План виховної роботи з 8 класом на І семестр

Про матеріал

План виховної роботи з учнями 8 класу за розділами: "Організаційна робота"; "Виховна робота"; "Робота з охорони здоров′я"; "Індивідуальна робота з учнями"; "Робота з батьками, вчителями-предметниками"

Перегляд файлу

Дата

Організаційна робота

Виховна робота

Робота з охорони здоровя

Індивідуальна робота з учнями

Робота з батьками, вчителями-предметниками

01.09.-04.09.

1. Знайомство з новоприбулими,  ознайомлення з їх особистими справами.

2. Закріплення за учнями їх робочих місць.

3. Забезпечення учнів підручниками, заповнення формулярів користувачів підручників

4. Організація чергування по класу.

5. Заповнення щоденників (перших сторінок)

6. Організація тимчасового творчого колективу по підготовці до Дня Грамотності та Дня Краси.

7. Обговорення роботи та планування КТС класу на навчальний рік.

1. Участь у загальношкільному святі «День знань».

2. Перший урок на тему: «Моя країна - Україна».

3.  Вибір классного активу. Участь активу классу у зборах щодо презентації шкільної рейтингової гри «Престиж-Марафон».

4. Участь в благодійних акціях (збір канцтоварів, теплих речей для переселенців, написання листівок, збір ліків, малюнків для учасників АТО)

1. Вступний інструктаж з ТБ з метою профілактики дитячого травматизму та нещасних випадків.

2. 02.09. – Єдиний урок з ПДР «Правила безпеки для пішоходів та пасажирів».

3. Зустріч з працівниками ДАІ (за попередньою домовленістю).

1. Індивідуальні бесіди з_________________ з метою визначення психологічного стану та настрою.

 

 

 

 

 

 

 

1. Батьківські збори: «Організація навчального процессу классу у 2018-2019 н.р.»

2. Робота з батьківським комітетом (консультації з приводу планування та оргнізації роботи  у 2018-2019 н.р.)

3. Знайомство з вчителями-предметниками, які працюють з классом.

07.09.-11.09.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Робота в рамках КТС.

 

 

 

1. Виховна година «Аукціон пропозицій» (мета: вивчення інтересів, співпраця у плануванні виховної роботи).

2. Класна година. Розподіл обов᾽язків серед членів коллективу. Обговорення прав та обов᾽язків кожного доручення.

3. Участь у шкільному конкурсі презентацій на тему ПДР.

4. 08.09. – Міжнародний День Грамотності. Участь у шкільних заходах (за окремим планом).

5. 07.09. – Міжнародний День Краси. Участь у загальношкільному конкурсі літературних творів.  Випуск стіннівки.

6. Написання листівок, збір малюнків для учасників АТО.

 

 

1.Бесіда з ПДР: «Твій безпечний шлях до школи».

2. Профілактична бесіда «Поводь себе обережно (заборона піднімати підозрілі речі, загублені речі)».

1. Індивідуальна робота з _________ .

Бесіда з метою попередження порушень дісципліни, з метою активізації пізнавальної діяльності, підвищення рівня мотивації до навчання.

 

1. Ознайомлення вчителів-предметників з індивідуальними особливостями вновприбулих.

2. Індивідуальна співбесіда з вчителями-предметниками з приводу навчання _________

__________________________
(виявлення проблем, надання консультацій).

3. Індивідуальна робота з батьками___________________

(поведінка, проблеми, умови родинного виховання, надання консультацій).

14.09.-18.09.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4.  Робота в рамках КТС.

 

 

 

 

 

 

 

 

1. До Міжнародного Дня миру.  Бесіда «Життя – найцінніший скарб».

2. До Всеукраїнського дня бібліотек. Участь у акції «Моя улюблена книга – шкільній бібліотеці».

3.Участь у загальношкільному заході «ОСНОВА» шукає таланти».

4. Написання листівок, збір малюнків для учасників АТО.

 

 

1.Профілактична бесіда «Протипожежний режим у навчальному закладі. Протипожежні вимоги до утримання будівель. План евакуації людей при пожежі. Правила пожежної безпеки в кабінеті».

2. Профілактична бесіда «Дії населення по тривозі».

