Планування "Креслення 10 клас ІІ семестр"

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з креслення на ІІ семестр 2019/2020 н. р. для 10 класу учителя Селівончика Максима Валерійовича ЗОШ №10 м. Ковеля
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з креслення

на ІІ семестр 2019/2020 н. р.

для 10-А класу

учителя Селівончика Максима Валерійовича

ЗОШ №10 м. Ковеля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 клас

Календарно-тематичне планування

 

п/п

Зміст навчального матеріалу

К-ть год

Дата

17

Нанесення розмірів на кресленнях з урахуванням форми предметів.

1

 

18

Умовності при нанесенні розмірів на кресленнях.

1

 

19

Поняття про спряження.

1

 

20

Основні види спряжень.

1

 

21

Елементи й послідовність побудови спряжень.

1

 

22

Спряження двох прямих, що перетинаються, двох паралельних прямих, спряження дуги кола і прямої.

1

 

23

Виконання креслень предметів із перетворенням їх форми, взаємного розміщення частин і просторового положення предметів.

1

 

24

Елементи конструювання за зображеннями предметів. 

1

 

25

Читання креслень. Аналіз геометричної форми предмета за його кресленням.

1

 

26

Проекції точок, що лежать на поверхні предмета.

1

 

27

Призначення та основні види аксонометричних проекцій.

1

 

28

Косокутна фронтальна диметрична проекція.

1

 

29

Прямокутна ізометрична проекція.

1

 

30

Напрямки осей показники спотворення, нанесення розмірів на зображеннях.

1

 

31

Аксонометричні проекції кіл та плоских фігур.

1

 

32

Аксонометричні проекції обємних предметів.

1

 

33

Побудова технічних рисунків предметів, зображених у системі прямокутних проекцій.

1

 

34

Вибір виду аксонометричної проекції та раціонального способу їх побудови.

1

 

35

Узагальнення знань

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 10 клас, Планування
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку