План виховної роботи
з учнями 8 класу
Цілі та завдання виховної діяльності
Соціальний паспорт класу
№ п/п |
Список учнів |
Дата народже-ння |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Учнівське самоврядування класу
– староста класу
– заступник старости
Центри учнівського самоврядування
Прізвище, ім′я учнів |
Зміст діяльності центрів учнівського самоврядування |
Міністерство освіти |
|
Міністр:
|
Контроль за успішністю учнів. Організація взаємодії в навчанні. Організація різноманітних вікторин, ігор, наукових конференцій. |
|
Староста класу |
|
Заступник старости класу |
Міністерство культури |
|
Міністр:
|
Організація змістовного дозвілля школярів. Складання сценаріїв. Залучення учнів класу до підготовки та проведення творчих справ , свят, фестивалів, конкурсних розважальних програм. |
Міністерство опіки |
|
Міністр: |
Підготовка і проведення спортивних конкурсів для колективу класу. Контроль за відвідуванням учнями уроків фізкультури. |
|
Організація суспільно-корисної праці. Рейди-перевірки стану збереження підручників. Ведення роз’яснювальної роботи проти куріння, алкоголізму, наркоманії та пропаганда здорового способу життя. |
Міністерство дисципліни та порядку |
|
Міністр: |
Виховання дисципліни, дотримання учнями правил для учнів. Контроль за спізненням учнів на навчальні заняття. Контроль за відвідуванням учнями школи. |
|
Контроль за станом чергування у класі. Участь у проведенні рейдів-оглядів зовнішнього вигляду учнів. |
Зайнятість учнів у позакласній роботі
№ п/п |
Список учнів |
Де задіяний учень |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
І тиждень 03 - 07.09 |
ІІ тиждень 10-14.09 |
ІІІ тиждень 17-21.09 |
IV тиждень 24-28 .09 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок : « Я - громадянин України – європейської держави» |
|
|
Класна година «Совість – учитель людини» (за творами В. Сухомлинського) |
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Година спілкування «Я+клас=друзі» |
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Година спілкування: Моя родина. |
Огляд на педикульоз. Бесіда «Волосся: харчування та шампуні» |
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Рекламна акція: Прочитав книгу – порадь її прочитати друзям |
Підготовка до конкурсу-виставки «Парад осінніх квітів» |
Створення стінгазети до Дня вчителя. |
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Загальношкільний марафон творчих справ (вибір активу) |
|
|
Загальношкільна толока «Операція квітник» |
Примітка |
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Права та обов′язки чергових» |
Відвідування окремих уроків з метою спостереження за роботою учнів. |
Перевірка наявності шкільного приладдя у Стрилюка Д. |
Бесіда з Жижко С. про культуру спілкування |
Примітка |
|
|
|
|
Робота з батьками |
Організація харчування дітей у школі. |
Бесіда з батьками діти яких звільнені з фізкультури |
|
|
Примітка |
|
|
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у святі Першого дзвоника |
Участь у проведенні тижня фізкультури і спорту. |
Участь у конкурсі-виставці «Парад осінніх квітів» |
Участь у проведенні свята до Дня учителя |
Примітка |
|
|
|
|
Превентивне виховання |
Бесіда «Ти – учень 8-го класу. Чи знаєш ти свої права та обов′язки»? |
|
Вікторина з ПДР «Щоб не трапилось біди-правил дорожніх дотримуйся завжди» |
|
Примітка |
|
|
|
|
ЖОВТЕНЬ
|
І тиждень 01 - 05.10 |
ІІ тиждень 08-12.10 |
ІІІ тиждень 16-19.10 |
IV тиждень 22-26.10 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Люблю я свій народ, шаную його звичаї» |
|
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Ситуаційно-рольова гра «Мій справжній друг» |
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Підготовка класної кімнати до свята |
Відверта розмова «Яскраві події мого життя» |
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
За круглим столом: Історія міст і сіл України |
|
Година милування «Краса осінніх дерев» |
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Створення вітальної стінгазети |
|
Тренінг «Культурна людина. Яка вона?» |
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
«Козацькі забави» (конкурсна програма) |
|
Екологічний десант «Чиста школа, чисте повітря» |
Примітка |
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Рейд-перевірка виконання учнями домашніх завдань |
Перевірка щоденників |
Звіт активу класу |
Бесіда з хлопцями класу про поведінку під час перерв |
Примітка |
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
Запросити батьків на загальношкільні збори |
Батьківські збори: «Як допомогти дитині стати успішною» |
Примітка |
|
|
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у акції милосердя: «Допоможи людям похилого віку» |
Взяти участь у святкуванні «Нумо, хлопці!» |
|
|
Примітка |
|
|
|
|
Превентивне виховання |
|
|
Обережно! Отруйні гриби! |
Проведення інструктажу з правил т/б під час осінніх канікул. |
Примітка |
|
|
|
|
ЛИСТОПАД
|
І тиждень 05.11 - 09.11 |
ІІ тиждень 12.11-16.11 |
ІІІ тиждень 19.11-23.11 |
IV тиждень 26.11-30.11 |
||||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Виховна година: «Ті дні у пам’яті народній»(голодомор 1932-33 р.р.) |
|
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Ціннісне ставлення до людей |
|
Бесіда «Різні люди – різні погляди» |
|
Учнівський проект «Твій ровесник в Україні та за кордоном» |
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Країна моїх мрій ( дозвілля та хобі)» |
Естафета висловлювань «Де заховані вітаміни?» |
|
|
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Ми - спостерігачі в природі (фотоконкурс) |
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
Оформлення проекту |
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Участь у шкільній толоці «Опале листя» |
Операція «Затишок» - наведення порядку у класі |
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження за поведінкою Жижко С. |
Перевірка в учнів класу домашнього завдання |
Бесіда з невстигаючими учнями про підсумки навчання |
Аналіз успішності учнів Жижко С. та Стрилюка Д. |
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Робота з батьками |
|
Бесіди-поради щодо виконання учнями домашніх завдань |
|
|
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у святкуванні Дня української мови та писемності |
|
|
|
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
Превентивне виховання |
|
Бесіда з дівчатами «Догляд за волоссям. Коса – дівоча краса» |
Інструктаж «Правила користування електричними нагрівальними приладами» |
|
||||
Примітка |
|
|
|
|
||||
ГРУДЕНЬ
|
І тиждень 03.12 -07.12 |
ІІ тиждень 10.12-14.12 |
ІІІ тиждень 17.12-21.12 |
IV тиждень 24.12.-28.12 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Родинне свято «Свято Бабусь» |
|
Головна пісня Батьківщини |
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
Година спілкування «Доля людини» |
|
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Співчувай не лише словом, а й ділом». |
|
|
Бесіда «Правила поведінки біля ялинки» |
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція «Нагодуй птахів» |
Робота «Міста веселих майстрів» з виготовлення новорічних композицій |
Екологічна операція «Встановити годівничку» |
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Похід у бібліотеку на виставку художньої літератури |
|
Створення Новорічного плакату |
|
Примітка |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда «Письменники рідного краю» |
«Фабрика Діда Мороза»(виготовлення новорічних іграшок) |
|
Примітка |
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Обговорення з учнями планів на канікули |
Бесіда з хлопцями про поведінку на шкільному подвір’ї |
Допомога учням у підготовці до Новорічних свят |
Звіт активу класу про роботу за І семестр |
Примітка |
|
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори. «Виховуємо разом: гармонізація родинного та шкільного виховання» |
|
|
Участь батьків у підготовці до Нового року |
Примітка |
|
|
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
Прикрасити класну кімнату «Новорічні фантазії» |
|
Участь у виставці «Замість ялинки – святковий букет» |
Участь у Новорічному святі |
Примітка |
|
|
|
|
Превентивне виховання |
|
|
Правила поведінки з новорічними вогниками, петардами |
Інструктаж «поведінка учнів під час зимових канікул» |
Примітка |
|
|
|
|