
Свято соборності України |
|
3 |
Заходи до Дня працівника пожежної охорони |
|
1 |
Лютий |
День Святого Валентина (підготовка валентинок, участь в конкурсах) |
2 |
Міжнародний день рідної мови |
|
3 |
День пам’яті Героїв Небесної Сотні (20 лютого) |
|
1 |
Березень |
Підготовка та проведення свята 8 Березня |
2 |
Участь у заходах присвячених Тарасу Шевченку |
|
3 |
Рейд перевірка (щоденники, зошити, приладдя) |
|
4 |
Заходи «Година землі» - бережливе ставлення до ресурсів планети |
|
1 |
Квітень |
Активна участь у святі «1 квітня – День Сміху!» |
2 |
Прибирання території «Український День навколишнього середовища» |
|
3 |
День Інтернету – безпечне використання веб - ресурсів |
|
4 |
Участь у заходах присвячених «Міжнародному дню пам’яті Чорнобиля» |
|
1 |
Травень |
Підготовка та участь у заходах до Дня пам’яті та примирення (8-9 травня) |
2 |
Участь у заходах до Дня пам’яті жертв голодомору і політичних репресій |
|
3 |
Участь у заходах присвячених Дню вишиванки |
|
4 |
Підготовка та участь у святі «Останнього дзвоника» |
Кононенко Іван – 07.04.
Макаренко Віктор -23.01 Тарасенко Олександр – 02.04.
Провозіна Розаліна – 29-12. Соколенко Аліна- 22.04.
Аврамчук Михайло- 01.07. Сивоконєва Анна -18.10.
Третяк Олександра-27.08 Чупріков Максим- 25.09.
виявляється у моральній активності особистості, прояві чуйності, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совісті, терпимості до іншого, миролюбності, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Показник моральної вихованості особистості - це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.
Виховні досягнення
формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері. Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів - здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва. Важливим є сприймання об'єктів довкілля як естетичної цінності, ерудиція у галузі мистецтва (володіння системою елементарних мистецьких знань, понять, термінів, адекватне сприйняття художніх творів, творча діяльність в мистецькій сфері), власний погляд на світ, здатність радіти за інших як ознака духовної зрілості.
Виховні досягнення
Є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, готовність до творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості. Трудове виховання є системою виховних впливів, мета яких полягає у морально-психологічній підготовці учнів до майбутньої професійної діяльності.
Виховні досягнення
формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини, самоцінності природи; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечній; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активній участі у практичних природоохоронних заходах: здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи; посильному екологічному просвітництві.
Виховні досягнення
Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я" - це вміння особистості оцінювати свою зовнішність, тілобудову, поставу, розвиток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу працездатність, функціональну спроможність, здатність відновлювати силу після фізичного навантаження, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров’я та турбуватися про безпеку власної життєдіяльності, здоровий спосіб життя, активний відпочинок.
Ціннісне ставлення до свого психічного "Я" передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу -думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і негативні якості, сприяти формуванню з неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності.
Ціннісне ставлення, до свого соціального "Я" виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначенні свого статусу в соціальній групі, налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вмінні запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставленні до інших людей.
Виховні досягнення
виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.
Патріотизм виявляється в любові до свого народу, повазі до українських звичаїв і обрядів, відчутті своєї належності до України, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою. Національна самосвідомість - це особиста ідентифікація із своєю нацією, віра в духовні сили та майбутнє; воля до праці на користь народу; усвідомлення моральних та культурних цінностей, знання історії, звичаїв, обрядів, символіки: система вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, осмисленням відповідальності перед своєю нацією. Розвинена правосвідомість виявляється в усвідомленні особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, свідомому ставленні до законів та державної влади. Політична культура - це політична компетентність (наявність знань про типи держав, політичні організації та інституції, принципи, процедури й регламенти суспільної взаємодії, виборчу систему), а також лояльне й водночас вимогливе ставлення громадян до держави, її установ, органів влади, здатність брати активну участь в ухваленні політичних рішень.
Виховні досягнення
розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов’язків;
Девіз: Ми прикольні. ми круті,
Ми завжди на висоті.
Любим класно розважатись
І частенько усміхатись .
Речівка: Будь веселий!
Завжди так!
Будь бадьорий!
Тільки так!
Настрій-во!
Погода-клас!
Приєднайтеся до нас!
утвердження в свідомості й почуттях особистості патріотичних
цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
утвердження гуманістичної моральності як базової основи
громадянського суспільства;
культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережливого ставлення до природи;
формування толерантного ставлення до інших народів, культур і
традицій;
усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
підвищення престижу військової служби, а звідси - культивування
ставлення до солдата як до захисника Вітчизни, героя тощо.
Нормативно – правове забезпечення
- Лист Інституту модернізації змісту освіти від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 «Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»
Основні завдання виховної діяльності сучасних закладів освіти визначені Законами України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»; указами Президента України від 12.01.2015 № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», від 24.03.2015 № 169/2015 «Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни», від 12.06.2015 № 334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 12.08.2015 № 471/2015 «Про заходи у зв’язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру», від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», від 09.11.2015 № 633/2015 «Про відзначення у 2015 році Дня Гідності та Свободи», від 03.12.2015 № 675/2015 «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України», від 30.12.2015 № 731/2015 «Про відзначення у 2016 році Дня Соборності України», від 22.01.2016
№ 17/2016 «Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років», від 15.03.2016 № 94/2016 «Про відзначення 20-ї річниці Конституції України», від 08.04.2016 № 130/2016 «Про відзначення у 2016 році Дня пам’яті та примирення і 71-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні»; постановами Верховної Ради України від 12.05.2015 № 373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно патріотичного
виховання дітей та молоді», від 22.07.2015 № 524 «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»; розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року», від 25.12.2015 № 1400-р «Про затвердження плану заходів щодо національно-патріотичного виховання молоді на 2016 рік», від 13.01.2016 № 3-р «Про затвердження плану заходів із відзначення у 2016 році Дня Соборності України», від 05.05.2016 № 348-р «Про затвердження плану заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу», від 11.05.2016 № 372-р «Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення 20-ї річниці Конституції України», від 27.05.2016 № 418-р
«Про затвердження плану пріоритетних дій Уряду на 2016 рік», наказах Міністерства освіти і науки України від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах», від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти».
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові учня |
Дата Народження |
Група по фіз-рі |
1 |
Аврамчук М |
01.07.2009 |
основна |
2 |
Кононенко І. |
07.04.2010 |
основна |
3 |
Макаренко В. |
23.01.2010 |
основна |
4 |
Мозгальв Є |
|
|
5 |
Соколенко А. |
22.04.2010 |
основна |
6 |
Сивоконєва А. |
18.10.2009 |
основна |
7 |
Провозіна Р. |
29.12.2009. |
основна |
8 |
Тарасенко О. |
02.04.2010 |
основна |
9 |
Третяк О. |
27.08.2010 |
основна |
10 |
Чупріков М. |
25.09.2009 |
основна |
№ за/п |
Прізвище, ім’я |
Зріст |
Маса тіла |
Дата народження |
1 |
Аврамчук Михайло |
125см. |
19кг. |
01.07.2009 |
2 |
Кононенко Іван |
129см. |
18кг. |
07.04.2010 |
3 |
Макаренко Віктор |
126см. |
21кг. |
23.01.2010 |
4 |
Мозгальов Єгор |
|
|
|
5 |
СоколенкоАліна |
120см. |
18кг. |
22.04.2010 |
6 |
Сивоконєва Анна |
127см. |
20кг. |
18.10.2009 |
7 |
Провозіна Розаліна |
120см. |
17кг. |
29.12.2009 |
8 |
Тарасенко Олександр |
122см. |
17кг. |
02.-4.2010 |
9 |
Третяк Олександра |
119см. |
16кг. |
27.08.2010 |
10 |
Чупріков Максим |
126см. |
21кг. |
25.09.2009 |
Брати активну участь в організації освітньо – виховного процесу класу;
Закон 1. Цінуйте любов своєї дитини. Пам’ятайте: від любові до ненависті – лише один крок, не робіть необдуманих кроків!
Закон 2. Не принижуйте свою дитину. Принижуючи її гідність, ви формуєте в неї вміння та навички приниження, які вона зможе використати по відношенню до інших дітей. Не виключено, що ними будете ви.
Закон 3. Не погрожуйте своїй дитині. Погрози дорослого породжують нещирість дитини, призводять до страху і ненависті.
Закон 4. Не накладайте заборон, якщо ви впевнені в тому, що зашкодить життю та здоров’ю вашої дитини. У природі дитини – дух бунтарства. Те, що категорично заборонено, дуже хочеться спробувати – не забувайте про це.
Закон 5. Не опікуйтеся своєю дитиною там, де можна без цього обійтися; дайте можливість маленькій людині самостійно зростати.
Закон 6. Не йдіть на поводу у своєї дитини, дотримуйтеся рівноваги між любов’ю й мірою та батьківською відповідальністю.
Закон 7. Розвивайте в собі почуття гумору. Учиться насміхатися над своїми слабостями, дозволяйте своїй дитині сміятися разом із вами. Учіть свою дитину глузувати з себе! Це краще, ніж бути посміховиськом для інших.
Закон 8. не читайте своїй дитині нескінченних нотацій, вона їх просто не чує!
Закон 9. Завжди будьте послідовними у своїх вимогах. Добре орієнтуйтеся у своїх «так» і «ні».
Закон 10. Не позбавляйте свою дитину права бути дитиною. Дайте їй можливість побути бешкетником і непосидою, бунтівником і пустуном. Дитинство мине швидко, а так багато треба встигнути спробувати, перш ніж подорослішаєш. Дозвольте своїй дитині бути нею у дитячі роки, інакше період дитинства триватиме все доросле життя.
Закон 11. Пам’ятайте, що найбільше батьківське щастя – бачити гідних, розумних і вдячних дітей!
1 клас:
Турбота про виховання дітей – конституційний обов’язок батьків.
Особистість та умови її формування.
Школа і батьки. Співпраця школи і батьків, як необхідна умова розвитку дитини.
Родинні свята. Організація дозвілля в сім’ї.
Вересень
1 – День Знань. Свято першого дзвоника.
8 – Міжнародний день граматики.
13 – День фізкультури і спорту.
16 – Міжнародний день миру.
23 – День визволення Золотоніщини.
28 – День народження В.Сухомлинського (86 років).
30 – Віри, Надії, Любові та їхньої матері Софії.
Жовтень
1 – Міжнародний день людей похилого віку.
3 – День учителя.
6 – Всесвітній день захисту середовища проживання.
14 – День українського козацтва.
24 – Міжнародний день ООН.
Листопад
6 – День визволення Києва.
9 – День української писемності та мови.
16 – День працівників сільського господарства.
17 – Міжнародний день студентів.
20 – Міжнародний день боротьби з тютюнопалінням.
22 – День пам’яті жертв голодомору і репресій.
Грудень
1 – День боротьби зі СНІДом.
3 – Міжнародний день інвалідів.
6 – День Збройних Сил України.
10 – День захисту прав людини.
20 – День міліції.
Січень
1 – Новий рік.
7 – Різдво Христове.
22 – День соборності України.
29 – День працівників пожежної охорони. День пам’яті битви під Крутами.
Лютий
14 – День Святого Валентина.
23 – День захисника Вітчизни.
Березень
8 – Міжнародний Жіночий День.
9-10 – Шевченківські дні.
9 – День птахів.
27 – Міжнародний день театру.
Квітень
1 – День гумору.
2 – День цивільної оборони.
7 – Всесвітній день здоров’я.
12 – День космонавтики.
14 – Міжнародний день пам’ятників та історичних місць.
22 – День Землі.
23 – Всесвітній день книги.
26 – День Чорнобильської трагедії.
Травень
1 – День солідарності трудящих.
7 – День матері.
9 – День Перемоги.
15 – Міжнародний день сім’ї.
18 – Міжнародний день музеїв.
20 – День науки.
– Свято останнього дзвоника.
Право на життя. Право на ім’я.
Право на громадянство.
Право на відсутність дискримінації.
Право на свободу совісті і релігійних переконань.
Право на життя з батьками.
Право на працю.
Право на відпочинок.
Право на захист життя та здоров’я.
Право на освіту.
Право на відсутність рабства.
Право на житло.
Право на свободу слова.
Право на отримання іинформації.
Право корисування досягненнями культуры.
Право створювати сім’ю.
№ за/п |
Прізвище, ім’я |
вересень |
Жовтень |
листопад |
грудень |
1 |
Аврамчук Михайло |
|
|
|
|
2 |
Кононенко Іван |
|
|
|
|
3 |
Макаренко Віктор |
|
|
|
|
4 |
Мозгальов Єгор |
|
|
|
|
5 |
СоколенкоАліна |
|
|
|
|
6 |
Сивоконєва Анна |
|
|
|
|
7 |
Провозіна Розаліна |
|
|
|
|
8 |
Тарасенко Олександр |
|
|
|
|
9 |
Третяк Олександра |
|
|
|
|
10 |
Чупріков Максим |
|
|
|
|
Організаційна робота в класі.
№ |
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
1 |
Стежити за відвідуванням учнів класу. |
Протягом семестру |
2 |
Повторити з учнями правила поведінки на уроках та перервах. |
Січень |
3 |
Слідкувати за чергуванням в класі. |
Щодня |
4 |
Визначити рейтинг учнів за успішністю за І семестр. |
Січень |
5 |
Повторити з учнями правила поведінки в шкільному автобусі. |
Щомісяця |
6 |
Проаналізувати зайнятість учнів у гуртках та секціях. |
Січень |
7 |
Сприяти залученню учнів до гуртків та спортивних секцій. |
Постійно |
8 |
З’ясувати забезпеченість учнів шкільним приладдям та підручниками на ІІ семестр. |
Січень |
9 |
Контролювати харчування дітей в їдальні. |
Постійно |
10 |
Повторити безпечний маршрут учнів в мікрорайоні школи. |
Січень |
11 |
Контролювати присутність учнів на робочих лінійках. |
Щопонеділка |
12 |
Контролювати виконання ранкової зарядки. |
Щодня |
13 |
Проводити індивідуальну роботу з учнями. |
Згідно плану |
14 |
Визначити рейтинг учнів за успішністю за рік. |
Травень |
15 |
Співпрацювати з батьками. |
Протягом семестру |
Загальні дані про класний колектив
У 1 класі навчається 8 учнів: 4 дівчинки та 4 хлопчики. Це діти віком 6 - 7 років. До школи діти прийшли з різним рівнем підготовленості. Всі, крім Третяк О., Макаренко В., Соколенко А. та Провозіна Р. відвідували дитячий садок.
Учні мають задовільний стан здоров’я
Зміст і характер навчальної діяльності
Всі учні класу мають добру поведінку на уроках. Більшість мають навички дисциплінованості, мають уявлення про моральні норми поводження, але іноді їх не дотримуються. Бувають випадки конфліктних ситуацій між однолітками.
Контроль з боку батьків за успішністю учнів класу на достатньому рівні, вони цікавляться рівнем навчання своїх дітей. Проте батьки Макаренко Вікторії не досить переймаються з приводу навчання дитини, не відвідують батьківські збори.
Рівень самостійності учнів на низькому рівні, тому діти під постійним контролем класного керівника. Особливу увагу слід приділяти Макаренко В., Приньову І., Дівіцькому С.
Грубі порушення дисципліни на уроках не спостерігаються, але часто можуть відволікатися на сторонні предмети Приньов І., Дівіцький С., а особливо Макаренко В.
Дуже відповідально до навчальної праці ставиться Коротун К., Ковалівська Є., Колеснік В. Не досить добросовісне відношення спостерігається у Макаренко В., іноді у Приньова І., які не якісно виконують на уроках письмові та усні завдання.
Без поважних причин діти уроки не пропускають, лише за заявою батьків, або через хворобу.
Позашкільне життя
Всі учні класу відвідують гурток з хореографії та «Оригамі». Дівіцький С. відвідує школу мистецтв, клас «Хореографія». Макаренко В. любить прибирати в класі. Ковалівська Є. та Коротун К. – малювати. Хлопці класу на перервах та після уроків вдома грають у рухливі ігри.
Всі діти добросовісно прибирають територію, закріплену за класом, доглядають клумбу. Дітям подобається виконувати своє доручення, але не досить подобається прибирати в класі.
Батьківський комітет класу бере досить активну участь у житті колективу учнів. Забезпечує подарунками дітей на Новорічне свято, дні народження. Допомагає у проведенні різних виховних заходів. Всі батьки учнів відвідують свята, заходи з участю дітей. Також батьки організовують ремонт класної кімнати.
Керівництво класом та його організація
До активу класу входять такі учні: Коротун Каріна, яка є старостою загону, Ковалівська Єлизавета – командир загону. Найбільш активна в класі Коротун К., яка стала лідером в класі. До неї прислухаються інші учні, беруть з неї приклад. Всі учні класу охоче беруть участь у шкільних та класних заходах.
Взаємини всередині колективу
Колектив учнів 1 класу ще не досить згуртований. Діти почали розуміти, що вони однокласники і що це означає. Між хлопцями та дівчатами дружні стосунки. Інколи проявляються чуйність, співчуття, взаєморозуміння. Діти налагоджують взаємини через рольові ігри та спілкування.
Загальні висновки
Рівень розвитку колективу – середній. Емоційний клімат у класі здоровий. В цілому клас дисциплінований, але серед окремих учнів трапляється неуважність, лінь, небажання виконувати доручення. Всі діти адаптувались до школи.
№ |
Зміст роботи |
З ким проводиться робота |
Термін виконання |
1 |
Залучити учнів до роботи в гуртках. |
Учні класу |
Січень |
2 |
Індивідуальні бесіди з учнями, обраними в актив класу, про їхні права та обов’язки. |
Актив класу |
Січень
|
3 |
Індивідуальні бесіди про дотримання правил особистої гігієни. |
Учні класу |
За потреби
|
4 |
Індивідуальні бесіди про поведінку на перервах. |
Макаренко В.,Чупріков М., |
Протягом семестру |
5 |
Залучати учнів до участі в шкільних та класних заходах, конкурсах. |
Учні класу Обдаровані учні. |
Протягом семестру
|
6 |
Бесіда про дотримання правил поведінки в їдальні. |
|
В разі потреби |
7 |
Бесіда з учнями про культуру спілкування між собою. |
Учні класу |
Постійно |
8 |
Організація допомоги в навчанні учням, що її потребують. |
Макаренко .,Чупріков М.Провозіна Р. |
В разі потреби |
9 |
Індивідуальні бесіди «Весняні канікули. Як я їх проведу?». |
Учні класу |
Березень |
10 |
Індивідуальні бесіди про взаємовідносини з батьками. |
Провозіна Р., Сивоконєва А., |
Квітень |
11 |
Контролювати відвідування школи учнями. |
Соколенко А., Третяк О |
Протягом семестру |
12 |
Повторити правила поведінки в транспорті. |
Провозіна Р., Макаренко В., Соколенко А. |
Щомісяця |
1. Глибоко вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтереси, потреби.
2. Виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення до суспільного життя.
3. Розширювати, поглиблювати і систематизувати розуміння дітьми моральних цінностей, норм і правил, культурної поведінки в школі, суспільстві.
4. Формувати практичні вміння і навички культурної поведінки, турботливого ставлення до людей, природи, всенародних надбань.
5. Розвивати вміння школярів справедливо оцінювати свої і чужі вчинки, формувати емоційно-цінувальне ставлення до них.
6. Вчити учнів вмінню працювати за планом, ставити перед собою конкретні завдання, виконувати їх.
7. Розкривати перед кожним учнем можливості його особистої участі в суспільно-корисних справах, залучати до посильного їх виконання.
8. Виховувати позитивні риси характеру: старанність, організованість, обов’язковість, співпереживання, шанобливе ставлення до старших, чесність, справедливість, дисциплінованість.
9. Прилучати учнів до скарбниць української культури на основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу.
10. Вчити учнів турбуватися про своє здоров’я, вивчати з ними правила особистої гігієни.
11. Вивчати інтереси і потреби сім’ї школяра, удосконалювати зв’язки з нею.
12. Організовувати і проводити педагогічний всеобуч батьків.
Спочатку, звичайно, були сумніви: чи достатньо «дорослі» мої першокласники для усвідомлення потреб у самоврядуванні, чи вистачить у них відповідальності?Зараз переконана: таку роботу можна і треба розпочинати .
З чого ж почати? Насамперед з себе. З особистості вчителя. Слід не тільки самому «дорости» до розуміння необхідності впровадження самоврядування, а й зуміти підвести до цього розуміння дітей, не тільки мати бажання працювати у цьому напрямі, а й серйозно продумати: що це дасть дітям; який кінцевий результат хотілося б отримати; яким шляхом варто йти до отримання бажаного результату, які методи і форми роботи використати. Звідси й виходить, що робота з впровадження самоврядування розпочинається з учителя, з чіткого формулювання ним цілей і завдань самоврядування.
Перед собою я поставила такі цілі:
• допомогти кожній дитині виявити себе як особистість, індивідуальність;
• прислухатися до думки кожного, брати за основу його інтереси й потреби;
• дати дітям право вибору: не нав'язувати, а радитися;
• діти повинні відчути себе господарями класу, свого життя у ньому;
• надати кожній дитині можливість самореалізуватися у вибраній сфері діяльності, а для цього вивчити інтереси дітей, їхні захоплення, особистісні якості;
• розвивати почуття відповідальності;
• викликати інтерес до навчально-виховного процесу, зацікавленість у поліпшенні взаємин ніж членами колективу;
• розвивати навички спілкування, підвищити культуру спілкування.
А коли ж починати вчитися, як не в школі?
Мою пропозицію створити власну маленьку країну, жителі якої (учні класу) самі б керували її життям, учні підтримали одностайно. Одразу націлила дітей: це не гра в дорослих, а серйозна робота, і усе в нас вийде тільки в тому випадку, коли кожен відповідально підійде до цієї справи.
Перевіркою на готовність стало створення власної держави було завдання: добре подумати, порадитися з друзями і батьками, яку саме державу слід будувати, як здійснювати керівництво нею?
На виховній годині вирішили створити чотири міністерства:
— освіти;
— культури і дозвілля;
— фізкультури і спорту;
— правопорядку.
Вирішили також, що кожен учень стане членом якогось міністерства, а якого — він має обрати сам. Дехто з дітей звертався за порадою до батьків, дехто — до мене. Кожен розумів, що він повинен стати членом того міністерства, де найуспішніше зміг би реалізувати свої здібності та можливості.
У результаті всі міністерства відрізнялися кількісним складом, але члени кожного з них мали рівні права.
Керування роботою міністерств вирішили покласти на прем'єр-міністра і
затвердив обов'язки кожного з них.
Міністерство освіти:
— надає допомогу у навчанні тим учням, які цього потребують;
— організовує рейди-перевірки збереження підручників, ведення зошитів;
Міністерство фізкультури і спорту:
— готує інструкторів (членів міністерства), що проводять ранкову гімнастику, фізкультхвилинки на уроках;
— організовує спортивні змагання.
Міністерство культури і дозвілля:
— організовує ігри на перервах;
— бере участь у плануванні роботи на семестр.
Міністерство правопорядку:
— стежить за порядком у класі та школі;
— проводить роз'яснювальну роботу серед правопорушників.
Створення органів самоврядування докорінно змінило життя в класному колективі. Учні відчули себе дорослішими, тому стали самостійнішими, відповідальнішими, ініціативнішими.
Щоб донести рішення кабінету міністрів до кожного члена колективу, вирішили створити «Куточок самоврядування.Створюючи модель учнівського самоврядування, я прагнула втілити в життя мрію про дитячу самостійність, про можливість повної самореалізації, бо творити індивідуальність необхідно саме в шкільному віці, коли формується характер та визначаються риси особистості.
Доручення учнів 2 класу.
Міністерство освіти:
|
Тарасенко Олександр,
|
Міністерство фізкультури і спорту:
|
Макаренко Віктор |
Міністерство культури і дозвілля:
|
Провозіна Розаліна, Соколенко Аліна. |
Міністерство правопорядку:
|
Чупрікоа Максим, Третяк Олександра. |
Прем’єр - міністр:
|
Сивоконєва Ганна. |
1. Кожний у класі має почувати себе у безпеці, тому ніхто не повинен битися або кривдити кого-небудь.
2. Ніхто не повинен почувати себе приниженим або ображеним.
3. Усі повинні поважати право на власність і без дозволу не брати чужі речі, відбирати, ламати, ховати, псувати або викидати їх.
4. Ніхто не повинен боятися висловлювати свою думку з будь-якого питання і бути осміяним.
5. З повагою ставитись до старших і один до одного.
6. Бути людиною, яка відповідає за свої слова і вчинки.
7. Не обманювати, завжди говорити правду.
8. Не говорити позаочі про людину.
9. Називати один одного по імені
Аналіз виховної роботи у 2 класі
за І – семестр 2017 – 2018 н.р.
У минулому семестрі мною були визначені цілі та завдання для дитячого колективу й для себе як класного керівника. У першу чергу запланувала організацію класного колективу, формування в учнів позитивного відношення один до одного. Проводила роботу з виховання пізнавальних інтересів у школярів. Також визначила завдання в таких аспектах виховання:
- зміцнення здоров’я учнів і виховання в них здорового способу життя;
- виховання поважного відношення до праці;
- створення дитячого колективу.
На мою думку, завдання виконані. Всі учні класу зацікавлені у навчанні. Фізичний розвиток відповідає віковим нормам. Особлива увага була спрямована на згуртування класного колективу. Для вирішення поставлених завдань було проведено багато виховних заходів: бесіди, ігри, святкові ранки, конкурси. Клас наш дружний, всі діти беруть активну участь у змаганнях і конкурсах. У вересні були проведені спортивно-масові змагання, присвячених Дню фізкультури, виготовляли сувеніри для воїнів АТО, брали участь у виставці дитячих виробів Щедра осінь, у класі був проведений конкурс Годівничка для синички і проведена колективна творча справа Готуємося до Нового року. Протягом першого семестру готувалися до захисту нашого проекту це повідомлення, малюнки.
Проводилась індивідуальна робота з окремими учнями,( Чупріков Максим, Макаренко Віктор, Провозіна Розаліна) досліджувалась особистість учнів. Роботі з батьками приділялось багато уваги:
- батьківські збори різної тематики;
- індивідуальні бесіди.
З метою покращення навчально-виховної роботи передбачаю такі цілі:
- забезпечити подальше згуртування і організацію дитячого колективу;
- озброїти учнів глибокими і міцними знаннями, формувати у них першооснови наукового світогляду;
- виховувати дружні відношення і стосунки з товаришами; формувати навички культурної поведінки;
- широко залучати батьків до навчально-виховної діяльності з дітьми;
- виховувати любов і повагу до праці, до людей різних професій, бережливе відношення до здобутків людської праці.
- виховувати турботливе ставлення учнiв одне до одного, до вчителiв, батькiв, молодших вiд себе та людей похилого вiку:
- створювати умови для розвитку самосвiдомостi учнiв, вiдповiдальностi за власнi вчинки;
- сприяти формуванню найкращих людських якостей;
- органiзовувати заходи з метою загартування органiзму й збереження здоров’я; провести бесiди про подолання шкiдливих звичок.
Пiд час навчально-виховного процесу забезпечити учням комфортнiсть у класi й школi. Проводити iцдивiдуальну роботу з такими учнями: Чупрівков Максим, Макаренко Віктор, Провозіна Розаліна сприяти виявленню їхнiх здiбностей. Особливу увагу в II семестрi треба звернути на неповнi сiм’ї й надавати батькам усiляку допомогу у вихованнi дiтей. Залучити школярiв до занять у спортивних секцiях, гуртках.
Організація класного колективу на IIсем.
|
|
Лютий |
Вивчення організації вільного часу школяра в родині (бесіда з окремими батьками, поради). Огляд "куточка школяра" під час відвідування сім'ї. |
лютий |
Аналіз ведення зошитів, стану збереження підручників і навчального приладдя (виставка кращих із них). Бесіда з окремими дітьми про їх ставлення до навчання. |
Лютий |
Бесіда-гра "Малюємо місця зимових ігор" (розповіді за малюнками, з ким діти люблять гратися: членами родини, друзями по класу, друзями-сусідами тощо). |
Березень |
Вивчення моральних якостей і рис характеру кожного учня. Бесіда "Розкажи мені про мене", розповідь "Чому я дружу з...". Конкурс малюнків «Ким бути?» |
Березень |
Проведення конкурсів (вірша, пісні, малюнка, оповідача, гри тощо) з метою вивчення інтересів учнів. |
Березень |
Вивчення морального клімату в сім'ї, ставлення близьких членів родини до учнів, довіра у їхніх стосунках.
|
Протягом семестру |
Вивчення рівня фізичного розвитку учнів у процесі ігрової, трудової, навчальної діяльності (поради дітям, батькам, членам родини).
|
Квітень |
Вивчення і аналіз характеру зв'язків у класі. Що зв'язує учнів: місце проживання, місце за партою, загальні інтереси тощо? |
Квітень |
Аналіз вміння учнів терпляче й уважно вислуховувати один одного (поради дітям, батькам). |
Травень |
Вивчення і аналіз суспільної думки у класі: чи є розбіжності між тим, що говорять учні, і тим, що вони роблять? (Бесіди з окремими учнями та їх батьками). |
Протягом семестру |
Спостереження та аналіз взаємин між друзями (бесіди з окремими учнями). |
Травень |
Вивчення та аналіз рейтингу учня в системі міжособистісних стосунків, які склалися в класному колективі (індивідуальні та групові бесіди з учнями). |
Червень |
Розмова з дітьми про відпочинок під час літніх канікул. |