1.Індивідуальна робота з__________.

Бесіда з питань стриманості, вихованості, культури поведінки.

1. Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями-предметниками з метою визначення єдиних вимог до учнів классу.

3. Робота з батьківським комітетом.

21.09.-25.09.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Організація тимчасового творчого колективу по підготовці номерів художньої самодіяльності (для участі у святковому концерті).

5. Організація групи редколегії для виготовлення привітальної листівки до Дня вчителя.

6. Робота в рамках КТС.

 

 

 

1. Година спілкування «Про зовнішність, мову і духовну культуру».

2. Участь у загальношкільному заході – виставці композицій з природничого матеріалу «Для тебе квітне небо восени».

3. Написання листівок, збір малюнків для учасників АТО.

1. Профілактична бесіда з ПДР «Перехід проїзної частини  в неустановленному місці».

2. Бесіда «Необачні дії підлітків – проблеми городянам» (дзвінки про мінування закладів, торгових центрів, тощо)

1. Індивідуальна робота з_________.  

Бесіда з питань саморганізації, з метою попередження неуспішності, бесіда про гідність людини.

1. Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями-предметниками з метою виявлення проблем у підготовці учнів до уроків (усні та письмові завдання; додаткові заняття)

28.09.-02.10.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Організація тимчасового творчого колективу по підготовці святкування Дня визволення міста від німецько-фашистських загарбників.

5. Робота в рамках КТС.

 

 

 

 

1. До Дня людей похилого віку (01.10). Акція «Привітання ветеранів»

2. Година спілкування «Про мету життя і шляхи ії здійснення».

3. Участь у загальношкільних заходах, присвячених святкуванню Дня вчителя.

4. Написання листівок, збір малюнків для учасників АТО.

1. В рамках місячника боротьби з гострими кишковими отруєннями та інфекціями» профілактична бесіда  «Як вберегти себе від кишкових інфекцій».

1. Індивідуальна робота з_________.

Бесіда  з метою профілактики порушень дисципліни, розвитку вмінь самоорганізації.

 

1. Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями-предметниками з метою вивчення проблеми дисципліни на уроках, пошуки вирішення проблем.

05.10.-09.10.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Трудовий десант «Генеральне прибирання класу»

5. Анкетування учнів за участю шкільного психолога «Мої здібності та нахили. Як вибрати майбутню професію».

6. Робота в рамках КТС.

 

 

 

1. Година спілкування «Чи можу я стати іншим для себе, для людей?»

2. Участь у випуску номера шкільної газети.

1. Профілактична бесіда «Обережно: отруйні гриби».

1. Індивідуальна робота з_________.

Бесіда з метою профілактики погіршення успішності, з метою підвищення інтересу до навчання, виховання толерантності до оточуючих.

1.  Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями-філологами з проблеми формування мовленевої культури учнів.

12.10.-16.10.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Трудовий десант «Генеральне прибирання класу»

5. Організація тимчасового творчого колективу по оновленню класного куточка».

1. 14.10 – День захисника України;

- Всеукраїнський день козацтва;

 - День визволення міста від                             нацистських загарбників;

-     Свято Покрови.

2. Година спілкування «Чи потрібно памятати про події війни» (диспут).

3. Єдиний урок мужності до річниці визволення Запоріжжя.

4. Зустріч з воїнами різних поколінь.

 

1. Профілактична бесіда з ПДР перед осінніми канікулами «Причини аварій на автошляхах»

2. Профілактична бесіда з протипожежної безпеки перед осінніми канікулами «Гасіння пожежі. Попередження розповсюдження вогню на сусідні приміщення».

1.  Індивідуальна робота з_________.

 

Бесіда з метою  підвищення самовпевненості, активізації пізнавальної діяльності, з метою попередження погіршення успішності.

1.  Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями-предметниками про дотримання єдиних вимог до учнів, пошуки шляхів вирішення  проблем.

3. Робота з батьківським комітетом.

19.10.-23.10.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Організація конкурсу по класу на кращого чергового.

5. Організація тимчасового творчого колективу дівчат по самостійній  підготовці класного заходу (дискотека, відверта розмова, диспут, виступи, тощо)

 

 

 

 

 

1. Година спілкування «Хотів би я мати такого друга, як я сам?»

2. Класний захід, підготовлений тимчасовим творчим колективом дівчат

1. В рамках місячника боротьби з гострими респіраторними захворюваннями. Профілактична бесіда «Як не застудитися».

2. Бесіда «Гігієна ротової порожнини».

3. Плановий інструктаж з ТБ з метою профілактики дитячого травматизму та нещасних випадків перед осінніми канікулами.

1.  Індивідуальна робота з_________.

 

Бесіда з метою формування впевненості в собі, вміння проявляти себе, вміння соморганізуватися.

 

1.  Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями-предметниками про особистісно-орієнтований підхід до учнів класу

02.11-06.11.

1.  Контроль за веденням щоденників.

2.  Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3.  Контроль за відвідуванням уроків.

4. Організація конкурсу по класу на кращого учня тижня.

5. Підведення підсумків попередньго конкурсу на кращого чергового.

6. Організація творчого колективу хлопців по підготовці класного заходу (спортивні змагання, презентації нових фільмів, тощо)

1. 09.11. – День української писемності та мови. Участь у загальношкільних заходах.

2. Класний захід, підготовлений тимчасовим творчим колективом хлопців.

3. Диспут: «Я серед людей – це проблема»

1.Профілактична бесіда «Правила поведінки біля річок і водоймищ». «Правила поведінки на природі»

2. Профілактична бесіда з ПДР «Обережно – залізниця».

1.  Індивідуальна робота з__________. Бесіда про стриманість, вміння поводити себе з гідністю, про культуру зовнішнього виду.

 

1.   Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями фізичної культури. Проблеми нашого классу. Шляхи усунення.

3.Батьківські збори «Підліток, його емоції та почуття» (за участю шкільного психолога).

09.11.-13.11.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Рейд-перевірка санітарного стану робочих місць учнів.

5. Організація конкурсу по класу на кращий щоденник.

6. Підведення підсумків конкурсу на кращого учня тижня.

 

 

 

 

 

  1. 09.11. – День української писемності та мови. Участь у загальношкільних заходах.
  2. Година спілкування «Свобода і відповідальність» (за участю вчителя правознавства).
  3. Урок- тренінг. Захистіть себе від насильства.

1. Профілактична бесіда «Запобігання пожежам і захист від них. Первинні засоби гасіння»

2. Бесіда «Рецепти народної медицини. Як вилікувати простуду?»

 1. Індивідуальна робота з__________.

 

Бесіда з метою формування необхідних учнівських якостей, про саморганізацію, про самоконтроль, про вміння спілкуватися з іншими.

1.   Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2.Співбесіда з вчителями природничого циклу предметів. Проблеми нашого классу. Пошук шляхів їх усунення.

16.11.-20.11.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Організація тимчасового творчого колективу по підготовці святкування Дня комплексу.

5. Організація тимчасового творчого колективу по підготовці усного журналу «Голодомор в Україні»(для виступу перед молодшими школярами).

  1. Виховна година «Усе           моє – все зветься Україна».
  2.                Відвертий діалог  «Чого мені бракує у житті?».

1. Профілактична бесіда «Дотримання правил безпеки при роботі з побутовими приладами».

1. Індивідуальна робота з__________.

Бесіда з проблеми взаємовідносин з однолітками, однокласниками, про самооцінку, про самоконтроль, самовиховання.

 

1.   Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Бесіда з вчителями-предметниками на тему обсягу домашніх завдань, диференціації в навчанні.

23.11.-27.11.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Організація тимчасового творчого колективу по підготовці до святкування Дня народження школи, до заходів в рамках акції «АНТИСНІД».

5. 01.12. – День народження комплексу «ОСНОВА». Підготовка до участі у загальношкільному святі.

 

 

 

 

 

1. Година спілкування  до Дня памяті жертв голодомору.

2.  Участь у загальношкільній лінійці по вшануванню памяті жертв голодомору.

3. Диспут: «Життям дорожіть умійте…»

 

 

 

 

 

1. Профілактична бесіда з санітарії та гігієни «Хвороби брудних рук».

1. Індивідуальна робота з_________ з метою підвищення самооцінки, бесіда про вміння проявляти себе.

1.   Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями-предметниками про підсумки 1 семестру.

30.11-

04.12

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3.Контрольза відвідуванням уроків.

4. Організація конкурсу в класі на кращий твір на тему толерантного відношення до людей з обмеженими можливостями.

5. Організація тимчасового творчого колективу по виготовленню привітальних листівок для батьків, дідусів учнів нашого классу.

1. 01.12. – Міжнародний день боротьби зі СНІДом. Підготовка до участі у загальношкільних заходах:

- конкурс плакатів та буклетів;

-    анкетування учнів;

- зустрічі з працівниками центру «АНТИСНІД».

 2. 03.12. - Міжнародний день інвалідів. Участь у благодійних акціях (зібрати речі, іграшки для Дому малютки, тощо)

 

1.Профілактична бесіда в рамках Місячника з пропаганди здорового способу життя: «Шкідливі звички, як не потрапити на гачок?»

2. Профілактична бесіда «СНІД – чума 21 століття. Допоможи собі сам. Зупинемо СНІД, доки він не зупинив нас».

1. Індивідуальна робота з_________.

Бесіда з питань самоконтролю, самовиховання, бесіда про вибір майбутньої професії.

 

1.   Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2. Співбесіда з вчителями-предметниками про підсумки 1 семестру. «Резерв та потенціал класу».

07.12.-11.12.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4.  Робота в рамках КТС (підведення підсумків).

5. Генеральне прибирання класу.

1. Година спілкування у вигляді круглого столу «Ідеал сучасної молоді. Роль ідеалу у житті. Ідеал, яким йому бути».

2. 06.12. – День Збройних сил України. Участь у загальношкільних заходах:

- змагання «Козацькі розваги»;

- зустріч з військовослужбовцями.

3. Класний захід «А-нумо, хлопці».

 

 

 

 

  1. 1. Профілактична бесіда з ПДР «Поведінка учасників та очевидців дорожньо-транспортних пригод. Надання першої долікарської допомоги»

2. Профілактична бесіда перед зимовими канікулами з протипожежної безпеки, з ПДР, з метою профілактики дитячого травматизму та нещасних випадків  під час зимових канікул.

 

1. Індивідуальна робота з _________.

 

Бесіда про культуру поведінки, про культуру зовнішнього виду, про якість підготовки домашніх завдань.

1.   Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

2.Бесіда-обговорення з вчителями- предметниками семестрових оцінок.

3. Робота з батьківським комітетом.

14.12.-18.12.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Організація тимчасового творчого колективу по прикрашанню класу.

5. Організація тимчасового творчого колективу по виготовленню привітальних листівок для всіх родин нашого классу.

1. 19.12. – Свято Миколая. Участь у загальношкільних конкурсах, розвагах.

2. Бесіда-роздум «Мій слід у житті школи»

 

1. Профілактична бесіда перед зимовими канікулами з протипожежної безпеки, з ПДР, з метою профілактики дитячого травматизму та нещасних випадків.

1. Індивідуальна робота з_________.

Бесіда про культуру поведінки, про культуру мови, про культуру зовнішнього вигляду, про вибір майбутньої професії.

 

 

 

 

 

 

1.   Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

 

21.12.-25.12.

1. Контроль за веденням щоденників.

2. Контроль за чергуванням по класу, по школі.

3. Контроль за відвідуванням уроків.

4. Організація тимчасового творчого колективу по виготовленню привітальних листівок для всіх родин нашого классу.

 

1. Участь у Новорічному КВК.

2. Участь у загальношкільному конкурсі привітальних листівок до Нового року.

3. Класний захід- святкове розважальне шоу.

1. Профілактична бесіда перед зимовими канікулами з протипожежної безпеки, з ПДР, з метою профілактики дитячого травматизму та нещасних випадків  під час зимових канікул.

1. Індивідуальна робота з_________.

 

Бесіда про культуру поведінки, про культуру мови, про культуру зовнішнього вигляду, про вибір майбутньої професії.

 

1.   Індивідуальна робота з батьками _________________

(надання консультацій, виявлення та усунення проблем).

 

 

 

 

              

docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1335
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку