Дата
|
Виховні заходи |
Зміст спортивної години, прогулянки |
Індивідуальна робота з учнями, заняття за інтересами |
Робота з батьками |
Примітки |
||||||||||||||||||||||
Світ захоплень |
|||||||||||||||||||||||||||
13. 01 |
Бесіда з безпеки життєдіяльності та попередження дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу. Обмін інформацією «Світ захоплень. Що мені подобається? Що я люблю?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Веселі розваги за вибором дітей. |
Дидактична гра «Що зайве? ». «Знайди помилку» |
|
|
||||||||||||||||||||||
14. 01 |
Поговоримо відверто «Чи можуть друзі мати різні захоплення» Вправа «Спільне й відмінне» Гра «Автопортрет»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Влучний стрілок», «Сніговий тир», «Штурм фортеці» |
Майстер -клас «Подарунок для друга». Робота в групах |
Що потрібно знати про дитячий кашель |
|
||||||||||||||||||||||
15. 01 |
Бесіда «Брати наші менші» Сухомлинський «Велика це біда – бездумність вчинку» Конкурс малюнків «Моє захоплення» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загальнорозви-вальних вправ. Зимові розваги. |
Малюнок «Палітра захоплень» |
|
|
||||||||||||||||||||||
16. 01 |
Пізнавальна гра «Казковий світ захоплень» Казкова вікторина. Гра «Хто я?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Краб, «Квач Морозко» |
Калейдос-коп вражень «Все навколо біле-біле» |
Бесіда – застереження «Сучасне медіа середовище |
|
||||||||||||||||||||||
17. 01 |
Обмін інформацією. «Як знайти своє захоплення?» Гра «Упізнай захоплення»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. Турбота про пернатих друзів |
Гра «Відгадай слово за моделлю» |
|
|
||||||||||||||||||||||
Я - мандрівник |
|||||||||||||||||||||||||||
20.01 |
Обмін інформацією. «Хто такий мандрівник?» Віртуальна екскурсія «Мій край. Відеоінформація «Правила поведінки у природі» |
«Безпечна подорож до зимового лісу». Ігрова прогулянка; закріплення вивчених ігор на снігу |
Сюжетно –рольова гра «Мандруємо Україною» |
Бесіда «Що повинно бути на книжковій полиці першокласника?» |
|
||||||||||||||||||||||
21.01 |
Усний журнал «Подорож містами України» Відеоматеріал «Є у нас одна країна – це чудова Україна» 21 січня – «Міжнародний день обіймів» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про попередження простудних та інфекційних захворювань. Зимові розваги |
Конкурс малюнків «Єдина Україна» |
|
|
||||||||||||||||||||||
22.01 |
Бесіда «Зелені друзі мого краю» Обговорення ситуації «Що станеться, якщо зникне вода?» Ознайомчий бліц – турнір «Всесвітній день дітей -винахідників» Бесіда «22 січня -- День Соборності України» Інформативний сюжет «22 січня -- День Соборності України»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами взимку. Допомога зимуючим птахам. |
Робота з кольоровим папером. Орігамі. |
Поради батькам: привчати дітей до виконання обов’язків вдома |
|
||||||||||||||||||||||
23.01 |
Бесіда – практикум « Як підготуватись до безпечного відпочинку взимку. Вибір одягу» Загадки «Транспорт для мандрівок» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Захист снігової фортеці», «Сніговий тир», «Перестрілка» |
Розфарбовування малюнків на тему «Коли, що одягнути?» |
|
|
||||||||||||||||||||||
24. 01 |
Обмін інформацією. «Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?» Гра «Поведінка в природі» Виготовлення емблеми мандрівника. |
Прогулянка. Розучування комплексу ранкової зарядки. Веселі руханки. |
Читання улюбленої книги |
Консультація «Як розвинути в дитині любов до читання» |
|
||||||||||||||||||||||
Ми – дослідники, ми – винахідники |
|||||||||||||||||||||||||||
27.01 |
Обмін інформацією. «Як людина досліджує світ?» Відеоінформація «Винаходи українців відомі у всьому Світі» Мультфільм «Винахідник» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: ліплення снігової баби, гра у сніжки, захист снігової фортеці |
Виготовлення об’ємних виробів «Веселе кашпо» |
Анкетування на тему: «Мультфільми» |
|
||||||||||||||||||||||
28.01 |
Відверта розмова «Хто такий дослідник?» Обмін інформацією. «Чи можна бути винахідником у наш час?» 28 січня – День затвердження Державного прапору України. |
Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям: спостереження за змінами у природі та погоді. Рухливі ігри. |
Створення книжечки про види ремесл |
|
|
||||||||||||||||||||||
29.01 |
Усний журнал Цікаво знати! «Твої однолітки - винахідники»" Гра «Що я бачу. Матеріал, з якого виготовлені предмети»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання комплексу вправ на зміцнення мускулатури. Зимові розваги. |
Конкурс малюнків на тему: «Мій улюблений краєвид» |
Індивідуальні бесіди: «Грип. Профілактика» |
|
||||||||||||||||||||||
30.01 |
Інформативний калейдоскоп «Винаходи ХХ століття» Вправа «Дослідники. Властивості води (снігу)» Проведення цікавих дослідів з водою. Творча робота «Я – дослідник, я - винахідник»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу загально – розвивальних вправ. Рухливі ігри «Мишоловка», «Розірвані ланцюги» |
Виготовлення виробів з конструктору «Лего» |
|
|
||||||||||||||||||||||
31.01 |
Обмін інформацією. «Що таке лайфхаки?» Робота в групах «Придумай свої лайфхаки»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Проект «Пташина годівниця для пернатих друзів» Рухлива гра «Заморозко» |
Складання пазлів у парах |
|
|
||||||||||||||||||||||
Спорт |
|||||||||||||||||||||||||||
03.02 |
Бесіда «Що таке спорт? Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?» Відеоінформація «Види спортивних змагань» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри. Веселі руханки. Танцювальні рухи. |
Виготовлення колажу «Символи спортивних змагань» |
Бесіда – консультація «Зимові прогулянки та походи з дітьми» |
|
||||||||||||||||||||||
04.02 |
Обмін інформацією. «Які риси характеру розвиває спорт?» Гра «Значення та користь від занять фізичною культурою»
|
Сюжетно – рольова гра «У міському транспорті». Правила безпеки під час рухливих ігор. Рухливі ігри за вибором дітей |
Малювання дорожніх знаків різних видів |
|
|
||||||||||||||||||||||
05.02 |
Усний журнал «Олімпійські ігри. Переможці Олімпійських ігор» Дискусія «Екстремальні види спорту та їх наслідки» Творча гра «Показуха» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Вивчення нового комплексу загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за бажанням дітей |
Паперова аплікація «Олімпійський символ» |
Рекомендації батькам щодо загартування дітей |
|
||||||||||||||||||||||
06.02 |
Урок здоров’я «Щоб міцне здоров’я мати, треба тіло й дух загартувати. Як дбати про своє здоров’я» «Харчування -- джерело росту та здоров’я». «Активний відпочинок». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ для зміцнення мускулатури спини та ніг. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Виготовлення колажу «Мої улюблені види спорту» |
Причина та профілактика шкідливий хвороб |
|
||||||||||||||||||||||
07.02 |
Гра «Вгадай вид спорту» «Знавці зимових видів спорту» Конкурс малюнків «Я та спорт» |
Організація особистого дозвілля у вільний час. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Аплікація з різного виду паперу |
|
|
||||||||||||||||||||||
Мої улюблені книжки |
|||||||||||||||||||||||||||
10.02 |
Рейд – огляд «Книжка – твій добрий друг. Звідки до нас прийшла книга?» Вправа «Незакінчене речення. Поділись думкою…»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Море хвилюється», «Козаки - розбійники» |
Малюнок по мокрому «Таємничий силует» |
Співбесіда «Як запобігти шкідливим звичкам дитини?» |
|
||||||||||||||||||||||
11.02 |
Відвідування бібліотеки. 11 лютого - День безпечного інтернету. Калейдоскоп думок «Що я знаю про інтернет…»
|
Прогулянка. Рухливі ігри. Спостереження за живою і неживою природою. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Книжкова лікарня. Ремонт книг бібліотечно го фонду |
Індивідуальнеконсультування «Роль сім’ї у вихованніпрацелюблності» |
|
||||||||||||||||||||||
12.02 |
Літературна вікторина. Свято казки. Крісло автора. Відгук про улюблені казки «Моя улюблена казка» Пантоміма «Герой казки» |
Природні стихійні лиха (гроза, буря). Рухливі ігри на свіжому повітрі; передавання м’ячів обома руками над головами |
Виготовлен ня закладки для книжки |
Поради «Як зміцнитиімунітет» |
|
||||||||||||||||||||||
13.02 |
Усний журнал «Чи існує лікарня для книг?» Практична робота «Закладка для книг» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: ліплення снігової баби, гра у сніжки, захист снігової фортеці. |
Майстер-клас з виготовлення листівок-валентинок |
Співбесіда «Вчіть дитину вчитися» |
|
||||||||||||||||||||||
14.02 |
Обмін інформацією. «Книга чи комп’ютер?» 14 лютого -Міжнародний день дарування книг. Творча робота. «Ілюстрація до першої сторінки моєї майбутньої книги…» Інформативне бюро «14 лютого - свято закоханих». |
Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям: спостереження за змінами у природі та погоді |
Конкурс малюнків до Стрітення Господнього |
|
|
||||||||||||||||||||||
Транспорт |
|||||||||||||||||||||||||||
17.02 |
Усний журнал «Який існує транспорт? Види транспорту» Розвиваючий мультфільм «Техніка та транспорт» Інформаційна година «16 лютого – День єднання» 17 лютого – Всесвітній день спонтанного прояву доброти. Обмін думками «Добрі справи, які це вони?» Практичне заняття «Нагодуй птахів, нагодуй безпритульних собаку чи кота…» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри з м’ячем, обручем, скакалкою. |
Аплікація «Сучасний автомобіль» |
Діалогічна розмова «Книга і читання у вашому домі» |
|
||||||||||||||||||||||
18.02 |
Перегляд стрічки «Транспорт майбутнього» Година творчості «Мій улюблений транспорт» (Пластилінографія) |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Горидуб», «Вартові і розбійники» |
Виготовлення моделі автомобіля з конструктора «Лего» |
|
|
||||||||||||||||||||||
19.02 |
Обмін інформацією «Правила гарного пасажира» 19 лютого – День Державного Герба України. Арт – майстерня «Державний символ на папері»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. Бесіда «Весняний авітаміноз» |
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «У громадському транспорті» |
Бесіда «Слизька дорога» |
|
||||||||||||||||||||||
20.02 |
Обмін інформацією. «Транспорт і природа» Відеоінформація «Абетка пішохода» Гра «Дорожній алфавіт» 20 лютого – День Героїв Небесної Сотні «. Відеоекскурс у минуле… |
Прогулянка – пошук «Де ще залишилася зима?» Рухливі ігри за вибором дітей. Руханки з обручами, зі скакалками. |
Виготовлення моделі автомобіля майбутнього з лего
|
Бесіда «Розумовевиховання і розвиток пізнавальної діяльності дитини» |
|
||||||||||||||||||||||
21.02 |
Екскурсія до віртуального музею моделей транспорту Майстер – клас «Улюблений вид транспорту» 21 лютого – Міжнародний день рідної мови. Декламування віршів рідною мовою.
|
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям, спостереження за красою природи. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Малюнок «Чумацький віз» |
|
|
||||||||||||||||||||||
Професії |
|||||||||||||||||||||||||||
24. 02 |
Усний журнал «Ким бути? Які бувають професії?» Гра - пантоміма « Назви професій» Відеофайл «24 лютого – початок повномасштабного вторгнення рф в Україну» |
Цільова прогулянка "Що знаходиться навколо?" Рухливі ігри за вибором дітей. Руханки з обручами, зі скакалками. |
Струмочок роздумів «У татовій майстерні» або «У мами на кухні» |
Поради батькам «Як правильно організувати працю і відпочинок дітей у сім’ї» |
|
||||||||||||||||||||||
25. 02 |
Мультимедійне заняття «Усі професії на світі» Загадки «Професії» Робота творчої майстерні «Професії моїх батьків»
|
Загальні відомості про природний та зріджений газ. Ігри «Влуч у мішень», «Влуч у ціль». Прогулянка – фантазія «Чи є життя на інших планетах?» |
Виготовлення лепбука «Світ професій» |
Відверта розмова «Авторитет, особистий приклад і педагогічний такт батьків» |
|
||||||||||||||||||||||
26. 02 |
Інформаційна хвилинка «Найцікавіші професії світу» Роздуми «Ким би я хотів бути?»
