Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу (за підручником О.Карпюк “English 5”) на І семестр 2020-2021 н.р.
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Мовл. зразки |
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||
|
Тема1. Я, моя родина, мої друзі (9 год.) На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свою сім’ю, надавати характеристику її членам, читає із достатнім рівнем розуміння розповіді про інші родини та порівнює їх традиції, пише невеликі твори про членів родини. |
||||||||||
1 |
|
Це-я |
I`m, I`ve |
|
[v], [w] |
Повторення: повні,скорочені форми дієслів |
Впр. 1 с.8 |
Впр. 1 с.4 |
Впр. 2 с. 9 Впр. 3-4,5 с. 9 |
|
Розповідати про обов’язки у родині. Порівнює сімейні традиції. Демонструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
2 |
|
Мій друг |
He`s, she`s, it`s |
|
[i],[i:] |
Повторення: повні,скорочені форми дієслів |
Впр. 1 с.10 Впр. 2. с. 11 |
Впр. 1 с.10 |
Впр. 3 с.11 Впр. 4 с. 11 |
Впр. 5 с. 11 |
|
3 |
|
Мої близькі люди |
|
|
|
Повторення: особові, присвійні займенники |
Впр. 1 с.12 |
|
Впр. 3. с. 13 |
Впр.2, 4 с.13 |
|
4 |
|
Моя родина |
|
|
[f],[v] |
|
|
Впр. 4 с.15 |
Впр. 2, 3 с.14 |
Завд. На с.15 |
|
5 |
|
Моя зовнішність |
|
С.16,17 |
[s],[z] |
|
Впр. 1 с.16 Впр. 4. с. 17 |
|
Впр. 2 .с. 17 Впр. 3 с.17 |
|
|
6 |
|
Кращий друг |
|
|
|
Object Pronouns as indirect objects |
Впр. 5 с.18 С.19 Впр. 3. с. 19 |
|
Впр. 6 с.18 |
Впр. 2.с.19 |
|
7 |
|
Що має мій друг |
|
|
|
Present Simple of the verb “to have” |
Впр. 6 с. 20 |
|
Впр. 5 с.20, впр.1 с.21 Впр. 2. с.21 |
Впр. 4 с.20 |
|
8 |
|
Котра година? |
|
С.21 |
|
Interrogative pronouns/ adjectives (who, whose, what…) |
Впр. 1 с.23 |
Впр. 3, с.22 |
Впр. 4-5 с. 22 |
Впр. 1. с. 23 |
|
9 |
|
Нові друзі |
|
С.24 |
|
|
|
Впр. 2. с.24 |
Впр. 1 с.24 Впр. 3 с. 24 |
Впр. 5 с.25 |
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Мовл. Зразки |
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||
|
Тема2. Шкільне життя (10 год.) На кінець теми учні повинні вміти: розуміти основний зміст невеликої розповіді про школу, читати із задовільним рівнем розуміння прості тексти, розповідати про свій розклад та улюблені уроки в школі, писати прості тексти про шкільне життя |
||||||||||
10 |
|
Шкільні предмети |
|
С. 27 |
|
Повторення: кількісні числівники |
Впр. 2 с.26 Впр. 3 с. 27 |
|
Впр. 1 с.26 Впр. 3.с.26 Впр. 2. с. 27 |
Впр. 1 с.27 |
Безпека в школі Мій розклад дня Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої |
11 |
|
Урок математики |
|
С. 29 |
[t],[d] |
Повторення: Порядкові числівники |
С. 28 |
Впр. 2 с.28 Впр. 4 с. 29 |
Впр. 3 с.29 |
|
|
12 |
|
Найцікавіші предмети |
|
|
|
These and those as determiners relating to people or objects |
Впр. 2 с.30 |
|
Впр. 3 с.30 Впр. 4 с. 31 |
Впр. 1 с.30 |
|
13 |
|
Урок англійської мови |
|
Імена, шкільні предмети |
|
|
Впр. 2 с.32.впр.4 с.32 |
Впр. 1 с.31 |
Впр. 5 с. 33 |
|
|
14 |
|
Розклад занять |
|
|
|
|
Впр. 2 с.34 Впр. 6 с. 35 |
|
Впр. 1 с. 34 Впр. 3-4 с.35 |
Впр. 1 с.33 |
|
15 |
|
Урок мови |
|
|
Інтонація розповідного речення |
|
Впр. 6 с.37 |
Впр. 1. с. 36 Впр. 4 с.37 |
Впр. 3. с. 36 |
Впр. 2. с. 36 |
|
16 |
|
Чому вивчаємо англійську? |
|
С. 39 |
|
|
Впр. 1 с. 38 |
Впр. 2 с. 38 |
Впр. 4 с.39 |
Впр. 3. с. 38.
|
|
17 |
|
Урок української мови |
|
С.40 |
|
Повторення: частини мови |
Впр. 1-2 с.40,впр.3 с.40 Впр. 1 с.41 |
|
Впр. 3 б с. 41 |
Впр. 2 с.41 |
|
18 |
|
На уроках англійської |
|
|
|
|
Впр. 1. с. 42 Впр. 2. с. 42 |
|
Впр. 4 с. 43 |
Впр. 5 с. 43 |
|
19 |
|
Важливість вивчення іноземної мови |
|
|
Інтонація розповідного речення |
|
Впр. 1 с. 44 |
Впр. 1 с. 44 |
Впр. 2 с. 45 Вр. 3 с. 45 |
|
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
||||
Мовл. зразки |
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
|||||||||
|
Тема 3 Одяг (11 год.) В кінці теми учні повинні вміти: розуміти просту презентацію або демонстрацію на тему, виконувати детальні інструкції, розуміти опис одягу та самостійно вміти описувати одяг, давати рекомендації щодо одягу, писати короткий простий опис. |
|||||||||||
20 |
|
Мій одяг |
|
С.48 |
Інтонаія загального питання |
|
Впр. 1 с.48 Впр. 2 с. 49 |
Впр. 1 с.48 |
Питально-відповідні вправи Впр. 3. с. 49 |
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди. Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
21 |
|
Одяг друга |
|
С.50 |
|
|
Впр. 2 с.51 |
Впр. 2. с. 50 |
Впр. 1 с.50 Впр. 3. с. 51 |
Впр. 4 с.51 |
||
22 |
|
Що я вмію |
I can... I can`t ... |
|
Інтонація розповідного речення |
Can, can’t, mustn’t for prohibition |
|
|
Впр. 3,4 с.52,53 |
Впр. 1 с.52 Впр. 6 с. 53 |
||
23 |
|
Про Пітера |
|
С. 54 |
|
Yes/ no question |
Впр. 2 с.54 |
Впр. 2 с.54 |
Впр. 1 с. 54 Впр. 3. с. 55 |
Впр. 4 с.55 |
||
24 |
|
Спортивний одяг |
To play the piano |
С. 56,57 |
|
|
Впр. 1 с.56 |
|
Впр. 2-3 с. 57 Впр. 4 с.57 |
Впр. 1 с. 55 |
||
25 |
|
Повсякденний одяг |
|
|
С.58 |
Wh-questios |
Впр. 1 с.59 |
|
Впр. 2. с. 59 |
Впр. 3 с.59 |
||
26 |
|
Про мене |
|
|
|
|
Впр. 2 с.59 |
Впр. 2 с.61 |
Впр. 1 с.60 Впр. 1 с. 61 |
|
||
27 |
|
Повсякденні справи |
I like I don`t like |
С.61 |
|
Time markers for presents |
Впр. 5 с. 62 |
Впр. 3 с.62 |
Впр. 4 с. 62 |
Впр. 6 с.63 |
||
28 |
|
Друзі |
|
|
|
Повторення: Present Simple |
|
Впр. 1 с. 64 |
Впр. 3 с. 64 Впр. 4 с. 64 |
Лист Дорі |
||
29 |
|
Одяг |
Do you…? |
|
|
Повторення: Present Simple |
Впр. 1 с. 66 |
Впр. 2 с. 66 |
Впр. 2 с. 65 |
|
||
30 |
|
Одяг мого друга |
I collect…. |
|
|
|
Впр. 4 с. 67 |
Впр. 3 с. 67 |
|
Тестові завдання |
||
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Мовл. зразки |
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||
|
Тема4 Відпочинок і дозвілля (10 год.) На кінець теми учні повинні вміти: можуть самостійно висловлювати власні почуття та емоції щодо ситуації, може попросити поради, знаходить і передає просту фактичну інформацію, пише листи та електронні повідомлення,виконують проектну роботу. |
||||||||||
31 |
|
Зустрічі з друзями |
|
С.69 |
|
|
Впр. 1 с.68 |
|
|
Впр. 3 с.69 |
|
32 |
|
Мій вільний час |
It’s important |
c.70 |
Інтонація розповідного речення |
Time Markers: Present Simple |
|
|
Впр. 1 с.70, впр. 3 с.71 |
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху. |
33 |
|
Заняття у вільний час |
|
|
|
Time Markers: Present Simple |
|
Впр. 1 с.71 |
Впр. 2 с.72 Впр. 3. с. 72 |
|
|
34 |
|
Вільний час в Британії |
|
С.73 |
|
|
|
Впр. 4 с.73 Впр. 3 с 74 |
Впр. 1 с.73 Впр. 2 с. 74 |
|
|
35 |
|
Зустрічі з друзями |
|
|
|
Informal letters |
Впр. 5 с.75 |
|
|
Впр. 1 с.75 |
|
36 |
|
Комп`ютерне спілкування |
To be good at |
С.77 |
|
|
Впр. 2 с.76 |
Впр. 5 с. 77 |
Впр. 3 с.77 |
Впр. 4 с. 77 |
|
37 |
|
Користування комп`ютером |
|
|
I love …-ing |
Повторення: -ing forms |
|
Впр. 2 с.78 |
Впр. 1 с.78 Впр. 3 с. 78 |
|
|
38 |
|
Заняття підлітків |
Making friends |
С. 80 |
|
Повторення: -ing forms |
Впр. 4 с.80 |
|
Впр. 1 с.79 Впр. 3. с. 80 |
Впр. 2 с.79 |
|
39 |
|
Написання електронного листа |
To be keen on |
|
Інтонація розповідного речення |
Повторення: -ing forms |
Впр. 1 с.81 |
|
Речення з герундієм |
|
|
40 |
|
Шкільна вечірка |
To be good at To be keen on |
Впр. 1. с. 82 |
|
|
Впр. 2. с. 82 |
|
Впр. 6 с. 83 |
Впр. 1. с. 82 Впр. 5. с.83 |
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Примітка |
|||
Мовл. зразки
|
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||
42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
43 |
|
|
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
46 |
|
Зустрічі з друзями |
Узагальнення, систематизації знань |