Заходи щодо подолання освітніх втрат учнів з біології та хімії
№ |
Найменування заходу |
Індикатор досягнення |
Строк виконання |
1 |
Проведення індивідуальних консультацій з учнями, батьками |
кількість учасників освітнього процесу, проінформованих щодо можливості отримання психологічних послуг; % позитивних відгуків серед батьківського колективу |
постійно |
2 |
Підвищення рівня обізнаності із теми подолання навчальних втрат: опрацювання навчальних матеріалів, доступних на платформах EdEra, EdWay, ВШО, Дія. Цифрова освіта |
|
Постійно |
3 |
Участь у засіданнях методичних об’єднань «Подолання навчальних втрат. |
Оцінюємо потреби: яким навчальним предметам, темам, умінням приділити додаткову увагу: Природнича, Соціальна і здоров’язберігаюча, |
До 01.09.24 |
4 |
Проведення демонстраційних занять для учнів |
.Кількість проведених занять,% дітей-учасників |
До 15.09 |
5 |
Проведення діагностики з виявлення навчальних втрат в учнів із використанням ресурсів ВШО; діагностичних робіт; програми загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості освіти |
% учнів, охоплених дослідженням |
Вересень 2024 |
6 |
Аналіз результатів досліджень та формування механізмів на подолання навчальних втрат |
|
До 25.10.24 |
7 |
Використання форм роботи з певною групою учнів (або індивідуально): - робота консультативного пункту, який створено в закладі освіти з початку повномасштабної збройної агресії рф |
Залучення учнів, що потребують корегування втрат |
10.10.2024- 28.06.2025 |
8 |
Проведення діагностичних робіт |
Рівень навчальних досягнень учнів з предмету |
До 15 вересня /15 грудня |
9 |
Статистична обробка результатів діагностики, підготовка аналітичного матеріалу (успіх/прогрес |
Порівняльний аналіз |
Двічі на семестр |
10 |
Внесення відповідних коректив в організацію навчання: - перегляд освітніх програм із метою їх адаптації до потреб учнів; - «Психологічна хвилинка» на уроках білогії та хімії |
Індивідуалізація навчання |
Щотижня протягом року |
11 |
Поширення успішних практик та механізмів із подолання навчальних втрат |
|
Постійно |
12 |
Забезпечити ефективне інформування громадськості, батьків та учнів щодо ефективних практик у реалізації Плану заходів |
Кількість проведених заходів |
постійно |
Заходи щодо подолання освітніх втрат учнів з біології та хімії вчитель : Гавановська Н.Г.
№
|
Найменування заходу
|
Індикатор досягнення
|
Строк виконання
|
Відповідальний
|
1
|
Проведення індивідуальних консультацій з учнями, батьками
|
кількість учасників освітнього процесу, проінформованих щодо можливості отримання психологічних послуг; % позитивних відгуків серед батьківського колективу
|
постійно
|
|
2 |
Підвищення рівня обізнаності із теми подолання навчальних втрат: опрацювання навчальних матеріалів, доступних на платформах EdEra, EdWay, ВШО, Дія. Цифрова освіта
|
|
Постійно
|
|
3 |
Розробка конкретних заходів з предметів природничого циклу щодо шляхів подолання та недопущення нових навчальних втрат упродовж нового навчального року.
|
Наявність плану (програми) подолання навчальних втрат у закладі, кожного педагога
|
До 11.09.
|
|
4 |
Проведення демонстраційних занять для учнів: Тема: 7.1 «Особливості життєдіяльності рослинного організму» 7.2 «Пластиди. Фотосинтез» 8.1 «Особливості життєдіяльності тварин» 8.2 «Травлення і дихання тварин» 9.1 «Травлення людини» 9.2 «Дихальна система людини» 7-9 кл. «Будова та життєдіяльність клітини» 7-9кл «Тканини живих організмів»
|
.Кількість проведених занять,% дітей-учасників
|
До 15.09 07.09
14.09
06.09
13.09 22.09
29.09
|
|
5 |
Проведення діагностики з виявлення навчальних втрат в учнів із використанням ресурсів ВШО; діагностичних робіт; програми загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості освіти
|
% учнів, охоплених дослідженням
|
Вересень 2024
|
|
6 |
Аналіз результатів досліджень та формування механізмів на подолання навчальних
|
|
До 25.10.24
|
|
7 |
Використання форм роботи з певною групою учнів (або індивідуально): - робота консультативного пункту, який створено в закладі освіти з початку повномасштабної збройної агресії рф
|
Залучення учнів, що потребують корегування втрат
|
10.10.2024- 28.06.2025
|
|
8 |
Проведення діагностичних робіт Рівень навчальних досягнень учнів з предмету
|
|
До 15 вересня /15 грудня
|
|
9 |
Статистична обробка результатів діагностики, підготовка аналітичного матеріалу (успіх/прогрес
|
Порівняльний аналіз
|
Двічі на семестр
|
|
10 |
Внесення відповідних коректив в організацію навчання: - перегляд освітніх програм із метою їх адаптації до потреб учнів; -”Психологічні хвилинки”
|
Індивідуалізація навчання
|
Щотижня 7 А-9, 11А класи: |
|
11 |
Поширення успішних практик та механізмів із подолання навчальних втрат
|
|
Постійно |
|
12 |
Залучення учнів до науково- дослідницької роботи
|
надіслані роботи
|
протягом року
|
|
13 |
Забезпечити ефективне інформування громадськості, батьків та учнів щодо ефективних практик у реалізації Плану заходів
|
Кількість проведених заходів
|
постійно
|
|
14 |
Проведення предметної олімпіади з біології
|
різнорівневих завдань
|
жовтень
|
|
15 |
Залучення учнів до участі у шкільних та позашкільних конкурсах
|
активізація пізнавальної діяльності
|
протягом року
|
|
16 |
Популяризація виконання доступних дослідів вдома з дотриманням заходів безпеки
|
|
протягом року
|
|
17 |
Пошук та ознайомлення з додатковими інтернет-ресурсами,які дають можливість самостійного повторення вивченого в цікавій та ігровій формах.
|
|
протягом року
|
|
18 |
Підготовка фото та відеоматеріалів в канікулярний та позашкільний періоди
|
використання отриманого матеріалу у конкурсах
|
протягом року
|
|