Планування на ІІ семестр

Про матеріал
Планування на ІІ семестр з інтегрованими змістовими лініями за підручником О. Карпюк
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5-А класу (за підручником О.Карпюк “English”) на ІI семестр 2020-2021 н.р.

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Комунікативна  компетентність

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

 

Тема 5

Харчування (10 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: розуміти основний зміст коротких повідомлень про харчування; розповідати про звички у харчуванні; запитувати та надавати інформацію щодо харчування; брати участь у міні-діалогах; читати з частковим розумінням тексту; письмово складати план здорового харчування.

 

 

 

Харчування в родині

I have got, he has got

С. 88

[   ], [   ]

Повторення: Have got, has got

 

 

Впр. 1 с.88

Впр.3 с.89

Впр. 2 с.89

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я. Розподіляє кошти на продути харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

 

 

Повсякденна їжа

I like, I dislike

C. 91

 

Повторення: ІІІ особа однини в Present Simple

Do you know p.91

 

Впр.  2 c.90

Впр.1 с.90

Впр. 3,4 c.91

 

 

 

Овочі, фрукти

It is good to…

 It is fun to…

С. 93

[t], [d]

 

Впр. 1 с.92

Впр. 4 с.93

 

Впр. 2, 3 c.92

Впр. 5 с. 94

 

 

 

Що любить мій друг

Розповідь про уподобання друга

C.97

 

Повторення: Present Continuous Tense

Remember p.95

Впр. 1 с.95

Впр. 1 с.96

 

Впр. 2. с. 97

Впр. 3 с.97

 

 

Продукти харчування

 

С. 98

С. 98

[in]

Time markers for present

Впр. 3с.99

 

Впр. 1, 2 с.98

Впр. 1 с. 97

Впр.2 с.97

 

 

Здорове

Харчування

To be rich in

С. 100

 

 

Впр. 4 с.101

Впр. 1 с.100

Впр. 1 a , с.100

Впр. 5 с.102

Впр. 2 с.101

 

 

Улюблена їжа

 

Впр. 2 с.102

 

Possession

 

Впр. 2 с.102

Впр. 1 с.102

Впр. 3 с. 103

 

 

 

Нездорове харчування

 

Some, any

[s], [z]

Regular/ irregular nouns – plural

Remember p.104

Впр.1 с.105

Впр. 2 с. 105

Впр. 3 с.106

 

 

 

Харчування вдома
 

 

 

 

Many/much

A lot of

Remember p.106, 107

Впр. 4 с.106

Впр. 2 с.107

Впр. 3 с.108

 

Впр. 5 с. 107

 

 

Харчування

How much/how many…?

С.108

 

 

 

Впр. 1 с.110

Впр. 2 с.111

Впр. 4 с.108

Впр. 5 с. 109

Впр. 1 с.109

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

Тема 6

Свята  і традиції. (10 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: порівнювати свята і традиції різних країн; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; знаходити необхідну інформацію щодо свят у різнопланових текстах; складати письмовий опис свят; писати запрошення на свято.

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах

 

 

Різдво

Надання інформації

c. 112

[h]

Повторення: Present Continuous

Впр. 1, 2 с.112

 

Впр. 3 .111

 

 

 

Різдво в Україні

To be on

С. 115

 

Прийменники часу

Впр. 4 с. 113

Remember p.114

Впр. 1 с.115

Впр. 5 с.114, впр. 2с.115

 

 

 

День народження

I must….

c. 116

 

Модальні дієслова

Remember p.117

Do you know p.117

Впр. 1 с.116

Впр. 2 с.116

Впр. 4 с. 117

 

 

 

День Подяки

 

С. 119

 

 

Remember p. 118

 

Впр. 4 с.119

Впр. 1 с.118

Впр. 2 с. 118

Впр. 5 с. 120

Впр. 3 с.119

 

 

Моє улюблене свято

When is …?

 

 

Wh-questions

Впр. 1 с.121

Впр. 4 с.119

Впр. 6 с. 120

Впр. 8 с. 120

Впр. 2 с.121

 

 

Свято бабусі

 

С.123

[b] , [p]

 

Remember p.123

Впр. 2 с.122

Впр. 1 с.122

Впр.3 с.123

 

 

 

Традиції моєї родини

When I was… I ….

C 124

[t], [d]

Повторення: Минулий неозначений час

Впр. 4 с.124

Remember p.125

 

Впр. 5,6 с.124

Впр. 1 с. 125

 

 

Дитячі свята

Were you in (at) …?

С. 127

 

Time markers of past

Remember p.126, 127

Впр. 3 с.126

Впр. 2 с. 125

Впр. 4 с.126

Впр. 5 с. 127

 

 

Казкові свята

It is good to…

 

 

 

Remember p.128

Впр. 2 с. 128

Впр. 3 с. 129

Впр. 6 с. 129

Впр. 5 с. 129

 

 

Новорічне свято

 

С. 130

 

 

 

Впр. 2 с. 130

Впр. 1 с. 130

Впр. 4 с. 131.

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія /продукування/

Писемна взаємодія /продукування/

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

                                                                                                       Тема 7

Природа (10 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: запитувати та надавати інформацію щодо природи у різних країнах; порівнювати природу; обмінюватись інформацією на основі почутого та прочитаного; складати письмову розповідь про природу у рідному краї та про улюблену пору року.

 

Розглядає природу як цілісну систему. Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

 

Погода

When the weather is…

С. 140, 142

[w],[v]

 

Впр. 1 а, с.141

Впр. 1 с. 140

Впр. 1 b, с.141

Впр. 2 с.140

впр. 3 с.141

 

 

Погодні зміни

 

С. 143

 

Повторення: It is +Adjective/Noun

Впр. 3 с.143

Remember p.144

 

Впр. 2 с.143

Впр. 3b,  с.143

впр. 1 с. 144

 

 

Погода в Англії

Does it …in..?

С. 145

 

Повторення: It is +Adjective/Noun

Remember p.144

Впр. 3 с.146

Впр. 1 с.145

 

Впр. 2 с.145

Впр. 2 с. 144

Впр 4 с. 146

 

 

Погода сьогодні

 

С. 148

 

 

Впр. 2 с.147

Впр. 3 с.148

Впр. 1 .с. 147

Впр. 4 с. 149

 

 

 

Природа взимку

Лист другу про погоду у своїй країні

 

[in]

Повторення: Present Continuous

Впр. 5 с.149

 

Впр. 6 с.150

Впр. 1 с.150

Впр 2 с 151

 

 

Одяг у різні пори року

 

С. 155

 

Time markers of present and future

Впр. 2 с.152

Remember p.153

 

Впр. 1. с. 152

Впр. 3 с.153

Впр. 4 с. 153

 

 

Одяг для відпочинку на природі

Пропонування пропозицій

С. 155

 

 

Впр. 1 с. 154

Впр. 2 с.154

Впр. 4 с. 155

Впр. 3 с.155

 

 

Природа навесні

You ‘d better…

С 156

 

Should/ shouldn’t for advise and suggestion

 

Впр. 2, 3, с. 156

Впр. 1. с. 156

Впр. 2, 3 с.157

Впр. 4  с. 156

 

 

Природа

влітку

 

Впр. 4 с. 158

 

 

 

Впр. 5 с. 158

Впр.4 с. 158

Впр. 6 с. 159

Впр. 1, 2 с. 159

 

 

Природа рідного краю

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

Проектна робота

 

Тема 8

Подорож

(10 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру про подорожі Україною та Великою Британією; приймати та відхиляти інформацію щодо подорожі; робити підготовлене повідомлення про найцікавішу подорож; брати участь у обговоренні останньої подорожі; описують письмово подорож до літнього табору, виконати проектну роботу.

 

 

Подорож на природу у Великії  Британії

I go swimming…

I go camping…

С. 163

 

Повторення: Герундій

Впр. 3 с.163

 

Впр.1, 2, с.162

Впр. 4 с. 163

 

Інтегровані змістові лінії

 

 

 

Літній табор

Надання відповідей

С. 165

[u], [u:]

 

Впр. 1, 2 с.164

 

Впр. 3 с. 165

 

Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях.

 

 

Подорож влітку в Британії

 

С 166

 

Time markers of past

Впр. 3 с. 167

 

Впр. 4 с. 166

Впр. 1 с.166

Впр. 2 с.167

 

 

Шкільні подорожі

 

 

 

Повторити: Прийменники місця

Wh-questions

 

 

Впр. 1 с. 168

Впр. 2 с. 168

 

Впр. 3 с.169

Впр. 4 с. 168

Впр. 5 с. 168

 

 

 

Моя минула подорож Україною

Who was …?

What was…?

When was…?

 

[t].,[d]

Interrogative pronouns

 

Впр. 4 с. 169

Впр. 5, 6 с. 169

Впр.2, 3, 4 с.170

Впр. 5 с.171

 

 

 

Подорожі в різні пори року

Аргументування

С. 173

 

 

Впр 2 с.172

 

Впр. 1 с.172

 

Впр. 1 с. 171

Впр. 2 с. 171

 

 

Погода під час подорожей Україною

 

С. 175

 

Basic prepositions of time

 

Впр. 2 с.174

Впр. 3 с. 173

Впр. 4 с. 173

Впр. 1 с.174

Впр. 3 с. 174

Впр. 4 с. 175

 

 

Подорож Україною

We take care of…

C 176

 

 

 

Впр.  1с.177

Впр. 3 с. 176

 

Впр. 1 с. 176

Впр. 2 с. 176

 

 

 

Погода під час останньої подорожі

It will be…

Повторити ЛО теми

Повторити: Future Simple

Should/ shouldn’t

Впр. 2 с. 177

Впр. 3 с. 177

Впр. 5 с. 179

Впр. 6 с. 179

Впр. 7 с. 179

Впр. 4 с.178

 

 

 

Подорож

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

Проектна робота

 

Тема9

Рідне місто/село

11 год.

На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про рідне місто, надавати його характеристику; розпитувати про інші міста та села; складають діалоги про міста Англії; читати тексти та знаходити інформацію про визначні міста; письмово описують рідне місто та його культуру.

 

 

В селі

Is there….?

Are there…?

С. 185

[au]

 

Впр. 5 с.185

 

Впр. 1,2,3 с.184

Впр. 6 с. 186

 

Інтегровані змістові лінії

 

 

В місті

 

С. 187

 

Wh-questions

Yes/ no questions

Впр. 2 с. 188

Впр. 1 с.186

Впр. 3 с. 188

 

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього

 

 

Лондон

 

C 187

 

Should

Впр. 2 с.190

Впр. 4 с.189 Впр. 5 с.189

Впр. 1 с.189

 

 

 

Рідне місто

Надання інформації про місто

Впр. 4 с. 192

 

To be going to

 

 

Впр. 3 с. 191

Впр. 7 с. 193

Впр. 4, 5 с. 192

 

 

Моє місто. Місцезнаходження.

 

 

 

 

Впр. 2 с.194

Впр. 3 с. 195

 

Впр. 1 с. 194

Впр. 2 с.193

середовища

та залежність її від присутніх ресурсів.  Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

 

Міста Англії

Описування предметів

С. 196

 

 

Впр. 3 с. 195

Впр.5 с. 196

 

Впр. 4 с.196

Впр. 6 с. 197

 

 

Культурні відомості про Лондон

It is situated…

It consists of….

C 197

[h],[g]

The Present Perfect Tense

Remember p.197, 198

Впр. 3 с.199

 

Впр. 4, 5 с. 199

Впр. 1, 2 с.198

 

 

Місто. Основні відомості

Have you ever…?

Впр. 5 с. 202

 

The Present Perfect Tense

Впр. 7 с. 210

Впр. 1, 2 с. 200-201

Впр. 4, 5, 6, с. 201-201

 

 

 

Моє улюблене місто

 

С 204

 

Present Perfect +yet/already

Впр. 2 с. 203

Впр. 3 с. 205

 

Впр.1 с. 203

Впр. 4 с. 206

 

 

Опис рідного міста

 

 

 

Порядок слів в реченні

 

 

Діалоги про місто

Лист другу про рідне місто

 

 

Екскурсія містом

 

 

 

 

 

 

Заочна екскурсія

План екскурсії

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

Природа влітку

Узагальнення, систематизація вивченого

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Хвостенко Валентина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мацак Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мармута Iрина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ступнік Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Місікевич Світлана Миронівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 січня 2021
Переглядів
10712
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку