Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5-А класу (за підручником О.Карпюк “English”) на ІI семестр 2020-2021 н.р. |
|
||||||||||
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
||||||
Мовл. зразки |
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
||||
|
Тема 5 Харчування (10 год.) На кінець теми учні повинні вміти: розуміти основний зміст коротких повідомлень про харчування; розповідати про звички у харчуванні; запитувати та надавати інформацію щодо харчування; брати участь у міні-діалогах; читати з частковим розумінням тексту; письмово складати план здорового харчування. |
|
|||||||||
|
|
Харчування в родині |
I have got, he has got |
С. 88 |
[ ], [ ] |
Повторення: Have got, has got |
|
|
Впр. 1 с.88 Впр.3 с.89 |
Впр. 2 с.89 |
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я. Розподіляє кошти на продути харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
|
Повсякденна їжа |
I like, I dislike |
C. 91 |
|
Повторення: ІІІ особа однини в Present Simple |
Do you know p.91
|
Впр. 2 c.90 |
Впр.1 с.90 Впр. 3,4 c.91 |
|
|
|
|
Овочі, фрукти |
It is good to… It is fun to… |
С. 93 |
[t], [d] |
|
Впр. 1 с.92 Впр. 4 с.93 |
|
Впр. 2, 3 c.92 Впр. 5 с. 94 |
|
|
|
|
Що любить мій друг |
Розповідь про уподобання друга |
C.97 |
|
Повторення: Present Continuous Tense |
Remember p.95 Впр. 1 с.95 |
Впр. 1 с.96
|
Впр. 2. с. 97 |
Впр. 3 с.97 |
|
|
|
Продукти харчування |
|
С. 98 С. 98 |
[in] |
Time markers for present |
Впр. 3с.99 |
|
Впр. 1, 2 с.98 |
Впр. 1 с. 97 Впр.2 с.97 |
|
|
|
Здорове Харчування |
To be rich in |
С. 100 |
|
|
Впр. 4 с.101 |
Впр. 1 с.100 |
Впр. 1 a , с.100 Впр. 5 с.102 |
Впр. 2 с.101 |
|
|
|
Улюблена їжа |
|
Впр. 2 с.102 |
|
Possession |
|
Впр. 2 с.102 |
Впр. 1 с.102 Впр. 3 с. 103 |
|
|
|
|
Нездорове харчування |
|
Some, any |
[s], [z] |
Regular/ irregular nouns – plural |
Remember p.104 |
Впр.1 с.105 Впр. 2 с. 105 |
Впр. 3 с.106 |
|
|
|
|
Харчування вдома |
|
|
|
Many/much A lot of |
Remember p.106, 107 |
Впр. 4 с.106 Впр. 2 с.107 |
Впр. 3 с.108
|
Впр. 5 с. 107 |
|
|
|
Харчування |
How much/how many…? |
С.108 |
|
|
|
Впр. 1 с.110 Впр. 2 с.111 |
Впр. 4 с.108 Впр. 5 с. 109 |
Впр. 1 с.109 |
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція
|
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Мовл. зразки |
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||
|
Тема 6 Свята і традиції. (10 год.) На кінець теми учні повинні вміти: порівнювати свята і традиції різних країн; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; знаходити необхідну інформацію щодо свят у різнопланових текстах; складати письмовий опис свят; писати запрошення на свято. |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
||||||||
|
|
Різдво |
Надання інформації |
c. 112 |
[h] |
Повторення: Present Continuous |
Впр. 1, 2 с.112 |
|
Впр. 3 .111 |
|
|
|
|
Різдво в Україні |
To be on |
С. 115 |
|
Прийменники часу |
Впр. 4 с. 113 Remember p.114 |
Впр. 1 с.115 |
Впр. 5 с.114, впр. 2с.115 |
|
|
|
|
День народження |
I must…. |
c. 116 |
|
Модальні дієслова |
Remember p.117 Do you know p.117 |
Впр. 1 с.116 |
Впр. 2 с.116 Впр. 4 с. 117 |
|
|
|
|
День Подяки |
|
С. 119 |
|
|
Remember p. 118
|
Впр. 4 с.119 |
Впр. 1 с.118 Впр. 2 с. 118 Впр. 5 с. 120 |
Впр. 3 с.119 |
|
|
|
Моє улюблене свято |
When is …? |
|
|
Wh-questions |
Впр. 1 с.121 |
Впр. 4 с.119 |
Впр. 6 с. 120 Впр. 8 с. 120 |
Впр. 2 с.121 |
|
|
|
Свято бабусі |
|
С.123 |
[b] , [p] |
|
Remember p.123 |
Впр. 2 с.122 |
Впр. 1 с.122 Впр.3 с.123 |
|
|
|
|
Традиції моєї родини |
When I was… I …. |
C 124 |
[t], [d] |
Повторення: Минулий неозначений час |
Впр. 4 с.124 Remember p.125 |
|
Впр. 5,6 с.124 |
Впр. 1 с. 125 |
|
|
|
Дитячі свята |
Were you in (at) …? |
С. 127 |
|
Time markers of past |
Remember p.126, 127 |
Впр. 3 с.126 |
Впр. 2 с. 125 |
Впр. 4 с.126 Впр. 5 с. 127 |
|
|
|
Казкові свята |
It is good to… |
|
|
|
Remember p.128 |
Впр. 2 с. 128 |
Впр. 3 с. 129 Впр. 6 с. 129 |
Впр. 5 с. 129 |
|
|
|
Новорічне свято |
|
С. 130 |
|
|
|
Впр. 2 с. 130 |
Впр. 1 с. 130 |
Впр. 4 с. 131. |
№ |
Дата |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія /продукування/ |
Писемна взаємодія /продукування/ |
Інтегровані змістові лінії |
|||
Мовл. зразки |
Лексика
|
Фонетика |
Граматика |
||||||||
|
Тема 7 Природа (10 год.) На кінець теми учні повинні вміти: запитувати та надавати інформацію щодо природи у різних країнах; порівнювати природу; обмінюватись інформацією на основі почутого та прочитаного; складати письмову розповідь про природу у рідному краї та про улюблену пору року. |
|
Розглядає природу як цілісну систему. Робить повідомлення про складні погодні умови. |
||||||||
|
|
Погода |
When the weather is… |
С. 140, 142 |
[w],[v] |
|
Впр. 1 а, с.141 |
Впр. 1 с. 140 Впр. 1 b, с.141 |
Впр. 2 с.140 |
впр. 3 с.141 |
|
|
|
Погодні зміни |
|
С. 143 |
|
Повторення: It is +Adjective/Noun |
Впр. 3 с.143 Remember p.144 |
|
Впр. 2 с.143 |
Впр. 3b, с.143 впр. 1 с. 144 |
|
|
|
Погода в Англії |
Does it …in..? |
С. 145 |
|
Повторення: It is +Adjective/Noun |
Remember p.144 Впр. 3 с.146 |
Впр. 1 с.145
|
Впр. 2 с.145 |
Впр. 2 с. 144 Впр 4 с. 146 |
|
|
|
Погода сьогодні |
|
С. 148 |
|
|
Впр. 2 с.147 |
Впр. 3 с.148 |
Впр. 1 .с. 147 Впр. 4 с. 149 |
|
|
|
|
Природа взимку |
Лист другу про погоду у своїй країні |
|
[in] |
Повторення: Present Continuous |
Впр. 5 с.149 |
|
Впр. 6 с.150 |
Впр. 1 с.150 Впр 2 с 151 |
|
|
|
Одяг у різні пори року |
|
С. 155 |
|
Time markers of present and future |
Впр. 2 с.152 Remember p.153 |
|
Впр. 1. с. 152 |
Впр. 3 с.153 Впр. 4 с. 153 |
|
|
|
Одяг для відпочинку на природі |
Пропонування пропозицій |
С. 155 |
|
|
Впр. 1 с. 154 |
Впр. 2 с.154 |
Впр. 4 с. 155 |
Впр. 3 с.155 |
|
|
|
Природа навесні |
You ‘d better… |
С 156 |
|
Should/ shouldn’t for advise and suggestion |
|
Впр. 2, 3, с. 156 |
Впр. 1. с. 156 Впр. 2, 3 с.157 |
Впр. 4 с. 156 |
|
|
|
Природа влітку |
|
Впр. 4 с. 158 |
|
|
|
Впр. 5 с. 158 |
Впр.4 с. 158 Впр. 6 с. 159 |
Впр. 1, 2 с. 159 |
|
|
|
Природа рідного краю |
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
Проектна робота |
|
|
Тема 8 Подорож (10 год.) На кінець теми учні повинні вміти: розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру про подорожі Україною та Великою Британією; приймати та відхиляти інформацію щодо подорожі; робити підготовлене повідомлення про найцікавішу подорож; брати участь у обговоренні останньої подорожі; описують письмово подорож до літнього табору, виконати проектну роботу. |
||||||||||
|
|
Подорож на природу у Великії Британії |
I go swimming… I go camping… |
С. 163 |
|
Повторення: Герундій |
Впр. 3 с.163 |
|
Впр.1, 2, с.162 Впр. 4 с. 163 |
|
Інтегровані змістові лінії |
|
|
Літній табор |
Надання відповідей |
С. 165 |
[u], [u:] |
|
Впр. 1, 2 с.164 |
|
Впр. 3 с. 165 |
|
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
||
|
|
Подорож влітку в Британії |
|
С 166 |
|
Time markers of past |
Впр. 3 с. 167 |
|
Впр. 4 с. 166 |
Впр. 1 с.166 Впр. 2 с.167 |
|||
|
|
Шкільні подорожі |
|
|
|
Повторити: Прийменники місця Wh-questions
|
|
Впр. 1 с. 168 Впр. 2 с. 168
|
Впр. 3 с.169 |
Впр. 4 с. 168 Впр. 5 с. 168
|
|||
|
|
Моя минула подорож Україною |
Who was …? What was…? When was…? |
|
[t].,[d] |
Interrogative pronouns |
|
Впр. 4 с. 169 Впр. 5, 6 с. 169 |
Впр.2, 3, 4 с.170 |
Впр. 5 с.171
|
|||
|
|
Подорожі в різні пори року |
Аргументування |
С. 173 |
|
|
Впр 2 с.172 |
|
Впр. 1 с.172
|
Впр. 1 с. 171 Впр. 2 с. 171 |
|||
|
|
Погода під час подорожей Україною |
|
С. 175 |
|
Basic prepositions of time |
|
Впр. 2 с.174 |
Впр. 3 с. 173 Впр. 4 с. 173 Впр. 1 с.174 Впр. 3 с. 174 |
Впр. 4 с. 175 |
|||
|
|
Подорож Україною |
We take care of… |
C 176 |
|
|
|
Впр. 1с.177 |
Впр. 3 с. 176
|
Впр. 1 с. 176 Впр. 2 с. 176
|
|||
|
|
Погода під час останньої подорожі |
It will be… |
Повторити ЛО теми |
Повторити: Future Simple |
Should/ shouldn’t |
Впр. 2 с. 177 |
Впр. 3 с. 177 |
Впр. 5 с. 179 Впр. 6 с. 179 Впр. 7 с. 179 |
Впр. 4 с.178
|
|||
|
|
Подорож |
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
Проектна робота |
|||
Тема9 Рідне місто/село 11 год. На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про рідне місто, надавати його характеристику; розпитувати про інші міста та села; складають діалоги про міста Англії; читати тексти та знаходити інформацію про визначні міста; письмово описують рідне місто та його культуру. |
|||||||||||||
|
|
В селі |
Is there….? Are there…? |
С. 185 |
[au] |
|
Впр. 5 с.185 |
|
Впр. 1,2,3 с.184 Впр. 6 с. 186 |
|
Інтегровані змістові лінії |
||
|
|
В місті |
|
С. 187 |
|
Wh-questions Yes/ no questions |
Впр. 2 с. 188 |
Впр. 1 с.186 |
Впр. 3 с. 188 |
|
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього |
||
|
|
Лондон |
|
C 187 |
|
Should |
Впр. 2 с.190 |
Впр. 4 с.189 Впр. 5 с.189 |
Впр. 1 с.189 |
|
|||
|
|
Рідне місто |
Надання інформації про місто |
Впр. 4 с. 192 |
|
To be going to |
|
|
Впр. 3 с. 191 Впр. 7 с. 193 |
Впр. 4, 5 с. 192 |
|||
|
|
Моє місто. Місцезнаходження. |
|
|
|
|
Впр. 2 с.194 Впр. 3 с. 195 |
|
Впр. 1 с. 194 |
Впр. 2 с.193 |
середовища та залежність її від присутніх ресурсів. Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
||
|
|
Міста Англії |
Описування предметів |
С. 196 |
|
|
Впр. 3 с. 195 Впр.5 с. 196 |
|
Впр. 4 с.196 |
Впр. 6 с. 197 |
|||
|
|
Культурні відомості про Лондон |
It is situated… It consists of…. |
C 197 |
[h],[g] |
The Present Perfect Tense |
Remember p.197, 198 Впр. 3 с.199 |
|
Впр. 4, 5 с. 199 |
Впр. 1, 2 с.198 |
|||
|
|
Місто. Основні відомості |
Have you ever…? |
Впр. 5 с. 202 |
|
The Present Perfect Tense |
Впр. 7 с. 210 |
Впр. 1, 2 с. 200-201 |
Впр. 4, 5, 6, с. 201-201 |
|
|||
|
|
Моє улюблене місто |
|
С 204 |
|
Present Perfect +yet/already |
Впр. 2 с. 203 Впр. 3 с. 205 |
|
Впр.1 с. 203 |
Впр. 4 с. 206 |
|||
|
|
Опис рідного міста |
|
|
|
Порядок слів в реченні |
|
|
Діалоги про місто |
Лист другу про рідне місто |
|||
|
|
Екскурсія містом |
|
|
|
|
|
|
Заочна екскурсія |
План екскурсії |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|||
|
|
Природа влітку |
Узагальнення, систематизація вивченого |
||||||||||