"Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними та подібність трикутників за трьома сторонами" 8 клас

Про матеріал

Тема. Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними. Подібність трикутників за трьома сторонами

Мета: домогтися розуміння учнями змісту другої та третьої ознак подібності трикутників Формувати вміння:

відтворювати зміст вивчених ознак;

виділяти в трикутниках елементи для визначення їх подібності за двома сторонами та кутом між ними та за трьома сторонами;

застосовувати формулювання другої та третьої ознак подібності трикутників до розв'язування задач.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Перегляд файлу

ГЕОМЕТРІЯ               Урок № 28

Тема. Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними. Подібність трикутників за трьома сторонами

 Мета: домогтися розуміння учнями змісту другої та третьої ознак подібності трикутників Формувати вміння:

·        відтворювати зміст вивчених ознак;

·        виділяти в трикутниках елементи для визначення їх подібності за двома сторонами та кутом між ними та за трьома сторонами;

·        застосовувати формулювання другої та третьої ознак подібності трикутників до розв'язування задач.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

I. Організаційний етап

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry8/geometry8.files/image312.jpgII. Перевірка домашнього завдання

III. Формулювання мети і завдань уроку

1.    Які два трикутники називаються подібними? Чи можна довести, використовуючи означення подібних трикутників або ознаку подібності трикутників за двома кутами, що трикутники, зображені на рис. 2, є подібними? Чи відоме вам твердження, яке можна було б для цього використати?

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/geometry8/geometry8.files/image321.gif  4.   Які два трикутники називаються подібними? Чи можна довести, використовуючи означення подібних трикутників, що трикутники, зображені на рис. 2, є подібними? Чи відоме вам твердження, яке можна було б для цього використати?

IV. Формування вмінь

Виконання письмових вправ

 https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-91-638.jpg?cb=1472026564

 https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-92-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-92-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-92-638.jpg?cb=1472026564 https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-93-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-93-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-93-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-94-638.jpg?cb=1472026564 https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-94-638.jpg?cb=1472026564(самостійно)https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-94-638.jpg?cb=1472026564https://image.slidesharecdn.com/8klasgeometrijaister2016-160824080224/95/8-g-i2016-95-638.jpg?cb=1472026564

V. Підсумки уроку

І, ІІ, ІІІ Ознаки  подібності трикутників

VI. Домашнє завдання

 

docx
Додано
30 грудня 2017
Переглядів
5028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку