Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor |
Phrase : 'it' + 'be' It’s a …
|
PB p.4,ex.1,2 |
PB p.4,ex.1 |
PB p.4,ex.3 |
AB p.4,ex.1 |
--привітатися -попрощатися -вибачитися -подякувати -Називати предмети -Класні інструкції -Розуміти інструкції, -Pеагувати на інструкції товариша. -Запитати, чи в товариша є карандаш, лінійка, тощо
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
|||||||||
2 |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень
|
Шкільні предмети, привітання |
'have got' in the present tense Hello. How are you? Have you got a pencil? Yes, I have. I’ve got 3 pencils! / No, I haven’t. |
PB p.5,ex.2 AB p.5,ex.1 |
PB p.5,ex.1 |
PB p.5,ex.3 the guessing game. |
AB p.5,ex.2 |
|||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
Alphabet Вимова слів пісні |
Інструкції, букви алфавіту |
Повторення структур попередніх уроків
|
Пісня “Alphabet“ PB p.6,ex.1 |
|
PB p.6,ex.1,2
|
AB p.6,ex.1 |
|||||||||||
4 |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
ruler, notebook, pen, pencil, and other classroom objects |
Pronoun:wh-questions How do you spell that? |
PB p.7,ex.1,2 AB p.7,ex.1 |
|
PB p.7,ex.2,3
|
AB p.7,ex.2 |
|||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Track, problem, train |
Повторення структур попередніх уроків
|
PB p.8,ex.1 AB p.8,ex.1 |
PB p.8,ex.1 AB p.8,ex.2,3 |
|
AB p.8,ex.2,3 |
|||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
[tr] ,[gr],[dr]
|
Troy’s grandpa’s got a great big green dragon. |
Повторення структур попередніх уроків
|
AB p.9,ex.3 |
AB p.9,ex.1 |
PB p.9,ex.2,4 AB p.9,ex.3 |
AB p.9,ex.2 |
|||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Цифри від 11 до 20 |
'how' questions for time, measurement, size and quantity How many?
|
PBp.10,ex.1,2 |
PB p.10,ex.1 |
PB p.10,ex.2,3 |
AB les.7 |
|||||||||||
8 |
|
|
|
|
|
[ ð ] There |
door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor |
agreement between nouns and verb 'be' There’s a …There’s s one … There are some …There are 12. |
PB p.11,ex.1,2 |
PB p.10,ex.1 |
PB p.10,ex.2,3 |
AB les.1 |
|||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
Повторення лексики попередніх уроків
|
agreement between nouns and verb 'be 'There’s a clock. There are some cats. |
PB p.12,ex.1
|
|
PB p.12,ex.1,2 |
AB les.2 |
|||||||||||
10 |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень
|
Повторення лексики попередніх уроків
|
agreement between nouns and verb 'be Where’s the pencil? It’s .. Where are the books? They’re on.. |
PB p.13,ex. 2 |
PB p.13,ex.1 |
PB p.13,ex.2,3 |
AB les.3 |
|||||||||||
11 |
|
|
|
|
|
|
Well done. Great work. |
Повторення структур попередніх уроків
|
PB p.14,ex.1 |
PB p.14,ex.1 |
|
AB les.4 |
|||||||||||
12 |
|
|
|
|
|
[h] Harry’s hall, hats |
Harry’s hall is full of hats. |
|
PB p.14,ex.1 PB p.15,ex.2 |
PB p.15,ex.4 |
AB les.5 |
||||||||||||
13 |
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
basic time expressions with ‘o’clock’ What time is? |
|
PB p.88,ex.1 |
PB p.88,ex.2,3 |
AB les.6 |
|||||||||||
14
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|||||||||||||||
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||||||
15 (1) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
Do you like snakes? Yes, I do. |
PB p.18,ex.1 |
PB p.18,ex.1 |
PB p.18,ex.2,3 |
AB les.1 |
-розуміти і виконувати прості інструкції вчителя -називати/описувати тварин -ставити запитання і відповідати на них
|
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань Уміння вчитися упродовж життя: ■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
|||||||||
16 (2) |
|
|
|
|
|
[ Λ ]-doesn’t |
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
present simple for likes and dislikes He likes spiders. She doesn’t like apples.
|
PB p.19,ex.1,2 |
PB p.19,ex.1 |
PB p.19,ex. 2,3 |
PB p.19,ex. 1 |
|||||||||||
17
(3) |
|
|
|
|
|
Вимова слів пісні |
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
Imperatives Let’s go
|
PB p.20,ex.1,2 |
|
PB p.20,ex.1 |
AB les.3 |
|||||||||||
18 (4) |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень
|
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
tag responses (short answers to present simple yes/no questions) Does Mark like monkeys? Yes, he does. Does Emma like parrots? No, she doesn’t. |
PB p.21,ex.2 |
PB p.21,ex.1 |
PB p.21,ex.2,3 |
AB les.4 |
|||||||||||
19 (5) |
|
|
|
|
|
[ ai ]-Mike flies by pies in the sky. |
Mike flies by pies in the sky. |
|
PB p.22,ex.1 |
PB p.22,ex.1 |
Відтворювати історію за допомогою малюнку PB p.22,ex.1 |
AB les.5 |
|||||||||||
20 (6) |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
tag responses Does Daisy the parrot like fruit? |
|
PB p.23,ex.1,2 |
PB p.23,ex.3,4 |
AB les.6 |
|||||||||||
21 (7) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
PB p.24,ex.2 PB p.25,ex.1 |
PB p.24,ex.1 |
PB p.24,ex.2,3 PB p.25,ex.2 |
AB les.7 |
|||||||||||
22 (8) |
|
|
|
|
|
[ au ] How |
How much is a banana? It’s five hryvnias ten. |
'how' questions for quantity |
PB p89 ,ex.2 |
PB p.89,ex.1 |
PB p.89 ,ex.1,3 |
Worksheets from teacher’s resource book |
|||||||||||
23 (9) |
|
|
|
|
|
|
Повторення
|
Повторення
|
|
PB p.98 ,ex.1 |
PB p.98 ,ex.1,2 |
Worksheets from teacher’s resource book |
|||||||||||
24 (10) |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|||||||||||||||
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||||||
25 (1) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat |
Pronoun: wh-questions Where’s the book? |
PB p.26,ex.1,2 |
PB p.26,ex.1 |
PB p.26,ex.1,2,3 |
AB les.1 |
-Розповідати про речі у кімнаті -Описувати свою кімнату -розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди -ставити запитання і відповідати на них -Описувати виришення проблеми
|
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань Уміння вчитися упродовж життя: Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
|||||||||
26 (2) |
|
|
|
|
|
[ ð ] this these that those |
lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat |
'this'/'these' and 'that'/'those' as determiners (general) I like this book. I like that book. I like these books. I like those books. |
PB p.27,ex.1,2 |
|
PB p.26,ex.2,3 |
AB les.2 |
|||||||||||
27
(3) |
|
|
|
|
|
Вимова слів пісні |
lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat |
tag responses (short answers to present simple yes/no questions) Dо you like these chairs? No, I don’t |
PB p.28,ex.1 |
|
PB p.28,ex.1,2 |
AB les3 |
|||||||||||
28 (4) |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень
|
lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat |
agreement between nouns and verb 'be' Is this hat yours? Yes, it’s mine. No, it’s not mine. Are these socks mine? Yes, they’re yours. |
PB p.29,ex.2,3 |
PB p.29,ex.1 |
PB p.29,ex.3 |
AB les.4 |
|||||||||||
29 (5) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Sorry, there’s a problem … |
|
PB p.30,ex.1 |
PB p.30,ex.1 |
|
AB les.5 |
|||||||||||
30 (6) |
|
|
|
|
|
[ u: ] Look at the books all over the room! |
Повторення лексики попередніх уроків
|
Повторення структур попередніх уроків
|
PBp.31,ex.4
|
PB p.30,ex.1 |
PBp.31,ex.2,3 Інсценувати історію
|
AB les.6 |
|||||||||||
31 (7) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
rubbish, paper, glass, metal, earth |
|
PBp.32,ex.2
|
PBp.32,ex.1,2
|
PBp.32,ex.1
|
AB les.7 |
|||||||||||
32 (8) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
We can put magazines in the paper bin. |
|
|
PBp.33,ex.1,3
|
PBp.33,ex.1,4
|
Worksheets from teacher’s resource book |
|||||||||||
33 (9) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення структур попередніх уроків
|
|
|
PBp.34 The spelling game
|
Worksheets from teacher’s resource book |
|||||||||||
34 (10) |
|
|
|
|
|
|
Review: Back to school, units 1, 2 and 3 |
Review: Back to school, units 1, 2 and 3 |
PBp.35,ex.2
|
PBp.35,ex.1
|
PBp.35,ex.2 Where’s the hippo from? |
Worksheets from teacher’s resource book |
|||||||||||
35 (11) |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|||||||||||||||
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||||||
36 (1) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
Phrase : 'it' + 'be' It’s your...nose
|
PB p.36,ex.1 |
PB p.36,ex.1 |
PB p.36,ex.1,2,3 |
AB les.1 |
-привітатися -попрощатися -вибачитися -подякувати -називати /описувати зовнішність -ставити запитання і відповідати на них -вітати зі святом
|
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання Математична: ■ уміння використовувати математичні методи Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|||||||||
37 (2) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
'have got' in the present tense She’s got green eyes. He’s got long hair. |
PB p.37,ex.2 |
PB p.37,ex.1 |
PB p.37,ex.2,3 |
AB les.2 |
|||||||||||
38
(3) |
|
|
|
|
|
Вимова слів пісні |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
Повторення структур попередніх уроків |
PB p.38,ex.1 |
|
PB p.38,ex.1,2 |
AB les.3 |
|||||||||||
39 (4) |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень
|
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
Has he got a big mouth? Yes, he has. Has she got green eyes? No, she hasn’t. |
PB p.39,ex.2 |
PB p.39,ex.1 |
PB p.39,ex.1,2,3 |
AB les.4 |
|||||||||||
40 (5) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face
|
Повторення структур попередніх уроків
|
PB p.40,ex.1
|
PB p.40,ex.1
|
|
AB les.5 |
|||||||||||
41 (6) |
|
|
|
|
|
[ ei ]-Jane and a snake make cakes on a rainy day.
|
|
Повторення структур попередніх уроків
|
PB p.41,ex.3
|
PB p.41,ex.2
|
PB p.41,ex.3,4
|
AB les.6 |
|||||||||||
42 (7) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
clown, eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
'have got' in the present tense He’s got … She’s got … |
PB p.42,ex.1
|
|
PB p.42,ex.2 |
AB les.7 |
|||||||||||
43 (8) |
|
|
|
|
|
|
Повторення лексики попередніх уроків
|
Повторення структур попередніх уроків
|
PB p.43,ex.1
|
|
PB p.43,ex.2
|
Worksheets from teacher’s resource book |
|||||||||||
44 (9) |
|
|
|
|
|
|
Повторення |
Повторення |
|
PB p.90,ex.1
|
PB p.90,ex.2,3
|
Worksheets from teacher’s resource book |
|||||||||||
45 (10) |
|
|
|
|
|
|
Повторення |
Повторення |
|
PB p.91,ex.1
|
PB p.91,ex.2
|
Worksheets from teacher’s resource book |
|||||||||||
46 (11) |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми ( PB p.100) |
|||||||||||||||||
47 |
|
|
|
|
|
Повторення
|
|||||||||||||||||
48 |
|
|
|
|
|
Повторення
|
|||||||||||||||||