Нещодавно я виклала планування з виховної роботи в 2 класі, та 3 класу. Отже також на допомогу класному керівнику надаю план виховної роботи в 4 класі. Маю надію що комусь він стане в пригоді. Він для цього навчального року
«Затверджую»
Директор школи: _____________________
«_____» ________________2018р.
з учнями 4 класу
Вигінської ЗОШ І – ІІ ст.
класний керівник: Короход Н.І.
Характеристика класу
На початку 4 класу в класі 18учнів, учнів - цікавих і неординарних особистостей, 10 дівчаток та 8 хлопчиків. Кожна дитина своєрідна і неповторна. Але всі живуть в одному колективі, стараються дотримуватись правил поведінки в класі, тому що складали їх самі. Більшість дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. Труднощі під час вивчення окремих предметів мають Афанас Ізабелла, Гаверський Євгеній, Івановський Артем, Фраймарк Ілля, Бабенко Євген.
Клас дружній: учні разом граються, відпочивають, полюбляють гуртові форми роботи як у класі, так і в позаурочний час. Учні живі, рухливі, активні. Вони весь час в русі.
Потрібно докласти чималих зусиль, щоб цей рух направити в потрібне русло, вчити учнів жити і працювати так, щоб не порушувати інтереси інших, створювати такі умови праці, де б кожен учень проявляв свої здібності, допомагав іншим ставати кращими, цінував людські якості іншого.
В загальному мають рівний фізичний та розумовий розвиток. Вони старанні, відповідальні, намагаються любити порядок.
Проблема, над якою будемо працювати в 2018 – 2019 н.р.:
«Виховувати в учнів всесторонього розвитого гармонійного громадянина свого суспільства, розвивати старанність, наполегливість»
Прізвище,і’мя. по батькові |
Місце роботи |
Телефон |
Доручення |
|
|
|
Голова комітету |
|
|
|
Секретар |
|
|
|
Член комітету |
Теми батьківських зборів
Вересень
« Зміст і організація навчально – виховного процесу у 4класі»
Грудень
Збори-лекція «Дбайте про культуру поведінки дитини» Підсумки за І семестр. Техніка безпеки дітей під час зимових канікул»
Березень
Збори-лекція «Формування у молодших школярів загально навчальних умінь і навичок»
Травень
« Підведення підсумків співпраці за рік. Техніка безпеки дітей під час літніх канікул»
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (03-07.09) |
ІІ тиждень (10-14.09) |
ІІІ тиждень (17-21.09) |
ІV тиждень (24-28.09) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №1 на тему: «Організація самоврядування .» |
Виховна година «Знання дорожнього руху-запорука вашого здоров’я» |
Класний лекторій «Як стати успішним» |
Інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?»
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок на тему
|
Бесіда на тему : «Батьківщина - рідний край». |
Патріотичний урок «Ми за мир» 21 вересня День миру |
Круглий стіл «Ти школяр – твої обов’язки в школі» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Бесіда на тему : «Бути совісним означає…». |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж з правил вуличного руху . |
|
|
Бесіда на тему: «Подорож до країни Дорожніх знаків». |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Рухливі ігри |
Операція «Наш маленький зелений куточок» (догляд за кімнатними рослинами |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Бесіда на тему: «Музичний фольклор рідного краю». |
Конкурс малюнків на асфальті «Ми- діти планети Земля» |
Бесіда на тему : „Книга дякує!” |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Прибирання на своєму квітнику |
|
Бесіда на тему : «Професії моїх батьків». |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних даних |
|
Уточнення списків: соціальний паспорт класу;
|
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень |
9. |
Робота з батьками |
Опитування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів |
Формування банка даних про сім’ю та сімейно-родинне виховання
|
Батьківські збори №1 «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 4 класі»» |
Засідання батьківського комітету |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику |
Участь у тижні фізкультури і спорту |
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (01.-05.10) |
ІІ тиждень (08-12.10) |
ІІІ тиждень (16-19.10) |
ІV тиждень (22-26.10) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Інтегрована бесіда «Що таке порядність?» |
Ігрова програма «Козацькому роду нема переводу» |
Виховна година на тему: «Бережи час»
|
Виховна година на тему: «Книга –твій друг».
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Виготовлення подарунків солдатам |
Урок мужності «Мужність українських військових» |
Тематично інформаційні хвилини |
Бесіда на тему: «Про державну мову України». |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Бесіда на тему : «Будь гідним скрізь і всюди,щоб нести Вам радість, люди!». |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з електроприладами) |
Вологе прибирання класу |
Інструктаж по техніці безпеки (правильне поводження з газоприладами) |
Техніка безпеки під час осінніх канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівки» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
« Культура поведінки : ідемо до театру». |
|
« Краса природи у творах образотворчого мистецтва» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда на тему : «Бджілка мала, та й та працює». |
Участь у загальношкільному суботнику |
|
Прибирання на квітнику |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з обдарованими учнями |
Індивідуальні бесіда з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни |
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів
|
9. |
Робота з батьками |
Зустріч із головою батьківського комітету, обговорення організаційних питань |
Засідання батьківського комітету
|
|
Бесіда з батьками «Безпека дітей на осінніх канікулах». |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Привітання вчителів з нагоди професійного свята. |
|
Взяти участь у вернісажі доробок з природного матеріалу |
Взяти участь у загальношкільному святі «Осінь золотава» |
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (05.11-07911) |
ІІ тиждень (12.11-16.11) |
ІІІ тиждень (19.11-23.11) |
ІV тиждень (26.11-30.11) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Розвивай свої здібності»
|
Класний лекторій «Корисна чи шкідлива жувальна гумка?»
|
Бесіда «Бути українцем – звучить гордо» (до Дня гідності і свободи» |
Класний лекторій «Будь наполегливим»
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування «Державні символи України» |
Гра-подорож «Світова книга прав дитини» |
Бесіда на тему: «Про культуру мови» |
Бесіда «Вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933р» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда на тему : «Мій товариш» |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по протипожежній техніці |
Бесіда «Чарівні слова» |
Інструктаж по правилам |
Вологе прибирання класу |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Бесіда « Боляче буває всім» (ставлення до тварин). |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Конкурс малюнків «Я малюю світ у майбутньому» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда на тему : «Кращий мамин помічник» |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями «Твої обов’язки в сім’ї» |
Бесіда «Як управляти собою» з такими учнями |
Спостереження за поведінкою
|
Індивідуальна бесіда з відстаючими у навчанні учнями |
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками
|
Засідання батьківського комітету |
Рейд батьківського активу класу в сім’ї учнів, що потребують особливого контролю. |
Відвідування сімей учнів
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у конкурс на краще декламування віршів до Дня української писемності |
|
Акція «Запали свічку» |
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (03.12-07.12) |
ІІ тиждень (10-14.12) |
ІІІ тиждень (17-21.12) |
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Конкурсна програма «Зростаємо мужніми» |
Бесіда-тренінг «Учися перемагати свій страх» |
Інтерактивна гра «Хороші і погані звички»
|
Виховна година на тему: «Новий рік»
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда на тему : «Славетні українці». |
Виховна година на тему: «Мої права та обов’язки»
|
Бесіда на тему: «Співчуття»
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
10 грудя – Міжнародний день захисту прав людини) |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда « Дав обіцянку – виконуй». |
Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період |
Вологе прибирання класу |
Інструктаж по техніці безпеки під час зимових канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Бесіда « Тварини моєї місцевості ». |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Бесіда « Поезія зими ». |
Презентація на тему: «Як прийшли до нас ялинкові іграшки» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Рейд «Книжкова лікарня ». |
|
Виготовлення ялинкових прикрас |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Повторити з учнями правила безпечної поведінки в школі та вдома. |
Бесіда «Як управляти собою» |
Ігри на свіжому повітрі. |
|
9. |
Робота з батьками
|
Відвідування сімей |
Засідання батьківського комітету
|
Батьківські збори №2. «Дбайте про культуру поведінки дитини» Підсумки роботи за І семестр |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
Акція «Від серця до серця» |
Взяти участь в шкільній акції «Збережемо ялинку» |
|
Взяти участь у Новорічному святі |
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Екскурсія в бібліотеку. |
2. |
Конкурс малюнків «Краса осіннього лісу» |
3. |
Екскурсія до осіннього лісу |
4. |
Поетична світлина осіннього вернісажу |
5. |
Підготовка до свята української мови |
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Інтелектуальна гра-подорож «Новорічні свята та обряди в Україні» |
2. |
Вивчення традицій та обрядів новорічних та різдвяних свят нашого народу. |
3. |
Зимові ігри на свіжому повітрі |
4. |
Ліплення снігової баби. |
5. |
Вивчення щедрівок та колядок.
