Планування на І семестр 2020-2021 н.р.

Про матеріал
Планування на І семестр з інтегрованими змістовими лініями за підручником О. Карпюк.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу (за підручником О.Карпюк English 5)

 на І семестр 2020-2021 н.р.

 

Дата

 Сфера  

 тематичного 

 спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

Тема1. Я, моя родина, мої друзі (9 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свою сім’ю, надавати характеристику її членам, читає із достатнім рівнем розуміння розповіді про інші родини та порівнює їх традиції, пише невеликі твори про членів родини.

1

 

Це-я

I`m, I`ve

 

[v], [w]

Повторення: повні,скорочені форми дієслів

Впр. 1 с.8

Впр. 1 с.4

Впр. 2 с. 9

Впр. 3-4,5 с. 9

 

Розповідати про обов’язки у родині. Порівнює сімейні традиції. Демонструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює особисті ціннісні пріоритети.

2

 

Мій друг

He`s, she`s, it`s

 

[i],[i:]

Повторення: повні,скорочені форми дієслів

Впр. 1 с.10

Впр. 2. с. 11

Впр. 1 с.10

Впр. 3 с.11

Впр. 4 с. 11

Впр. 5 с. 11

3

 

Мої близькі  люди

 

 

 

Повторення: особові, присвійні займенники

Впр. 1 с.12

 

Впр. 3. с. 13

Впр.2,  4 с.13

4

 

Моя родина

 

 

[f],[v]

 

 

Впр. 4 с.15

Впр. 2, 3 с.14

Завд. На с.15

5

 

Моя зовнішність

 

С.16,17

[s],[z]

 

Впр. 1 с.16

Впр. 4. с. 17

 

Впр. 2 .с. 17

Впр. 3 с.17

 

6

 

Кращий друг

 

 

 

Object Pronouns as indirect objects

Впр. 5 с.18

С.19

Впр. 3. с. 19

 

Впр. 6 с.18

Впр. 2.с.19

7

 

Що має мій друг

 

 

 

Present Simple of the verb “to have”

Впр. 6 с. 20

 

Впр. 5 с.20, впр.1 с.21

Впр. 2. с.21

Впр. 4 с.20

8

 

Котра година?

 

С.21

 

Interrogative pronouns/ adjectives (who, whose, what…)

Впр. 1 с.23

Впр. 3, с.22

Впр. 4-5 с. 22

Впр. 1. с. 23

9

 

Нові друзі

 

С.24

 

 

 

Впр. 2. с.24

Впр. 1 с.24

Впр. 3 с. 24

Впр. 5 с.25

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

Зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

Тема2. Шкільне життя (10 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: розуміти основний зміст невеликої розповіді про школу, читати із задовільним рівнем розуміння прості тексти, розповідати про свій розклад та улюблені уроки в школі, писати прості тексти про шкільне життя

10

 

Шкільні предмети

 

С. 27

 

Повторення: кількісні числівники

Впр. 2 с.26

Впр. 3 с. 27

 

Впр. 1 с.26

Впр. 3.с.26

Впр. 2. с. 27

Впр. 1 с.27

Безпека в школі

Мій розклад дня

Наводить

приклади свого

внеску в життя

громади.

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої

11

 

Урок математики

 

С. 29

[t],[d]

Повторення: Порядкові числівники

С. 28

Впр. 2 с.28

Впр. 4 с. 29

Впр. 3 с.29

 

12

 

Найцікавіші предмети

 

 

 

These and those as determiners relating to people or objects

Впр. 2 с.30

 

Впр. 3 с.30

Впр. 4 с. 31

Впр. 1 с.30

13

 

Урок англійської мови

 

Імена, шкільні предмети

 

 

Впр. 2 с.32.впр.4 с.32

Впр. 1 с.31

Впр. 5 с. 33

 

14

 

Розклад занять

 

 

 

 

Впр. 2 с.34

Впр. 6 с. 35

 

Впр. 1 с. 34

Впр. 3-4 с.35

Впр. 1 с.33

15

 

Урок мови

 

 

Інтонація розповідного речення

 

Впр. 6 с.37

Впр. 1. с.  36

Впр. 4 с.37

Впр. 3. с. 36

Впр. 2. с. 36

16

 

Чому вивчаємо англійську?

 

С. 39

 

 

Впр. 1 с. 38

Впр. 2 с. 38

Впр. 4 с.39

Впр. 3. с. 38.

 

17

 

Урок української мови

 

С.40

 

Повторення: частини мови

Впр. 1-2 с.40,впр.3 с.40

Впр. 1 с.41

 

Впр. 3 б с. 41

Впр. 2 с.41

18

 

На уроках англійської

 

 

 

 

Впр. 1. с. 42

Впр. 2. с. 42

 

Впр. 4 с. 43

Впр. 5 с. 43

19

 

Важливість вивчення іноземної мови

 

 

Інтонація розповідного речення

 

Впр. 1 с. 44

Впр. 1 с. 44

Впр. 2 с. 45

Вр. 3 с. 45

 

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

Тема 3 Одяг (11 год.)

В кінці теми учні повинні вміти: розуміти просту презентацію або демонстрацію на тему, виконувати детальні інструкції, розуміти опис одягу та самостійно вміти описувати одяг, давати рекомендації щодо одягу, писати короткий простий опис.

20

 

Мій одяг

 

С.48

Інтонаія загального питання

 

Впр. 1 с.48

Впр. 2 с. 49

Впр. 1 с.48

Питально-відповідні вправи

Впр. 3. с. 49

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

21

 

Одяг друга

 

С.50

 

 

Впр. 2 с.51

Впр. 2. с. 50

Впр. 1 с.50

Впр. 3. с. 51

Впр. 4 с.51

22

 

Що я вмію

I can...

 I can`t ...

 

Інтонація розповідного речення

Can, can’t, mustn’t for prohibition

 

 

Впр. 3,4 с.52,53

Впр. 1 с.52

Впр. 6 с. 53

23

 

Про Пітера

 

С. 54

 

Yes/ no question

Впр. 2 с.54

Впр. 2 с.54

Впр. 1 с. 54

Впр. 3. с. 55

Впр. 4 с.55

24

 

Спортивний одяг

To play the piano

С. 56,57

 

 

Впр. 1 с.56

 

Впр. 2-3 с. 57

Впр. 4 с.57

Впр. 1 с. 55

25

 

Повсякденний одяг

 

 

С.58

Wh-questios                                 

Впр. 1 с.59

 

Впр. 2. с. 59

Впр. 3 с.59

26

 

Про мене

 

 

 

 

Впр. 2 с.59

Впр. 2 с.61

Впр. 1 с.60

Впр. 1 с. 61

 

27

 

Повсякденні справи

I like

I don`t like

С.61

 

Time markers for presents                                 

Впр. 5 с. 62

Впр. 3 с.62

Впр. 4 с. 62

Впр. 6 с.63

28

 

Друзі

 

 

 

Повторення: Present Simple                                    

 

Впр. 1 с. 64

Впр. 3 с. 64

Впр. 4 с. 64

Лист Дорі

29

 

Одяг

Do you…?

 

 

Повторення: Present Simple                                    

Впр. 1 с. 66

Впр. 2 с. 66

Впр. 2 с. 65

 

30

 

Одяг мого друга

I collect….

 

 

 

Впр. 4 с. 67

Впр. 3 с. 67

 

Тестові завдання

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

Тема4 Відпочинок і дозвілля (10 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: можуть самостійно висловлювати власні почуття та емоції щодо ситуації, може попросити поради,  знаходить і передає просту фактичну інформацію, пише листи та електронні повідомлення,виконують проектну роботу.

31

 

Зустрічі з друзями

 

С.69

 

 

Впр. 1 с.68

 

 

Впр. 3 с.69

 

32

 

Мій вільний час

It’s important

c.70

Інтонація розповідного речення

Time Markers: Present Simple                                    

 

 

Впр. 1 с.70, впр. 3 с.71

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху.

33

 

Заняття у вільний час

 

 

 

Time Markers: Present Simple                                    

 

Впр. 1 с.71

Впр. 2 с.72

Впр. 3. с. 72

 

34

 

Вільний час в Британії

 

С.73

 

 

 

Впр. 4 с.73

Впр. 3 с 74

Впр. 1 с.73

Впр. 2 с. 74

 

35

 

Зустрічі з друзями

 

 

 

Informal letters

Впр. 5 с.75

 

 

Впр. 1 с.75

36

 

Комп`ютерне спілкування

To be good at

С.77

 

 

Впр. 2 с.76

Впр. 5 с. 77

Впр. 3 с.77

Впр. 4 с. 77

37

 

Користування

комп`ютером

 

 

I love …-ing

Повторення:

-ing forms

 

Впр. 2 с.78

Впр. 1 с.78

Впр. 3 с. 78

 

38

 

Заняття підлітків

Making friends

С. 80

 

Повторення:

-ing forms

Впр. 4 с.80

 

Впр. 1 с.79

Впр. 3. с. 80

Впр. 2 с.79

39

 

Написання електронного листа

To be keen on

 

Інтонація розповідного речення

Повторення:  -ing forms

Впр. 1 с.81

 

Речення з герундієм

 

40

 

Шкільна вечірка

To be good at

To be keen on

Впр. 1. с. 82

 

 

Впр. 2. с. 82

 

Впр. 6 с. 83

Впр. 1. с. 82

Впр. 5. с.83

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Примітка

Мовл.

зразки

 

Лексика

 

Фонетика

Граматика

42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

43

 

 

 

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

44

 

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

45

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

46

 

Зустрічі з друзями

Узагальнення, систематизації  знань

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.5
Загальна:
3.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Семенюк Валентина Миколаївна
    Не відповідає програмі та підручнику.
    Загальна:
    2.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    2.0
  2. Осадча Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
6104
Оцінка розробки
3.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку