Сценарій квесту для вчителів, присвячений Дню вчителя.
«Подаруй вчителю крила»
Організатори – учні 11 класу
Мета: згуртування колективів – учнівського та вчительського та налагодження взаєморозуміння, комунікації. Розвиток лідерських якостей, експресивності, креативності.
Завдання:
- Об’єднати гравців у групи;
- Організувати атмосферу довіри, підтримки, взаємодії та взаєморозуміння;
- Сприяти розкриттю особистості, лідерських якостей;
- Виховувати самоповагу, формувати адекватну самооцінку у випускників та сприяти майбутній успішній самореалізації;
- Збагачувати педагогічний досвід новими можливостями, формами взаємодії та розвитку особистості.
Обладнання: фотозона з відбитками дитячих долоньок у вигляді білих крил з написом «Подаруй вчителю крила»; ватман з написом «невидимими чорнилами» - « Дякуємо ЗСУ!», фарба – проявлювач для напису, широкі щітки для фарбування – 2-3 шт; паперові пір’їни з літерами фінального вислову («Крила завжди в тобі – розправ їх!»); вказівники етапів, бейджі для інструкторів, інструкції для кожної команди та маршрутні листи; маркування команд – стрічки різних кольорів та скринька для їх зберігання; ізоляційна стрічка для формування лабіринту, канати для зв’язування ніг по кількості гравців, 3 полотна *3м яскравих , зв’язаних у вузол на одному з кінців, м’яч (волейбольний), кеглі, паперові стаканчики, повітряні кульки, фліп-чарт, маркери, губка для стирання, малюнок для демонстрації, банка з отворами та шпажки, маленький легкий м’ячик, гаджет для фото.
План проведення
-
Організатори запрошують на подвір’я вчителів закладу, де вітають їх зі святом за власним сценарієм.
-
Вчителі разом з учнями виконують Гімн ЗЗСО
-
Відбувається маркування «всліпу» - учасники тягнуть зі скриньки стрічку і зав’язують її на руці.
-
Об’єднання у команди. Вибори капітана та назви.
-
«Розігрів»
-
Робота на локаціях
-
Зустріч команд на фініші та складання вислову з отриманих літер (на пір`їнах)
-
Фінальне слово ведучих про закінчення гри, результат спільної роботи та вдячність ЗСУ за можливість жити та розвиватися.
-
Пісня, під яку 2-3 учасника замальовують ватман, розташований з іншого боку фотозони з написом, що проявляється: «Дякуємо ЗСУ!»
-
Аплодисменти, фото.
Локації:
-
Лабіринт «Сороконіжка». На рівній підлозі викладено фігуру лабіринту (ізоляційною стрічкою чи іншим матер.) Ноги учасників зв’язані за принципом: ліва нога першого гравця з правою ногою другого . Ліва нога другого – з правою ногою третього…» Завдання: Сороконіжка має пройти у центр лабіринту та вийти з нього. За виконання отримується пір’їна з літерами. Один з команди може керувати процесом стоячи осторонь. (Увага! Не зв’язувати тісно)
-
Коса з простирадла. Один з гравців тримає «косу». Кінець кожного простирадла тримає гравець . За сигналом вони починають плести косу. За виконання – артефакт. Можна ускладнити: 3 плетуть, а 3 розплітають
-
«Забий гол». Гравці стоять у колі з широко розставленими ногами «воротами». Ступні гравців торкаються (дотичні). Тіло в напівприсяді. Завдання: у колі розігрується м’яч. Гравці мають його відштовхувати і не пропустити у свої «ворота». Той, хто пропустив – вибуває. Гра продовжується до 3 гравців. Ускладнення: за «воротами» стоїть гравець, який має встигнути забити назад пропущений м’яч. Якщо встигає, то гравець не вибуває.
-
Схопи на слово «Сорока». Команда стає у 2 колони. Між ними (між двома, поруч у шерензі , гравцями) виставлені кеглі. Ведучий голосно і з інтригою тягне слова , що починаються зі складу со-. До тих пір, поки не пролунає «сорока», гравці не чіпають фішку. А саме на це слово – намагаються першим з пари вихопити фішку. Хто програв – вибуває. Артефакт за виконання.
-
Збий стаканчик. На столі викладаються вряд паперові стаканчики. Завдання учасників по черзі надувати кульку і випускаючи з неї повітря, здувати ним стакани. По виконанні завдання кожним учасником - артефакт. (Можна додати слідкування за часом)
-
Передай малюнок на спині. Команда стоїть в ряд, обличчям вперед . Перед командою – фліп-чарт з маркером. Останньому учаснику показують малюнок фігури, яку той згодом малює на спині попереднього учасника. Попередній, по відчуттям аналізує малюнок і передає йог на спині попереднього. Перший учасник малює те, що зрозумів на фліп-чарті.
-
На столі – банка з отворами (сітка у формі циліндра)Ведучий вкидає у банку легкий м’ячик. Учасники просовують у отвори шпажки та намагаються гуртом підняти ними м’яч та викинути його назовні.
-
Лабіринт на мотузках. Учасники тримають за мотузки лабіринт на рівні колін. Їх задача піднімати за мотузки краї, щоб скеровувати рух м’ячика до центрального отвору.
-
Зібравши пір’їни з літерами учасники збираються на подвір’ї та викладають вислів.
-
Шикування у півколо. Вчитель виконує фінальну пісню, під яку 2-3 гравці розвертають фотозону і зафарбовують прихований на звороті напис «Дякуємо ЗСУ!»
-
Потискання рук чи вигукується гасло.
-
Обмін емоціями, аналіз, фото.