|
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Екскурсія в бібліотеку. |
2. |
Екскурсія на природу. |
3. |
Організація роботи по ремонту підручників «Живи, книго!» |
4. |
Підготовка до ДПА з української мови та літературного читання |
5. |
Підготовка до ДПА з математики
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (.01-.01) |
ІІ тиждень (14.01-18.01) |
ІІІ тиждень (21.01-25.01) |
ІV тиждень (28.01-01.02) |
1. |
Виховні години та класні збори |
Класні збори: “Що таке справедливість?” |
Виховна година на тему: “День соборності України»
|
Виховна година на тему: « Що таке байдужість?» |
Бесіда на тему: «Учинки і наслідки» |
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал: “У нас одна Батьківщина- наша рідна Україна” |
|
Уявна подорож «В країні доброти і чемності» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Конкурс малюнків “Мій товариш” |
|
Бесіда на тему: «Ти – Вихована дитина?» |
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Морально- етична вправа “Боляче буває всім” (Ставлення до тварин) |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Діалог: “Професія моїх батьків” |
|
Вологе прибирання в класі |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Інсценізація народної казки. |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
Ігрова програма “Дім без книги, як день без сонця”. |
|
Ігри на свіжому повітрі. |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з учнями, які досягли низький рівень у навчанні з |
|
Індивідуальна бесіда з учнями про поведінку та навчання |
|
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету- обговорення змісту роботи класу на ІІ семестр |
Батьківський рейд- перевірка. Активність учнів під час навчального процесу. |
|
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь в акції «Годівничка» |
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (04.02-08.02) |
ІІ тиждень (11.02-15.02) |
ІІІ тиждень (18.02-22.02) |
ІV тиждень (25.02-28.02) |
1. |
Виховні години та класні збори |
Ділова гра : « Вогонь- наш друг чи ворог?» |
Бесіда «Україна – держава європейська» |
Класний лекторій на тему: “21 лютого – міжнародний день рідної мови” |
Виховна година на тему: “Що таке гідність?”
|
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Фестиваль сімейної творчості “Скарби моєї родини” |
|
Урок мужності «Герої Революції гідності» (20 лютого –День пам’яті Героїв Небесної Сотні» |
Бесіда «День Соборносі України» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Групова справа “Чесним треба бути всюди” |
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Проєкт “Тварини моєї місцевості” |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Вологи прибирання приміщення |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва” |
|
|
7. |
Ціннісне ставення до себе |
Бал вічливості “Будь ласка, спасибі і будьте здорові – слова необхідні й корисні у мові” |
|
|
Рольова гра “Я на вулиці” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда з учнями ( ) про культуру поведінки |
Індивідуальні бесіди з активом класу про виконання ними своїх обов’язків. |
Індивідуальна бесіда з учнями про необхідність збереження шкільного майна |
Підготовка учасників Шевченківського ранку |
9. |
Робота з батьками |
|
Батьківські збори: “Формування у молодших школярів загальнонавчальних умінь і навичок” |
|
Індивідуальні зустрічі з батьками учнів ( ) |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у святі «Масляна» |
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (01.03-07.03) |
ІІ тиждень (11.03- 15.03) |
ІІІ тиждень (18.03- 22.03) |
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година на тему: “Весна пробуджує природу, весна пробуджує серця” |
Виховна година на тему: “Т. Г. Шевченко відомий український поет і художник |
Виховна година на тему:”Не ім’я красить людину, а людина ім’я ” |
|
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда на тему: «Що таке символіка?» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Написання твору на тему: “Що треба робити щоб світ був чеснішим” |
Бесіда «Краса зовнішня і внутрішня» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Первоцвіти просять захисту |
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Конкурс “Кращий мамин помічник” |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Відображення красу природи у літературних творах Т. Г. Шевченка |
|
|
7. |
Ціннісне ствалення до себе |
Година рухливих ігор. |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час весняних канікул |
І |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з хлопчиками (підготовка подарунків – сюрпризів для дівчат) |
Індивідуальні бесіди про дружбу й товаришування |
|
|
9. |
Робота з батьками |
Відвідування сімей учнів |
Індивідуальна бесіда з батьками учнів ,які слабо читають. Надання їм методичні поради |
Попередження батьків про запобігання дитячого травматизму та правил безпеки дітей поза школою і домом |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Прийняти участь в святі до Дня матері |
Конкурс на краще читання віршів |
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (01.04- 05.04) |
ІІ тиждень (08.04-12.04) |
ІІІ тиждень (15.04-19.04) |
ІV тиждень (22.04-26.04) |
1. |
Виховні години та класні збори |
Розважальна гра «День гумору і сміху» |
Інтерактивна бесіда «День космонавтики та авіації» |
Виховна година на тему: “Захист навколишнього середовища» |
Бесіда “Чорнобиль – горе України, її незагоєна рана” |
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Моя земля – земля моїх батьків» |
|
Виховна година на тему: ”Великдень – свято християнських родин” |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Розігрування життєвих ситуацій “Чарівні слова відкривають серця” |
|
|
Бесіда “Пам’ятай про інших” |
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
Вікторина «Птахи – наші друзі» |
|
Трудовий десант “Наш квітник найкращий” |
|
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Акція “Посади своє дерево” |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
«Класична музика весни» Великими композиторами |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
7 квітня – міжнародний день здоров’я |
|
нагадати учням про небезпечні маршрути “Дорога додому” |
Ведення щоденника “Мій день. Хороше і погане” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди про заняття учнів
|
Індивідуальні бесіди з боржниками бібліотеки. |
Індивідуальні бесіди з учнями по правилам поведінки на уроках |
Індивідуальна бесіда як я слідкую за своїм робочим місцем |
9. |
Робота з батьками |
|
День відкритих дверей школи. Запросити батьків класу відвідати уроки |
Засідання батьківського комітету |
Поради батькам по корекції поведінки учнів в школі
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у конкурсі малюнків до Великодня |
Взяти участь в шкільній грі «Зірниця» |
Взяти участь у проведенні дня ЦО |
№ п/п |
Заходи |
І тиждень (30.04- 03.05) |
ІІ тиждень (06.05- 10.05) |
ІІІ тиждень (13.05-17.05) |
ІV тиждень (20.05- 24.05) |
1. |
Виховні години та класні збори |
Виховна година на тему: “Чого в іншому не любиш, того і сам не робі» |
Патріотичний урок «Щоб весни квітнули для нас» |
19 травня День вишиванки бесіда «Вишиванка – душа народу» |
Виховна година на тему: «Батки і діти» |
2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Дискусія “Де найкраще місце на землі” |
|
«Скарби України» відеоподорож |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Бесіда «Як вести себе в гостях» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Операція “Чистий квітник” |
Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний час |
5. |
Ціннісне ставлення до праці |
Година спілкування “Діло майстра величає” |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Уявна гра – мандрівка “У країну мистецтво” |
Складаємо літопис класу |
7. |
Ціннісне ставлення до себе |
Конкурс малюнків “Найцінніше в моєму житті” |
|
Бесіда: “Ским я піду в похід” |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди – поради “ Як привітати маму ”. |
|
Провести інструктаж з учнями про правила техніки безпеки. |
|
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету. Організація літнього відпочинку учнів |
Батьківські збори №4 “Підсумки навчального року.” |
Поради батькам щодо організації літнього відпочинку |
Надати допомогу батькам в організації дозвілля дітей. |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
Проведення свята : «Прощай початкова школо!” |
Участь у загально шкільній лінійці «Дзвони ж нам, дзвонику, востаннє на дорогу» |