|
Прогулянка-спостереження. Година спілкування з природою «Які зміни відбулися в живій та неживій природі?» |
Конкурс розфарбову-вання «Професії моїх батьків |
Бесіда «Правила користування комп’ютером та телеві зором» |
|
||||||||||||||||||||||
27. 02 |
Обмін інформацією «Професії минулого та майбутнього» Тренінг «Будь обережним з незнайомими людьми» |
"Весела перерва" – рухливі ігри на спортивному майданчику Рухливі ігри за вибором дітей. Руханки з обручами, зі скакалками |
Виготовлення подарунка для мами |
|
|
||||||||||||||||||||||
28. 02
|
Година спілкування «Про що розповіли речі» Обмін інформацією. «Ким стати? Яку професію обрати?» |
Прогулянка . Рухливі ігри за вибором дітей. Рухливі ігри з обручами. |
Аплікація «Перші проліски з гофрованого паперу» |
Бесіда «Бездоганість дитини та її наслідки» |
|
||||||||||||||||||||||
Час. Як керувати часом? |
|||||||||||||||||||||||||||
03.03 |
Обмін інформацією. «Як зробити свій день вдалим?» Слухання й обговорення уривка із казки «Час — наш друг» 1березня –«Всесвітній день імунітету» Блискавка знань «Що ми знаємо про імунітет, а про вітаміни?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Карасі та щуки», «Подоляночка», «Квачі маршем» |
Конкурс малюнків «Летимо на крилах часу» |
Батьківська самоосвіта «Роль сім’ї у фізичному розвитку дитини» |
|
||||||||||||||||||||||
04.03 |
Обмін думками «Що таке час?» Вправа «Дослідники часу. Годинник.» Марина Кірносова «Казка про час та годинники» Виставка малюнків «Мій годинник» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри дітей за власним вибором. Ігри та розваги на спортивному майданчику. |
Виготовлення державних символів з круп та насіння |
|
|
||||||||||||||||||||||
05.03 |
Практичне заняття «Складаємо власний розклад дня». Робота в групах «Знавці режиму дня» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Вивчення нового комплексу загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри «Подоляночка», «Мишоловка» |
Екологічний десант «Живий календар» (цвітіння квітів) |
Відверта розмова «Праця - провідний фактор виховання» |
|
||||||||||||||||||||||
06.03
07.03 |
Обмін інформацією «Що означає вислів тайм-менеджмент для сучасної людини?» Презентація «Моє управління часом»
Перегляд стрічки «Ти можеш краще. Керування часом.» 08 березня -Міжнародний день жінок. Робота студії живопису «Букет весняних квітів для…» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та веселі розваги за вибором дітей.
Прогулянка. Рухливі ігри «Земля, вода, вогонь, повітря» «Космонавти» |
Створення колажу «Як управляти часом?» |
|
|
||||||||||||||||||||||
Весна |
|||||||||||||||||||||||||||
10.03 |
Обмін інформацією «Як упізнати весну? Весняні місяці.» Робота в парах. Гра «Ознаки весни» Виставка малюнків «Весна» Шевченківські дні «9 Березня – день народження Т. Г. Шевченка» Інформативне коло «Що я знаю про видатного сина українського народу – про Т. Г, Шевченка? «Біографія поета»» «Слухання віршів Кобзаря»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за весняними змінами у природі та погоді. Ігри та розваги на спортивному майданчику. |
Конкурс малюнків про весну |
Поради «Як краще організувати відпочинок дитини» |
|
||||||||||||||||||||||
11.03 |
Обмін інформацією. «Як живуть рослини навесні?» Виставка малюнків «Весна» Слухання віршів про весну. Вірш «Весняні квіти» Загадки «Квіти»
|
Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям «Зустріч птахів. Розвішування шпаківень» |
Конкурс «Краса – дівоча коса» |
|
|
||||||||||||||||||||||
12.03 |
Літературна хвилинка Слухання вірша А. Костецький «Весняні дарунки» Майстер – клас «Квіткова галявина. Картина з пластиліну» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей
|
Аплікація «Ваза з тюльпанами» |
Консультування «Чи потрібно часто хвалити і заохочу вати дитину |
|
||||||||||||||||||||||
13.03 |
Обмін інформацією. «Як живуть тварини навесні?» Гра «Правда — неправда» Робота в групах. Гра «Яка тваринка заховалась?» Дидактична гра «Мандрівка птахів»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ на зміцнення мускулатури спини. Рухливі ігри «М’яч - гравець», «Футбол» |
Аплікація – мозаїка «Дружок» |
|
|
||||||||||||||||||||||
14.03 |
Година спілкування «Збережімо красу природи!» Творча робота «Весняний пейзаж» весняних квітів для…» |
Прогулянка на свіжомуповітрі. Бесіда про загартуваннядітей. Рухливіігри «Вартові та розбійники», «Третій зайвий» |
Проект «Весначарівниця до нас завітала» |
|
|
||||||||||||||||||||||
Весняні свята. |
|||||||||||||||||||||||||||
17.03 |
Обмін думками «Які весняні свята я знаю?» Державні та народні свята. Народна гра «Подоляночка» Відеоінформація «Традиції українців під час циклу весняних свят»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Конкурс танцювальних батлів «Танцювальні рухи» Ігри та розваги на спортивному майданчику. |
Конкурс на кращого знавця слів-привітань |
Діалог – бесіда «Естетичне виховання в сім’ї» |
|
||||||||||||||||||||||
18.03 |
Роздуми «Моє улюблене весняне свято» Екологічна стежка до Всесвітнього дня води Відеоматеріал «Бережи природу. Питна вода» «Світовий океан» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Рухливі ігри |
Робота з пластиліном «Великодній кошик» |
|
|
||||||||||||||||||||||
19.03 |
Екскурс у минуле «Музей Писанки у Коломиї. Писанки різних регіонів України» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом погоди та змінами у весняній природі |
Конструювання «Житловий будинок» |
Поради батькам «Цікавтеся справами і проблемами дітей» |
|
||||||||||||||||||||||
20.03 |
Відеоінформація «Весна. У пташиному царстві...» Майстер – клас «Лелека» (Аплікація) 20 березня – Міжнародний день щастя. Чарівна скриня бажань «Що мені потрібно для щастя?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Струмочок», «Подоляночка» Ігри та розваги на спортивному майданчику. |
Виготовлен ня великодньої листівки |
|
|
||||||||||||||||||||||
21.03 |
21 березня – Всесвітній день поезії. Декламування улюблених віршів. 22 березня – Всесвітній день водних ресурсів. Відеосюжет «Цікаве про воду»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про загартування дітей. Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Третій зайвий» |
Дослідження «Що я покладу у великодній кошик?» |
Поради батькам, як організувати весняні канікули дитині |
|
||||||||||||||||||||||
Навіщо їсти |
|||||||||||||||||||||||||||
24. 03 |
Година спілкування «Для чого людина їсть?» Загадки «Який це продукт харчування?» Робота в групах «Складання корисного меню»
|
Розучування рухливих ігор на свіжому повітрі «Невидимки», «Йдемо на слух». Ігрова прогулянка. Ігри за бажанням дітей |
Рельєфна аплікація «Овочі та фрукти» |
Тематичний діалог «Корисні підказки на етикетці продукту» |
|
||||||||||||||||||||||
25.03 |
Лекція шкільної медичної сестри «Весняний авітаміноз. Вживаємо тільки корисні продукти харчування» Відеоматеріал «Вітаміни» Слухання вірша «Де ховаються вітаміни?»
|
Бесіда «Отруйні укуси». Розучування ігор на місцевості «Хто перший», «Естафета туристів». Рухливі ігри на спортивному майданчику. |
Пластилінова композиції «Грибочки – лісові сини і дочки» |
Поради батькам «Як привчити дітей до самообслуговування, формувати трудові навички та любов до праці?» |
|
||||||||||||||||||||||
26.03 |
Обмін інформацією «Традиційні страви українців» Гра «Прибери зайву страву» Гра «Відгадай страву» Робота в групах. Гра «Приготуй страву» |
Ігри на розвиток спритності та швидкості; естафети. Рухливі ігри на спортивному майданчику. |
Малювання за допомогою мильних бульбашок «Хвилі на морі» |
|
|
||||||||||||||||||||||
27.03 |
Обмін думками «Хто хлібом кидає, того щастя покидає» Робота творчої майстерні «Вироби з тіста» (Пластилінографія) Перегляд фільму «Абетка харчування» 27 березня – Міжнародний день театру». Інсценівка казки «Ріпка»
|
Секрети дихання. Ігри на розвиток уваги, спритності, координації рухів «Жаднюга», «Утримай палицю на бігу». |
Виготовлення торту з пластиліну та природніх матеріалів |
Індивідуальна бесіда «Вміння слухати і чути інших» |
|
||||||||||||||||||||||
28.03 |
Диспут «Що я люблю їсти найбільше – чи приносить ця їжа користь» Гра «Збираємо кошик корисних продуктів» Бесіда з безпеки життєдіяльності та попередження дитячого травматизму під час весняних канікул «Правила поведінки під час весняних канікул» |
Комплекс вправ для правильної постави. Рухливі ігри за вибором учнів |
Кулінарний конкурс «Мій улюблений салат» |
|
|
||||||||||||||||||||||
Світ рослин |
|||||||||||||||||||||||||||
07. 04 |
Екологічна стежина «Цікавий світ рослин. Чому людина не може жити без рослин?» Відеоматеріал «Рослини –їжа». «Рослини —ліки. Зелена аптека.» 07 квітня – Всесвітній день здоров’я. Урок «Гігієна ротової порожнини» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс вправ ранкової зарядки. Рухливі ігри за бажанням дітей |
Усний журнал «Символіка квітів». Аплікація із ниток |
Анкетування «Ставлення вашої родини до екологічних проблем» |
|
||||||||||||||||||||||
08.04 |
Виховна бесіда «Рослини Червоної книги». «Первоцвіти» Роздуми «Значення рослин для планети Земля»
|
Фізичні вправи на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем, обручем, скакалкою |
Колективна композиція «Ми друзі лісу» |
|
|
||||||||||||||||||||||
09. 04 |
Відеоматеріал «Різновиди рослин.» «Будова рослин.» Дерева, кущі, трави. Конкурс малюнків «Країна рослин» |
Комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором учнів. |
Виготовлен ня аплікації «Рослина» |
Бесіда «Батьки – приклад для дітей» |
|
||||||||||||||||||||||
10. 04 |
Усний журнал «Рослини – символи України» Кімнатні рослини. |
Комплекс вправ для правильної постави. Рухливі ігри за вибором учнів. Веселі руханки. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
11. 04 |
Віртуальна подорож лісом «Отруйні рослини та ягоди» Правила поведінки у лісі. 12 квітня – Всесвітній день авіації і космонавтики. Студія живопису «Космічний простір»
|
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям, спостереження за красою природи |
Виконання поробок за вибором учнів |
Запобігання отруєнню рослинами. Домедична допомога |
|
||||||||||||||||||||||
Світ тварин |
|||||||||||||||||||||||||||
14. 04 |
Екологічна гра «Звуки лісу» Бесіда з екологічного виховання: «Природа і ми домашні улюбленці» Відеоінформація «Тварини – істотні ознаки». Пантоміма «Ці загадкові тварини» |
Цільова екскурсія в природу «Птахи прилетіли, на крилах весну принесли». Розучування рухливих ігор на свіжому повітрі |
Дослідження «Свійські тварини та їхня поведінка» |
Бесіда «Обережно дикі та бездомні тварини» |
|
||||||||||||||||||||||
15.04 |
Обмін інформацією «Які тварини допомагають людям?» Відеоінформація «Тварини, що зникають». 15 квітня – Всесвітній день мистецтва. Арт – студія «Орнамент на українському рушнику»
|
Прогулянка. Спостереження за станом погоди та змінами у весняній природі. |
Інсценізація «Найкращий друг людини» |
Бесіда «Плюси та мінуси тварини вдома» |
|
||||||||||||||||||||||
16.04 |
Обмін інформацією «Кого я зустріну в зоопарку?» Гра «Юні зоологи» Відеоматеріал « Тварини України та їх голоси. 20 тварин» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Море хвилюється», «Вартові та розбійники». |
Музична скринька «Спів птахів» |
|
|
||||||||||||||||||||||
17.04 |
Усний журнал «Великодні традицій українців» Традиції святкування Великодня в Європейських країнах та в Україні. Відеоінформація «Історія Великодня» «Великодня казка» Практична робота «Писанка» (Аплікація) 17 квітня – «День пожежної охорони» Відеофрагмент «Пожежна безпека» |
Прогулянка. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри «День та ніч», «Третій зайвий», «Ти котись, веселий м’ячик» |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
18.04 |
19 квітня -Всесвітній день довкілля «У чепурній оселі й життя веселе» Відверта розмова «Чи дотримуємось ми правил поведінки у природі?» Обмін думками «Як поводитися в довкіллі навесні» Інформаційна сторінка «Що ми знаємо про Великдень?» «Що ми покладемо у великодній кошик?» «Які таємниці розкриває писанка?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗР вправ. Рухливі ігри з м’ячем та скакалкою, обручами. Гра «Заборонений рух» |
Виготовлен-ня лепбука «Пасха» |
|
|
||||||||||||||||||||||
Веселка |
|||||||||||||||||||||||||||
21. 04 |
Диспут - бесіда «Що таке веселка?» Відеоінформація «Веселка - оптичне явище природи»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ на зміцнення мускулатури спини. Рухливі ігри «М’яч-гравець», «Футбол» |
Година милування «Скільки кольорів має веселка?» |
Діалог–бесіда «Естетиче виховання в сім’ї та з чого воно складається |
|
||||||||||||||||||||||
22. 04 |
Слухання й обговорення казки «Щасливі фарби» Майстер – клас. Творимо дива власноруч «Веселка за допомогою паперової серветки, фарб та води.» |
Прогулянка. Рухливі ігри за бажанням дітей. Ігри «Вудочка», «Горобці – стрибунці» (удосконалення навичок стрибків) |
Виготовлення веселки з пластиліну |
|
|
||||||||||||||||||||||
23. 04 |
23 квітня – Всесвітній день книги та авторського права. «Дізнаймося та поговорімо про це!» Гра – подорож «Досліджуємо природне явище - веселка» Інформація «Чому та як виникає та з’являється веселка? » |
Бесіда «Правила техніки безпеки під час катання на роликах, скейтах, велосипедах». Ігрова прогулянка; ігри за бажанням дітей. Естафети «Скакалка під ногами», «Альпіністи» |
Аплікація з ватних кульок «Вірний друг – пудель» |
Відверта розмова «Засоби і методи педагогічного впливу на дитину в родині» |
|
||||||||||||||||||||||
24. 04
|
Музична вітальня. Пісня Н. Май «Веселка» Гра «Покажи настрій» |
Спортивні змагання "Веселі старти" – спортивні змагання. Ігри за вибором дітей. |
«Світ фантазій» Виготовлення веселки з цеглинок «Лего» |
|
|
||||||||||||||||||||||
25. 04 |
Палітра художника «Як фарбами передати веселковий настрій. Робота творчої майстерні «Малюємо веселковий настрій» 26 квітня – День Чорнобильської трагедії. Міжнародний день пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф. Інормаційна година «Чорнобильська трагедія» Відеоінформація «Чорнобиль – біль українського народу» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗР вправ. Рухливі ігри з м’ячем та скакалкою, обручами. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Моя родина |
|||||||||||||||||||||||||||
28. 04 |
Обмін думками «Тільки родина, як зірка єдина, - твій порятунок, надійний причал» «Чому сім’ю називають найбільшим скарбом людини?» Гра «Добираємо слова» 28 квітня – Всесвітній день охорони праці.
|
Запобігання отруєнню рослинами. Домедична допомога. Естафети «Біг по колу», «Біг команди». Ігрова прогулянка. Ігри за бажанням дітей |
Виготовлення родового дерева |
Бесіда «Шануймо старість» |
|
||||||||||||||||||||||
29. 04 |
Виховна бесіда «Які традиції і правила у моїй родині?» 29 квітня – Всесвітній день бажань. Майстерня юних художників «Моє бажання на папері»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Естафети зі скакалкою та м’ячем; рухливі ігри «Лисиця»… «Заборонений рух» |
Складання будинку з контруктору «Лего» |
Година спілкування «Здоровий спосіб життя родини»
|
|
||||||||||||||||||||||
30. 04 |
Мандрівка - розповідь Вправа «Родинне дерево» Дискусія «Чому людина повинна знати свій родовід?» Слухання оповідання «Родовідне дерево» 30 квітня – День прикордонника України.
|
Ігрова прогулянка; ігри за бажанням дітей. Ігри «Рибак та рибка», «Котик та мишка» |
Створення малюнка «Моє родинне дерево» |
Бесіда «Рід, родина, рідне» |
|
||||||||||||||||||||||
01. 05 |
Читання та обговорення оповідання В.Сухомлинського «Підлога буде чиста… А душа?» Асоціативний кущ «Сім’я» Вірші про рідних. 1 травня – День весни і праці. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри за вибором дітей. Ігри «Котик та мишка». «Сова», «Платочок» |
Створення орнаменту для вишиванки |
|
|
||||||||||||||||||||||
02.05 |
Створення малюнка «Герб моєї родини»
|
Прогулянка. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри «День та ніч», «Третій зайвий», «Ти котись, веселий м’ячик» |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Ми – українці. Ми – європейці |
|||||||||||||||||||||||||||
05.05 |
Диспут «Чи має людина коріння? Я громадянин України - Європейської країни!» Слухання й обговорення оповідання «Дідова колиска» 05 травня _ Міжнародний день боротьби за права людей з інвалідністю. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Міні – бесіда «Правильне дихання при ходьбі», рухливі ігри за інтересами дітей. |
Малюємо особистий герб |
|
|
||||||||||||||||||||||
06. 05 |
Бесіда-інформація «Я — європеєць. Я - європейка» «Українці у світі» Гра «Впізнай за описом» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та погоді травня. Рухливі ігри «Колесо», «Струмочок» |
Настільна гра «Моя Україна» |
|
|
||||||||||||||||||||||
07.05 |
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Що ти розкажеш друзям з Європи?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про безпеку під час рухливих ігор. Ігри за вибором дітей |
Перегляд відеоролику «Краса України» |
Консультація «Попередження побутового травматизму» |
|
||||||||||||||||||||||
08.05 |
Відеоінформація «Історія виникнення Європейського Союзу». Дидактична гра «Віртуальна подорож Європою» День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Подоляночка», «Мишоловка» |
Робота з розмальовкою |
|
|
||||||||||||||||||||||
09.05
|
09 травня – День Європи в Україні. Прапор Євросоюзу. 11 травня – «День матері» Подарунок для мами власними руками. |
Комплекс вправ для правильної постави. Рухливі ігри за вибором учнів. Веселі руханки. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Мультфільми |
|||||||||||||||||||||||||||
12.05 |
Інформаційне коло «Як створюють мультфільми» Гра «Заговори голосом свого героя» Пантоміма «Я — герой мультфільму» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ для зміцнення мускулатури спини та ніг. Рухливі ігри за вибором. |
Малюнки для створення слайд-шоу «Літні фантазії» |
Розмова «Ліс чекає на спостережливих» |
|
||||||||||||||||||||||
13.05 |
Обмін інформацією «Хто створює мультфільми» Гра «Фантастичні перевтілення» Вправа «Крісло автора»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Струмочок», «Лови — не лови» |
Обмін думками «Де я хочу відпочити влітку?» |
|
|
||||||||||||||||||||||
14.05 |
Українські мультфільми Перегляд мультфільму «Це — наше, і це — твоє» Творча майстерня. Пластилінографія «Символи України»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри за вибором дітей |
Колективне панно «Будиночки для тварин»
|
Бесіда «Харчові отруєння» |
|
||||||||||||||||||||||
15.05 |
Відеоінформація «Люди яких професій задіяні під час створення мультиплікаційних фільмів.» Сучасні мультфільми. 15 травня – Міжнародний день сім’ї. Арт – студія «Моя сім’я»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Інтелектуальна гра «До нас зазирнуло літо» |
|
|
||||||||||||||||||||||
16.05 |
Мультфільм «Бджілка Мая» (І і ІІ частини) Майстер – клас «Бджілка на лузі» (Пластилінографія) 16 травня – Всесвітній день вишиванки. Мультиплікаційний фільм «Це наше і це твоє. Вишиванка.» «Легендарні обереги» Обговорення «Що закодовано в українській вишиванці» Творча майстерня «Український рушник»
|
Цільова пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Рухливі ігри на спортивному майданчику за вибором дітей. |
Літературна гра «Час казки прийшов» |
|
|
||||||||||||||||||||||
«Чого я навчився/навчилася у школі» |
|||||||||||||||||||||||||||
19.05 |
Спілкування у колі друзів «Чого я навчився у школі?» 18 травня – Міжнародний день музеїв. Віртуальна подорож музеями України. Музей науки. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про техніку безпеки під час рухливих ігор та про отруйні рослини. |
Малювання малюнків «Якого кольору канікули?» |
Поради батькам «Завдання на літо» |
|
||||||||||||||||||||||
20.05 |
Виставка малюнків «Моя рідна школа»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Конкурс малюнків на асфальті «Казкова країна — моя Україна» |
Колективне панно: «Маленька праця завжди стане у пригоді» |
Правила поведінки під час літнього відпочинку |
|
||||||||||||||||||||||
21.05 |
Обмін думками «За що я вдячний школі. Мої нові друзі.»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Веселі старти, естафети з м’ячем, кеглями, скакалкою, обручем |
Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» |
|
|
||||||||||||||||||||||
22.05 |
Дискусія – роздуми «Чи потрібно вчитися?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Вправи ранкової зарядки. Спортивна естафета. Рухливі ігри. |
Гра «Кольорова асоціація» |
Інструктаж з правил поведінки учнів під час літніх Канікул |
|
||||||||||||||||||||||
23.05 |
23 травня – День Героїв в Україні. Вшанування пам’яті полеглих Героїв України.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗВР. Рухливі ігри «Подоляночка», «Платочок», «Мишоловка» |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Літо. Канікули |
|||||||||||||||||||||||||||
26. 05 |
Інформація «Ознаки літа» Презентація «Жива природа. Рослини влітку» Загадки про овочі та фрукти. Диспут «Який десерт найсмачніший влітку?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри за вибором дітей. Ігри «Котик та мишка». «Сова», «Платочок» |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
27. 05 |
Крісло автора «Чим подобається мені літо?» Презентація «Жива природа. Т Вірш А. Костецький «Канікули» Творча майстерня. Колективна робота. Постер «Передбачення. Мої літні канікули»варини влітку»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда з техніки безпеки на літніх канікулах. Рухливі ігри за інтересами дітей |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
28. 05
|
Відеоінформація «Отруйні рослини, тварини, гриби» Майстер – клас «Божа корівка» (Аплікація) Розгадування кросворду «Літо» Обмін думками «Де я хочу відпочити на літніх канікулах? Дискусія «Де відпочивати краще? Море чи гори, чи село дідуся та бабусі?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри за вибором дітей. Ігри з м’ячем.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
29. 05 |
Урок здоров’я «Літо - пора вітамінів. Фрукти. Овочі» Обмін інформацією «Як корисно відпочивати влітку?» Робота творчої майстерні «Метелики» (Живопис) Відеоінформація «Безпека дітей у літній період» Вправа «Обери місце, де безпечно гратися влітку». Обмін думками «Куди б я хотів поїхати влітку?» Презентація «Літні явища природи»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри за вибором дітей. Ігри «Котик та мишка». «Сова», «Платочок» |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
30. 05 |
Свято «Останнього дзвоника» Інструктаж «Безпека життєдіяльності та попередження дитячого травматизму під час літніх канікул»
|
Інструктаж «Безпека життєдіяльності та попередження дитячого травматизму під час літніх канікул»
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||