ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ «МАТЕМАТИКИ»
Завдання: поглиблювати знання з математики; виробляти стійкий інтерес до знань і прагнення самостійно оцінювати їх; розвивати логічне мислення, творчу уяву, кмітливість під час розв’язування нестандартних завдань, цікавих ігор; винахідливість; допитливість; розвивати комунікативні компетентності.
Очікувані результати: поліпшення якості знань учнів, розвиток інтересу до математики як навчального предмету.
Обладнання: картки із завданнями, аркуші паперу, ручки.
Хід завдання
Створення емоційного настрою.
- Сьогодні ми мандруватимемо до цікавої казкової країни. А якої? Ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку.
Я корисна і цікава!
Вас я вчу, як рахувати,
Додавати й віднімати,
Множити й ділити –
Все на світі полічити.
Наука я, а не забава.
Хто я? (Математика)
Вступне слово.
Сьогодні ви зможете не тільки показати знання з математики, але й уміння міркувати, знаходити вихід із складних ситуацій. Нехай під час змагання між вами панує впевненість, кмітливість, довіра та повага один до одного. Це допоможе вам отримати перемогу. Країна «Математика» підготувала для вас завдання. Якщо ви їх розв’яжете, то станете почесними громадянами цієї країни.
Учні нашого класу поділяться на три команди та будуть виконувати цікаві завдання.
А щоб працювати командою потрібно знати правила:
Представлення команд.
«Кмітливі»
Девіз: Ми кмітливі, говірливі,
Математику ми знаєм
І завжди перемагаєм.
«Винахідливі»
Девіз: Ми чудові молодці,
Винахідливі знавці.
«Знавці»
Девіз: Все на світі знати,
Математику вивчати,
Міркувати, добре все розрахувати.
Проведення конкурсу
1 команда.
2 команда.
3 команда.
1 Команда
Ця щаслива цифра дуже,
Але трохи вона тужить:
Буква «Зе» на мене схожа –
Переплутати нас можуть! (3)
Її уважненько пишіть.
М’яким знаком не назвіть.
Бо образиться іще
І до літер утіче.(6)
Звірі тісто замісили,
Бубликів спекти хотіли.
Бублики по два зліпились,
Що за цифра утворилась? (8)
НЯНЛЕДІ ИНОД ЛОКО ТЕРМ
АТДРАВК НРІЗИЯЦ НОКДАДО УСМА
Підсумок.