Виховний план для учнів 5 класу
Циблівської ЗОШ I-III ступенів
(Класний керівник: Барановська Юлія Павлівна)
( I семестр 2020-2021 н.р.)
(розроблений на основі програми для виховної роботи для учнів 5-9 класів «Золоті зерна істини», автор: Солоденко Л.І.)
Назва тижня |
№ |
Зміст роботи |
Дата |
Вересень (1-4) |
|||
Моє здоров’я - у моїх руках |
1 |
Перший урок на тему: «Здоровим бути модно» (присвячений правилам респіраторної гігієни та як захиститись від COVID-19) |
|
2 |
Діалог «Давайте знайомитись». Організація учнів для навчання в 5 класі, знайомство з розкладом уроків, вчителями, обов’язками учня в школі. |
|
|
3 |
Анкетування «Батьки і школа» |
|
|
4 |
Адаптаційна зустріч на тему «Що таке 5-й клас?» |
|
|
Вересень (7-11) |
|||
Я серед людей |
1 |
Презентація «Знайомство. Я і моя сім’я» |
|
2 |
Бесіда «Виявлення творчих здібностей учнів, зайнятості в гуртках та секціях» |
|
|
3 |
Круглий стіл «Вибори органів самоврядування в класі» |
|
|
4 |
Загальношкільний захід «День спорту». Змагання з футболу між класами. |
|
|
5 |
Адаптаційна зустріч «Пізнай себе» |
|
|
6 |
Бесіда «Правила поведінки в школі» |
|
|
Вересень (14-18) |
|||
У країні добрих та ввічливих людей |
1 |
Спостереження «Виявлення форм та способів спілкування серед учнів класу» |
|
2 |
Бесіда до Міжнародного дня миру «Давайте жити дружно» |
|
|
3 |
Бесіда «Навчання в умовах карантину» |
|
|
4 |
Інтелектуально-етична вікторина «Поговоримо про вихованість» |
|
|
5 |
Адаптаційна зустріч «Новачок у середній школі» |
|
|
Вересень (21-25) |
|||
Усе починається з родини |
1 |
Бесіда «Праця школяра – навчання». Порядок проведення дистанційного навчання з предметів, контроль за виконанням домашнього завдання учнями. |
|
2 |
Організація класного активу щодо оформлення класного куточка. |
|
|
3 |
Конкурс творів «Моя сім’я» |
|
|
4 |
Бесіда про збереження шкільних меблів та шкільного майна |
|
|
5 |
Адаптаційна зустріч «Пізнай свою школу» |
|
|
Вересень-Жовтень (28-2) |
|||
Моя країна - Україна |
1 |
Година спілкування «Моя школа» |
|
2 |
Вікторина «Державні символи України». |
|
|
3 |
Виховна година до Дня людей похилого віку «Прагнення допомагати». |
|
|
4 |
Адаптаційна зустріч «Світ емоцій» |
|
|
5 |
Загальношкільний захід. Свято до Дня вчителя |
|
|
Жовтень (5-9) |
|||
Моє здоров’я - у моїх руках |
1 |
Контроль за веденням щоденників учнями |
|
2 |
Індивідуальні бесіди з учнями класу про толерантне ставлення до однокласників |
|
|
3 |
Година спілкування «Мій режим дня» |
|
|
4 |
Бесіда «Способи захисту та профілактики COVID-19» |
|
|
5 |
Конкурс «Природа – джерело здоров’я» |
|
|
6 |
Адаптаційна зустріч «Наші вчителі» |
|
|
Жовтень (12-13) |
|||
Я серед людей |
1 |
Контроль за виконанням домашніх завдань учнями |
|
2 |
Бесіда «Чи вміємо ми спілкуватися?» |
|
|
3 |
Вітаємо наших захисників. Привітання від дівчаток до дня Захисника України |
|
|
4 |
Проведення інструктажу з техніки безпеки життєдіяльності учнів під час осінніх канікул |
|
|
Листопад (2-6) |
|||
У країні добрих та ввічливих людей |
1 |
Бесіда «Зовнішній вигляд школяра – імідж школи» |
|
2 |
Бесіда «Як запобігти отруєнню грибами?» |
|
|
3 |
Вікторина «На скільки я добрий?» |
|
|
4 |
Урок - подорож «Подорож до Країни ввічливості» |
|
|
5 |
Адаптаційна зустріч «Шукаю друга» |
|
|
Листопад (9-13) |
|||
Усе починається з родини |
1 |
Вікторина до дня Української писемності та мови |
|
2 |
Бесіда «Сімейне дозвілля» |
|
|
3 |
Бесіда «Я і моє здоров’я» |
|
|
4 |
Година спілкування «Сімейний альбом» |
|
|
5 |
Адаптаційна зустріч «Ми й наш клас» |
|
|
Листопад (16-20) |
|||
Моя країна - Україна |
1 |
Бесіда «Загальні правила поведінки дітей на уроках та перервах» |
|
2 |
Конкурс малюнків «Село, у якому я живу» |
|
|
3 |
Виховна година «Моя країна -Україна» |
|
|
4 |
Колективне обговорення «21 листопада – День Гідності та Свободи» |
|
|
5 |
Година спілкування «Люби все живе» |
|
|
6 |
Адаптаційна зустріч «Що допоможе мені вчитися?» |
|
|
Листопад (23-27) |
|||
Моє здоров’я – у моїх руках |
1 |
Круглий стіл «Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди». |
|
2 |
Бесіда «Твоє здоров’я – багатство Батьківщини» |
|
|
3 |
Дискусія «Здоров’я і шкідливі звички» |
|
|
4 |
Година спілкування «Що ми їмо? Раціональне харчування школяра» |
|
|
5 |
Виховний захід до Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій «Ніхто не забутий, ніщо не забуте…» |
|
|
6 |
Адаптаційна зустріч «Чи легко бути учнем?» |
|
|
Листопад-Грудень (30-4) |
|||
Я серед людей |
1 |
Бесіда до річниці референдуму, що підтвердив Акт проголошення незалежності України |
|
2 |
Інформаційна хвилинка до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом |
|
|
3 |
Морально-етична бесіда «Довіра і співпраця» |
|
|
4 |
Бесіда з елементами гри «Твоя поведінка у громадських місцях» |
|
|
5 |
Адаптаційна зустріч «Чого я боюся?» |
|
|
6 |
Бесіда «6 грудня – День Збройних сил України» |
|
|
Грудень (7-11) |
|||
У країні добрих та ввічливих людей |
1 |
Перевірка стану збереження підручників. |
|
2 |
Агітбригада «Бережи ліс – легені планети!». |
|
|
3 |
Колективне обговорення «Правда. Складання хрестоматії моральних цінностей людства». |
|
|
4 |
Бесіда «Наші права» (до Міжнародного дня прав людини) |
|
|
5 |
Турнір ввічливих «Чи вміємо ми спілкуватися?» |
|
|
6 |
Адаптаційна зустріч «Конфлікт або взаємодія?» |
|
|
Грудень (14-18) |
|||
Усе починається з родини |
1 |
Бесіда «Святе слово – мати» |
|
2 |
Бесіда «Традиції моєї сім’ї» |
|
|
3 |
Контроль за виконанням домашніх завдань учнями |
|
|
4 |
Конкурс читців поезій про маму «Люба моя ненько» |
|
|
5 |
Адаптаційна зустріч «Робота з негативними почуттями» |
|
|
Грудень (21-24) |
|||
Моя країна - Україна |
1 |
Бесіда «Гроші в нашому житті» |
|
2 |
Акція «Школа – наш дім, ми господарі в нім». |
|
|
3 |
Акція «Допоможи природі» |
|
|
4 |
Підготовка до проведення свята Нового року |
|
|
5 |
Екскурсія «Моя країна моїми очима» |
|
|
6 |
Бесіда «Католицьке Різдво» |
|
|
7 |
Адаптаційна зустріч «Ставимо цілі» |
|
|
Грудень (28-31) |
|||
Моє здоров’я – у моїх руках |
1 |
Бесіда «Інфекційні захворювання. Як від них вберегтись?» |
|
2 |
Тест «Що треба робити, щоб бути здоровим». |
|
|
3 |
Батьківські збори «Адаптація учнів 5 класу» |
|
|
4 |
Новорічне свято 2021 |
|
|
5 |
Проведення інструктажу з техніки безпеки життєдіяльності учнів під час зимових канікул |
|
Виховний план для учнів 5 класу
Циблівського ЗЗСО I-III ступенів
(Класний керівник: Барановська Юлія Павлівна)
( II семестр 2020-2021 н.р.)
(розроблений на основі програми для виховної роботи для учнів 5-9 класів «Золоті зерна істини», автор: Солоденко Л.І.)
Назва тижня |
№ |
Зміст роботи |
Дата |
Січень (18-22) |
|||
Моя країна - Україна |
1 |
Бесіда «Що я знаю про Україну». |
|
2 |
Інструктаж щодо збереження меблів в класі та шкільного майна. |
|
|
3 |
Година спілкування «22 січня – День соборності України». |
|
|
4 |
Бесіда «Продовжуємо дотримуватися карантину проти COVID-19». |
|
|
5 |
Гра «Найкращий знавець української мови». |
|
|
Січень (25-29) |
|||
Я – серед людей |
1 |
Бесіда «Профілактика запізнень та пропусків уроків в школі». |
|
2 |
Бесіда «Наші правила в школі». |
|
|
3 |
Вікторина «Чи знаєш ти правила етикету?» |
|
|
4 |
Бесіда «Роль сім’ї у розвитку здібностей дитини». |
|
|
5 |
Година спілкування «Пам’яті героїв Крут…» |
|
|
Лютий (1-5) |
|||
У країні добрих та ввічливих людей |
1 |
Бесіда «Десять заповідей людяності». |
|
2 |
Бесіда «Скринька ввічливості». |
|
|
3 |
Робота з притчами «Вчинок і наслідок». |
|
|
4 |
Анкетування «Який я учень?» |
|
|
5 |
Бесіда «Як правильно виконувати домашнє завдання?» |
|
|
Лютий (8-12) |
|||
Усе починається з родини |
1 |
Бесіда «Мої відносини в моїй сім’ї». |
|
2 |
Бесіда «Традиційні свята у моїй родині». |
|
|
3 |
Творча майстерня «Захоплення моєї родини». |
|
|
4 |
Спостереження за учнями на перервах. |
|
|
5 |
Загальношкільний захід до дня Святого Валентина: «Найвище почуття людини». |
|
|
Лютий (15-19) |
|||
Моє здоров’я – у моїх руках |
1 |
Бесіда «Твій режим дня». |
|
2 |
Вшануємо учасників бойових дій на території інших держав. |
|
|
3 |
Конкурс малюнків «За здоровий спосіб життя». |
|
|
4 |
Конкурс «Природа – джерело здоров’я». |
|
|
5 |
Виховна година «20 лютого - День Героїв Небесної Сотні». |
|
|
6 |
Інтелектуальна гра «Говоримо на чистій ураїнській мові» (до Міжнародного дня рідної мови). |
|
|
Лютий (22-26) |
|||
Моя країна - Україна |
1 |
Бесіда «Спілкування з старшокласниками». |
|
2 |
Бесіда «Великі люди мого села». |
|
|
3 |
Твір-роздум «Людина, яка для мене є прикладом». |
|
|
4 |
Колективне обговорення «Я - патріот своєї країни». |
|
|
5 |
Бесіда «Труднощі у навчанні». |
|
|
Березень (1-5) |
|||
Я серед людей |
1 |
Десять «не можна» за В. Сухомлинським. |
|
2 |
Бесіда з хлопцями про взаємовідносини з дівчатками. |
|
|
3 |
Інформаційна хвилинка «Знайомимось з Конвенцією ООН про права дитини». |
|
|
4 |
Виховна година «Права дитинства». |
|
|
5 |
Вітаємо найкращу половину класу, вітаємо дівчаток з Міжнародним жіночим днем. |
|
|
Березень (9-12) |
|||
У країні добрих та ввічливих людей |
1 |
Читання віршів Т.Г. Шевченка (присвячених до Шевченківських днів). |
|
2 |
Бесіда «Мій словниковий запас». |
|
|
3 |
Тренінг «Вчимося правильно спілкуватися». |
|
|
4 |
Розв’язування різних ситуацій «Прості правила етикету». |
|
|
Березень (15-19) |
|||
Усе починається з родини |
1 |
Усний журнал «Моя сім’я – найкраща». |
|
2 |
Виховна година «Матусю, сонечко моє». |
|
|
3 |
Родинне свято «Бабусина скриня». |
|
|
4 |
Читаємо вірші відомих письменників (до Всесвітнього дня поезії). |
|
|
5 |
Контроль за зовнішнім учнівським виглядом. |
|
|
6 |
Бесіда «Пам’ятаємо про віруси, що нас оточують». |
|
|
Березень-Квітень (29-2) |
|||
Моє здоров’я – у моїх руках |
1 |
Бесіда «Правила поведінки в громадському транспорті». |
|
2 |
Анкетування «Чи є у тебе шкідливі звички?» |
|
|
3 |
Виховна година «Правильне харчування та здоровий сон – запорука міцного здоров’я». |
|
|
4 |
Брейн-ринг «У світі лікарських рослин». |
|
|
5 |
Бесіда з учнями, які часто запізнюються на уроки. |
|
|
Квітень (5-9) |
|||
Моя країна - Україна |
1 |
Бесіда «За що шанують українців?» |
|
2 |
Усний журнал «Ми за здоровий спосіб життя» (до 7 квітня - Весвітнього дня здоров’я). |
|
|
3 |
Година спілкування «Славні воїни – захисники рідної землі». |
|
|
4 |
Екскурсія «Екологічною стежиною нашого краю». |
|
|
5 |
Аналіз зауважень вчителів, які були зроблені у щоденник. |
|
|
Квітень (12-16) |
|||
Я серед людей |
1 |
Морально-етична бесіда «Дякуй старшим за те, що вони повчають тебе». |
|
2 |
Урок з цивільної оборони. Дії учнів у разі виникнення надзвичайних ситуацій. |
|
|
3 |
Колективна творча справа «Разом нас багато - нас не подолати». |
|
|
4 |
Колективне ігрове спілкування «Дружба, це - ......». |
|
|
5 |
Бесіда «Щоб навчатись було легко». |
|
|
Квітень (19-23) |
|||
У країні добрих та ввічливих людей |
1 |
Колективне ігрове спілкування «Дружба, це - ......». |
|
2 |
Виховна година «Будь природі добрим сином». |
|
|
3 |
Година спілкування «Дружба в житті людини». |
|
|
4 |
Трудовий десант «Моє чисте шкільне подвір’я». |
|
|
5 |
Перевірка стану збереження підручників. |
|
|
Квітень (26-30) |
|||
Усе починається з родини |
1 |
Загальношкільний захід до дня катастрофи на ЧАЕС. Хвилини вшанування загиблих. |
|
2 |
Конкурс творів «На кого я схожий?» |
|
|
3 |
Морально-етична бесіда «Бабусю, я тобі низесенько вклонюся…» |
|
|
4 |
Інформаційна хвилинка «Шляхи боротьби з COVID-19». |
|
|
5 |
Організація генерального прибирання класної кімнати. |
|
|
Травень (5-7) |
|||
Моє здоров’я – у моїх руках |
1 |
Бесіда «Попередження насильства у сім’ї». |
|
2 |
Спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я».
|
|
|
3 |
Конкурс «Екологічний калейдоскоп». |
|
|
4 |
Захід до відзначення Дня перемоги над фашистськими загарбниками. |
|
|
Травень (11-14) |
|||
Моя країна - Україна |
1 |
Екскурсія «Весняні явища в житті рослин та тварин мого краю». |
|
2 |
Бесіда «Моє село на карті України». |
|
|
3 |
Усний журнал «Яка красива моя Батьківщина…» |
|
|
4 |
Трудовий десант «Прибирання в квітниках». |
|
|
5 |
Бесіда з порушниками дисципліни. |
|
|
Травень (17-21) |
|||
Я серед людей |
1 |
Бесіда «Як покращити результати навчання?» |
|
2 |
Акція «Допоможемо тому хто цього потребує». |
|
|
3 |
Виховна година «Доброта і милосердя». |
|
|
4 |
Морально-етична бесіда «Будь благородним у дружбі, у товаришуванні». |
|
|
5 |
Бесіда «Про правила поведінки в людних місцях». |
|
|
Травень (24-28) |
|||
У країні добрих та ввічливих людей |
1 |
Дискусія «Обман і вигадка – одне й те ж саме?» |
|
2 |
Самоаналіз «Чи можна мене назвати справжнім другом?» |
|
|
3 |
Морально-етична бесіда «Повага до старших». |
|
|
4 |
Бесіда «Мої плани на літо». |
|
|
5 |
Інструктаж учнів щодо збереження здоров’я під час навчальної практики та літніх канікул. |
|
|
6 |
Свято останнього дзвоника. |
|