ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ВВІЧЛИВОСТІ ТА ДОБРОТИ

Про матеріал

Узагальнити знання дітей про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.

Перегляд файлу

ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ВВІЧЛИВОСТІ ТА ДОБРОТИ

 

Мета. Узагальнити знання дітей про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях, виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших, слабших.

Обладнання. Лист професора Будьласки, 7 розрізаних ключів, карта подорожі із зупинками, плакат "Правила поведінки", картки для семафора, конверти із завданнями, словник чемної людини, плакат, портфель з книжками.

Хід виховної  справи

Вступна бесіда.

-         Доброго  дня!  Я принесла вам листа, який  щойно доставив листоноша до нашого закладу. Прочитаємо?

-         Це лист від  професора Будьласки.

Дитина розкриває лист і зачитує

Дитина: «Любі діти! Я - професор Будьласка, запрошую вас у подорож до країни Ввічливості і Доброти. Шлях у мою країну буде нелегким. Його треба подолати і підтримати один одного. Сподіваюся, ви зможете одержати ключі від країни Доброти та Ввічливості (ключі намальовані на цупкому папері і розрізані на 6 частин). На кожній зупинці та станції ви будете отримувати частини ключів, які в кінці зможете скласти у ключ від країни Ввічливості та Доброти. А допоможе вам здійснити цю подорож карта  країни Ввічливості і Доброти. Бажаю успіхів!»

-  Чи бажаєте ви помандрувати до цієї країни? (Діти відповідають)

-  Отже, вирушаємо у подорож. Щасливої вам дороги!

Звучить фонограма руху поїзда

Гра "Поїзд"

І. Вихователь: Першою зупинкою є "Словник чемної людини". Ви знаєте ввічливі слова? Тоді ось таке завдання. Вам потрібно скласти словник.

Всі слова, які говорять діти, записуються у великий словник

Молодці! Вийшов гарний словник. Сподіваюся, ви будете завжди користуватися ним.

Діти отримують першу частину ключа. Зачитують хором слова (діти початкової школи). Звучить фонограма руху поїзда

ІІ. Наступна зупинка "Містечко вихованих людей".

Вихователь: О, та тут побував бешкетник. Він переплутав усі їхні правила і життя зіпсувалося, усе переплуталося. Діти, допоможемо жителям цього містечка виправити помилки?

Твердження із помилками:

1. Проходити на своє місце у кінотеатрі треба спиною до тих, хто сидить.

2. Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.

3. Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.

4. Виховані діти обгортку від цукерки кидають на тротуар.

5. Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.

6. Виховані хлопчики завжди лазять по деревах.

7. Дівчатка витирають руки об сукню.

8. Чемні діти  не вітаються при зустрічі.

9. Виховані діти завжди кривдять менших

10.Всі діти говорять брудні слова

Діти виправляють помилки, отримують частину ключа.

Вихователь: Запам'ятайте, щоб люди вас поважали, слухали, дотримуйтеся золотого правила: "Ставтеся до людей треба так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас".

Звучить музика, поїзд їде далі

ІІІ. Зустріч із Шапокляк

Вихователь: Отже, мандруємо далі. Будьте обережні, адже трапляються випадки, коли під час подорожі можна несподівано зустріти розбійників чи хуліганів. Ви не боїтесь? (Діти відповідають)

Звучить пісня з мультфільму «Крокодил Гена та Чебурашка»

Шапокляк. О, що це мандрівники? Куди ви зібралися?

Ведучий пояснює, що ми їдемо до країни Ввічливості та Доброти

Шапокляк. Та що ви? Навіщо це вам потрібно? Ось залишайтеся зі мною.                      Діти відмовляються

Шапокляк. Ну добре, тоді я дам вам деякі поради, якими можна скористатися в країні Ввічливості та Доброти.

"Шкідливі поради".

     -Ніколи не мийте руки, шию, вуха, обличчя. Вони знову стануть брудними. Навіщо марно витрачати свій час

    -Стригтися також не обов'язково, бо як постарієш, голова облисіє

    - Вранці зовсім не обов'язково зав'язувати шнурки на черевиках, банти на косах, бо вони протягом дня і самі порозв'язуються.

Ведучий. Діти, вам подобаються такі поради? Хіба можна ними скористатися?

Шапокляк. Що? Не бажаєте таких порад? Ну, тоді слухайте ось які:

    - якщо товариш запросив тебе на День народження, залиш подарунок вдома - він і тобі згодиться;

    - ні з ким у гостях не розмовляй, тільки вибирай, що смачніше, та їж;

    - дівчаткам треба завжди ставити підніжки, показувати язика, лупцювати;

    - якщо твій товариш упав, покажи на нього пальцем, смійся голосно, щоб він побачив, що ти не засмучуєшся;

    - у спілкуванні завжди вживай брутальні слова.

Ведучий. Це поради справді хуліганські, нам з тобою не по дорозі. Діти, нам треба довести, що ми їй не друзі, та навчити справжніх правил поведінки. Давайте розкажемо Шапокляк ці правила

Правила:

- Не поспішай першим сісти за стіл.

- Не розмовляй під час їжі.

- Не перебивай того, хто говорить.

- Не показуй пальцями на інших.

- Не забудь зняти шапку, коли заходиш у приміщення.

- Поступайся місцем людям похилого віку.

- Не забудь вибачитися, якщо ти когось штовхнув.

Шапокляк. Добре, я зрозуміла, що ви хороші діти, я не буду вас більше затримувати. Мені соромно. Я піду до Чебурашки.

Пісня Чебурашки. Звучить свисток.

ІV. Вихователь: А зараз на нашому шляху "Семафор ввічливості".

   І тепер залежить тільки від вас, чи дозволить він вам рухатися далі. Червоний колір - забороняю, зелений - дозволяю. У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольору. Я зачитаю репліки, а ви повинні сказати: що правильно роблять діти, а що - ні. Якщо правильно - зелений, не правильно - червоний.

1. «Дайте мені хлібину», - звертається хлопчик у магазині до продавця (червона)

2. «Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно», - каже дівчина в автобусі (зелена).

3. «Покличте до телефону Марину» (червона).

4. «Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі.» - сказала дівчинка бібліотекарю (червона).

5. « Люба бабуся! Я із задоволенням тобі допоможу» (зелений).

Ведучий. Молодці! Ви добре упоралися із завданням. Семафор показує зелене світло і ми вирушаємо далі.

Звучить фонограма руху поїзда

V. Станція "Королеви Чистоти".

Вихователь: Наступна зупинка "Королеви  Чистоти".

Королева Чистоти. Добрий день! Я - Королева Чистоти. Я люблю в усьому порядок, охайність. Цікаво, чи всі ви привчені до порядку, чи знаєте, як тримати свої речі чистими, як себе потрібно поводити?

Далі Королева Чистоти проводить гру "Так чи ні",

- Перед їжею помити рук

- Вранці я не вмиваюся

- Мої черевики завжди брудні

- Вранці швидко прибираю ліжко

- Завжди обгортаю підручники

- Постійно відриваю гудзики

- Завжди забуваю причесатися

- Мій одяг завжди помятий

- Я завжди човгаю ногами

- Постійно чищу зуби

Королева Чистоти. Добре, молодці! Ви гарно слідкуєте за своїми речами.

Ведучий. Шановна Королево, наші діти охайні, старанні, вони самі доглядають за своїм одягом, зачіскою, взуттям.

Звучить фонограма руху поїзда

VІ. Станція "Скринька народної мудрості".

Ведучий. Наступна наша зупинка "Скринька народної мудрості". О, тут трапилася пригода! Діти, у скриньці народної мудрост усе розсипалосяі, вам треба це поскладати.

 Діти у конверті отримують завдання - із слів скласти прислів'я та приказки

Тяжко тому жити, хто не хоче робити.

Чим багаті, тим і раді.

Аби руки та охота, буде зроблена робота.

Бджола мала, а й та працює.

Землю прикрашає сонце, а людину - праця.

Добре в світі тому, хто працьовитий.

Не радій чужому горю.

Якщо ввічливо попросиш, завжди дадуть.

Ввічливих і лагідних скрізь шанують.

Маленька праця краща за велике безділля.

Звучить музика

Ведучий: Діти, давайте тепер подивимося, чи  можна скласти ключа. Так, тепер ви маєте ключ від країни Ввічливості та Доброти. Ми можемо відімкнути її для себе. Молодці, діти, ви здолали всі перешкоди, пройшли складний, нелегкий шлях, не піддалися на умовляння Шапокляк, витримали екзамен Королеви Чистоти і тепер ви жителі цієї країни, це значить, що всі ви отримуєте звання ввічливих, вихованих, добрих, охайних.

Сподіваюсь, що в майбутньому ви залишитеся такими.

Вручаються посвідчення жителям країни Ввічливості та Доброти.

Музика "Вместе весело шагать".

 

 

doc
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку