Планування_НУШ_Англійська мова_2клас_1 семестр_Quick minds

Про матеріал
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови (Типова освітня програма,розроблена під керівництвом О.Я.Савченко) за підручником Англійська мова English (авт. Герберт Пухта ) Київ Видавництво «Лінгвіст» 2019
Перегляд файлу

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

1

 

 

 

 

 

Школа (14 годин)

Вимова нових слів

door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor

Phrase : 'it' + 'be'

It’s a …

 

PB p.4,ex.1,2

PB p.4,ex.1

PB p.4,ex.3

AB p.4,ex.1

--привітатися

-попрощатися

-вибачитися

-подякувати

-Називати предмети

-Класні інструкції

-Розуміти інструкції,

-Pеагувати на інструкції товариша.

-Запитати, чи в товариша є карандаш, лінійка, тощо

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

2

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

 

Шкільні предмети,

привітання

'have got' in the present tense

Hello. How are you?

Have you got a pencil?

Yes, I have. I’ve got 3 pencils! / No, I haven’t.

PB p.5,ex.2

AB p.5,ex.1

PB p.5,ex.1

PB p.5,ex.3

the guessing game.

AB p.5,ex.2

3

 

 

 

 

 

Alphabet Вимова слів пісні

Інструкції, букви алфавіту

Повторення структур попередніх уроків

 

Пісня  “Alphabet“

PB p.6,ex.1

 

PB p.6,ex.1,2

 

AB p.6,ex.1

4

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

ruler, notebook, pen, pencil, and other classroom objects

Pronoun:wh-questions

How do you spell that?

PB p.7,ex.1,2

AB p.7,ex.1

 

PB p.7,ex.2,3

 

AB p.7,ex.2

5

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

Track, problem, train

Повторення структур попередніх уроків

 

PB p.8,ex.1

AB p.8,ex.1

PB p.8,ex.1

AB p.8,ex.2,3

 

AB p.8,ex.2,3

6

 

 

 

 

 

[tr] ,[gr],[dr]

 

Troy’s grandpa’s got a great big green dragon.

Повторення структур попередніх уроків

 

AB p.9,ex.3

AB p.9,ex.1

PB p.9,ex.2,4

AB p.9,ex.3

AB p.9,ex.2

7

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

Цифри від 11 до 20

'how' questions for time, measurement, size and quantity

How many?

 

PBp.10,ex.1,2

PB p.10,ex.1

PB p.10,ex.2,3

AB les.7

8

 

 

 

 

 

[ ð ] There

door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor

agreement between nouns and verb 'be'

There’s a …There’s s one …

There are some …There are 12.

PB p.11,ex.1,2

PB p.10,ex.1

PB p.10,ex.2,3

AB les.1

9

 

 

 

 

 

 

Повторення лексики попередніх уроків

 

agreement between nouns and verb 'be

'There’s a clock. There are some cats.

PB p.12,ex.1

 

 

PB p.12,ex.1,2

AB les.2

10

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

 

 Повторення лексики попередніх уроків

 

agreement between nouns and verb 'be

Where’s the pencil? It’s ..

Where are the books? They’re on..

PB p.13,ex. 2

PB p.13,ex.1

PB p.13,ex.2,3

AB les.3

11

 

 

 

 

 

 

Well done.

Great work.

Повторення структур попередніх уроків

 

PB p.14,ex.1

PB p.14,ex.1

 

AB les.4

12

 

 

 

 

 

[h] Harry’s hall, hats

Harry’s hall is full of hats.

 

PB p.14,ex.1

PB p.15,ex.2

PB p.15,ex.4

AB les.5

13

 

 

 

 

 

 

Повторення

 

basic time expressions with ‘o’clock’

What time is?

 

PB p.88,ex.1

PB p.88,ex.2,3

AB les.6

14

 

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

 

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

15

(1)

 

 

 

 

 

Природа. Харчування (10 годин)

Вимова нових слів

zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile

Do you like snakes? Yes, I do.

PB p.18,ex.1

PB p.18,ex.1

PB p.18,ex.2,3

AB les.1

-розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

-називати/описувати тварин

-ставити запитання і відповідати на них

 

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

 

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Математична:

■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Уміння вчитися упродовж життя:

■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

16

(2)

 

 

 

 

 

[ Λ ]-doesn’t

zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile

present simple for likes and dislikes

He likes spiders.

She doesn’t like apples.

 

PB p.19,ex.1,2

PB p.19,ex.1

PB p.19,ex. 2,3

PB p.19,ex. 1

17

 

(3)

 

 

 

 

 

Вимова слів пісні

zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile

Imperatives

Let’s go

 

PB p.20,ex.1,2

 

PB p.20,ex.1

AB les.3

 

18

(4)

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

 

zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile

tag responses (short answers to present simple yes/no questions)

Does Mark like monkeys? Yes, he does.

Does Emma like parrots? No, she doesn’t.

PB p.21,ex.2

PB p.21,ex.1

PB p.21,ex.2,3

AB les.4

19

(5)

 

 

 

 

 

[ ai ]-Mike flies by pies in the sky.

Mike flies by pies in the sky.

 

PB p.22,ex.1

PB p.22,ex.1

Відтворювати історію за допомогою малюнку

PB p.22,ex.1

AB les.5

20

(6)

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

tag responses Does Daisy the parrot like fruit?

 

PB p.23,ex.1,2

PB p.23,ex.3,4

AB les.6

21

(7)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

PB p.24,ex.2

PB p.25,ex.1

PB p.24,ex.1

PB p.24,ex.2,3

PB p.25,ex.2

AB les.7

 

22

(8)

 

 

 

 

 

[ au ] How

How much is a banana? It’s five hryvnias

ten.

'how' questions for quantity

PB p89 ,ex.2

PB p.89,ex.1

PB p.89 ,ex.1,3

Worksheets from teacher’s resource book

23

(9)

 

 

 

 

 

 

Повторення

 

Повторення

 

 

PB p.98 ,ex.1

PB p.98 ,ex.1,2

Worksheets from teacher’s resource book

24

(10)

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

 

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове

сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

25

(1)

 

 

 

 

 

Я, моя родина, друзі.  (11 годин)

Вимова нових слів

lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat

Pronoun: wh-questions

Where’s the book?

PB p.26,ex.1,2

PB p.26,ex.1

PB p.26,ex.1,2,3

AB les.1

-Розповідати про речі у кімнаті

-Описувати свою кімнату

-розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди

-ставити запитання і відповідати на них

 -Описувати виришення проблеми

 

 

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

 

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Математична:

■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Уміння вчитися упродовж життя:

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

26

(2)

 

 

 

 

 

[ ð ]

 this

these

that

those

lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat

'this'/'these' and 'that'/'those' as determiners (general)

I like this book. I like that book.

I like these books. I like those books.

PB p.27,ex.1,2

 

PB p.26,ex.2,3

AB les.2

27

 

(3)

 

 

 

 

 

Вимова слів пісні

lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat

tag responses (short answers to present simple yes/no questions)

Dо you like these chairs? No, I don’t

PB p.28,ex.1

 

PB p.28,ex.1,2

AB les3

 

28

(4)

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

 

 

lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat

agreement between nouns and verb 'be'

Is this hat yours?

Yes, it’s mine.

No, it’s not mine.

Are these socks mine?

Yes, they’re yours.

PB p.29,ex.2,3

PB p.29,ex.1

PB p.29,ex.3

AB les.4

29

(5)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

Sorry, there’s

a problem …

 

PB p.30,ex.1

PB p.30,ex.1

 

AB les.5

30

(6)

 

 

 

 

 

[ u: ]

Look at the books all over the room!

Повторення лексики попередніх уроків

 

Повторення структур попередніх уроків

 

PBp.31,ex.4

 

PB p.30,ex.1

PBp.31,ex.2,3

Інсценувати історію

 

AB les.6

31

(7)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

rubbish,

paper, glass, metal, earth

 

PBp.32,ex.2

 

PBp.32,ex.1,2

 

PBp.32,ex.1

 

AB les.7

 

32

(8)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

We can put magazines in the paper bin.

 

 

PBp.33,ex.1,3

 

PBp.33,ex.1,4

 

Worksheets from teacher’s resource book

33

(9)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення структур попередніх уроків

 

 

 

PBp.34 The spelling game

 

Worksheets from teacher’s resource book

34

(10)

 

 

 

 

 

 

Review: Back to school, units 1, 2 and 3

Review: Back to school, units 1, 2 and 3

PBp.35,ex.2

 

PBp.35,ex.1

 

PBp.35,ex.2

Where’s the

hippo from?

Worksheets from teacher’s resource book

35

(11)

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

 

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

36

(1)

 

 

 

 

 

Свята та традиції. Людина. (11 годин)

Вимова нових слів

eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

Phrase : 'it' + 'be'

It’s your...nose

 

PB p.36,ex.1

PB p.36,ex.1

PB p.36,ex.1,2,3

AB les.1

-привітатися

-попрощатися

-вибачитися

-подякувати

-називати /описувати зовнішність

-ставити запитання і відповідати на них

-вітати зі святом

 

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання Математична:

■ уміння використовувати математичні методи Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

37

(2)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

'have got' in the present tense

She’s got green eyes.

He’s got long hair.

PB p.37,ex.2

PB p.37,ex.1

PB p.37,ex.2,3

AB les.2

38

 

(3)

 

 

 

 

 

Вимова слів пісні

eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

Повторення структур попередніх уроків

PB p.38,ex.1

 

PB p.38,ex.1,2

AB les.3

 

39

(4)

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

 

eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

Has he got a big mouth? Yes, he has.

Has she got green eyes? No, she hasn’t.

PB p.39,ex.2

PB p.39,ex.1

PB p.39,ex.1,2,3

AB les.4

40

(5)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

 

Повторення структур попередніх уроків

 

PB p.40,ex.1

 

PB p.40,ex.1

 

 

AB les.5

41

(6)

 

 

 

 

 

[ ei ]-Jane and a snake make cakes on a rainy day.

 

 

Повторення структур попередніх уроків

 

PB p.41,ex.3

 

PB p.41,ex.2

 

PB p.41,ex.3,4

 

AB les.6

42

(7)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

clown, eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

'have got' in the present tense

He’s got …

She’s got …

PB p.42,ex.1

 

 

PB p.42,ex.2

AB les.7

 

43

(8)

 

 

 

 

 

 

Повторення лексики попередніх уроків

 

Повторення структур попередніх уроків

 

PB p.43,ex.1

 

 

PB p.43,ex.2

 

Worksheets from teacher’s resource book

44

(9)

 

 

 

 

 

 

Повторення

Повторення

 

PB p.90,ex.1

 

PB p.90,ex.2,3

 

Worksheets from teacher’s resource book

45

(10)

 

 

 

 

 

 

Повторення

Повторення

 

PB p.91,ex.1

 

 

PB p.91,ex.2

 

Worksheets from teacher’s resource book

46

(11)

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми ( PB p.100)

47

 

 

 

 

 

Повторення

 

48

 

 

 

 

 

Повторення

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
31 березня 2021
Переглядів
2323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку