Тема. Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними. Подібність трикутників за трьома сторонами
Мета: домогтися розуміння учнями змісту другої та третьої ознак подібності трикутників Формувати вміння:
відтворювати зміст вивчених ознак;
виділяти в трикутниках елементи для визначення їх подібності за двома сторонами та кутом між ними та за трьома сторонами;
застосовувати формулювання другої та третьої ознак подібності трикутників до розв'язування задач.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
ГЕОМЕТРІЯ Урок № 28
Тема. Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними. Подібність трикутників за трьома сторонами
Мета: домогтися розуміння учнями змісту другої та третьої ознак подібності трикутників Формувати вміння:
· відтворювати зміст вивчених ознак;
· виділяти в трикутниках елементи для визначення їх подібності за двома сторонами та кутом між ними та за трьома сторонами;
· застосовувати формулювання другої та третьої ознак подібності трикутників до розв'язування задач.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку
I. Організаційний етап
II. Перевірка домашнього завдання
III. Формулювання мети і завдань уроку
1. Які два трикутники називаються подібними? Чи можна довести, використовуючи означення подібних трикутників або ознаку подібності трикутників за двома кутами, що трикутники, зображені на рис. 2, є подібними? Чи відоме вам твердження, яке можна було б для цього використати?
4. Які два трикутники називаються подібними? Чи можна довести, використовуючи означення подібних трикутників, що трикутники, зображені на рис. 2, є подібними? Чи відоме вам твердження, яке можна було б для цього використати?
IV. Формування вмінь
Виконання письмових вправ
(самостійно)
V. Підсумки уроку
І, ІІ, ІІІ Ознаки подібності трикутників
VI. Домашнє завдання