І СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-А 1-Б 1-В 1-Г Школа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Знайомство. Привітання і прощання. |
Вимова нових слів Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Приємно познайомитись! |
Розрізняти імена героїв книги Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
Імена героїв: Betty, Ron |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Привітання і представлення. |
Розпізнавати числівники від 1 до 5 Вимова нових слів Вимова римівки Слухати та вказувати правильну відповідь
|
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Представлення себе. |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Монологічне мовлення Вказувати відповідний малюнок Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
Рахунок від 1 до 5 Закріплення лексики
|
Числівники від 1 до 5 Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Час історій. Історія про Піпа і Скіпа. |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення T – P Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мій улюблений герой мультфільма. |
Вказувати відповідний малюнок Обводити відповідний малюнок
|
Повторення лексики |
Повторення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Знайомство з прапором Великої Британії |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P Обводити відповідний малюнок
|
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Знайомство. Повторення.
|
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P Обводити відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
Рахунок від 1 до 5 Закріплення лексики
|
Числівники від 1 до 5 Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Школа. Кольори. Введення нових ЛО теми. |
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню
|
red, blue, yellow, green |
What colour is it?
|
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мої шкільні речі |
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)
|
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a … |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Шкільне приладдя |
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя Вибирати правильну відповідь. |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a … |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Шкільне меблі |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
На уроці |
Повторювати слова Вказувати відповідний ма-люнок Діалогічне мовлення Р – P Запитувати та давати відповідь на питання. Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
pencil, book, ruler, pen, desk, computer, rubber, apple Закріплення лексики |
Is it a …? Yes, it is. / No, it isn’t. Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Час історій. Історія про Пета і Сема |
Вказувати відповідний малюнок Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики |
Повторення конструкцій
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Школа і шкільне приладдя. |
Вказувати відповідний малюнок Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики |
Повторення конструкцій
|
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Моя школа |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків Вказувати відповідний малюнок Розфарбовувати, відмічати правильну відповідь
|
pencil, book, ruler, pen, desk, computer, rubber, apple
|
Конструкції Where is / are… in your room? |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Я, моя родина і друзі. Природа |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Моя сім’я |
Називати членів сім’ї. Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)
|
family, father, mother, brother, sister |
This is my … |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Члени сім’ї |
Запитувати і відповідати на запитання про належність Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)
|
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мій домашній улюбленець |
Називати домашніх тварин Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення
|
cat, dog, bird, fish |
This is my .. |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Моя родина. |
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра)
|
Father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother |
Is that your …? Yes, it is./ No, it isn’t. |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Час історій. Великі перегони. |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати Вказувати відповідний малюнок
|
Повторення лексики |
Повторення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мій сімейний альбом
|
Ознайомлення із культурою своєї та інших країн Розрізняти назви тварин та їх дітей Повторювати речення за зразком З’єднувати малюнки, називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них
|
Повторення лексики father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Моє сімейне фото. |
Повторення структур, представлених у розділі Вказувати відповідний малюнок Нумерувати, відмічати правильну відповідь |
Повторення лексики father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish |
Закріплення вивчених структур This is my … Who’s that? It’s my …
|
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Веселі цифри. Вік наймолодших членів родини |
Розпізнавати числівники від 6 до 10 Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) Групова робота |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I’m / You’re |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мій настрій |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан) |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you …? Yes, I am. / No, I’m not. |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Зовнішність. |
Говорити про зовнішність Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення) |
big, small, short, tall |
He’s / She’s / It’s… |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мій настрій і зовнішність |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та Зовнішність Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
boy, girl, short, tall |
Is he / she …? Yes, he is. / No, he isn’t. |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мої улюблена лялька |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
Закріплення лексики |
Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мої веселі друзі |
Вказувати відповідний малюнок Розуміти усну мову, відповідно реагувати
|
Повторення лексики |
Повторення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тварини і цифри |
Розрізняти національні костюми різних народів Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини Називати вік З’єднувати малюнки з відповідними цифрами. |
Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish |
Закріплення вивчених структур |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Домашні тварини |
Відповідати «Так» чи «Ні». Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати
|
Числівники від 6 до 10 hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin boy, girl, short, tall
|
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he / she is. No, he / she isn’t. |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мої рідні |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Повторення лексики |
Повторення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||