"Подорож у країну золотої квітки"

Про матеріал
Даний урок має на меті сфоормувати в молодших школярів навички дослідницької діяльності під час виконання різноманітних завдань, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
Перегляд файлу

Тема. "Подорож у країну золотої квітки"

Мета:

  • формувати в молодших школярів навички дослідницької діяльності під час виконання різноманітних завдань, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  • навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
  • розвивати фантазію, уяву, кмітливість, спостережливість;
  • виховувати любов та бережливе ставлення до природи, уміння користуватися її дарами. повагу до традицій українського народу .

Обладнання: великий  макет соняха, насіння соняха, вода ,соляний розчин води, олія, мензурка, ваги, аспірин, лійка, барвник, пластиковий стакан з ґрунтом, насіння декоративного соняха. відеоролик.

      

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

.

        ІІ. Мотивація навчальної діяльності

1.Дізнатись про тему нашого уроку допоможе  загадка.

Загадка

Квітка ця на сонце схожа,

На олію  вона гожа,

Жовті пелюсточки має,

Їх до сонця повертає.

III Повідомлення теми і завдань уроку.

 

                  Отже, тема нашого уроку " Подорож у країну золотої квітки "

І станція (історична)

Батьківщиною соняшнику є Північна Америка. За легендою боги подарували індіанцям цю квітку що символізує сонце, тому соняшник був священним символом для індіанського племені. У XVI столітті іспанці завезли соняшник до Європи.

 

ІІстанція (Цікавинка.)

Соняшник — шанована в народі квітка. По-народному повір'ю соняшник має захисні властивості. Його прийнято саджати на вулиці біля будинку.

1.Соняшник- символ Сонця, праці й достатку, сили і добробуту. Він - чи не найсильніший серед квітів...

2.Він постійно орієнтується на небесне Світило - повертаючи за ним свою схожу на Сонце голову.

 3.Насіння соняха містять багато кальцію.

4. Соняшник служить людині  орієнтиром на місцевості. Бо навіть у хмарну погоду капелюшок соняшнику показує, де перебуває зараз сонце відносно горизонту.

5.Соняшник — це медоносна рослина.

6.Сіяти соняшники треба по- особливому: Або до сходу сонця, або після його заходу — тоді врожай буде багатшим.

 7.Насіння соняшнику потрібне для роботи серця.

8.Насіння соняшнику відмінне джерело вітаміну Е.

9. Соняшники ростуть протягом року. Кожен соняшник складається з приблизно 1000-2000 насінин.

10 Залишки після переробки соняшникової олії (макуха) використовується як корм для худоби.

11. Соняшникова олія (рослинна) — найбільш поширена й дешева у світі.

12. Більшість кухарів зараз по всьому світі використовують  соняшникову олію. Оброблена  соняшникова олія перетворюється на маргарин і викистовується замість масла.

  ІІІстанція (літературна )

Соняшник (акровірш)

С   яють в мене на городі
О   чі жовто -золоті.
Н   аче сонця благородні,
Я   сно дивляться мені.
Ш  астає між них метелик,
Н   іби в небі гарний птах .
"И  ч!Які тут акварелі !" -
К   аже бджілка в бур'янах.

  ІV станція  (мовна )

         Повторення  про спільнокореневі слова

(соняшник, сонях, сонце, сонячний, соняшниковий)

 

V станція  (математична)

                А)Розв`язавши вираз, ви дізнаєтесь скільки меду можна зібрати з 1  гектару соняшника?

                     12 + 8  + 10 + 40 – 20 - 0 = __  кілограм. (50 кг)

               Б) Розв`язавши вираз, ви дізнаєтесь скільки  існує видів насіння соняшнику ?

               50 – 30 – 10 + 5 – 7 – 6 + 1 = ___ види. (3 види)-чорне, смугасте й біле.

VІ станція(відпочинкова)

 Фізкультхвилинка

На ганку соняшник зростає,

Голову до сонця піднімає. (Діти стають на одну ногу і тягнуть руки вгору.)
Схожі у дворі хитаються,
Сонцю радо посміхаються. (Діти встають на іншу ногу і знову тягнуть руки вгору.)
Крутим рученятами по колу,

Не зачепіть сусіда випадково!

Кілька кіл вперед крути,

Потім стільки ж навпаки. (Обертання прямих рук вперед і назад.)

Відпочили ми чудово,
Попрацюєш тепер знову.(Діти сідають.)

 

 

VІІ станція(дослідницька)

       Тема: Вичавлювання   олії.

     Матеріали:  насінини соняшника, папір, лінійка .

Хід роботи

  1.               Поклади насінину на середину клаптика паперу.
  2.               Склади навпіл папір, накривши ним насінину.
  3.               Притисни насінину лінійкою або олівцем.
  4.               Розгорни папір.
  5.               Скажи, що ти бачиш на папері? Чи має плямка запах і колір?

 

VІІІ станція(ігрова)

Гра -продовжи речення „Ми використовуємо олію, коли…

Варіанти відповіді:

- для заправки салатів;

- для смаження  дерунів;

- для приготування перших страв;

 

ІX станція(чародійна)

На цій станції демонструємо фізичний дослід.

Тема: Лампа- вулкан

Обладнання: вода ,соляний розчин води, олія, мензурка, ваги, аспірин, лійка, барвник.

Хід роботи

1.Наливаємо на дно колби олію.

2.По стінках колби наливаємо звичайну воду з барвником.

3.По стінках колби наливаємо соляний розчин води   з барвником.

4.Опускаємо дві таблетки аспірину, які падають на дно ,де є соляний розчин води.

5.Через деякий час таблетки розчиняються і утворюються бульбашки газу. Піднімаючись вгору вони затягують підмальовані речовини і проходять крізь шар олії, створюючи дещо схоже на лампу –вулкан.

Ви спостерігали фокус ,але насправді це дослід ,який має чітке логічне пояснення і пояснити це може наука фізика.

 

X  станція (Я садівник)

На цій станції вчимо дітей на практиці ,як правильно садити насіння в ґрунт.

 

XI  ( Підсумок уроку )

https://www.youtube.com/watch?v=fZVi9B_WNQo

docx
Додано
19 квітня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку