"Подаруй вчителю крила"

Про матеріал
Квест для вчителів присвячений Дню вчителя у закладі освіти. Вправи мають тимбілдингову спрямованість. Весело, активно та цікаво!
Перегляд файлу

Сценарій квесту для вчителів, присвячений  Дню вчителя.

«Подаруй вчителю крила»

Організатори – учні 11 класу

Мета: згуртування колективів – учнівського та вчительського та налагодження взаєморозуміння, комунікації. Розвиток лідерських якостей, експресивності, креативності.

Завдання:

-         Об’єднати гравців у групи;

-         Організувати атмосферу довіри, підтримки, взаємодії та взаєморозуміння;

-         Сприяти розкриттю особистості, лідерських якостей;

-         Виховувати самоповагу, формувати адекватну самооцінку у випускників та сприяти майбутній успішній самореалізації;

-         Збагачувати педагогічний досвід новими можливостями, формами взаємодії та розвитку особистості.

Обладнання: фотозона з відбитками дитячих долоньок у вигляді білих крил з написом «Подаруй вчителю крила»; ватман з написом «невидимими чорнилами» - « Дякуємо ЗСУ!», фарба – проявлювач для напису, широкі щітки для фарбування – 2-3 шт; паперові пір’їни з літерами фінального вислову («Крила завжди в тобі – розправ їх!»); вказівники етапів, бейджі для інструкторів, інструкції для кожної команди та маршрутні листи; маркування команд – стрічки різних кольорів та скринька для їх зберігання; ізоляційна стрічка для формування лабіринту, канати для зв’язування ніг по кількості гравців, 3 полотна *3м яскравих , зв’язаних у вузол на одному з кінців, м’яч (волейбольний), кеглі, паперові стаканчики, повітряні кульки, фліп-чарт, маркери, губка для стирання, малюнок для демонстрації, банка з отворами та шпажки, маленький легкий м’ячик, гаджет для фото.

План проведення

  1. Організатори запрошують на подвір’я вчителів закладу, де вітають їх зі святом за власним сценарієм.
  2. Вчителі разом з учнями виконують Гімн ЗЗСО
  3. Відбувається маркування «всліпу» - учасники тягнуть зі скриньки стрічку і зав’язують її на руці.
  4. Об’єднання у команди. Вибори капітана та назви.
  5. «Розігрів»
  6. Робота на локаціях
  7. Зустріч команд на фініші та складання вислову з отриманих літер (на пір`їнах)
  8. Фінальне слово ведучих про закінчення гри, результат спільної роботи та вдячність ЗСУ за можливість жити та розвиватися.
  9. Пісня, під яку 2-3 учасника замальовують ватман, розташований з іншого боку фотозони з написом, що проявляється: «Дякуємо ЗСУ!»
  10. Аплодисменти, фото.

Локації:

  1. Лабіринт «Сороконіжка». На рівній підлозі викладено фігуру лабіринту (ізоляційною стрічкою чи іншим матер.) Ноги учасників зв’язані за принципом: ліва нога першого гравця з правою ногою другого . Ліва нога другого – з правою ногою третього…» Завдання: Сороконіжка має пройти у центр лабіринту та вийти з нього. За виконання отримується пір’їна з літерами. Один з команди може керувати процесом стоячи осторонь. (Увага! Не зв’язувати тісно)
  2. Коса з простирадла. Один з гравців тримає «косу». Кінець  кожного простирадла тримає гравець . За сигналом вони починають плести косу. За виконання – артефакт. Можна ускладнити: 3 плетуть, а 3 розплітають
  3. «Забий гол». Гравці стоять у колі з широко розставленими ногами «воротами». Ступні гравців торкаються (дотичні). Тіло в напівприсяді. Завдання: у колі розігрується м’яч. Гравці мають його відштовхувати і не пропустити у свої «ворота». Той, хто пропустив – вибуває. Гра продовжується до 3 гравців. Ускладнення: за «воротами» стоїть гравець, який має встигнути забити назад пропущений м’яч. Якщо встигає, то гравець не вибуває.
  4. Схопи на слово «Сорока». Команда стає у 2 колони. Між ними (між двома, поруч у шерензі , гравцями) виставлені кеглі. Ведучий голосно і з інтригою тягне слова , що починаються зі складу со-. До тих пір, поки не пролунає «сорока», гравці не чіпають фішку. А саме на це слово – намагаються першим з пари вихопити фішку. Хто програв – вибуває. Артефакт за виконання.
  5. Збий стаканчик. На столі викладаються вряд паперові стаканчики. Завдання учасників по черзі надувати кульку і випускаючи з неї повітря, здувати ним стакани. По виконанні завдання кожним учасником  - артефакт. (Можна додати слідкування за часом)
  6. Передай малюнок на спині. Команда стоїть в ряд, обличчям вперед . Перед  командою – фліп-чарт з маркером. Останньому учаснику показують малюнок фігури, яку той згодом малює на спині попереднього учасника. Попередній, по відчуттям аналізує малюнок і передає йог на спині попереднього. Перший учасник малює те, що зрозумів на фліп-чарті.
  7. На столі – банка з отворами  (сітка у формі циліндра)Ведучий вкидає у банку легкий м’ячик. Учасники просовують у отвори шпажки та намагаються гуртом підняти ними м’яч та викинути його назовні.
  8. Лабіринт на мотузках. Учасники тримають за мотузки лабіринт на рівні колін. Їх задача піднімати за мотузки краї, щоб скеровувати рух м’ячика до центрального отвору.
  9. Зібравши пір’їни з літерами учасники збираються на подвір’ї та викладають вислів.
  10. Шикування у півколо. Вчитель виконує фінальну пісню, під яку 2-3 гравці розвертають фотозону і зафарбовують прихований на звороті напис «Дякуємо ЗСУ!»
  11. Потискання рук чи вигукується гасло.
  12. Обмін емоціями, аналіз, фото.
docx
Додано
18 червня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку