До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

"Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними та подібність трикутників за трьома сторонами" 8 клас

Про матеріал

Тема. Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними. Подібність трикутників за трьома сторонами

Мета: домогтися розуміння учнями змісту другої та третьої ознак подібності трикутників Формувати вміння:

відтворювати зміст вивчених ознак;

виділяти в трикутниках елементи для визначення їх подібності за двома сторонами та кутом між ними та за трьома сторонами;

застосовувати формулювання другої та третьої ознак подібності трикутників до розв'язування задач.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Перегляд файлу

ГЕОМЕТРІЯ               Урок № 28

Тема. Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними. Подібність трикутників за трьома сторонами

 Мета: домогтися розуміння учнями змісту другої та третьої ознак подібності трикутників Формувати вміння:

·        відтворювати зміст вивчених ознак;

·        виділяти в трикутниках елементи для визначення їх подібності за двома сторонами та кутом між ними та за трьома сторонами;

·        застосовувати формулювання другої та третьої ознак подібності трикутників до розв'язування задач.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

I. Організаційний етап

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry8/geometry8.files/image312.jpgII. Перевірка домашнього завдання

III. Формулювання мети і завдань уроку

1.    Які два трикутники називаються подібними? Чи можна довести, використовуючи означення подібних трикутників або ознаку подібності трикутників за двома кутами, що трикутники, зображені на рис. 2, є подібними? Чи відоме вам твердження, яке можна було б для цього використати?

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry8/geometry8.files/image321.gif  4.   Які два трикутники називаються подібними? Чи можна довести, використовуючи означення подібних трикутників, що трикутники, зображені на рис. 2, є подібними? Чи відоме вам твердження, яке можна було б для цього використати?

IV. Формування вмінь

Виконання письмових вправ

 https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-91-638.jpg?cb=1472026564

 https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-92-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-92-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-92-638.jpg?cb=1472026564 https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-93-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-93-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-93-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-94-638.jpg?cb=1472026564 https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-94-638.jpg?cb=1472026564(самостійно)https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-94-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-95-638.jpg?cb=1472026564

V. Підсумки уроку

І, ІІ, ІІІ Ознаки  подібності трикутників

VI. Домашнє завдання

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
30 грудня 2017
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку