Тиждень знань і відкриттів
«Горішок знань міцний, та нам не відступати»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2
3. |
Свято першого дзвоника «1 Вересня – день особливий» Перший урок «Ми - українці: честь і слава незламним» Г.С. «Ми - шестикласники» |
01.-02.09
|
|
|
1
2.
3.
4. |
Проведення вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності Бесіда з ПДР "Дорога від школи додому. Бомбосховища" Інструктаж «Дії за сигналом «Повітряна тривога» Організація навчання учнів під час війни |
|
|
|
1.
2. 3.
4. |
Організація чергування в класі. Видача підручників. Знайомство з родинами новоприбулих учнів. Складання соціального паспорту класу Бесіда «Якщо у тебе виникла проблема – куди звертатись?» |
|
|
|
1.
2.
3. |
Створення батьківської групи «6-Б» Вітання батькам з початком навчального року Визначення форми організації навчання учнів 6б класу під час війни.
|
|
|
Олімпійський тиждень
« Будьмо радісні й здорові, спритні, дужі та бадьорі»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4. |
Класні збори ( розподіл доручень, вибори активу класу) Єдиний Олімпійський урок «Здоров’я кожної людини - це багатство» Міні - тренінг «Як «Я» перетворити на «МИ» Участь у загальношкільному заході. Квест - гра «Крокуємо до олімпійських сходів» |
05-09.09 |
|
|
1.
2.
3. |
Навчальне тренування «Шлях до сховища» Інструктаж « Увага! Небезпечний предмет» Дотримання протиепідемічного режиму у школі « Covid у – НІ» |
|
|
|
1.
2.
3.
|
Складання плану роботи класу на І сем. Розподіл доручень серед учнів. Оформлення Паспортів здоров’я |
|
|
|
1.
2. |
Батьківські збори «Навчання учнів в умовах воєнних дій» Анкетування батьків для складання паспорту класу |
|
|
Тиждень безпеки дорожнього руху
« Ми - зразкові пішоходи»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3
4. |
Рольова гра «Азбука доріг нашого міста» Взяти участь у єдиному уроці «Безпека на дорозі - безпека життя» Провести анкетування «Що я хочу змінити на дорогах мого міста» Перегляд відео «Азбука доріг» |
12 – 16.09 |
|
|
1.
2. |
Аналіз стану здоров’я учнів класу Участь у міській акції « Велопробіг «Вело - Україна»» |
|
|
|
1.
2. |
Опитування «Чи дотримуюсь я ПДР під час руху через залізничну колію» Бесіда «Моя поведінка на автобусній зупинці» (Попов А., Борисов О.) |
|
|
|
1.
2. |
Знайомство з тематикою шкільного лекторію.
Планування роботи батьківського активу
|
|
|
Тиждень доброчесності
«Чесність починається з тебе»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3. |
Г.С. з елементами інтерактивних технологій « Людина починається з добра» Участь у загальношкільній виставці «Стоп, плагіат» Конкурс малюнків « Корупція очима дітей» |
19 – 23.09 |
|
|
1.
2. |
Мобільна гра « Вживання ввічливих слів» ( з учнями початкової школи) Організація прогулянок з учнями ГПД |
|
|
|
1
2
3.. |
Організація допомоги учням у адаптації до навчання у нашому класі. Бесіда «Як виховати чесність» ( Баштанар М.) Акція «Поспішай робити добро» |
|
|
|
1.
2. |
Оформлення буклету « Виховуємо у дітях доброчесність» Батьківський лекторій «Ризики і загрози, пов’язані у дітей з шкідливими звичками» |
|
|
Тиждень педагогічної майстерності
«Спасибі, вчителю, що ви на світі є»»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4. |
Квест «Школа. Знання. Вчитель» Взяти участь у загальношкільній виставці «Щедрість рідної землі» Взяти участь у конкурсі малюнків «Улюблений вчитель» Взяти участь у святі «Вітаємо вас, любі педагоги»» |
26.09 – 30.09
|
|
|
1.
2. |
Школа здоров’я «Як правильно мити й обробляти руки» Перегляд відеоролика «Знайомтесь, вчитель фізичної культури з порадами для вас» |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Яку секцію я обрав» (з хлопчиками ) «Осінній дивограй шкільної клумби»-майстер – клас для дівчаток
|
|
|
|
1 |
Метод Case-study. Знайомимо дітей з загадками професії вчителя. (аналіз конкретних ситуацій)
|
|
|
Тиждень цивільного захисту та знань БЖД
«Запобігти! Попередити! Врятувати!»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2
3.
4. |
Тренінг «Небезпеки воєнного часу»» Участь у конкурсі малюнків «Вогонь- друг, вогонь - ворог» Перегляд відеофільму «Небезпечні знахідки!» Анкетування «Що я знаю про небезпеки щоденного життя» |
03-07.10
|
|
|
1.
2
3. |
Бесіда « Попередження небезпеки при користуванні газом» Організація мотиваційної гри « Обережно, міни» Уявна екскурсія до залізничного переїзду «Твоє життя у твоїх руках» |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Засоби індивідуального захисту.» Правила поведінки у сховищі та під час евакуації. |
|
|
|
1. |
Відверта розмова з батьками « Психологічна підтримка дітей батьками під час воєнного стану»
|
|
|
Тиждень козацької слави та національної свідомості
«Козацька держава - наша гордість і слава»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4. |
Г.С. «Покрова- свято козацьке» Взяти участь у патріотичному квесті «Ми нащадки козаків» Взяти участь у історично-патріотичній вікторині «Я - майбутній захисник України» Організувати привітання батьків з Днем захисника Вітчизни та запросити до участі у перегоні «Козацькому роду нема переводу» |
10-14.10
|
|
|
1.
2. |
Вивчити ігри та розваги козаків. Змагання «Козацькому роду нема переводу» |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда про героїзм і героїчне у житті чоловіків (Хлопчики) Бесіда « Я спілкуюсь українською мовою…» (Дівчатка)
|
|
|
|
1.
2. |
Формула національно - патріотичного виховання у родині - круглий стіл. Акція « Посади для класу кімнатну рослину»
|
|
|
Тиждень профілактики правопорушень та негативних явищ
«Я дитина, я теж маю право»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4. |
В.Г. «Дисципліна - свобода чи необхідність» Виготовлення і розповсюдження інформаційного буклету «Як реагувати на булінг». Взяти участь у конкурсі малюнків «Діти проти насильства» Перегляд відеофільмів «Ціна життя» |
17-21.10
|
|
|
1.
2.
3. |
Практичне заняття «Як захистити себе від булінгу» Організація дозвілля « Вихідний день – разом» Бесіда щодо дбайливого ставлення до води та енергоресурсів. |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Поведінка під час канікул» Рейд-перевірка стану підручників. |
|
|
|
|
Батьківський лекторій «Вчимо дітей вирішувати конфлікти і будувати мир навколо себе»
|
|
|
Тиждень осінніх канікул
«Чарівні барви осені»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2
3. |
Прогулянка «Екодослідники» Трудовий десант « Наш клас– наша турбота» Участь у інтелект – щоу «Де логіка»
|
24-28.10
|
|
|
1.
2.
3. |
Організація екскурсії у м. Одеса у музей науки. Акція «Зелене царство кабінету біології» (догляд за кімнатними рослинами) Оформлення листівки « Профілактика ГРВІ» |
|
|
|
1.
2. |
Виготовлення виробів з природного матеріалу Фото природи – спостереження і настрій
|
|
|
|
1.
2. |
Планування проведення заходу « Проводимо вихідний день всім класом» Групові консультації «Створюємо світ гарних манер вдома»
|
|
|
Тиждень медійної та інформаційної грамотності.
«Media and Information…» (осінні канікули)
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2. |
Акція «Інформаційні джерела про визволення України» Дискусія « Чи всім потрібна медіаграмотність»
|
31- 04.11
|
|
|
1
2. |
Бесіда «Зроби крок уперед» (соціальне здоров’я) Кросворд «Небезпека від необмеженого користування телефоном |
|
|
|
1
2. |
Бесіда «Правила поведінки у мережах Інтернету» (з учнями, які не дотримуються правил) Перегляд відеороликів на тему «Культура спілкування в мережі Інтернет» (Попов А., Борисов О.)
|
|
|
|
1.
2.
|
Участь батьків у тренінгу «Інформаційна грамотність - дітям»
Індивідуальні консультації «Гіперопіка. Чи варто занадто опікати свою дитину»
|
|
|
Тиждень української мови та писемності
«З рідним словом міцніє держава»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3 |
Літературно – музична композиція «До мови серцем пригорнись» Оформлення буклету до Дня української писемності «Мова в нас єдина» Відвідування книжкової виставки «Мови рідної краса» |
07-11.11
|
|
|
1. 2. |
КТС «Створюємо словник «добрих» слів» Інструктаж «Бережи зір під час читання» |
|
|
|
1. |
Бесіда з учнями, схильними до використання нецензурної лексики (Борисов О.. Коновальчук Б.)
|
|
|
|
1.
2. |
Обмін досвідом «Виховуємо у дітей любов до книги» Обговорення шляхів залучення дитини до читання художньої літератури. |
|
|
Тиждень трудового навчання та профорієнтації
«Бджілка мала, алей та працює»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
|
Відповідальні |
1.
2. 3.
4. |
Г.С. Зустріч з батьками «Секрети професії наших батьків» Анкетування « Ким я хочу бути» Конкурсна гра вмілих і вправних «Де руки і охота, там спориться робота» Участь у майстер – класі з виготовлення патріотичних сувенірів |
14- 18.11
|
|
Чергування по школі |
|
1.
|
Діагностування «Чи всі учні вранці у школі вітаються» |
|
|
|
|
1.
2. |
Відверта розмова « Чи не завадить моя поведінка вибору майбутньої професії?» (Баштанар М., Попов А.) Бесіда «Чи потрібна охайність у житті?»(Бубенко С.. Борисов О.) |
|
|
|
|
|
Консультація для батьків «Розвиваємо творчість дітей, готуємо до свідомого вибору професії.» |
|
|
|
Тиждень гідного вшанування пам’яті жертв геноциду українського народу в роки голодомору
«Запалимо свічку пам’яті»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3. |
Зустріч з Кобилюк О.В, директором музею «Незгасаюча біль народу» Книжкова виставка «Свідчення про Голодомор у нашому краї» Участь у загальношкільній лінійці «пам'ять не вмирає» |
21-25.11
|
|
|
1. 2. |
Інструктаж «Увага, ожеледиця.» Розучування музичних фізкультхвилинок
|
|
|
|
1.
2. |
Етична бесіда про бережливе ставлення до хліба» (Бубенко С..Баштанар М.) Бесіда «Чи потрібні взаємодопомога та підтримка у житті?»(Луцький М, Чепченко Г.)
|
|
|
|
1.
2. |
Участь з дітьми у акції «Засвіти свічку» (до Дня пам’яті жертв голодомору) Батьківський лекторій «Сім’я- це простір без насилля» |
|
|
Інтелектуально – розважальний тиждень
«Малюємо, досліджуємо, конструюємо»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3. |
Круглий стіл - зустріч з художниками міста «Хто надихає на творчість?» Участь у конкурсній програмі «Таланти нашої школи» Взяти участь у конкурсі пісень «Пісенний зорепад» |
28.11- 03.12
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Правила користування колючими та ріжучими предметами» Анкетування «Ні – домашньому насиллю» |
|
|
|
1.
2. |
Відверта розмова «Міняю своє ставлення до творчості» (Попов А., Зозуля В..) Бесіда «Розкриваємо свій талант» (Борисов О.) |
|
|
|
1.
2. |
Індивідуальна робота з батьками щодо інтелектуального розвитку їх дітей. Засідання батьківського активу « Свята наближаються, готуємо сюрпризи для дітей» |
|
|
Тиждень національно – патріотичного виховання
«В єдності наша сила»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. 2.
3.
4. |
Свято «Героїв країна – моя Україна» Взяти участь у святковій програмі «Я – майбутній захисник» Взяти участь в уроці - реквіумі «Герої не вмирають» Написання листів і виготовлення сувенірів воїнам ЗСУ «Від дитячого серця на фронт» |
05.12-09.12
|
|
|
1. 2. |
Бесіда «Як загартовуватись взимку?» Екскурсія у парк «Моя маленька Україна» |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда з хлопчиками «Я – майбутній солдат – захисник » Змагання шашистів і шахистів |
|
|
|
1.
2. |
Участь батьків - учасників АТО, ЗСУ у проведенні свята «Героїв країна – моя Україна» Онлайн – спілкування. «Герої завжди поміж нас» |
|
|
Тиждень толерантності
«Чуйність і доброта – два крила»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4. |
Г.С. За чашкою чаю з бабусею поряд «Тепло моєї родини» Конкурс малюнків «Мої гарні справи» Участь у заході «Святкова пошта до Дня Святого Миколая» Участь у фотовиставці «Наш дружній клас» |
12.12-16.12
|
|
|
1.
2. |
Рейд – перевірка ведення щоденників і зошитів учнями Бесіда «Увага, вибухонебезпечні предмети» |
|
|
|
1.
2. |
Відверта розмова з учнями , які порушують дисципліну «Цукерочка чи різочка..» Бесіда «Мій зовнішній вигляд» (з дівчатками)
|
|
|
|
1.
2. |
Батьківський лекторій «Стежкою батьківської любові» Допомога батьків у підготовці дітей до різдвяних та новорічних свят
|
|
|
Тиждень художньо – естетичного виховання
«Мереживо зимових свят
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3. |
Святкова програма «Нині свято Миколая, ми давно його чекали» Мистецька вікторина «У світі музики» Виставка учнівських робіт «Творимо дива своїми руками» |
19.12 – 23.12
|
|
|
1.
2. |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. Розучування колядок і щедрівок. |
|
|
|
1.
2.
3 |
Підготовка звіту органів учнівського самоврядування про виконання плану роботи за І півріччя. Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів, які під час канікул будуть вдома одні « Сам вдома» Рейд «Мої приладдя» |
|
|
|
1.
2. |
Ознайомлення з підсумками рейду – перевірки щоденників, зошитів та підручників. Оформлення з дітьми класної кімнати до новорічних свят. |
|
|
Тиждень новорічних свят
«Свято наближається»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4. |
Розважальна програма «Новий рік у двері стука, запроси на свято друга» (дітей – переселенців) Конкурс- виставка «Ялинка» Виготовлення новорічних листівок – привітань для батьків і друзів. Розучування колядок і щедрівок |
26.12- 30.12
|
|
|
1.
2.
3
4. |
Бесіда та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час новорічних свят та зимових канікул Бесіда- застереження «Обережно! Піротехнічні засоби!» Творча робота «Абетка поведінки біля ялинки» Інструктаж «будь обачним» (запобігання та протидія торгівлі людьми) |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда з профілактики шкідливих звичок. (Борисов О.) Аналіз індивідуальних досягнень за І семестр. |
|
|
|
1.
2
3. |
Батьківські збори «Досягнення та успіхи учнів класу за І семестр.» Лекторій «Запобігання домашньому насиллю та насильницькій моделі поведінки» Складання плану організації безпечного дозвілля дітей під час зимових канікул
|
|
|